Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hello?!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Elly

Elly


Posts : 2
Naam : Elly

Profiel
Naam: Elly
Partner: nopeeh =d
Vereniging: what the faack?

Hello?! Empty
BerichtOnderwerp: Hello?!   Hello?! Icon_minitimedi sep 27, 2011 7:47 am

Elly liep door de lege gang van het internaat of wat het ook is, iemand op de school had haar verteld dat ze hier moest zijn maar er was niemand! Stoemme amerikanen zei het meisje tegen zichzelf met haar groene koffer achter zich aan zocht ze naar iemand achter de hoek stond een jongen elly schatte dat hij ongeveer rond haar leeftijd was 4 of 5 jaar. Elly stapte naar hem toe, hey! weet jij waar ik moet zijn voor mijn kamer? Ik ben hier nieuw snapjeeh? Een minuut later had de jongen nog altijd niet geantwoord, dan niet hé! Toen elly achter haar keek zag ze dat de jongen oortjes inhad, aah daarom. Ze ging weer verder ellys voeten deden zeer van haar nieuwe hakken dat word een blijn mompelde ze. Het meisje gooide haar koffer op de grond en ging zitten, hopelijk stuurt papa de rest snel op mijn lipgloss in bijna op! Opeens hoorde elly voetstappen achter haar nog geen minuut later ging de deur open. Elly viel op de grond en ze voelde dat er iemand op haar haar stond, nondedju kunt gj ni oppassen ofzo?! Mijn haar! Toen ze met een boos gezicht achter haar keek om den ambetanterik een nog een uitbrander te geven zag ze een meisje staan,, kunt gj ni praten fso?!
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hello?!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: