Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 From Asshole to Good Boy

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Crosby

Crosby


Posts : 25

Profiel
Naam: Crosby Scott
Partner: Don't need that.
Vereniging: Your ass.

From Asshole to Good Boy Empty
BerichtOnderwerp: From Asshole to Good Boy   From Asshole to Good Boy Icon_minitimezo sep 18, 2011 4:52 am

Hoi iedereen!

Ik, Gavin, Chéla & Jesse, kreeg opeens een goed idee binnen! Wie mee wilt doen, meldt zich maar aan! Dit idee kreeg ik binnen.

Asshole

Het gaat dus over Crosby. Zijn vader, Dan Scott, die basketbal altijd belangrijker vond dan al het andere, zet Crosby altijd heel erg onder druk, zodat Crosby zelf een arrogant joch is geworden. Meiden kunnen hem alleen maar iets schelen als ze niet meer willen dan zoenen en een nachtje bij hem willen blijven, voor de rest mogen ze oprotten. Hij vindt zelf dat hij geen vrienden nodig heeft en dat hij alles zelf aan kan, dat hij perfect is en dat alle meiden hem zien staan. Maar basketbal gaat boven alles. Hij denkt dat zijn vader hem op de juiste manier stimuleert en kan dan ook flink uithalen als iemand hem het tegendeel probeert te bewijzen.

Friend, brother, girlfriend, whatever...

Als je interesse hebt in bovenstaande, of ja, als je het in elk geval een leuk idee vindt voor Crosby, mag jij je hier aanmelden voor vriendin, beste vriend, liefje, broer of wat je ook maar kunt bedenken, om Crosby op het juiste pad te brengen. Eerst zal hij je dan niet vertrouwen en je zelfs een beetje afkraken, maar langzaam en beetje bij beetje gaat hij zelf inzien wat voor rotzak hij is en dat zijn vader hem niet stimuleert, maar juist onder druk zet, waardoor zijn schoolprestaties ook heel erg achteruit gaan, behalve basketbal, of course.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Mini-lijstje

Account: (Hier zet je neer met welk account je mee wilt doen, ofdat je een nieuw account maakt of zo, mag je zelf verzinnen.)
Als wat? (Hier zet je neer of je broer wilt zijn (geen zus!), liefje, beste vriend, beste vriendin...

Vind je het een leuk idee om mee te doen? Aarzel niet en vul het lijstje gewoon in! Voor de rest zie ik wel wie ik neem. Ik heb geen eisen. Of je nu meer dan zes regels post of niet, het boeit me echt niet. Ik ben zelf ook geen natuurtalent in posten.

Groetjes,
Gavin, Crosby, Chéla & Jesse

P.S: Ik post nu wel gewoon al met Crosby. Hij is van zichzelf al gewoon een zak, dus dat heeft niks met deze verhaallijn te maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mac

Mac


Posts : 26

Profiel
Naam: Mac Hawkins
Partner: I will always miss you, but I need to stand out of this whole damn world.
Vereniging: Geen

From Asshole to Good Boy Empty
BerichtOnderwerp: Re: From Asshole to Good Boy   From Asshole to Good Boy Icon_minitimezo sep 18, 2011 5:06 am

Klinkt als een leuk idee! Ik was toch dood met Mac, dus door mee te doen heb ik wat leuks met d'r. Very Happy

Account: Mac
Als wat?: Maakt niet uit. Vriendin, vriendin als in vriendin vriendin. Wat jij wilt! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Crosby

Crosby


Posts : 25

Profiel
Naam: Crosby Scott
Partner: Don't need that.
Vereniging: Your ass.

From Asshole to Good Boy Empty
BerichtOnderwerp: Re: From Asshole to Good Boy   From Asshole to Good Boy Icon_minitimezo sep 18, 2011 5:10 am

Ik heb mijn plan gewijzigd. Er mogen meerdere mensen komen! Ik heb net een aanmelding gehad van iemand die ik aangenomen heb en Mac is ook aangenomen, als gewoon een vriendin. Dat wou je toch, hè? Ik ga even kijken of er nieuwe aanmeldingen aankomen, maar ik vind het al heel tof dat jij en die andere meedoen, echt superbedankt! Als je wilt, kun je posten bij mijn topic bij het Wingnesium Gym? (Verkeerde uitspraak, denk ik Razz)
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

From Asshole to Good Boy Empty
BerichtOnderwerp: Re: From Asshole to Good Boy   From Asshole to Good Boy Icon_minitimezo sep 18, 2011 5:44 am

Gewone vriendin of vriendinnetje, maakt mij niet uit. Gewoon wat jij het beste nodig hebt ^^

Ik zal daar reageren! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Crosby

Crosby


Posts : 25

Profiel
Naam: Crosby Scott
Partner: Don't need that.
Vereniging: Your ass.

From Asshole to Good Boy Empty
BerichtOnderwerp: Re: From Asshole to Good Boy   From Asshole to Good Boy Icon_minitimezo sep 18, 2011 7:40 am

Oow, haha, we lijken zoveel op elkaar! Razz Een gewone vriendin, de partner is al zo'n beetje besloten, I'm sorry Razz Maar je kan wel beste vriendin zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mac

Mac


Posts : 26

Profiel
Naam: Mac Hawkins
Partner: I will always miss you, but I need to stand out of this whole damn world.
Vereniging: Geen

From Asshole to Good Boy Empty
BerichtOnderwerp: Re: From Asshole to Good Boy   From Asshole to Good Boy Icon_minitimema sep 19, 2011 1:49 am

Natuurlijk, dat is ook goed! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





From Asshole to Good Boy Empty
BerichtOnderwerp: Re: From Asshole to Good Boy   From Asshole to Good Boy Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
From Asshole to Good Boy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» It's gonna be a good, good day.
» Good to see you again (&Ian)
» Well, good day.
» It's so good until it goes bad.
» Let's try and have a good time

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: