Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+66
Devon
Skylar
Volpe
Kate
Mac
Jimmy
Crosby
Paige
Gavin
Jacky
Bradley
Christian
Lyron
Fiore
Caleb
Linda
Esther
Erin
Samanta
Niels
Stephanie
Tom
Joël
Ian
Clive
Yenna
Lailah
Tyler
Valeria
Aaron
Iris
Iana
Nick
Esmee
Liaena
Sarah
Mitchell
Dewin
Virginia
Ayse
Wyatt
Luna
Regina
Scarlett
Bibi
Chéla
Eloisa
Vince
Mike
Alice
Hyde
Emilie
Serena
Alecia
Bryte
Kenneth
Ayanna
Charlene
Isobel
Ruby
Darren
Sawyer
lia
Emmett
Danyal
Alain
70 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimewo sep 21, 2011 7:14 am

I know ^^
Beetje leuke dag gehad tot nu toe? (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Crosby

Crosby


Posts : 25

Profiel
Naam: Crosby Scott
Partner: Don't need that.
Vereniging: Your ass.

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimewo sep 21, 2011 7:35 am

@Vince: Ai, ook een felicitatie van mij!
@Kate: Ik strek mijn been nogal als ik loop Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimewo sep 21, 2011 8:39 am

Ben er weer xD Was vanavond niet naar Frisbee gegaan, omdat het regende en ik best veel huiswerk had Razz Was rond half 8 dus klaar, en ging daarna Gooische Vrouwen de film kieken, blijft gewoon grappig! Heb 'm natuurlijk een halfjaar geleden gelijk op de première gezien, maar hij blijft geniusss! Very Happy

@Ymke, gefeliciteeeeeeeerd! Very Happy

@Daphne, lang verhaal xD Ik zal wel van voren beginnen Razz Ongeveer vijf jaar geleden begon m'n gehoor te minderen, en m'n oren te kraken, waarom dus ik naar de dokter ging en die dus m'n oren checkte enzo en er vervolgens een conclusie uit kwam dat er vocht bij m'n trommelvlies -of ergens anders, dunno anymore xD- zat en dat ik dus buisjes in m'n oren moest. Dus ehhm.. zie het als strijkkraaltjes, maar zelfs nog kleiner dan dat. Die opereerden ze dan in m'n oren, binnen tien minuten klaar, zodat dat vocht in m'n oren weg zou raken. Maar later toen de zomer aanbrak vielen die buisjes eruit en ik dacht dat dat zo hoorde, maar kort daarna begon het gekraak in m'n oren weer en daar leef ik nu dus alweer vijf jaar mee :') Ik ben er al aan gewend, maar het blijft irritant en nu voel ik dat het gewoon erger word. En I know dat ik niet zo lang had moeten wachten, maar ik ben gewoon bang voor operaties. Hoe dat komt? Naalden. Toen vijf jaar terug mocht ik nog een mondkapje, maar dat was de hoogste leeftijd voor dat narcosespul, ik moet nu gewoon een naald in m'n hand bij die operatie. En ik ben getraumatiseerd van die naalden, dus ja, ik leef -zoals je ziet- liever vijf jaar met gekraak in m'n oren dan dat ik ook maar één naald in m'n huid krijg...
Maargoed; dus ik vanmiddag best wel zenuwachtig bellen, bleek er dus niemand op te nemen en zei de voicemail zelfs dat de praktijk dicht was vanwege scholing ofzo. Dus nu moet ik tot en met 3 oktober wachten.. x.x


EDIT 22:26 WHOAAAAAA SIMONE SIMONS -AKA ESTHER- PRAAT TEGEN ME OP FACEBOOK ;D;D;D WHAAHAHAHAHAHA WAAAAAAH!
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimewo sep 21, 2011 10:24 am

I know, I know, dubbelpost!

Maar ik praat gewoon met de leadzangeres van Epica over horrorfilms! BEN ZOOOO BLIJ! Very Happy:D Naah, jongens mijn dag.. nee nee.. mijn WEEK kan niet meer stuk! WAAAAAAAAAAAAAHHHH!!! SO HAPPY I COULD DIE!! Very Happy:D

Ik ga nu heerlijk slapen, naja ff wachten of ze niet meer antwoord, maar ik lig al in bed.. Razz

~Truste and sweet dreams!! <33
Terug naar boven Ga naar beneden
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimewo sep 21, 2011 8:44 pm

Eloisa schreef:
I know ^^
Beetje leuke dag gehad tot nu toe? (:

Yah van 9 tot 7 naar school
en een 4 gehaald XD great day (a)

Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 4:29 am

Mijn simkaart is naar de haaien.. Stom beperkt stukje plastic die het niet eens een jaar vol kan houden ._.
I'm gonna die D:

[Edit] Zijn er mensen met name van L8 Nites die interesse hebben in een topic samen? :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Skylar

Skylar


Posts : 24

Profiel
Naam: Skylar Borodinskii
Partner: KiisS Thiis WEiiRdOo!!!
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 5:11 am

Ugh... Ik moet morgen van 14:25 to 17:00 naar school T-T Echt wat een Kud rooster
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 5:43 am

Yaaahh morgen uitval, dus eindelijk tijd om hier weer wat te doen! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 5:51 am

Ik zit morgen van half 9 tot half 5 T.T En focking veel huiswerk dus posten gaat niet lukken voorlopig. D= fuckschool.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 6:15 am

Ah dat sucked big time =O .
Terug naar boven Ga naar beneden
Mac

Mac


Posts : 26

Profiel
Naam: Mac Hawkins
Partner: I will always miss you, but I need to stand out of this whole damn world.
Vereniging: Geen

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 7:09 am

Daarnet was ik nog vrolijk en nu ben ik halfziek en lig ik op m'n bank ._.

Maar ik ga nu een leuke film met Kristen Stewart kijken waarin ze een hoertje is ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Iana

Iana


Posts : 879

Profiel
Naam: Iana
Partner: None.
Vereniging: However far away, I will always love you. However long I stay, I will always love you.

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 7:27 am

Pff, wilt er iemand RPG'n? Ik heb Bradley en Iana -aa-
Terug naar boven Ga naar beneden
Aaron

Aaron


Posts : 234

Profiel
Naam: Aaron de Vos
Partner: Valeria
Vereniging: Moet dat

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 8:39 am

ik heb aaron en volpe aaron heeft nog een topic in het shopping centrum
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 9:14 am

Lyron schreef:
Zijn er mensen met name van L8 Nites die interesse hebben in een topic samen? :3
Yeaah sure! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 9:18 am

Ik heb heel sneaky by Lyron lopen posten. Moehahahaha ;F
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 9:20 am

Ineens voel ik me emotioneel worden.. I dunno waarom, misschien omdat ik sinds tijden weer m'n vertrouwenspersoon ga zien? Tenminste, ik ben van plan om na school naar m'n oude school te rijden, ik weet niet of dat een goed idee is.. eerlijk gezegd krijg ik nu zelfs rillingen over m'n lichaam en begin ik ergens bang te worden. Is dat omdat ik haar sinds de diploma-uitreiking eigenlijk -soortvan- volkomen genegeerd heb, en m'n problemen en kutgevoelens opgekropt heb? I dunno.. Het zal wel aan school komen denk ik. De druk is nu al hoog met prestaties, opdrachten, presentaties, bergen huiswerk, WAB-uren, veel LGS leermomenten, ik wil er niet eens aan denken hoe het gaat worden wanneer ik ook m'n stage heb..

Damn, ik denk dat ik even een inzak momentje heb en zo maar naar bed ga.. x.x
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 6:34 pm

Nou ik moet zo naar school. :/ Gelukkig is het bijna weekend, jippie! Vandaag nog even 6 uurtjes en dan.. taptaptamtap! c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimedo sep 22, 2011 7:51 pm

Yeaaah aardrijkskunde viel uit ds ik zit van 10:00 tot 16:35. Very Happy Pff, tot half 5 (haha we mogen altijd al om half weg ipv 5 over half) op school zitten is echt niet gezond, helemaal niet op vrijdag. Ö En ik denk dat ik vanavond, tussen al m'n huiswerk door xD, maar even ga posten ofzo.. Heb toch maar 1 topic te doen. :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Kenneth

Kenneth


Posts : 1535
Naam : Caro

Profiel
Naam: Kenneth Wayne Nixon
Partner: Shot me out of the sky, you're my kryptonite, Charlene
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimevr sep 23, 2011 3:56 am

Zeuw Kenneth is weer vernieuwd Smile
Het setje dan toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mac

Mac


Posts : 26

Profiel
Naam: Mac Hawkins
Partner: I will always miss you, but I need to stand out of this whole damn world.
Vereniging: Geen

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimevr sep 23, 2011 4:01 am

Nice setje! ^^

Ik wil een account met een meisje die helemaal gek is van elektrische gitaar en dat dan ook speelt en dat ze dan zo'n rock & roll chick is Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Devon

Devon


Posts : 31

Profiel
Naam: Devon Haynes
Partner: Always like Na Na Na, but then we're like Yeah Yeah Yeah
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimevr sep 23, 2011 4:32 am

Yeah, dat moetje doen.^^
Zo'n acc's zijn gewoon stoer >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Mac

Mac


Posts : 26

Profiel
Naam: Mac Hawkins
Partner: I will always miss you, but I need to stand out of this whole damn world.
Vereniging: Geen

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimevr sep 23, 2011 4:37 am

Oké, dan ga ik dat doen! ^^
..
Waarom zijn het vinden van plaatjes altijd zó moeilijk? ._.
Terug naar boven Ga naar beneden
Joahn

Joahn


Posts : 4

Profiel
Naam: Joahn Jett
Partner: Still dancin' and jammin' with your demons.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimevr sep 23, 2011 5:29 am

En toen leefde ze ^^ *Gaat een topicje aanmaken*
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimevr sep 23, 2011 5:34 am

...
Dat is nu al de 3e keer dat iemand haar gebruikt xd.

@ Ayse: Zullen we wachten tot er meer mensen zijn met interesse, en anders alsnog met ze tweetjes in een topic gaan? Vinden Ayse en Lyron vast niet erg.. gnegne..
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitimevr sep 23, 2011 5:46 am

Lyron schreef:
...
Dat is nu al de 3e keer dat iemand haar gebruikt xd.

Wie is het dan? o.o *staart naar onderschrift van Joahn*
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 35 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 35 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 35 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 34, 35, 36 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: