Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 enjoying the sun

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimezo aug 07, 2011 8:54 am

Lia deed een kort jurkje over haar witte bikini. Ze deed slipers aan en pakte haar tas met daar in een boek en een strand handdoek. Ze ging naar het strand toe. Niet voor zwemmen maar gewoon om te zonnen. Lia wou haar kamer uit lopen maar pakte nog snel haar zonnebril en zonnenbrand. Daarna sloot ze de deur en ging naar het strand. Daar zocht ze een plekje op en ging er liggen. Lia smeerde zich in en pakte haar boek. Zo lag ze een tijdje te lezen. Het boek ging over een vrouw die een weerwolf was. Ze ging terug naar haar 'roedel'. Waar dus ook haar ex zat. Lia schrok op toen er iemand voor haar ging staan. Ze keek omhoog en zag een meisje rond een jaar of 18 staan. 'Euh je staat in mijn zon.'

& Esmee
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimezo aug 07, 2011 10:11 am

Esmee trok haar kast open, en trok haar paarse bikini aan. Ze vond het model echt geweldig! daar overheen trok ze een zwart met witte strand jurk aan. Daaronder zwarte slippers. Ze pakkte haar handtas. Ze gooide er een paar blikjes cola in, en een strand handoek en haar twilight boek. Ze pakte ook haar sleutels portomonee en zonnebrand, en sloot de deur achter zich. Ze draaide hem opslot, en liep daar de lange smerige gangen. Ze had een taxi gebeld, dus die zou er nu wel zijn. Als hij optijd was zou hij er al staan, vijfminuten maar. Ja hij stond er. Ze stapte in. Bij het strand staptye ze uit, en betaalde vijf minuten extra omdat hij stonnd te wachten. Ze liep het strand op. Het was super druk, overal zaten mensen. Helemaal aan de anderekant van het groten strand was nog een plekje, of naast een onbekent meisje. Nou ja niet helemaal onbekent ze zag er bekent uit. Ze liep naar het meisje. 'Euh je staat in mijn zon.' Sprak ze. 'Sorry, maar er is geen plaatsje, dus mag ik naast je komen liggen?' Vroeg ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimezo aug 07, 2011 11:56 pm

Lia keek om haar heen en zag nog een legen plek. 'Dat is niet waar daar is er nog een. Maar ga je gang. Het strand is niet van mij.'Glimlachte Lia.
Ze vond het eigenlijk niet eens erg dat het meisje naast haar kwam te liggen. Lia pakte haar boek weer op en las verder. Soms keek ze naar het meisje naast haar. Ergens kwam ze haar bekend voor. 'Zit je misschien ook op Monica High.' Vroeg ze nieuwschierig. Lia keek onder haar zonnebril door en wachtte op antwoord. Het zou best kunnen. Of ze moest haar gezien hebben in het zwembad waar ze de laatste tijd ook vaak was. Lia hield van zwemmen maar niet van de zee. Ze keek al snel weer weg. Haar blik gleed naar de zee en zag kinderen in het water spelen. Er verscheen een glimlach op haar gezicht. Al snel verdween die weer toen ze een kind hoorde huilen. Lia's blik gleed weer naar haar boek en las verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimema aug 08, 2011 10:04 am

'Dat is niet waar daar is er nog een. Maar ga je gang. Het strand is niet van mij.'Glimlachte het meisje. Ze glimlachte terug, en legde haar handdoek neer en ging er op liggen. Ze zetten haar zonebril op. Standaard in elke tas zat er een, en allemaal duren. Ze had acht tassen, en in alle acht zat een dure zonnebril. Ze pakte haar boek, en begon te lezen. Ze keek op zei toen ze de stem van het meisje hoorde. 'Zit je misschien ook op Monica High.' Vroeg ze. 'Ja klopt, ik ben Esmee ik zit in klas elf B, dn jij?' vroeg ze. Ze begon weer wat te lezen. Ze pakte haar tas achter zich. Ze pakte twee blikjes cola eruit. De ene zetten ze naast het meisje en de andere naast haar , en zette de tas wee achter zich. Het was een speciale tas. Het was een hele dure, speciaal laten ontworpen. Er zat een koel vak in, waar het net een echte koelkast in leek, dus altijd koud drinken! Ze legde haar boek even naast haar, en opende haar blikje cola. Ze keek naar de zee. Waar jongens stoer liepen te doen. Ze begreep jongens niet. Ze vond ze ook niet leuk! Ze was niet hetro, nou en! Maar ja ze kwam bijna geen leuke meiden tegen die ook bi waren! Ze kwam van zelf wel iemand tegen. Als ze een leuk meisje zag schakelde ze het gevoel gelijk uit, en haar gedachte erover ook. Als je haar gedachte zou kunnen lezen weet niemand of ze een leuk iemand zag. Als een meisje zou zeggen dat ze bi is zou het gevoel zoiezo in een keer terug komen, maar ja daar moest ze nog even op wachten!
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimema aug 08, 2011 10:55 pm

'Mijn naam is Lia purry.'Zei ze met een zachte stem. 'En ik zit in 11 a.' Lia glimlachte even en ging toen weer verder in het boek. Toen Lia stiekem naar Esmee keek zag ze dat ze twee blikjes cola eruit haalde en er een naast haar neer zette. 'Bedankt.' Lia deed hem open en dronk hem gulzig op. Dit was nou net wat ze nodig had. Lia stond op en trok haar jurkje uit. Het was plot's zo warm geworden. Voor haar zag ze drie jongens naar haar kijken en een er van begon te fluiten. Lia stak haar middelvinger op en keek ze woedend aan. 'Ben al bezet jongens.'Riep ze naar hen. Lia ging weer liggen en schudde haar hoofd. Het was gelogen maar anders kwam ze nooit van jongens af. 'Jongens wat moet je er mee. Je hebt er helemaal niks aan.'Mompelde Lia tegen haar zelf. Ze smeerde zich weer in met zonnebrand creme en ging weer liggen. Lia deed haar navelpiercing goed en ging op haar rug liggen. Die jongens van toen net kwamen naar haar toe gelopen en al snel liepen ze gillend weer weg. 'Bah ze is Gay.' Riep er een. Lia glimlachte en stak haar middelvinger op. 'I love women. Is dat een probleem.'Riep ze hen na. Lia pakte haar boek weer in ging verder lezen. Wat boeide haar nou wat andere van haar dachten. Ze viel op vrouwen nou en.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimema aug 08, 2011 11:35 pm

'Mijn naam is Lia purry, En ik zit in 11 a.' Zei het meisje dat Lia bleek te heten. 'Leuk je te ontmoeten' Sprak ze. Lia trok haar jurkje uit. Ja het was eigenlijk best wel warm. Ze trok ook haar jurkje uit. 'Ben al bezet jongens.'Riep Lia naar de jongens die naar haar keken. Bij Esmee zouden ze het niet doen, omdat ze een vriendin van haar kende, die een keer echt ruzie had met hun, en ze zijn nu bang van haar vriendin dus ze kijken Esmee ook niet meer aan. 'Jongens wat moet je er mee. Je hebt er helemaal niks aan.'Mompelde Lia. 'Helemaal gelijk' Lachte Esmee zacht, al had Lia het waarschijnlijk tegen zichzelf. 'Bah ze is Gay.' Riep een jongen. 'I love women. Is dat een probleem.'Riep Lia. Dus het was waar. Ze lag nu naast een knap meisje, wat ook op meisjes viel! Ze pakte haar boek en las. Ze keek uit haar ooghoek naar Lia. Ze had een mooie navelpiercing. Zij zelf had een steentje in haar navel. Ook had ze een tong piercing.
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimema aug 08, 2011 11:59 pm

'Van het zelfde.'Zei ze glimlachend. Lia lachte met Esmee mee toen ze zei dat Lia gelijk had.
Lia was verbaast dat Emsee niet weg ging en gewoon bleef. Niet dat ze het erg vond. Esmee was wel oké en met oké bedoelde ze jammie. 'Oke dat klonk raar.' Sprak ze tegen zich zelf. Niet in de gaten dat ze het hard op zei. Lia ging weer op haar buik liggen en deed net als of ze las. Maar eigenlijk was ze aan het na denken. Over van alles en niks. Na een tijdje kreeg ze zin in een ijsje. 'Ik ga ijs halen.' Lia stond op pakte haar portemonee. Zonder te vragen of Esmee ook wat wou liep ze naar de ijscoman. Lia keek naar wat ze hadden en vroeg zich af wat ze voor haarzelf en voor Esmee zou kiezen. Ze deed voor beide maar aardbeien ijs. Daarna liep ze weer terug naar haar handdoek en gaf het ijsje aan Esmee.
'Ik hoop dat je van aardbei houd.'Zei ze glimlachend. Zelf ging ze weer op haar buik liggen en begon aan haar ijsje naar dat ze haar portemonee op ruimde. 'Als je hem niet lekker vind dan koop ik wel een nieuwe voor je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimedi aug 09, 2011 2:05 am

'Oke dat klonk raar.' Sprak Lia. Esmee glimlachte, terwijl ze in haar boek staarde. Na een tijdje liggen hoorde ze Lia's stem. 'Ik ga ijs halen.' sprak ze. Esmee knikte en las door. Lia was eigenlijk best wek leuk, maar ze moest er maar niet te veel van denken. Als er iets anders was als vriendschap kwam ze er van zelf achter, want de toekomst is zo bepaalt! 'Ik hoop dat je van aardbei houd.'Zei Lia die aan was komen lopen met twee ijsjes. Voor dat esmee wat kon zeggen zei Lia al wat. 'Als je hem niet lekker vind dan koop ik wel een nieuwe voor je.' Sprak Lia. Nee hoor hoeft niet, ik hou van aardbeien, dankje voor het ijsje' Sprak ze, en nam een likje. 'kom je vaak op het strand?' vroeg Esmee. Ze keek Lia aan. Ze hoorde kinderen rennen lachen en gillen. Zo was ze zelf ooit ook geweest. Klein lief zonder ook maar na te hoeven denken wat je deet, en hoe de wereld in elkaar zat!

-inspi loos-
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimedi aug 09, 2011 3:11 am

'Geen dank. Weetje wat ook lekker is aardei met chocolade saus er over heen.' Het water liep bij Lia al in de mond als ze er aan dacht.
Lia keek naar Esmee en net op dat momend nam ze een lik van haar ijs en zag Lia dat Esmee een tongpiercing had. 'Nee ik kom niet vaak op het strand. En als ik er wel ben dan ben ik allen aan het zonnen ofzo. En jij ben jij vaak op het strand te vinden.'Vroeg ze glimlachend.
Lia ging zitten en keek naar Esmee. 'Mag ik je tongpiercing eens zien.'Vroeg ze. Lia wou er ook altijd al een daar maar het leek haar te pijnlijk.
Ze schrok op toen er een bal op haar handdoek te recht kwam. Ze pakte hem en gooide hem terug.


-My toxD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimedi aug 09, 2011 8:53 am

'Geen dank. Weetje wat ook lekker is aardei met chocolade saus er over heen.' ze Lia. Ja dat is heerlijk! In het centrum zit iemand, die had op het platteland een boere ijsalon. Die is nu ook hier. Je loopt een gebouw binnen wat op een normaal huis lijkt, en dan vanbinnen ziet het er uit als een boederij, daar achter is een wei met koeie, en daar heb je een boere ijssalon, dat is een nieuwe, de enige in de hele stad. Hij is heerlijk, en daar verkopen ze dat ook. Zin om anders morgen met met me mee te gaan ik trakteer' sprak ze. 'Nee ik kom niet vaak op het strand. En als ik er wel ben dan ben ik allen aan het zonnen ofzo. En jij ben jij vaak op het strand te vinden.'Vroeg Lia. 'Nee ik ga liever naar het zwembad, of wellnes center. In kom ook alleen voor een leuk kleurtje' Lachte ze. 'Mag ik je tongpiercing eens zien.'Vroeg Lia. 'tuurlijk' sprak ze. Ze stak haar tong uit. Ze had een bolletje met een glinster steentje er in. Ze zag dat Lia schrok, van een bal. Ze gooide hem terug. Ze keek even dromerig naar Lia. Ze schude haar hooft licht, om uit haar gedachte te komen. 'Zin om mee te gaan stappen vanavond?' Sprak ze. Eigenlijk zat ze er alleen aan te denken om haar mee te vragen en was het nog niet har op bedoeld, maar ze had het gevraagt en er wel zin in. Ze pakte haar zonnebrand uit haar tas, en smeerde haar in. Het was echt warm. Aan de ene kant wou ze het water in springen, maar ze deed het absoluut niet, want ze haten de zee. Beesten goor waten en als je er uitkwam zat alles onder het zand, en zo waren er genoeg redenen waarom ze niet zou gaan en eigenlijk geen goede reden waarom wel! Ze keek naar Lia.
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimedi aug 09, 2011 9:16 am

Lia glimlachte toen Esmee zei dat zij ook van aardeien en chocola hield. 'Lijkt me leuk om er heen te gaan.'Zei ze glimlachend.
Lia glimlachte nog steeds toen Esmee zei dat ze hier allen was voor een mooi kleurtje. Lia keek naar de piercing in Esmee's tong het was een mooi ding. Lia ging weer liggen. Ze keek op naar Esmee toen die plots vroeg of ze mee ging stappen. 'Tuurlijk lijkt me gezellig.'Glimlachte ze weer.
Lia beet even op haar onderlip en pakte haar boek weer op. Esmee vroeg haar twee keer mee. Was dat toeval of niet. Lia keek naar Esmee toen ze zich in smeerde en beet op haar onderlip. Man waarom moest ze er nou zo goed uit zien. Lia keek snel weg toen ze klaar was.
Lia smeerde ook maar weer zonnenbrandcreme op ze had geen in om verband te worden. Ze deed haar haren in een staart en gooide wat water over haar heen. Ze had het warm en niet allen door de zon. 'Warm is het he.' Lia keek haar dit keer niet aan maar pakte haar mobiel en deed als of ze aan het smsen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimedi aug 09, 2011 10:33 am

'Lijkt me leuk om er heen te gaan.'Zei Lia glimlachent. 'Tuurlijk lijkt me gezellig.'Glimlachte Lia, op haar vraag of ze mee ging stappen. Esmee glimlachte terug. Ze keek naar hoe Lia zich in smeerde en haar haar in een staart deed, enhaar boek op pakte. Esmee draaide haar hooft naar de grond. Ze ging ook weer op haar buik liggen en pakte ook haar boek, al las ze niet. Ze keek uit haar ooghoek naar Lia. 'Warm is het he.' Zei Lia. Esmee knikte. Ze zag dat Lia haar mobiel pakte en ging Smsen. Esmee hoorde ping uit haar tas vandaan komen. Ze pakte haar black berry uit haar tas. Ze opende Ping. Het was van een vriendin.
Hey,
Hoe is het ?
Leuke meisjes ontmoet?
Ik mis je
-xxx-Joey (L)

Ze miste haar beste vriend wel. Ze begon terug te typen.
Hey(L)
Bij mij gaat het goed, en bij jou?
Ja, Lia is leuk
Niet dat ik wat met haar heb ofzo ik ken haar niet lang net ontmoet op het strand, waar ik nu ben.
Ik mis jou ook schat(L)
-xxx- iemand die je mist
Ze glimachte en stopte haar telefoon terug in haar tas. Ze had niet door dat ze Ja, Lia is wel leuk, hard op gezecht. Nou ja heel zacht. Ze hoopte niet dat ze het echt hoorde, al zal dat vast wel zo zijn !
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimedi aug 09, 2011 10:42 pm

Lia keek om toen ze ergens een ping vandaan hoorde komen. Blijkbaar was het de mobiel van Esmee. Lia legde de hare weg en pakte haar boek weer op. Net toen er een spannend iets gebeurde hoorde ze Esmee wat zeggen. Hoorde ze het nou goed en zei Esmee wat ze dacht dat ze zei.
Lia keek naar Esmee. 'Moet ik net doen als of ik niet hoorde wat je zei of'?' Lia bleef Esmee aan kijken. Naar een tijdje keek ze toch wel weer weg. Het was niet netjes als je mensen te lang aan keek. Ze wist al gelijk hoe haar vader het zou zeggen. En dan echt met zo homo handje.
Ze moest altijd lachen om hem. Hij was meer haar moeder dan haar vader. En Jeroen was echt het mannelijke soort. Nou ja of je het soort kon noemen wist ze niet. Lia keek weer om naar Esmee en kon haar ogen niet van haar af houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimewo aug 10, 2011 2:11 am

'Moet ik net doen als of ik niet hoorde wat je zei of'?' zei Lia. Esmee werd rood, toen ze door had dat ze het hardop had gezecht. Ze pakte haar boek en deed net of ze las. Ze wou liever door de grond weg zakken. Ze kon er nu niks meer aan veranderen jammer genoeg. Ze keek hoe laat het was. Het was vijf uur. Ze keek gelijk haar mail na. Ze opende de eerste mail.
Onderwerp: aanbieding
Van: aanbiedingin@info.nl
Bestand: normale mail

Beste mevrouw/meneer.
U heeft ge aboneert op deze mail.
Aanbieding van vandaag:
Met z'n tweeen uit eten bij lado
Je mag onbeperkt eten voor 25 euro

Vg aanbiedingen.nl

'Lia moet je lezen' zei ze terwijl ze het aan Lia liet lezen. 'zin om te gaan?' vroeg ze. Alleen zou ze niet gaan, dat was saai! En de rest van haar vrienden waren op vakantie.


-inspiratie bron van de mail, kreeg een aanbieding van een hotel XD mail is verzonnen-

Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimewo aug 10, 2011 3:38 am

Lia kon het niet laten om in lachen uit te barsten. Het kwam misschien verkeerd over maar zo bedoelde ze het niet. Toen ze klaar was keek ze Esmee weer aan. 'Sorry ik wil je niet uit lachen ofzo. Maar je bent best schattig als je bloost.' Lia keek naar haar en glimlachte.
Lia las het snel over en glimlachte toen Esmee vroeg of ze mee wou. 'Waarom ook niet.' Lia glimlachte. 'Je hebt me nu al drie keer uit gevraagt. In nog geen 4 uur.'Zei Lia glimlachend. Lia kwam wat dichter bij en trok haar gezicht van het boek weg zodat Esmee haar wel aan moest kijken. 'Heeft het wat te betekenen dat je me nu al drie keer mee uit hebt gevraagt. Plus dat je zei dat je me leuk vind. Tell me what that means.'Fluisterde ze. Lia was gevaarlijk dicht bij. Lia keek van haar ogen naar haar lippen en weer terug. Ze beet op haar lip en haar blik gleed weer terug naar haar lippen en verder naar benden. Lia ging snel op haar rug liggen en keek naar de wolken. 'Sorry.'Fluisterde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Esmee

Esmee


Posts : 81

Profiel
Naam: Esmee McCary
Partner: nope
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimewo aug 10, 2011 4:38 am

Lia moest lachen. Esmee keek haar glimlachent maar verbaast aan. . 'Sorry ik wil je niet uit lachen ofzo. Maar je bent best schattig als je bloost.' Zei Lia. Esmee glimlachte, naar Lia. 'Waarom ook niet.' Zei Lia glimlachte. Esmee glimlachte terug. 'Je hebt me nu al drie keer uit gevraagt. In nog geen 4 uur.'Zei Lia glimlachend. Ze voelde Lia's hand haar gezicht van haar boek weg trekken waar ze naar staarde. Ze was heel dichtbij. . 'Heeft het wat te betekenen dat je me nu al drie keer mee uit hebt gevraagt. Plus dat je zei dat je me leuk vind. Tell me what that means.' Fluisterde Lia. Esmee haar wangen werden knal rood. Ze ontweek de vraag. Lia draaide weg en ging op haar rug liggen. 'Sorry.'Fluisterde Lia. Esmee keek haar glimlachent aan. 'Zullen we wat gaan eten?' vroeg ze. Ze deed wel gelijk haar boek in haar tas. Van lezen kwam nu toch niks meer.

(topic voor te eten:http://www.monicahigh.com/t1680-restaurant-lado-lia#40563 )
Terug naar boven Ga naar beneden
lia

lia


Posts : 122

Profiel
Naam: Lia purry
Partner: Love is just a piece of life that you write by yourself
Vereniging:

enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitimewo aug 10, 2011 6:30 am

Lia zag Esmee rood worden en glimlachte even. Voor nu wist ze genoeg. Net op het momend dat Esmee vroeg ofze honger had. Begon haar maag te knorren. 'Je vraagt het op een goeie moment.'Zei ze glimlachend. Lia stond op en deed haar jurk aan. Haar boek deed ze in haar tas. Lia klopte haar handdoek uit en voude die op. Ook deed ze die in haar tas. Lia haalde er een klein spiegeltje uit haar tas en keek even naar haar make-up.
Niet dat ze er veel op had gedaan maar toch. Alles zat tot nu toe nog goed. Ze deed het spiegeltje in haar tas deed haar zonne bril weer op en haar slippers weer aan. Haar, haren haalde ze uit de staat en al snel was het tijd om naar de taxi te lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





enjoying the sun Empty
BerichtOnderwerp: Re: enjoying the sun   enjoying the sun Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
enjoying the sun
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Enjoying the sun
» Just enjoying the view [open]
» Just enjoying a awesome night.
» Enjoying my chocolate, strawberry and ... Butterscotch? ~
» Whitout my guitar, enjoying the life!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: