Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 MHBACKONTRACK

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

MHBACKONTRACK Empty
BerichtOnderwerp: MHBACKONTRACK   MHBACKONTRACK Icon_minitimedi aug 23, 2011 10:33 pm

Hello Monica ! (=

Omdat Monica High momenteel minder actief is (en ik weet heus wel dat dat waarschijnlijk komt door de schoolvakantie die overigens binnenkort ten einde loopt) en sommige leden (zoals ik xd) het zo echt wel saai vinden worden, heb ik besloten om iedereen die dit leest nog eens wakker te maken ^^. Ik denk wel dat jullie het erover eens zijn dat het tegenwoordig nogal dood is op MH. En omdat we helaas geen koekjes kunnen bakken om leden te lokken, zullen we dat via andere wegen moeten proberen. Wegen die een stuk minder tijd in beslag nemen en die veel meer effect zullen hebben.

Enkele Tips..

* Om MH weer actief te krijgen, moet je volgens mij bij jezelf beginnen. Haal een personage weer onder het stof vandaan, typ een nette post en maak mensen warm om te antwoorden. Als iedereen dit al probeert, zijn we een stap verder. Handig is ook dat bezoekers kunnen zien dat de posts op deze site recent zijn: als ik een forum bezoek waarvan ik denk dat ik me erop wil aanmelden; dan kijk ik eerst en vooral naar de recentheid van de posts.

* Mensen die je kent en waarvan je weet dat die best wel in de mood te krijgen zijn om zich aan te melden op MH, kan je overtuigen om lid te worden. Leuk voor jou, een onderwerp meer om over te discussiëren, en als je vriend(in) problemen heeft met posten ofzo, kan je die lekker helpen.

* Als je geen mensen kent die je hiervoor warm kan krijgen of deze mensen zitten al op het forum, kan je er ook aan denken om op RPG's waarop je speelt, reclame te maken voor MH. Kijk wel altijd eerst of op de site MH al gepromoot is of niet, als het topic helemaal vanonder staat kan je ook gewoon reageren zodat het weer bovenaan staat, een duwtje in de rug geven, zeg maar Wink Verwittig Tease (Alain) of de andere moderatoren altijd voor je dit doet, aangezien het forum waarop je de reclame plaatst, waarschijnlijk wilt dat je ook voor hen reclame maakt ( een banner op MH plaatsen ofz.) => dit kan allemaal ook op RPG's waarop je nog niet speelt, moet je gewoon registreren etc.

*Een Filmpje op Youtube is echt extra, steekt men veel werk in en is misschien niet meteen nodig, maar als er mensen zijn die dit willen doen, is het altijd welkom ^^

Hebben jullie nog meer tips/opmerkingen etc om hieraan toe te voegen, laat het maar weten ^^

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is & vooral dat het wérkt !

Greetz,

Ines (=
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

MHBACKONTRACK Empty
BerichtOnderwerp: Re: MHBACKONTRACK   MHBACKONTRACK Icon_minitimewo aug 24, 2011 6:06 am

Hmm.. I agree. ^^

Ik ga Regina ook weer onder het stof vandaan halen en meer kan ik denk ik niet doen. Mijn vriendinnen zitten hier namelijk al op. c: Wat ik wél kan doen is altijd een promotie filmpje maken eventueel ook al denk ik dat je daar ook niet echt veel aan hebt. Ik heb op mijn forum reclame voor Monica gemaakt en ik zal even denken wat ik nog meer zou kunnen doen.

Maar in elk geval heb je wel gelijk. :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Vince

Vince


Posts : 282

Profiel
Naam: vince Eversmann
Partner: I married the u.s army
Vereniging:

MHBACKONTRACK Empty
BerichtOnderwerp: Re: MHBACKONTRACK   MHBACKONTRACK Icon_minitimedo aug 25, 2011 7:07 am

En wat dacht je van.

Post is bij iemand die je gewoon helemaal niet kent, en niet alleen bij de gene waar je al vele topics bij hebt. (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

MHBACKONTRACK Empty
BerichtOnderwerp: Re: MHBACKONTRACK   MHBACKONTRACK Icon_minitimedo aug 25, 2011 8:45 pm

True, Hoe meer mensen je personage leert kennen, hoe meer je kan posten idd ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





MHBACKONTRACK Empty
BerichtOnderwerp: Re: MHBACKONTRACK   MHBACKONTRACK Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
MHBACKONTRACK
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: