Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Once alone without him

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimezo aug 28, 2011 8:24 pm

Valeria was vandaag vroeg op gestaan. Aaron die lag als goed is nog in bed. Ze moest er nu even allen uit. En aan gezien Aaron dat niet wou moest ze maar ontsnappen. Al hoewel dit niet zo moeilijk en gevaarlijk was zo als in de gevangenis. Valeria liep door Santa Monica en kwam uit bij de pier. Ze keek naar de zee en glimlachte toen ze terug dacht aan de eerste keer dat ze hier was met Aaron. Het duurde even voor dat ze pas wou zeggen dat ze echt vrij waren. Valeria legde haar handen op haar buik en ging ergens op een bankje zitten. Ze voelde het kind al schoppen. Ze had besloten om hem Tom te noemen. Aan gezien Aaron zo eigenlijk echt hete. Maar de Tom en Anne van vroeger die waren dood. Letterlijk voor de wereld dan. Wat zouden de rest van haar familie dan wel niet denken. Waren ze blij dat Anne er niet meer was. De zwartste schaap in de famillie. Of zouden ze haar toch gaan misschen. Valeria dacht er al een paar dagen over om naar haar graf te gaan. Het was link maar niemand die haar zou herkennen. Ze zag er nu eenmaal anders uit. En niemand in haar familie wist dat ze zwanger was. Valeria zuchtte even en keek naar de zonsopkomst. Ze merkte hoe de wind met haar hare speelde en een glimlach verscheen op haar gezicht.
De eerste keer dat ze Aaron ontmoeten waren ze ook op het strand. Haar ouders hadden samen met haar een zandkasteel gebouwt.
En ze werd woedend toen iemand hem sloopte met een bal als het aan haar lag had ze dat jochie ook een stomp gegeven maar Aaron had haar tegen gehouden. Wat ze natuurlijk heel jammer vond aan gezien het er wel grapig uit zou zien als een meisje van onder de tien een jongen van rond de 13 sloeg. Valeria schudde haar hoofd en kon nog net op tijd een lach onderdrukken. Niet dat er nu iemand op was. Maar als dat wel zo was dan zou het er raar uit zien.


[&Nick]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimezo aug 28, 2011 9:24 pm

Het was nog vroeg, de zon was pas net aan zijn klim begonnen en op het ijzeren hek langs de haven lag een dun laagje douw. Toch was het al behoorlijk warm, iets wat niet ongewoon was in Santa Monica. Nick slenterde in de richting van de pier over zijn schouder hing een lege sprorttas. Hij had nog geen minuut geleden een exacte kopie van de tas afgeleverd bij een schip dat naar Sicilië voer. Zijn geboorte land. Het enige verschil was dat die gevuld was geweest met heroïne. Om niet te veel aandacht te wekken bij de havenpolitie had hij van James -degene aan wie hij de tas had moeten overhandige- een replica gekregen. "Blijf staan jij!" Een donkere stem schalde over de nog verlate haven. Zonder te aarzelen begon Nick te rennen, vanuit zijn oog hoeken zag hij dat twee mannen in uniform de achtervolging inzette. Hij klom op eren container, tussen deze en de volgende zat slechts drie meter. Voor een moment rende hij over de containers, steeds wanner die tot een einde kwam zette hij zich af en vloognhij voor enkele seconden door de lucht. Weer sprong hij dit keer niet naar een container maar naar het ijzeren hek dat om de scheepswerf stond. Lenig klom hij er overheen, sprong er af en rende verder. Dit was zijn terrein, no wat dat de politie hem zou kunnen pakken. Hij rend door de loods waar man net bezig was een schroef te lassen, hij had niet in de gaten dat er een jongen langs hem heen stromde. Buiten versperde een zelfde hek zijn weg, snel klom hij er over heen. Zijn free run en parkour ervaring was nu meer dan handig. Hij rende tot hij een goede twee kilometer bij de haven vandaan was, vertraagde zijn pas. Hij propte de tas in het voorbij gaan in een container. Niemand die hem daar zou vinden. Met de rug van zijn hand streek hij langs zijn voorhoofd waar enkele zweetdruppeltjes aan hadden gekleefd. Rustig slenterde hij verder alsof er niets aan de hand was. Zijn blik bleef ruste op een meisje dat op een bankje zat, niet was een betere dekmantel dan een gesprek met een knap meisje. "Hè." Begroette hij haar met een glimlach. "Heb je er problemen mee als ik naast je kom zitten?" vroeg hij
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimezo aug 28, 2011 9:43 pm

Valeria schrok op toen ze een hey hoorde. 'Euh liever niet. Maar dit is een vrijland dus doe wat je zelf wil.'Antwoorde ze op zijn vraag. Valeria keek weer naar de zonsopgang en hoorde plots een stem achter haar. Die zei dat ze moesten blijven zitten. Valeria keek om en zag dat het een agent was. 'Shit.'Mompelde. 'De bank is helemaal van jou.'Zei ze. Valeria stond op en liep normaal weg toen ze uit het zicht was zette ze het op een renne. Ook al ging het niet echt maar toch lukte het haar. Ze hoorde voetstappen achter haar en ze schoot een steegje in. Ze klom op de contaner die daar stond en klom met moeite het dak op. Valeria merkte hoe een hand aan haar broek trok. Ze trapte van haar af en was nu helemaal op het dak. Ze stond op en liep voorzichtig verder. Waarom was ze niet gewoon in bed gebleven. Het kon toch niet dat ze wiste wie ze was en wat ze gedaan had. Ze wou niet terug. Niet weer de gevangenis in. Plots voelde ze een steek in haar buik. 'Nee niet nu.'Fluisterde ze kreundend. Het kind had haar laatst al in de ribben geraakt en de verpleger zei dat de kans groot was dat als hij haar daar nu weer raakte dat haar ribben gingen kneusen. Valeria kreunde van de pijn en liep verder. 'Waaom nou nu.'Siste ze. Ze probeerde verder te komen maar het lukte niet echt. Toen ze eenmaal in bij een andere steeg kwam. Liet ze zich vallen en kwam op de grond te recht. Een kleine gil kwam uit haar lippen vandaan. 'Nu zijn ze zeker gekneusd.' Fluisterde ze. Valeria probeerde op te staan maar dat lukte niet echt. Ze zou zo op haar donder krijgen van Aaron.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimema aug 29, 2011 1:22 am

Hij trok zijn wenkbrauw vragend op, hij was er niet aan gewend dat er op een dergelijke vraag met nee geantwoord werd. Kort aarzelde hij, hij zou verder kunnen lopen maar dan was het risico te groot dat de politie hem zag. Hij zou minder op vallen als hij rustig op een bankje zat. Hij liet zich er dan ook op zakken, zwijgend staarde hij naar de zee. Als ze geen behoefte had aan gezelschap zou hij zijn mond wel houden. Vanuit zijn ooghoeken hield hij de pier in de gaten. "Godverdomme." vloekte hij binnends monds bij het hore van de zware stem, afkomstig van een van de agenten die hem zo net achterna had gezeten. Het meisje sprong gelijktijdig met hem op, haar woorden deden hem fronzen. Maar hij nam niet de tijd te vragen waarom ze op de vlucht sloeg, daar gaf ze hem overigens ook geen tijd voor. Hij schoot er vandoor, hield zijn blik gericht op het lage gebouwtje enkele meters bij hem vandaan. Zonder albte veel moeite sprong hij er tegen, greep de dakgoot vast en klom handig omhoog. Via daar kon hij op een wat hoger gebouw komen die hem de weg naar vrijheid verschafte. Kort keek hij over zijn schouder een van de agenten was bezig op het lage gebouw te klimmen. De ander zat achter het meisje aan, waarschijnlijk dachtte ze dat ze er bij betrokken was. Ze wiste niet eens waar het om ging, domme jutten. Hij sprinte wew verder, voor enkele units bleef hij over de daken rennen. Het was hier makkelijker van dak naar dak te springen dan in Sicilië de daken waren hier bijna altijd plat al had dat ook voor een deel van de huizen in Palermo gegolden. Een gil deed hem opkijken, zou die het meisje zijn dat door hem in de problemen zat? Waarom was ze er eigenlijk vandoor gegaan bij het zien van de politie? Nick wist erbmaar een logische verklaring voor te geven. Ze had gedacht dat de agenten achter haar aan zaten, wat betekende dat ze iets op haar geweten had. Zonder te aarzelen ging hij op het geluid af. Het was niet erg ver weg, en al snel zag hij het meisje in een steegje liggen. Zijn blik viel op haar buik, een tiener moeder met een strafblad? Hij sprong van het dak, lande niet meer dan drie meter bij haar vandaan. "Gaat het?" vroeg hij bezorgd terwijl hij naast haar door zij zij knieën zakte. "Trouwens die agenten kwamen niet voor jouw, je had best kunnen blijven zitten dan had je het bankje weer voor je alleen gehad." Merkte hij droogjes op, op zij gezicht stond een scheve grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimema aug 29, 2011 2:26 am

Valeria had niet in de gaten dat de jongen aan het vloeken was. Ook merkte ze niet dat hij ook weg rende. Waarom was ze niet gewoon op de kamer gebleven. Straks pakte ze haar. Valeria schrok op toen ze merkte dat er iemand naast haar sprong. Ze keek hem woedend aan. 'Lijkt het godverdome er op dat het gaat.'Siste ze. Valeria probeerde op te staan en het lukte nu met moeite. Ze was nog steeds woedend op hem.
'Hoe de fack moet ik dat weten. Door jou was ik bijna mijn vrijheid kwijt, Als ze me gepakt hadden he. Dan zorgde ik er voor dat je niet lang zou leven.' Valeria haalde even diep in en kreunde al snel weer van de pijn. 'Oh ik krijg je nog wel. Als je er uit komt krijg je huisarest.'Siste ze naar haar buik. Maar toch glimlachte ze toen ze haar hand er op legde. Valeria probeerde te lopen en merkte al snel dat ze verkeerd te recht was gekomen. 'Klotezooi. Nu kan ik nog niet eens lopen.'Siste ze. Valeria probeerde de steeg uit te komen. 'Dit gaat een lange weg terug worden kleintje.'Fluisterde ze moederlijk. Ze was van het kind gaan houden. En wist nu echt zeker dat ze hem wilde houden.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimema aug 29, 2011 8:58 pm

De woedende blik in haar ogen ontging hem niet, het was duidelijk dat ze liever had dat hij weg was gebleven. "Nee, maar zo'n vraag stel je ook niet als je zeker dat iemand oké is." Antwoordde hij rustig, haar sissende toon negerend. Hij liet zich niet zo makkelijk af poeieren. Met moeite kwam het meisje overeind, hij volgde haar bewegingen nauwlettend zodat hij zou kunnen voorkomen dat ze de harde stenen viel mocht dit nodig zijn. "Hoe moest ik weten dat ik naast een voortvluchtige ging zitten? Zeg nu zelf als je denkt aan een crimineel zie je niet direct een zwanger meisje voor je?" Voor een moment liet zijn blik het meisje los, keek hij langs haar heen naar de uitgang van het steegje. Geen jut te zien, mooi. Hopelijk hadden ze het opgegeven, hij had geen zin in problemen. "Hoe was je van plan me vanuit de bajes te vermoorden? En trouwens ik ben niet iemand die je zo maar koud maakt." De toon in zijn stem was nog altijd luchtig, hij wist dat wat er ook zou gebeuren hij in het voordeel was. Al moest hij eerlijk toegeven dat vechten tegen een meisje tegen zijn principes was. Ach, zover zou het wel niet komen. Het meisje begon langzaam weg te lopen, het was duidelijk dat hetbhaar veel moeite koste. Hij volgde haar, versperde haar de weg. "Laat me je helpen, tenslotte is het mijn schuld dat je nu nauwelijks op je benen kan staan." Vastbesloten keek hij het meisje aan, hij was niet van plan haar alleen te laten gaan. "Wat als je de politie weer tegen komt? Je kunt zo niet rennen, dan ben je je vrijheid zeker kwijt." Afwachtend keek hij haar aan. "Me zult niet ver komen zonder mijn hulp."
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimema aug 29, 2011 9:53 pm

'Hmm je moet eens weten wat je in de bajes tegen komt jochie.'Zei ze tegen hem. Nog steeds met een woedende blik in haar ogen.
Opzich had hij gelijk. Er waren niet veel meiden die zwanger waren in de bajes. En er al helemaal niet zwanger werden. Ze had allen maar met haar ex genomen omdat ze anders meer kans liep om verkracht te worden. En dat was ook vaak gebeurd in het begin. Maar toen hij vermoord werd gebeurde het weer. Tot dat ze de 'hamer' van haar blok. Toen kon ze er voor zorgen dat het verminderde. En door Aaron gebeurde het al helemaal niet meer. 'O ik heb zo mijn manieren.' Zei ze met een sadistisch glimlach. Ze wou verder lopen maar plots stond de jongen voor haar. Ze wou hem aan de kant duwen maar hij had toch gelijk. Maar wat als hij haar juist naar de politie bracht. Nee want dan zat hij zelf ook in de problemen. Maar het scheelde dat iedereen denk dat zij en Aaron dood waren. Maar ze schrok gewoon zo erg van die agent. Ze zuchtte even en keek hem bedenkelijk aan. 'Het is dat Aaron zich zorgen gaat maken als ik niet snel terug ben. En als je me iets flikt he.'Siste ze.
'En je me verteld wat je geflikt hebt.'Zei ze er achteraan. Ze moest weten wat hij gedaan had. Als hij net een moord had gepleegt ofzo dan ging ze zeker weten niet mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimedi aug 30, 2011 2:21 am

"Ik ben aardig wat gewend." zei hij enkel, niet van plan direct in de aanval te gaan. Dat was nergens voor nodig. Hij keek het meisje voor een moment zwijgend aan, een ondoorgrondelijke blik in zijn helblauwe ogen. Welles waar had hij nog nooit in de gevangenis gezeten, de achterbuurt van Palermo was niet veel beter wat zijn inwoners betrof. Al helemaal niet in het deel waar hij had geleefd. Als je niet bij een bende hoorde, kon je het best direct je begrafenis regelen. Want veel langer dan een week zou je het daar niet uit houden, zonder rug dekking. Al helemaal niet als meisje, hij had Angel dan ook nooit alleen de straat op laten gaan. Altijd was hij mee gegaan of had hijniemand anders mee gestuurd. Nu kon hij niet meer op haar letten, hij had geen andere keus gehad dan haar toe vertrouwen aan Stefano en de rest van de bende. "Dat zou kunnen, maar die heb ik ook." Antwoorden hij luchtig, als ze dacht dat haar woorden hem angst aan zouden jagen zat ze goed fout. Er waren maar weinig dingen die hem bang maakte, en dit had meestal betrekking op zijn zusje. Of op Iana. Haar naam schoot vrij plotseling door zijn hoofd en hij duwde de gedachten aan haar direct weg.
"Ik zal je niets flikken, zo'n soort jongen ben ik niet." Moest hij haar vertellen wat hij had geflikt? "Iets, de politie weet waarschijnlijk niet eens precies wat. Maar ik denk dat je me wel begrijpt als ik je niets vertel, voor het zelfde geld geëjaculeerd je me aan. Dat kan ik niet hebben." Afwachtend keek hij haar aan, zou ze hier genoegen mee nemen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimedi aug 30, 2011 7:18 am

'Dat denk je.'Antwoorde ze allen maar. Valeria keek hem aan toen hij zei dat hij ze ook had. 'Hoe willen die mij wat aan doen. Ik heb genoeg mensen om me heen daar.' Zei ze. Valeria zuchtte en kreeg nu ook last van haar rug. 'Kan het nog erger.'Vroeg ze aan haar zelf.
Valeria keek hem aan toen hij zei dat hij haar niks zou flikken. 'Nou dat hoop ik dan maar. Kunnen we gaan.' Valeria knikte naar hem toen hij zei dat de politie niet eens wist wat hij gedaan had. En het boeide haar ook niet meer. Het eenigste wat ze wou was in haar bed liggen en dit alles vergeten. Valeria liep langs hem heen de steeg uit en keek om haar heen. Er was niemand meer. Valeria liep richting de school en beet op haar lip toen ze de pijn weer op voelde komen. Eigenlijk genoot ze van de pijn maar dat kon ze niet laten merken. Want dan zal hij vragen waarom en dan zou ze het toch niet gaan zeggen maar toch.

[Flut.]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimedo sep 01, 2011 4:17 am

Wie dacht ze wel niet dat hij was, een of ander kruimeldiefje die geen verstand had van de harde wereld? Dan zat ze goed fout. "Jij weet niks van mij, dus als ik jouw was zou ik geen overhaaste conclusies trekken." Voor het eerst sinds hun gesprek kreeg zijn stem een wat geititeerde ondertoon. Hij had er een hekel aan om in een hokje geplaatst te worden. "Als ik het je ga vertellen is het geen verassing meer, en ik heb niet gezegd dat ze jouw wat aan gaan doen? Wie had het trouwens over mensen, jij zei manieren." Merkte hij droogjes op, terwijl hij zijn capuchon van zijn hoofd trok. Zijn blonde krullen zaten warrig, maar het kon hem weinig schelen. "Ja we kunnen gaan." Stemde hij met haar in, ze ging niet verder in op wat hij had gedaan. Mooi, hij had geen zin een verklaring aan haar af te leggen. Ze leek betrouwbaar, maar als hij zich vergiste zat hij flink in de problemen. Niet alleen omdat hij opgepakt zou worden, maar ook omdat Lucas zijn vaste smokkelaar in Monica dan kwijt was en dat zou hij hem vast niet in dank af nemen. Nick volgde het meisje de steeg uit, en ging zwijgend naast haar lopen. Hij voelde niet de behoefte de stilte te verbreken, als ze een gesprek wou voeren moest ze zelf beginnen. Of hij moest alsnog genoeg krijgen van het zwijgen.

[Same here]
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimedo sep 01, 2011 6:08 am

Valeria rolde met haar ogen toen hij zei dat ze niet te snel een conclusie moest trekken. 'Dat moet ik altijd nog zelf weten.' Zei ze kil terug.
Kon hij haar nou gewoon niet naar Monica High brengen. Ze hoopte toch dat Aaron nog sliep als ze terug was. Maar ze zou zich toch wel veraden want ze zou vast en zeker wel een blauwe plek hebben van die val. En ze kon al niet zo goed lopen. 'Ik ga zo fucking in de problemen komen.' Zei ze net iets te hard op. Die jongen wist dat ze eigenlijk vast hoorde te zitten. Valeria moest er nu al helemaal niet aan denken als Aaron hier achter kwam. Straks raakte ze hem hier door kwijt. Ze hoopte toch van niet. Eigenlijk was het Aaron die haar geholpen was om weg te komen. Zonder hem zou het haar nooit gelukt zijn nu ze zwanger was. Valeria keek de jongen aan toen hij zei dat hij het niet had over mensen. 'Hoe droog kun je zijn.'Vroeg ze geiriteerd. Valeria was nu een hele tijd stil en dacht telkens na over hoe Aaron zou reageren. Ze moest er niet aan denken dat hij haar in elkaar ging slaan. Maar dat deed hij niet toch? Hoe goed kende ze hem nou eigenlijk vroeger was hij anders. Net als zij trouwens.
Je kon zo heel snel zien dat iemand heel erg kon veranderen in een aantal jaren. Valeria zuchtte en keek de jongen aan. 'Wat is je naam eigenlijk.'Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimedi sep 06, 2011 5:38 am

"Als je niet te snel oordeelt, zul je het sneller bij het juiste eind hebben." Reageerde hij schouderophalend op haar woorden, hij had zijn irritatie weer in de hand. Slaagde er in hem weg te drukken, zodat hij rustig kon antwoordde. Niet omdat hij haar wou behoeden voor een uitbrander, nee hij zag geen reden om haar gevoelens te sparen. Maar meer omdat hij geen behoefte had aan ruzie, al helemaal nu hij de politie op zijn nek had. Het irriteerde hem dat ze hem gespot hadden, dit was niet de eerste keer dat hij in de haven een pakketje afleverde. Hij had nu al zeker tien keer illegale waar overhandigd aan één van de bemanningsleden van het Siciliaanse schip. Het was steeds een aanzienlijk kleine hoeveelheid, iets wat hem deed vermoede dat de meeste bemanningsleden er geen weet van hadden. Anders zouden ze het wel groter aan pakken, al was drugs en wapen smokkel in Amerika een stuk moeilijker dan in Italië. Haar woorden deden hem op kijken, ze zou problemen krijgen? Met wie? Het was hem wel duidelijk dat ze het niet had over de agenten die hen achterna hadden gezeten. Aaron. Ze had de naam van de jongen eerder genoemd. Dus haar vriendje -hij nam aan dat ze het niet over een random vriend had gehad- hield er niet van als ze er in haar eentje vandoor ging? Achterdochtig joch. "Bedoel je daarmee dat die Aaron je gaat slaan?" vroeg hij, terwijl hij haar voor een moment onderzoekend aan keek. Alleen al het idee dat je je eigen vriendin zou slaan, ziek gewoon. Haar volgende woorden brachten een lichte grijns op zijn gezicht, kennelijk kon ze niet tegen de manier waarop hij reageerde.
Voor een moment liepen ze gehuld in stilzwijgen, Nick hield vanuit zijn ooghoeken de straat in de gaten. Zijn hoofd omdraaien om over zijn schouder te kijken deed hij niet, dergelijke acties trokken enkel de aandacht. Zijn naam? Kort dacht hij na, zich afvragend of het een goed idee was om haar te vertellen hoe hij heette. Ze wist dat de politie achter hem aan zat, ze kon zijn naam zo door geven. Aan de andere kant, veel zouden ze niet hebben aan enkel een voornaam. Al helemaal niet bij een naam als de zijne, die hier in Amerika veel voorkomend was. "Nick, en de jouwe?" vroeg hij, terwijl hij haar voor een moment aan keek. "Dus die Aaron, is dat de vader?" vervolgde hij, nu ze een gesprek waren begonnen kon hij net zo goed verder vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimedi sep 06, 2011 7:01 am

'Het zal wel.' Valeria voelde het kind weer schopen en legde haar hand er op. Valeria keek de jongen aan toen hij vroeg of ze er mee bedoelde dat Aaron haar ging slaan. 'Wie the fuck heeft het over Aaron en over slaan.'Riep ze verbaast uit. Valeria schudde haar hoofd en zuchtte.
Oké ze had het er wel over maar toch. Hoe kon hij dat nou weten. Valeria keek de jongen aan die Nick bleek te heten. Het duurde even voor dat ze antwoordde. 'Valeria.'Sprak ze en keek weer voorzich uit. De school was al in zicht maar het duurde nog wel een minuut of vijf voor dat ze er waren. Nouja maakte daar maar tien minuten of een kwatier van met haar snelheid. 'Jep hij is de gelukkige.'Zei ze met een glimlach. De zon scheen nu al best goed. aan de hemel dus het moest al rond een uur of 10 zijn.

-Flut-
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimeza sep 10, 2011 8:26 am

"Niemand, het was slechts een gok. Die jij zonet deels bevestigd hebt, als je hulp nodig hebt just say it. Maar ik neem aan dat je daar geen behoefte aan hebt." Antwoordde hij rustig, terwijl hij zijn ogen nog eens over de mensen op straat liet dwalen. Er was geen agent te bekennen, en met een beetje geluk zou dat ook zo blijven. In zijn broekzak begon zijn mobiel te trillen, snel viste hij het apparaatje er uit. Als het schip maar niet tegen gehouden was, dan zat hij diep in de problemen. Niet met de politie, maar met Lucas. Dan werd hij toch liever op gepakt, al zou dat uiteindelijk wel eens het zelfde effect kunnen hebben. Faresti problemi con la polizia? Non rovinare tutto! Il non sapevo che venivano dalla nostra nave, quindi sei fortunato. Snel las hij het berichtje, er voor zorgend dat het meisje niet mee kon lezen. Al betwijfelde hij of ze er wijs uit zou kunnen worden, tenslotte was het bericht in het Italiaans geschreven. Het sms'je was vanaf een onbekend nummer gestuurd, maar Nick wist donders goed van wie het was. Er was maar één iemand die op zo'n manier tegen hem sprak. Hij haatte het orders te volgen, was er ook zeker geen kei in. Maar hij had weinig keus, Lucas kende zijn zwakke plekken. Hij borg zijn mobiel weer op, reageren deed hij niet dat was nergens voor nodig.
Het meisje stelde zich voor als Valeria, een aparte naam. Je hoorde hier vaker Valerie. Hij knikte als reactie op haar woorden, dus Aaron was de vader van haar kind? Dat betekende dat die twee elkaar al wat langer kende. Van beide had ze op school nog niks gehoord, of gezien. "Je bent nieuw hier of niet?" In de verte doemde de school al op, lang zou het niet meer duren voor ze bij de school waren. Mooi de kans dat de politie hen hier op zou zoeken was vrij klein.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimezo sep 11, 2011 3:15 am

'Je hulp heb ik zeker niet nodig maar ik zal er aan denken.'Mompelde Valeria allen maar. Ze keek op toen ze iets hoorde blijkbaar was het de mobiel van Nick want hij keek er naar. Valeria kon een paar woorden zien uit het sms het was voor haar een onbekende taal maar het een het enigste wat ze er uit kan halen problemen en politie. Maar misschien had ze het wel fout en stond er heel wat anders. Valeria keek weer naar voren toen hij vroeg of ze hier nieuw was. Ze knikte allen. Maar daarna zei ze toch wat. 'We zitten hier nu een dag of drie maar we zijn nog niet naar de lessen gegaan.' Valeria had te last van haar rug gehad en Aaron had gewoon geen zin gehad in school. Valeria was blij als ze weer thuis was. Dan kon ze in bed liggen en hopen dat alles nog goed was en Aaron nog sliep maar dat zou wel niet. En trouwens wat dan nog als Aaron boos was. Ze kon hem met gemak aan. Een tijd geleden had ze hem ook tegen de muur aan geduwd en hem zelfs nog bij de keel gegrepen en omhoog geduwd allen dat ging met best wat moeite. Maar ja ze had het gedaan en dat zei genoeg toch? En anders waren er nog genoeg dingen waar ze zich mee kon verdedigen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimevr sep 16, 2011 11:50 pm

[heb toestemming]

Met zware stappen liep hij het gebouw uit. waar was Valeria nou weer. Hij was 's ochtends wakker geworden zonder haar en hij had heel de kamer uit gekamt of ze ergens een briefje achter liet. Maar hij had niks gevonden. Waar was ze was ze opgepakt of lag ze ergens gewon hij had totaal geen idee. Kon ze hem niet gewoon wakker maken en zeggen dat ze weg ging en zo weer terug was. Dan wist hij ten minste iets. Maar nu nul comma nul niks. Snapte ze dan niet dat hij zich zorgen maakte. Hij ging echt niet overal mee naar toe. Hij wilde gewoon weten waar ze ongeveer was zo dat hij wist dat ze veilig was.
Hij gooide de buiten deur met een flinke klap open. Een meisje sprong geschrokken naar de kant en riep iets over normaal doen. Het zal wel hij had er geen zin in om naar een of anderen omstander te luisteren. Hij trok de muts van zijn trui over zijn kop en stak zijn hande in zijn zakken. Waarwas ze nou. Hij moest naar school en hij kon zich niet veroorloven om te laat te komen op zijn eerste dag. Maar hij moest weten waar Valeria was. Hij liep richting de haven daar moest wel wat te halen zijn. Hij was gestopt maar alles in een keer lukte hem gewoon niet en Valeria leek het belangrijker te vinden dat hij van zijn seks verslafing af kwam zoals zij het noemde dan van de drugs. Dus moest ze maar kiezen. Het een of het ander.

Hij hoorde twee stemmen waar een wel heel bekend van was. Hij keek op en zag valeria staan langs een jonge die haar ondersteunde. "Valeria" riep hij boos. 'kun je *piep* niks laten weten waar je naar toe gaat.' vervolgde hij 'wat als je nou ergens in een goot lach of ..' Hij stopte bij de laatste woorde de jongen hoefde niet te weten dat de politie hem zoch. Dat bracht toch alleen narigheid
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimezo sep 18, 2011 1:15 am

Zoals hij al had verwacht sloeg ze zijn hulp af, al voegde ze er aan toe dat ze er aan zou denken. Hij knikte enkel, liep rustig verder zich aanpassend aan haar tempo. Het sms'je spookte door zijn gedachten, het irriteerde hem dat Lucas hem zo scherp in de gaten hield. Had die gast niks beters te doen? Oké, als Nick gepakt werd, was hij één van zijn smokkelaars kwijt. Wat betekende dat hij een nieuwe moest vinden in Santa Monica, iets wat op zich niet heel erg moeilijk was. Maar toch wel een probleem, al kwam dit voornamelijk door het feit dat Lucas het liefst Siciliaan'se dealers had van wie hij veel wist.
Nick nam aan dat ze met 'we', Aaron en zichzelf bedoelde. "Niet zo'n fan van school dus? Ik kan je geen ongelijk geven." Zelf had hij er een hekel aan om in de les te zitten, en daadwerkelijk naar de leraren te moeten luisteren. Overigens had hij zelf nog niet te horen gekregen of hij geslaagd was, er schenen wat problemen te zijn. Iets wat onder andere kwam doordat hij nog al wat uren had verzuimd, en wanneer hij er was werd hij er meestal vrij snel uit gestuurd. Een diploma zou hij waarschijnlijk sowieso niet krijgen, dus een verdere opleiding kon hij wel vergeten. Niet dat hij dat van plan was geweest, hij zag zich zelf niet op MU rondlopen. Naar wat hij had gehoord was de directie aan het kijken of ze een oplossing konden vinden, kennelijk hadden ze hem liever niet nog een jaar in de twaalfde klas. Waarschijnlijk verwachtte ze geen verbetering in zijn gedrag, begrijpelijk.
Een boze stem trok zijn aandacht, een jongen van een jaar of achttien stond voor hen. Aan zijn woorden op te merken was dit Aaron. "Leuke manier om tegen je vriendin te praten." Merkte Nick droogjes op, hij was blijven staan en nam de jongen rustig in zich op. Het was hem opgevallen dat Aaron zijn zin vrij abrupt had af gebroken, Nick overwoog hem aan te vullen. Tenslotte had hij een vermoedde wat er achter had gemoeten. Maar besloot uiteindelijk zijn mond te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimezo sep 18, 2011 1:31 am

'Hmm nee dat kun je wel zeggen. School is stom.'Zei ze eerlijk. En dit meende ze ook. Plots zag ze Aaron naar hen toe lopen. Ze schrok niet van zijn reactie. 'Aaron kijk eerst eens naar je zelf. Hoe vaak ben jij wel eens weg geweest zonder ook maar iets te zeggen of te doen. En ik reageer toch ook niet zo.'Sprak ze kalm. 'Nick hou je kop.' Ze liep langs hem heen en zuchtte even. Ze hoopte zo dat Nick niks zou zeggen over die politie. Want dat werd Aaron echt woedend. Valeria zette net een stap verkeerd en ze greep naar haar zij. 'Godver.'Vloekte ze. Valeria keek om naar Aaron. 'Wees eens lief en help me naar onze kamer. Daarna kun je me af bekken wat je wilt.' Ze meende het. Nog even en ze kon echt niet meer. Het was toch niet haar schuld dat ze zo moesten leven. Ze verdiende haar vrijheid en daar mee uit.

[Flut]
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimezo sep 18, 2011 2:32 am

Aaron keek even naar de jongen die valeria ondersteunde. Hij scande de jongen van top top teen met zijn ogen. Zo te zien kwam de jongen ook van straat. Veel mis was er niet met de jongen. Maar hij wilde eigelijk zijn straat leven achter zich laten en zich concentreren op belangrijker dingen. Hij keek de jongen even aan, hopelijk hd hij valeria niks aan gedaan. Anders had hij een probleem. Dat was zeker. Hij luisterde rustig naar Valeria maar dat maakt het niet veel beter. Hij zuchte even diep en legde zijn handen voor zijn gezicht terwijl hij wat in zich zelf mompelde. 'Ik ben niet zwanger en ik neem me mobiel mee.' hij wachte even en ging toen weer veder met praten. 'wat als hij er niet was geweest. Hoe was je dan thuis gekomen. En dan nog als ....,' Hij maakte ze zin opnieuw niet af. Maar Valeria wist wel waar hij het over had. 'Ik kom sneller weg dan jouw en je kent de weg hier niet' vervolgde hij.
Hij stopte met praten en keek haar boos aan. 'snapt dat nou ik maak me gewoon zorgen' zij hij rustig. Hij hoorde de jongen wel iets zeggen maar reageerde er niet op. Als de jongen in zijn schoenen had gestaan dan had hij het zelfde gedaan. Hij keek naar valeria toen ze richting hem stapte en opeens naar haar zij pakte en vloekte. 'zie' zij hij enkel. Hij liep op haar af tilde haar op bij haar benen en boven lichaam op. Hij zuchte even diep toen hij haar aan keek. 'Wat had je nou gedaan als hij er niet was geweest en ik al op school had gezeten. heh.' Hij keek haar boos aan en zijn stem klonk ook weer zo. Hij was dit gesprek nu al zat. Oke hij was er ook een keer tussen uit gegaan zonder dat zij het wist. Maar hij had zijn mobiel bij en hij kwam makkelijker weg. Niet dat hij beter was of iets in die richting. Maar ze was zwanger en zoon buik vertraagde je toch erg en niet alles ging meer zo simpel. 'Hoe kom je eigenlijk in zoon situatie als je gewoon de deur uit gaat.' zij hij op de zelfde toon
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimezo sep 18, 2011 4:52 am

"Helemaal mee eens, helaas krijg je geen diploma als je te veel uren hebt gemist." Voegde hij er aan toe, met een beetje geluk kreeg hij over een paar dagen te horen hoe het verder zou gaan. Het scheen dat de directie probeerde een oplossing probeerde te vinden, voor het probleem. Kennelijk mochten ze hem niet zomaar weg sturen, Nick had zo'n vermoedde dat dit door Lucas kwam. Die kon natuurlijk niet hebben dat zijn smokkelaar dakloos werd, want als kraker trok je te veel aandacht. In dat opzicht onderschatte hij Nick nog al, aangezien die genoeg ervaring had om onopgemerkt te blijven. Als je het goed deed, had niemand door dat een huis gekraakt was. Je moest het tactisch, en zorgvuldig doen. Oké, het was makkelijk in Palermo waar in de achterbuurt vele 'leeg staande' huizen stonden.
Zwijgend sloeg Nick het tweetal gade, zijn handen had hij in zijn broekzakken gestoken. Valerie leek zijn steun niet meer nodig te hebben, en hij had het idee dat Aaron het liever van hem over nam. "Denk na voor je wat zegt, als je je zinnen steeds in het midden afbreekt verraad je je zelf." Echt, als je problemen had met de politie en je niet wou dat iemand dat wist moest je toch echt beter op je woorden passen. Was die gast nu echt zo dom? "Ga je me nu lopen commanderen?" Voor een moment keek hij Valeria aan, hij kon haar makkelijk verraden bij Aaron. Al hadden zijn eerdere woorden, dat misschien al gedaan. Natuurlijk kon hij met die woorden ook gewoon gedoeld hebben op het feit, dat het stel iets te verbergen had. "Doe nou even rustig, ik was er toch? Er is niets gebeurd." Sprak Nick rustig, hij wist dat hij zich hier eigenlijk niet moest bemoeien maar het kon hem weinig schelen. Hij vroeg zich af hoe hij in een dergelijk situatie zou reageren. Wat als Iana zwanger was, en ze alleen de straat op ging? Oké, dat was anders er zat geen politie achter zijn vriendin aan. Hij kon zich ook niet voorstellen dat dat zou gebeuren. Ze was niet zoals hem, in tegen stelling. Naar zijn weet had ze nog nooit een wet overtreden. Ze had ook wel eens problemen gehad met het feit, dat hij ze zo makkelijk brak. Toch kon hij zich moeilijk voorstellen dat hij echt boos op haar zou worden, niet dat hij niet snel boos werd. Want, dat was zeker niet het geval. Woedeaanvallen kwamen bij hem met enige regelmaat, al had hij er in Santa Monica minder last van dan in Sicilië. Wat waarschijnlijk grotendeels te maken had met de omstandigheden waaronder hij leefde. Bovendien was zijn zusje hier niet, wat betekende dat hij haar niet de gehele tijd moest beschermen. Wie aan Angel kwam zou daar spijt van krijgen, en Ricardo was daar het perfecte voorbeeld van geweest. Helaas, was hij ook de reden dat Nick had moeten vertrekken uit zijn moederland. Kort schudde hij zijn hoofd, zette de gedachten van zich af en richtte zijn blik weer op Aaron die Valeria op getild had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimezo sep 18, 2011 6:46 pm

'Ik denk dat ik wel vaker niet op school ben.' Over een paar maand was de bevaling en ze werd er toch wel onrustig om. Hoe kon ze nou weten dat ze het goed ging doen. Ze keek Aaron aan en liet alles over haar heen komen. Ze had nu te veel pijn om terug te bekken. Maar ze zal hem nog wel krijgen. 'Ja Nick maar ik heb nu geen zin in nog meer problemen . ik zal je de volgende keer niet weer zeggen wat je moet doen. Beloofd.' Toen Aaron haar op tilde deed ze haar benen rond zijn middel en sloeg haar armen om zijn nek. 'Aaron kappe nou. Ik weet het ik ben dom geweest klaar.'Zei ze tegen hem Maar ergens had ze een gevoel dat hij zich nu nog maar in hield. 'Kunnen we nu gaan?.' Straks hoorde Aaron dat ze weg rende voor de politie en dan had ze een gotere probleem. Valeria draaide haar hoofd en keek Nick aan. 'Bedankt trouwens nog.'

[Ik heb vanaf 10 uur geen internet meer tot aan vrijdag dus dan post ik pas terug].
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimezo sep 18, 2011 8:12 pm

Hij zette Valeria even op de grond. Dit tilde niet handig. Vooral niet als hij dadelijk nog de trap op moest. Hij pakte haar onder haar benen en boven lichaam op dat ze in waren in zijn armen hing. Hij keek even de jongen chagrijnig aan toen hij iets zij. 'niks is gebeurt daarom vergaat ze nou van de pijn en de volgende keer ben jij er niet wat dan' zij hij boos. Hij keek Valeria weer even aan na wat ze zij. Hij blaatste enkel een keer boos door zijn neus als reactie. Na dat ze was uitgepraat draaide hij zich om en liep hij terug naar de kamer.

(flut)
Terug naar boven Ga naar beneden
Valeria

Valeria


Posts : 234

Profiel
Naam: Valeria Clark
Partner: Aaron I love you so much
Vereniging: ~

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimeza sep 24, 2011 2:01 am

Valeria was opgelucht dat Nick niks had gezegt over de jutten. Ze keek Nick nog een keer aan. 'Ik spreek je nog wel een keer.' Zei ze tegen hem. Daarna keek Valeria Aaron aan. Ze had zoon gevoel dat ze nog veel uit mocht leggen. Als ze op hun kamer waren.
Maar Aaron had toch de recht om het te weten. Vond ze zelf. Allen leek het haar geen goed idee. Maar ze kon het gewoon niet voor haar houden. Straks hoorde hij het van een ander en dan had ze een veel groter probleem. Valeria slikte zo zou het komen.

[Topic uit]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nick

Nick


Posts : 752

Profiel
Naam: Nick di Destino
Partner: -
Vereniging:

Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitimeza sep 24, 2011 7:36 am

"Dat is je geraden." Zei hij, waarna hij haar blik los liet. Hij hield er niet van gecommandeerd te worden, liet zich ook niet snel zeggen wat hij moest doen. Enkel als hij iemand geheel vertrouwde, zoals zijn oude bende leider. Of als hij geen keus had, zoals bij Lucas. Het was zijn moeders schuld dat hij nu problemen had met die gast, als zij niet altijd die gore troep nodig had gehad was hij Lucas nu niks verschuldigd geweest. Oké, dat was niet helemaal waar. Dankzij hem kon hij hier naar school, zat hij veilig, ver uit de buurt van de bende van Ricardo. Maar tegelijkertijd was hij ook kilometers verwijderd van Angel, wat haar kwetsbaar maakte. Nick wist donders goed dat Lucas hem hier ook onder voorbedachte raden heen had gestuurd. Zo iemand deed nooit iets voor niks, en dat had hij al geweten op het moment dat hij had ingestemd. Maar wat voor keus had hij gehad? Ricardo's bende zat hem op de hielen, hij had hij leider omgelegd. Verblind door woede had hij hem geslagen, hij was niet voor rede vatbaar geweest. Het was alsof zijn gehele lichaam bezeten was door een kracht, vele malen sterker dan hem. Spijt had hij er nooit van gehad. Ricardo had het verdiend. Hij had met zijn poten van Angel af moeten blijven, niemand kwam aan haar. Niemand. Valeria's stem wekte hem uit zijn gedachten. "No problem." zei hij, een lichte glimlach gleed over zijn gezicht. "Dan is er misschien iemand anders, en wie zegt dat dit een tweede keer gebeurd? Je moet je vriendin gewoon niet zo af snauwen, dat verdiend ze niet." Reageerde hij rustig op Aaron's boze woorden. Hij knikte kort naar Valeria, als reactie op haar woorden. Waarna hij zijn handen in zijn zakken stak, en zijn weg rustig vervolgde. Van de politie was nog altijd geen spoor te bekennen, mooi die was hij kwijt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Once alone without him Empty
BerichtOnderwerp: Re: Once alone without him   Once alone without him Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Once alone without him
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Pier-
Ga naar: