Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The return of X-Men!

Ga naar beneden 
+2
Sarah
Virginia
6 plaatsers
AuteurBericht
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimedo sep 01, 2011 10:11 am

Intro:
Hee!

Laatst [half jaar terug..] was Alain begonnen met X-Men Slowchat en dat was uitstekend begonnen, en langzaam inactief geraakt, wat sommige van ons enorm jammer vond en ik vond dat het tijd was om opnieuw te beginnen! Dit keer met wat meer spirit, een nieuw verhaallijn, een uitgebreider en duidelijker doel waar we rustig aan naar toe werken! Eerst beginnen de ontmoetingen en zo vormen ze langzaam een (h)echte groep die samen tot een besluit en missie zullen komen.

Uitleg:
We beginnen weer met een frisse start, en omdat er ook een paar oude leden zich weer actief opstellen de juiste spirit weer hebben om te RPG'n en graag weer mee wouden doen, zouden hun er voor kunnen kiezen om hun eerder gebruikt persoontje te kunnen gebruiken met dezelfde krachten. Dit hoeft echter niet perse en er is ook niets verplicht. Een nieuwe en schone lei is ook helemaal prima! Dit betekent dus dat je helemaal zelf mag bedenken wie je speelt [zolang het maar tussen de 16 en de 30 jaar in ligt] en wat voor krachten je persoontje heeft. De krachten + subkrachten hebben helaas wel een limiet en een klein uitlegje: het is prima dat je [als voorbeeld] de kracht het besturen van water kiest, én een subkracht erbij neemt, maar laat deze twee krachten niet te ver van elkaar afwijken. Hoewel het ook ontzettend gaaf lijkt: het is gewoon niet mogelijk om als grote kracht water te kunnen sturen en als subkracht vuur te kunnen spuwen, vuur en water gaan gewoon helaas niet samen. Hou dit wel in gedachten. En om het nu nog realistisch te houden hebben die krachten ook een grens. Het is onmogelijk om 24/7 je krachten te ontwikkelen en geactiveerd te houden, zonder ook maar een hijgje of kreuntje uit te steunen. Hou daar dus ook rekening mee. Zelfs voor een mutant is het niet logisch om continue 100% energie te hebben. Nog een minpuntje is dat als je voor een karakter kiest die jong is, is dat de krachten nog láng niet zo gevorderd uitgewerkt kunnen zijn als die van een adolescent/volwassene.

Leden:
-Sarah [Maaike]
-Kenneth [Carolien]
-Lyron [Jeanine]
-Alice [Daphne]
-Erin [Max]
-Virginia [ikzelf: Dianta]
-Alain [Tease]

Powerclaims:
-Sound mutant: beheersing van geluidsgolven [Sarah]
-Fire mutant: Controle hebben over het vuur. [Kenneth]
-Mindreading mutant: Gedachten kunnen lezen van een ander en ook het lichaam kunnen besturen. [Lyron]
-Telekinese mutant: Het verplaatsen en besturen van voorwerpen -en water als dat zichtbaar is en de hoeveelheid- met gedachten. [Alice]
-Shadow mutant: Kan versmelten met de schaduwen en heeft de mogelijkheid om geluid en licht in zich op te nemen. [Erin]
-Weather mutant: Het besturen van het weer met bijwerken zoals tornado's, orkanen, onweer, etc en heeft ook net een nieuwe subkracht ontwikkelt: het creëren van elektriciteits-ballen. [Virginia]
-Metalmutant: Het controleren en manipuleren van metaal. [Tease]

Karakterkaart:
Code:
[b]Accountnaam:[/b]
[b]Naam:[/b]
[b]Bijnaam:[/b]
[b]Geboorteplaats:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Uiterlijk:[/b]
[img][/img]

[b]Kracht:[/b]
[b]Subkracht:[/b]

[b]Eigenschappen:[/b]
[b]Geschiedenis:[/b]

+ Uitleg:
Code:
[b]Accountnaam:[/b] Jouw accountnaam.
[b]Naam:[/b] De voor en achternaam van jouw karakter.
[b]Bijnaam:[/b] De bijnaam en eventueel roepnaam van je karakter. Mijn karakter zal evenals alle X-Men-mutants bij de bijnaam worden aangesproken.
[b]Leeftijd:[/b] De leeftijd van je karakter. Tussen de 16 en 30 houden!
[b]Uiterlijk:[/b] Het uiterlijk van een karakter. Beschrijf het uiterlijk of zet hier een plaatje neer waarin dit duidelijk word.
Een plaatje is verplicht, zodat de rest zich beter kan inbeelden hoe je karakter eruit ziet. De code daarvoor is: [img][/img] Plak daartussen de gekopieerde link van de afbeelding en voila!

[b]Kracht:[/b] De kracht van je karakter, waar die erg goed in is. Het is niet de bedoeling dat je als een god gaat rondlopen, maar hij mag best sterk zijn. Denk er wel aan dat je krachten per leeftijd verschilt, als adolescent/volwassene heb je natuurlijk meer ervaring als een zestienjarige tiener.
[b]Subkracht:[/b] Naast je echte kracht mag je ook een wat zwakkere kracht kiezen, als je dit wil. Zorg wel dat deze kracht te maken heeft met je andere kracht. Ik snap dat je bijvoorbeeld met vuursturen ook graag de temperatuur om je heen wil kunnen veranderen, maar om nou naast vuursturen ook nog gedachtes te kunnen lezen.

[b]Eigenschappen:[/b] De goede en slechte eigenschappen van je karakter. Het hoeven er niet veel te zijn, maar minimaal 2 per eigenschap.
[b]Geschiedenis:[/b] Wat heeft je karakter zoal mee gemaakt? Hoe is ‘ie opgegroeid? Hou er rekening mee dat je jouw kracht voor de buitenwereld verborgen hebt gehouden tot vandaag.


Laatst aangepast door Virginia op zo sep 04, 2011 7:53 am; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimevr sep 02, 2011 4:55 am

De Karakterkaarten van iedere mutant:

Ryan (Maaike)
Spoiler:

Mente (Daphne)
Spoiler:

Torch (Carolien)
Spoiler:

Twist (Dianta)
Spoiler:


Laatst aangepast door Virginia op za feb 11, 2012 1:03 am; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimeza sep 03, 2011 10:17 pm

Oke, nu we bijna alle Character Sheet's binnen hebben, is het nu wel handig om even te bespreken wát we dan gaan doen. Als eerste: vergeet het verhaallijn wat Alain had bedacht, niemand kent hier elkaar [tenzij je dat hebt afgesproken, maar zeg dat dan wel even anders word het zo.. vaag] en ziet elkaar pas voor het eerst.

Mijn eerste zorg is niet meteen hetgeen wat ze gaan doen als ze een groep zijn geworden, want dat is nog niet aan bod. Nee, ik dacht eerder aan.. hóe gaan ze elkaar ontmoeten. Bij bijv. Blade is het makkelijker om een mutant op te sporen door middel van haar gedachten. Maar de rest kan dat niet, en zou het misschien per toeval zijn dat de één de ander ontdekt. Tenzij er misschien een mutant de aandacht trekt door overdreven -bijv. Torch- 's avonds op straat een act op te voeren door plotseling vuur uit zijn handen te laten komen. Of dat Hurricane zich wel eens laat gaan als ze boos is en meer dan een regenbuitje laat vallen. Maar dan is het punt nog dat de andere mutant toevallig in de buurt moet zijn, en aangezien bijna iedereen ergens anders woont..

Ik bedoel; zodra ze een groep zijn, kunnen we hier altijd nog overleggen wat hun uiterlijke doel word, of dat ijsberen ze gewoon in de RPG zelf..

Maargoed; iemand ideetjes over de ontmoetingen? Smile Iedere mutant gaat btw, om het langzaam een groep te laten worden, eerst met één mutant in een topic, zodat ze elkaar ontmoeten. En dan heb ik nog een vraag: waar bevind iedere mutant zich nu, in welk land? Dat maakt het wat gemakkelijker om te kunnen koppelen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimeza sep 03, 2011 10:50 pm

Ja daar heb je wel een punt... xd
Behalve dat zowel Blade als Torch uit Californië komt, loopt het voor de rest nogal uiteen.. maar aangezien we mutanten zijn hebben we een goede reden om weg te lopen van huis & naar een ander land te gaan; om een nieuw leven te beginnen ofzo. Op die manier zou Ryan bijvoorbeeld best in Australië kunnen eindigen (:

En trouwens: een van de mutanten zou ook best in contact kunnen staan met iemand als Xavier in de serie: gewoon iemand voor wie diegene werkt, en dat die Xavier-persoon dan weet waar andere mutanten zich bevinden. Hij hoeft niet perse gedachten te kunnen lezen, het kan ook gewoon in de vorm van 'het gerucht gaat dat er zich een mutant bevind in Londen' (:

Ik denk dat we hier al best een eind mee kunnen komen, vooral omdat Shay op haar manier al mutanten op het spoor kan komen Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimeza sep 03, 2011 11:11 pm

Op zich kan één van hen ook gewoon op zoek gegaan zijn naar andere mutanten, en dat hij/zij er in geslaagd is een ander te vinden door middel van geruchten. Ik kan me best voorstellen dat er iemand is die wil weten of er meer mensen zoals hem/haar zijn en die hen ook wil vinden.

En zoals Maaike al zei is het best logisch voor hen om weg te lopen van huis & naar een ander land te gaan. Mente zit ook niet meer in Italië, dus ze kan best ergens in Amerika/Australië op duiken Smile

Terug naar boven Ga naar beneden
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimezo sep 04, 2011 6:31 am

Goed, ik ga gewoon volledig gelijk met wat iedereen boven me zei. Het is beter dat zeg maar iedereen in Amerika en/of Australië zit,eventueel een helft in Australië en de andere helft in Amerika, of allemaal in een van de twee. Maar dat is het handigste als we elkaar allemaal moeten meeten ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimezo sep 04, 2011 6:59 am

Wat ook kan, is groepen van twee vormen. Zo heeft ook iedereen in een verder stadium van dit verhaal een buddy, wat altijd makkelijk RPGen is om op terug te vallen. Dus dat je eigenlijk koppels vormt om te beginnen.


PS is er nog een plekje vrij? [a]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimezo sep 04, 2011 7:38 am

@ Tease; gehehe.. stiekem was dat het plan ook al Smile Tenminste, het was een 'iets' waarover Dianta en ik hadden ingestemd dat dat het makkelijkste was: dat kleine groepjes mutanten met elkaar (gaan) optrekken en ze later samensmelten tot één grote groep. Het leek ons namelijk wel leuk om dit keer de ontmoetingen erin te houden, en niet te doen alsof iedereen elkaar al kent. Al moeten we nog wel een echt 'doel' hebben waarom ze samen komen.. scratch

En van mij part mag je erbij hoor.. Wink Je bent nog altijd de oprichter van dit alles, hoewel je in het vorige topic ook degene was die het dood liet vallen volgens mij (a') Maargoed, misschien dat een nieuwe start wel een goede is dan (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimezo sep 04, 2011 8:05 am

Okay, ik heb lang, laaang, lááááááng, nagedacht halfuurtje maar ofzo en ik vind dat Tease mee mag doen! Ik bedoel: we hebben nu meer leden dan dat we de vorige keer hadden en nu werken we naar een logisch doel toe, dus hoeven we niet meer te wachten totdat Tease ons verteld wat we moeten doen als mutant Razz En we kunnen je altijd nog ideetje van Jeanine automatisch dood laten gaan xD En je bent bovendien nog altijd de oprichter van deze slowchat Razz

Errm.. nu weer ff niet ontopic, ehhm.. ik dacht eraan de CS van Max komt er nog aan om dus inderdaad koppeltjes te maken. Maar nu we dus niet meer met een gelijk aantal zijn, moeten er maar 3 topic's komen waarvan er 1 dan met drie mutants is, ipv twee. En we hebben dus al een paar mutants die dus een soort van.. opzoek/ op wereldreis zijn en dus overal kunnen opduiken, zoals Australië enzo? En bovendien hebben we Blade ook nog, die de rest kan opsporen!

Max is nu bezig met zijn CS, dus ik denk.. dat we kunnen gaan beginnen? De meeste mensen zijn nu namelijk online! Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimezo sep 04, 2011 8:37 am

Sarah schreef:
@ Tease; gehehe.. stiekem was dat het plan ook al Smile

Oh, ja, je kent me... Lui en chaotisch, enkel beginpost en laatste posts gelezen xD


Sarah schreef:
Al moeten we nog wel een echt 'doel' hebben waarom ze samen komen.. scratch

Misschien is dat nog het minst belangrijkst, in tegenstelling tot wat ik eerder dacht of vond. Waarschijnlijk is het makkelijker om de rode draad niet zo belangrijk te maken, aangezien RPGen met een doel vooraf erg saai kan zijn. Misschien als we zover komen, dat het dan makkelijker is dat dit gewoon een doelloze vriendengroep is, in plaats van een verhaallijn uit te werken. Bijna alle karakters op alle RPG's hebben 3 verhaallijnen tegelijkertijd en dat is met een rode draad denk ik toch lastiger.


Sarah schreef:
En van mij part mag je erbij hoor.. Wink Je bent nog altijd de oprichter van dit alles, hoewel je in het vorige topic ook degene was die het dood liet vallen volgens mij (a') Maargoed, misschien dat een nieuwe start wel een goede is dan (:

Ja, ik liet het doodvallen xD Ben blij though dat er toch een herstart is waarbij ik niet de verantwoordelijkheid heb xD


Virginia schreef:
Okay, ik heb lang, laaang, lááááááng, nagedacht halfuurtje maar ofzo en ik vind dat Tease mee mag doen!

Yay, heb nu meer tijd, dus hoop/verwacht dat ik nu niet degene ben die het laat doodvallen ^^


Virginia schreef:
En we kunnen je altijd nog ideetje van Jeanine automatisch dood laten gaan xD

Oeh, dan wil ik door Mente vermoord worden. Toch de mooiste dood die je kan krijgen, vermoord worden door een mooi meisje ^^




------------> Is er behoefte aan om hier een eigen forum voor te maken? Dus, mini-RPG? Je kan altijd zelf een discussie openen, maar als er hier genoeg mensen voor zijn wil ik dat ook best doen. Die mini-RPG kan Dianta dan leiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimezo sep 04, 2011 10:31 am

Een subforum is inderdaad een uitstekend idee! Dan staan er niet ineens 3 topic's van X-Men open bij Crea, maar kunnen we ze gewoon in één subforum dumpen, samen met de discussies inderdaad! Very Happy Dus als je dat zou willen doen, dan ben je een schat! ♥️

En over de ontmoetingen, Maaike en ik hebben overlegd ja, ja, stiekem ben ik niet de 'leider' van dit alles hoor.. xd en we hebben zo een beetje naar de CS'jes gekeken, naar de persoon zelf die het speelt en zo hebben we de koppels gemaakt. Dit zijn degene wie je ontmoet:

- Nenya & Torch
- Blade, Ryan & Ghost
- Mente & Hurricane


Dit is wel gelijk verdeeld, vinden wij zo. En als dat subforum word geopend, dan kunnen de ontmoetingen beginnen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimedi sep 06, 2011 10:29 am

Even kort berichtje voor ik weer offline ga (aa')
Ik heb dit nog niet allemaal gelezen! Maar ik wil alvast wel ff zeggen dat ik in een leuk groepje zit >=D.. Nu maar hopen dat Maaike het een beetje actief houd, en ik natuurlijk ook, en Max ook!
Ik lees het een andere keer wel.. Nu wilt Sven waarschijnlijk dat ik hem bel en hoewel ik wel de broek aan heb in de relatie heb ik ook nog wat dingetjes te doen als rooster overschrijven en boeken pimpen en daar heb ik best zin in! Anywayz, ik spreek Max of Maaike eerdaags wel over hoe en wat en wie het topic opent enzo!

xx

Ps: Maaike & Max: prepare to be mindfucked by Blade >:'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimedi sep 13, 2011 4:11 am

Het subforum gaat er komen. Heb Dianta al een PM gestuurd, ik moet nog één ding weten en dan zal ik het aanmaken! Smile

+ Nice karakters allemaal! =)
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitimedo sep 15, 2011 3:59 am

Pfff... Nou, het laatste topic is er hoor! Very Happy Het heeft even geduurd maar dat halen we wel weer in (:
Ik zie trouwens dat het subforum er ondertussen is, echt gaaf! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The return of X-Men! Empty
BerichtOnderwerp: Re: The return of X-Men!   The return of X-Men! Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The return of X-Men!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Mini-RPG's :: X-Men-
Ga naar: