Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 avond stappen [Lia]

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

avond stappen [Lia] Empty
BerichtOnderwerp: avond stappen [Lia]   avond stappen [Lia] Icon_minitimezo aug 14, 2011 7:15 am

Ze opende de taxi deur voor Lia, en stapte vervolgens ook in zelf de auto. De taxi reed naar bar copa. Ze keek naar buiten. Het was ondertussen tien uur, en het was al aant schemeren. Esmee keek naar Lia. Ze glimlachte licht. De stilte werd onderbroken door een stem. 'We zijn er' sprak de cauffeur. Esmee stapte uit. Ze waren net op tijd over een kwartier halfuur was het superdruk, en moest je in de rij staan om naar binnen te kunnen. Ze liepen naar binnen. Ze gingen aan de bar zitten. Ze bestelde twee cola. Ze schoof er één naar Lia. Op een begeven moment kwam het liedje lost van anouk. 'Wil je dansen?' Vroeg Esmee. Haar wangen waren knal rood, al kon je dat niet zien in dit licht.

-inspi loos X_X-
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

avond stappen [Lia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond stappen [Lia]   avond stappen [Lia] Icon_minitimezo aug 14, 2011 7:41 am

Lia zuchtte weer lichtjes er was weer een stilte. Maar soms was een stilte niet eens verkeerd. Ze keek naar Esmee die naar haar glimlachte. Lia glimlachte terug naar haar en was blij dat ze er waren. Ze mocht die vent niet die achter het stuur zat. Ze zag hem wel een paar keer zien gluren naar Esmee. Lia stapte uit en volgde Esmee mee naar binnen. 'Bedankt.'Zei ze glimlachend toen Esmee haar een cola gaf. Ze nam een slok en glimlachte toen die koud was. Lia keek naar Esmee toen ze haar stem hoorde. Ze dronk haar cola op en knikte naar Esmee. Lia pakte haar hand en trok haar mee de dans vloer op. Verschillende paren waren aan het schuifelen. Lia pakte aarzelend Esmee's handen en deed die om haar nek. Haar eigen handen legde ze op haar heupen. 'Je hebt wel een goed nummer gekozen om te dansen.'Zei ze glimlachend. Lia begon op te muziek mee te bewegen en keek Esmee recht in de ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

avond stappen [Lia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond stappen [Lia]   avond stappen [Lia] Icon_minitimezo aug 14, 2011 8:11 am

'Bedankt.'Zei Lia. Esmee knikte glimlachent. Lia knikte, en trok haar mee naar de dansvloer, waar stellen aan het dansen waren. haar armen lagen om Lia's nek. 'Je hebt wel een goed nummer gekozen om te dansen.'Zei Lia. Esmee glimlachte. Haar hand kwam op het gezicht van Lia. Ze keek van haar ogen naar haar lippen. Ze kwam dichterbij, en zoende Lia. Ze voelde de warme adem van Lia. Ze voelde de tong van Lia. Ze keek Lia een beetje onzeker aan, ze wist niet hoe ze zou reageren.


-Inspi loos!! X_X-
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

avond stappen [Lia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond stappen [Lia]   avond stappen [Lia] Icon_minitimezo aug 14, 2011 8:37 am

Lia keek Esmee verbaast aan toen ze haar hand op haar wang voelde. Ze zag Esmee naar haar toe komen maar deed nog niks. Pas toen ze Esmee lippen op de hare voelde sloot ze haar ogen en kuste haar terug. Lia trok Esmee dichter tegen haar aan en glimlachte lichtjes.
Ze had toch gelijk. Esmee vond haar dus leuk. Ze maakte zich los van haar en keek haar aan. Ze glimlachte toen Esmee haar onzeker aan keek.
Al snel kwam er een andere nummer op. En dit was echt een dans nummer. Het was Chris brown mer Beautiful people. Lia haalde haar handen van haar heupen maar hield Esmee toch met een hand vast en bewoog mee met de maat. Af en toe keek ze Esmee glimlachend aan. Toen het nummer was afgelopen trok ze Esmee van de dansvloer af. Ze zocht een plek op waar het rustig was en zag een hoekbank ergens in een hoek. Ze liep er heen en ging zitten. Ze trok Esmee naast zich en keek haar aan. Ze moest het zeker weten. Dus boog ze zich naar voren en drukte een kus op haar lippen. Lia keek Esmee aan en beet op haar lip. Daarna drukte ze haar lippen weer op de hare maar hield ze nu daar. Ze opende lichtjes haar mond en streelde met haar tong haar lippen. Ze hoopte dat Esmee de hind begreep en haar mond zou openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

avond stappen [Lia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond stappen [Lia]   avond stappen [Lia] Icon_minitimezo aug 14, 2011 8:57 am

toen er een ander nummer kwam voelde ze dat Lia haar handen pakte. Ze bewoog op de muziek. toen het nummer af gelopen was, werd ze van de dansvloer af getroken, naar een hoek bank. Ze keek Lia recht aan. Ze glimlachte licht. Ze voelde Lia's warme lippen op de hare. Lia trok haar hooft een stukje weg, maar zoende haar daarna weer. Ze voelde lia's tong op haar lippen. Ze trok haar hooft een stukje weg. Haar neus raakte die van Lia. Ze streelde Lia's gezicht, en zoende haar. Ze voelde de tong van Lia, waar ze met haar tong langzaam rondjes rond draaide. Het heerlijke moment leek eeuwen te duren. Ze glimlachte naar Lia. Esmee wou toch even officeel vragen. 'Lia, wil je verkering met me?' Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

avond stappen [Lia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond stappen [Lia]   avond stappen [Lia] Icon_minitimezo aug 14, 2011 9:51 am

Lia glimlachte toen ze Esmee aan keek. En Esmee's hand op haar wang voelde. Ze sloot haar ogen weer en genoot van het momend. Toen Esmee zich weer terug trok en vroeg of ze met haar wilde keek ze haar aan. Lia wist niet wat ze moest zeggen. Tuurlijk wilde ze dat maar ze kende haar nog geen dag. 'Vat het niet verkeerd op Esmee. Ik vind je leuk echt waar maar ik wil het rustig aan doen.' Bekende ze. Lia boog weer naar voren en drukte een kus op haar lippen. Daarna stond ze op en liep naar de bar. Daar bestelde ze wijn voor hen twee. Toen ze weer kwam. Gaf ze Esmee haar glas en ging zitten. Genietend nam ze een slok van haar drinken. Ze keek naar de mensen die te druk bezig waren met hen zelf of met hun partner dat die niet eens hadden gemerkt wat er hier was gebeurt. Lia nam nog een slok en zette haar glas op de tafel voor haar. Ze trok Esmee tegen haar aan en pakte Esmee's glas uit haar handen en zette die ook op tafel. Daarna boog ze zich weer naar voren en drukte weer een kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

avond stappen [Lia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond stappen [Lia]   avond stappen [Lia] Icon_minitimeza aug 27, 2011 3:44 am

'Vat het niet verkeerd op Esmee. Ik vind je leuk echt waar maar ik wil het rustig aan doen.' Bekende Lia. 'Dat snap ik, maar....' Ze maakte haar zin niet af. Ze staarde naar de mensen die verderop aan et dansen waren. Ze volgde Lia naar de bar. Bij haar ging altijd alles snel, op een ofandere manier was ze er aan gewend dat alles snel gaat. Ze kreeg een glaswijn in haar handen van lia. Ze nam een slok, en zetten hem vervolgens terug op de bar. Na eenn paar slokken was hij leeg en schoof ze haar glas naar de bar man, die hem pakte en afwaste. Toen Lia haar probeerde te kussen draaide ze haar hooft weg. 'Ik had je niet moeten zoenen..... Hoe dan ook... ik zie je nog wel' Zei ze en liep naar buiten. Ze ging vederop op een bankje zitten. Ze haalde haar handen door haar haar. Zoenen betekende iets, Esmee was niet zo iemand die zo met iemand zou kussen. Eigenlijk zoende Esmee pas echt e iemand als ze wat hadden, nou ja soms liep het anders. Mischien was dit voor Lia een avond en dan weer een ander?
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

avond stappen [Lia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond stappen [Lia]   avond stappen [Lia] Icon_minitimeza aug 27, 2011 3:56 am

Lia was verbaast toen Esmee haar hoofd weg draaide. Ze wou haar achternaar gaan maar bleef toch even zitten. Toen ze haar glas leeg had liep ze naar buiten. Al snel vond Lia haar. Ze zat op een bankje. Lia liep naar haar toe en ging naast haar zitten. 'Esmee je moet niet denken dat ik je allen voor vannavond wil. 'Ik vind je leuk echt waar. En ik zoen echt niet zo maar iemand om daarne dood leuk te zeggen. He het was leuk ik spreek je nog wel.' Lia stond op en ging voor haar op haar hurken zitten. 'Maar ik wil het gewoon echt weten dat je me leuk vind enzo. En ik moet zekerheid hebben. Dat je me een paar maanden later niet dumpt omdat je toch liever een jongen hebt die naast je loopt of wat dan ook.' Lia drukte een kus op haar wang. 'Ik ga terug naar binnen ik ben mijn jas vergeten. Ik zie wel of je hier zo nog zit.' Dat laatste zei ze hopend. Lia ging staan keek haar nog even aan en liep daarna naar na binnen. Ze kocht nog een flesje water die ze in haar tas deed en liep aarzelend naar de deur. Zal Esmee er nog zitten of was ze weg gegaan. Lia drufte nog niet naar buiten dus ging ze eerst even naar de wc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





avond stappen [Lia] Empty
BerichtOnderwerp: Re: avond stappen [Lia]   avond stappen [Lia] Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
avond stappen [Lia]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Avond uit
» Laat in de avond ~
» Avond feesten
» Karaoke avond

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Bar Copa-
Ga naar: