Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!

Ga naar beneden 
+3
Ayse
Mac
Emilie
7 plaatsers
AuteurBericht
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitimema sep 19, 2011 5:44 am

THE YERK THEORY GAAT VAN START! LEES WEL EERST DIT EVEN DOOR..


---------------------------------------------------------------PROGRAMMA---------------------------------------------------------------

Het plan is om op donderdagavond om stipt elf uur in het Topanga State Park af te spreken, onder de zo bekende oude eik, om stipt elf uur. De meisjes staan in contact met elkaar via telefoon en de jongens kunnen vrijblijvend berichtjes naar elkaar sturen in topics. Zorg er dus voor dat je af en toe in grote lijnen de topics van de anderen in het oog houdt.

Zodra dit punt voltooid is, de afspraakjes geregeld zijn en de jongens zouden komen, gaan we over naar stap 2, COMING SOON!

---------------------------------------------------------------PROGRAMMA---------------------------------------------------------------

Opmerkingen:
- Emilie zelf & de Leadzanger doen niet mee aan de verhaallijn, vandaar dus een 'programma' om alles in goede banen te leiden.
- We slaan het deel waarin de deelnemers het bed delen met elkaar over en gaan meteen over naar het plan van de meisjes. Bedoeling is dus dat de meisjes in een eigen aangemaakt topic, hun 'nummer' tegenkomen en aanspreken.
- ALS JE TOPIC AANGEMAAKT IS, POST DAN HIER DE LINK ZODAT ANDEREN OOK EEN KIJKJE KUNNEN GAAN NEMEN!

The Yerk theory

Hijaa!
Ik was een beetje ondersteboven van een leuke film, The Yerk Theory. En aangezien ik geen inspi meer heb op Emilie, leek het me leuk om haar te gebruiken in een nieuw plot.
Even de korte inhoud van The Yerk Theory;
Een eerzuchtige artiest, Bliiiieep, heeft slechte relatie-ervaringen en besluit dat als vrouwen niet reageren op de aardige aanpak, dat hij dan maar gemeen moet worden. Deze aanpak blijkt een succes en hij heeft vele onbeduidende relaties, totdat hij Bliieep ontmoet. Bliieeep vindt zijn gemene routine maar niks. Bliiiieep wordt gedwongen om zijn filosofie opnieuw in overweging te nemen.

Nu denk je waarschijnlijk, omg, wat saai. Nu, ik heb wat rolletjes verzonnen en kwam zo op een verhaallijn die een tikje anders werd..

Onze leadzanger van een groepje dat regelmatig optreedt in verschillende danscafés, heeft samen met zijn andere groepsleden de theorie uitgedokterd: als een meisje wat hard-to-get speelt, is gemeen zijn een leuke optie; meiden lijken dit aantrekkelijk te vinden en duiken zo met de vier gangsters het bed in. Maar als deze meiden nooit nog wat horen van de vier, worden ze kwaad. Ze besluiten hen alle vier in de maling te nemen.
Onder de vier mensen zit één meisje dat niet het bed deelde met de één van hen, maar gewoon wil meedoen met de pret. Elk meisje neemt een jongen jongen voor haar rekening; de jongen waar zij het bed mee deelde en Emilie de overblijvende jongen, degene die de oorspronkelijke bedenker van hun YerkTheory was. De bedoeling is om de jongens elk een lesje te leren, hen te verleiden en met elk van hen af te spreken op dezelfde plaats, hetzelfde moment. De meisjes komen echter niet zelf, maar sturen opdringerige gigolo’s, maken er foto’s van en hangen deze rond over heel de school. De jongens hebben hun lesje nu wel geleerd; maar er is één probleem, er treden namelijk enkele complicaties op..

Even uitleggen..
Emilie – Yerk Theory Uitvinder;
Meisje 2 Jongen 2
Meisje 3 Jongen 3
Meisje 4Jongen 4
Emilie en Yerk Theory Uitvinder : Hij begint wat te voelen voor het meisje, probeert haar in bed te krijgen met verschillende gemene truucjes maar dit werkt niet; hij besluit het op een andere manier te gaan proberen zodat Emilie uiteindelijk wél verliefd zou kunnen worden op de jongen. Of dit gebeurt, staat nog niet vast, had zij niet een vervelend exvriendje dat voor problemen zorgen, of had ze gewoon gevoelens voor iemand anders?
Meisje 2 en Jongen 2: Meisje 2 voelt wat voor jongen 2, maar Jongen 2 heeft zijn blik echter op meisje 4 laten vallen. Dat zijn vriend het bed met haar zou gedeeld hebben baart hem wel zorgen, hoe zou jongen 3 reageren?
Meisje 3 en Jongen 3 : Jongen 3 voelt wat voor meisje 2, maar is bang voor de reactie van zijn vriend jongen 2 die al het bed deelde met het meisje.. Meisje 3 voelt niets voor jongen 3 en moet ook geen van enkele andere jongens hebben. Hoe kan Jongen 4 haar voor zich winnen?
Meisje 4 en Jongen 4 : Meisje 4 voelt wat voor jongen 2, maar zij weet dat meisje 2 verliefd is op jongen 2.. Een moeilijke situatie voor haar.. Zij weet nog niet dat Jongen 2 wat voor haar voelt..
Jongen 4 heeft zijn oog laten vallen op meisje 3.. Zij moet echter niets van eikels hebben..
Jongen 3 drijft de theorie verder door: hij blijft volhouden terwijl zijn vrienden al lang die theorie achter zich lieten, en probeert elk van de andere meisjes het bed in te krijgen. Tot hij Emilie herkent onder de meiden; ooit waren ze nog beste vrienden.. Met wie van de jongens had zij geslapen? Hij begint te zoeken, lijkt geen waarheid te achterhalen en verdenkt de uitvinder van the Yerk Theory hiervan. Zal die vriendschap tussen de jongens bijven bestaan? Blijft hij anderzijds doorgaan met de theorie of ontmoet hij iemand anders, waarop hij verliefd wordt?

Eén voordeel aan deze verhaallijn: Je moet niet altijd met z’n achten zijn om te rpg’en; voor de activiteit van het verhaal kan je met z’n tweeën zijn, zodat je niet de hele troep nodig hebt om te rpg’en.

Ikzelf vind het wel een nice verhaallijn, twijfel erover om er een kortverhaal over te gaan schrijven.. Wink
Ik hoop dat er veel mensen zich gaan aanmelden!
- Emilie [BEZET]
- Yerk Theory Uitvinder [VRY]

- Jongen 2 [BEZET DOOR DEVON]
- Jongen 3[BEZET DOOR ZACHARY]
- Jongen 4 [BEZET DOOR JIMMY]
- Meisje 2 [BEZET DOOR ZOEY]
- Meisje 3 [BEZET DOOR LIBERTY]
- Meisje 4 [BEZET DOOR MAC]

Enjoy ! xx


Laatst aangepast door Emilie op do okt 06, 2011 5:59 am; in totaal 9 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Mac

Mac


Posts : 26

Profiel
Naam: Mac Hawkins
Partner: I will always miss you, but I need to stand out of this whole damn world.
Vereniging: Geen

[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitimema sep 19, 2011 5:52 am

Ik wil wel mee doen. Ik doe met Mac ook al mee aan een andere verhaallijn, maar daar is ze gewoon een normale vriendin waardoor er verder niks aan is waardoor ze hier niet aan mee zou kunnen doen. Very Happy

Ik zou meisje 4 wel willen zijn. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitimema sep 19, 2011 5:55 am

Okee ! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitimema sep 19, 2011 9:47 am

OKE PFOEEEE IK GEEF HET PROTESTEREN OP. Het helpt toch geen ruk. :') Ik mis het rpgen gewoon teveel. ;o En misschien dat een nieuwe verhaallijn ervoor zorgt dat ik weer zin heb om op MH te posten. ^^

Ik wil meisje 2 wel zijn, met Zoey dan. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitimema sep 19, 2011 7:25 pm

Wat ingewikkeld. Maar ik wil wel jongen 4 zijn, of jongen 2 . Maar jimmy is wel een kind of eikel xD


Laatst aangepast door Jimmy op di sep 20, 2011 1:10 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitimema sep 19, 2011 10:28 pm

Nou, met Devon wil ik wel jongen twee zijn. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitimedi sep 20, 2011 3:38 am

Omg Al suuupeer bedankt voor jullie deelname ! ;OO
Ik Hou zo van jullieee :d

Jullie ownen nu jullie plaatsje in het verhaal. Nog drie mensen!

x-o-x
zet ze der zo bij :d
Terug naar boven Ga naar beneden
Liberty

Liberty


Posts : 143
Naam : Mandy

Profiel
Naam: Liberty Snyder.
Partner: I'm afraid of love. Because I always scare them off
Vereniging:

[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitimeza sep 24, 2011 2:25 am

Mag ik meisje 3 zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://darkhigh.actieforum.com/
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitimeza sep 24, 2011 6:59 am

JeshJesh.!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zachary

Zachary


Posts : 2

Profiel
Naam: Zachary Adams
Partner:
Vereniging:

[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitimewo okt 05, 2011 9:45 pm

Mag ik jongen 3 zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitimedo okt 06, 2011 5:50 am

Ok!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Empty
BerichtOnderwerp: Re: [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!   [VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[VERHAALLIJN] THE YERK THEORY♥ START!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [Verhaallijn] Again and again
» The war comes back [Verhaallijn]
» [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét
» [verhaallijn] Versus. Nog 2 rollen beschikbaar!
» [gezocht] mensen voor verhaallijn.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: