Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 The story of us

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

The story of us Empty
BerichtOnderwerp: The story of us   The story of us Icon_minitimevr aug 05, 2011 1:34 am

Starend naar de sms die hij een uur geleden had gekregen. Een sms van Ayse. 'Kom je naar Smokey Joe's?' Waarom hij de moeite had gedaan om te komen wist hij niet. Waarschijnlijk zou ze hem toch weer gaan aanspreken over wat hij had gedaan bij Ty, en dat verhaaltje was hij best wel moe. Een zucht schoof over zijn lippen. De jongen bergde zijn mobiel weer op in zijn zak en staarde naar zijn handen, het was best leeg vandaag hier, dus ze konden in alle rust praten met elkaar want dat was wat ze gingen doen. Kort streek hij door zijn blonde haren en bestelde een glas Whisky en een glas water, de barman bekeek hem even raar maar bracht de twee drankjes toch maar. Wyatt staarde naar het kleine glas gevuld met een troebele vloeistof die hij herkende als Whisky, daarna keek hij naar het doorzichtige glas gevuld met water. Drank was iets wat hij ergens altijd had afgezworen, maar momenteel wist hij niet echt beter. Toch dronk hij het niet puur. De jongen goot een kwart van het water in het glas en kapte zo in een teug het drankje naar binnen. Een brandend gevoel ontstond toch nog waardoor even zijn gezicht vertrok, en al gauw genoeg dronk hij ook wat van het water. Er had niet bepaald een uur gestaan in de sms dus het kon zijn dat hij hier best nog wel een tijdje zou zitten. "Liefdesverdriet aan het verdrinken?" Klonk er van op de plek waar de barman stond. 'Ik ben iniedergeval iets aan het verdrinken.' Mompelde hij. Hierna stond hij op en wandelde naar een tafeltje toe om zich daar neer te zetten. Een gezang vulde de stilte op, ditmaal geen gezand van op het podium maar vanuit de boksen klinkend, het was ook niet de radio. Eerder een gewoon aantal gekozen nummers van op de computer. Er zat namelijk geen gepraat tussen in de nummers, iets wat hij op dit moment kon appreciëren. Dit was zijn eerste dag terug in Monica, en hij was bijna van school getrapt maar doordat hij zichzelf goed genoeg had kunnen verdedigen kreeg hij een tweede kans. Maar wel moest hij zich nu kalm houden, en vooral uit de buurt blijven van Ty, iets wat hij met plezier deed. Kort krabde hij over zijn kaak. Ayse mocht nu wel gaan opdagen, want lang zou hij niet meer gaan wachten. Misschien had ze het wel voor de grap gestuurd of wat dan ook, al zag hij haar er niet voor aan dat te doen. Maar ja, ze was ook veranderd in de tijd dat hij weg was, zo had hij ook nooit gedacht dat ze iemand zou zoeken ter vervanging van hem. Maar goed, dit was geen grap daar was hij van overtuigd. De jongen begon even te luisteren naar het liedje dat bezig was, ergens ging het wel over hem en Ayse soms. "And the story of us, looks a lot like a tragedy now." Kot deed hij teken naar de barman, deze kwam naar hem met een gewoon glas Ice Tea. Dankbaar keek Wyatt hem aan, alcohol zou het vanavond niet meer worden. Dat zou waarschijnlijk toch maar een slechte afloop geven.
[&Ayse]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

The story of us Empty
BerichtOnderwerp: Re: The story of us   The story of us Icon_minitimevr aug 05, 2011 12:51 pm

Ongeveer een half uur nadat ze de sms had verstuurd las ze hem nog eens over. Zou Wyatt ook daadwerkelijk naar Smokey Joe's komen? Ze zou het niet vreemd vinden als hij haar niet meer wilde zien. Ach, ze moest er maar vanuit gaan. Vlug gooide ze de kleding die op haar bed lag in de kast en sloot ze haar laptop af. Vervolgens griste ze de sleutel van haar kamer van het bureau en liep ze de deur uit, op weg naar de stad, om daar hopelijk Wyatt te ontmoeten. Ze hoopte maar dat hij niet te zwaar was aangepakt nadat een leraar hem had meegenomen omdat hij Ty had aangevlogen, ze had zo het idee dat de dingen die Ty had gezegd, maar zij niet haf kunnen verstaan, niet al te aardig waren geweest. Wyatt zou in haar ogen tenminste niet zomaar iemand aanvliegen. Maar hij was veranderd, ze had eigenlijk niet verwacht dat hij überhaupt iemand aan zou vliegen, om wat voor reden dan ook. Ze had in ieder geval het idee gehad dat hij juist zo'n rustige en kalme jongen was. Maar misschien was hij wel zo geworden door die militaire academie waar hij was geweest, door het overlijden van zijn vader en broer of een combinatie ervan. Inmiddels liep ze al in de stad, ze had nog maar zo'n vijf minuten lopen te gaan. Ze zuchtte even, ze was best wel nerveus voor wat er ging komen. Ze waa benieuwd hoe Wyatt tegen haar zou doen. Hij had in ieder geval meer recht om boos te zijn dan dat zij dat had.. Maar stiekem hoopte ze erop dat hij, zelfs na wat ze hem geflikt had, hun relatie nog voort wilde zetten. Eindelijk had ze Smokey Joe's bereikt. Ze duwde tegen zware deur, die met enige moeite open ging, en liep vervolgens naar binnen. Direct zag ze hem al zitten. Twijfelend bleef ze even stilstaan, vermande zich toen en liep zijn kant op. "Hey.." begroette ze hem toen ze naast het tafeltje stond waar hij aan zat, waarna ze plaatsnam op de stoel naast hem. "Hoe is het met je?" ging ze zacht verder. Niet goed wetende wat ze nu moest doen of zeggen, richtte ze haar blik even naar beneden. "Misschien lijkt het niet zo, maar ik heb er echt spijt van dat ik met Ty heb gezoend.." sprak ze toen zacht maar fel. Kort haalde ze een hand door haar haren. Ze besloot om nu maar even haar mond te houden en Wyatt te laten antwoorden, maar als het zou moeten zou ze nog wel even door kunnen gaan met praten. 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

The story of us Empty
BerichtOnderwerp: Re: The story of us   The story of us Icon_minitimeza aug 06, 2011 2:06 am

Wyatt keek naar zijn vingers en snoof even waarna hij kort wat dronk van zijn Ice Tea. Kort streek hij langs zijn haren en bleef wachten. Ze liet best wel lang op zich wachten, of misschien was hij gewoon veel te vroeg? Er stond niet bepaald een uur in de sms dus hij wist het niet. Lichtelijk verveeld keek hij voor zich uit, ergens had Ayse gelijk gehad. Ergens had ze gelijk om Ty te kussen toen hij weg was, hij had immers niets laten weten van zich. Maar toch deed het hem pijn. Plots klonk haar zachte stem heel dichtbij en keek hij haar met een hele kleine glimlach aan. Ze was er dus toch. 'Wel, het feit dat ik stil aan alles aan het verliezen ben wat me lief is en dat ik bijna geschorst was maakt het wel dat ik momenteel niet de gelukkigste persoon op aarde ben.' Sprak hij tegen haar en zuchtte eventjes. Toen ze vertelde dat ze spijt had van haar daad trok hij een wenkbrauw op. Spijt? Ze had er spijt van, maar toch had ze op school nog zo goed haar best gedaan om hem jaloers te maken en daar was ze in geslaagd, dan ging ze nu spijt hebben? Wyatt keek naar zijn glas en zuchtte even. 'Ayse,' Wyatt hield even stil en keek haar weer aan. 'Weet je wat er door me heen ging door de gang toen je me niet herkende? Toen je voor Ty opkwam? Toen je hem een kus in de nek drukte? Het waren allemaal dingen die me vertelde dat ik je kwijt aan het raken was. Ik was jaloers op een jongen waarvan ik zelf wist dat ik nooit aan hem zou kunnen tippen. De woorden die hij sprak op het laatst staken een smeulend vuur weer aan, en toen sloeg ik hem. Ik wou hem meer aan doen. Maar ergens dacht ik bij mezelf dat het zou zijn voor een verloren zaak.' Sprak de jongen zachtjes tegen haar. In zijn stem klonk verdriet, pijn en angst. De oude Wyatt kwam weer boven, de Wyatt waar aan je door gewoon in zijn ogen te kijken wist dat er zoveel aan de hand was. Hier zat hij dan, niet als opgeleide militair maar als schooljongen die op het randje van breken stond. Toch probeerde hij zich nog sterk te houden, al was dat aan het mislukken, erg hard zelfs. 'Vertel me, is het een verloren zaak? Is ons verhaal aan het veranderen in een tragedie?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

The story of us Empty
BerichtOnderwerp: Re: The story of us   The story of us Icon_minitimeza aug 06, 2011 12:27 pm

Er brak een klein glimlachje door op haar gezicht, tot haar verbazing leek Wyatt zelfs blij om haar te zien. Eigenlijk had ze het tegenovergestelde verwacht, of zelfs dat hij helemaal niet zou komen. Misschien bestond er toch nog een kans dat het goed zou komen tussen haar en Wyatt, dat hij haar zou kunnen vergeven voor wat ze gedaan had. 'Wel, het feit dat ik stil aan alles aan het verliezen ben wat me lief is en dat ik bijna geschorst was maakt het wel dat ik momenteel niet de gelukkigste persoon op aarde ben.' Schuldbewust beet ze op haar onderlip. Hoe hij het zo zei besefte ze dat ze zo'n beetje het enige was wat hij nog had. Ze voelde zich ook schuldig over haar eeuwige gezeur over haar ouders, Wyatt had niet eens ouders meer. "Neither am I.. Maar mijn 'problemen' doen er niet toe.." antwoordde ze mompelend, terwijl ze iets ging verzitten. De wenkbrauw die hij optrok was begrijpelijk, ze had niet bepaald laten zien dat ze er spijt van had door waar Wyatt bij stond Ty nog eens een kus in zijn nek te geven. "Ik meen het. Ik heb hem niet met zin gezoend.. Nouja, ik had zeg maar heel erg veel gedronken en was niet bepaald helder meer.. En wat er in de gang gebeurde, toen was ik gewoon ontzettend kwaad. Niet dat dat een goed excuus is, het was onterecht zelfs," voegde ze er nog zacht aan toe. Ze hoopte maar dat het bij zoenen gebleven was, vanaf een bepaald punt was ze alles min of meer kwijt. Toen hij haar naam zei keek ze hem weer aan, afwachtend. Zwijgend luisterde ze naar zijn woorden, zonder hem te onderbreken of wat dan ook, maar in gedachten reageerde ze er wel op. Nee, ze wist niet wat er toen door hem heen was gegaan, voor het eerst had hij zijn emoties behoorlijk goed kunnen verbergen. Bij haarzelf was er vooral veel woede door haar heen gegaan. Langzaam schudde ze even met haar hoofd toen hij beweerde niet aan Ty te kunnen tippen. In haar ogen was het juist andersom, in haar ogen kon er niemand aan Wyatt tippen. Het was te pijnlijk om hem aan te kijken, steeds meer ging ze beseffen wat ze hem eigenlijk aangedaan had. Dat hij überhaupt nog tegen haar wilde praten.. "Nee," reageerde ze fel op zijn laatste woorden. "Nee, dat mag echt niet. Wyatt, ik wil je echt niet kwijt," ging ze zacht, haast fluisterend verder. Tot haar grote ergernis voelde ze tranen opwellen in haar ooghoeken, waarna ze even op haar lip beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

The story of us Empty
BerichtOnderwerp: Re: The story of us   The story of us Icon_minitimezo aug 07, 2011 3:36 am

Wyatt keek haar aan en ademde even diep in. Ze had zelf ook problemen? Een gof van bezorgdheid kwam over hem heen. Even keek hij recht in haar ogen waarop hij zachtjes zijn hoofd schudde. 'Die doen er even veel toe als de mijne Ayse, als je ergens ongelukkig over bent wil ik weten wat.' Sprak de jongen vastberaden van zijn woorden. Twijfelend plaatste hij zijn hand op de hare en streek hij zachtjes met zijn duim over haar handpalm. Haar kwijtraken wou hij niet, dan zou hij helemaal doordraaien. Ayse hield hem op een of andere manier toch gelukkig, iets wat je eigenlijk niet zou zeggen na het verlies van zijn broer en vader. Bij haar uitleg dacht hij even na. Ze was dronken en zoende hem daarom, ze zoende hem niet bepaald met zin. Ergens deed dat goed, maar toch die zoenen die er gevallen waren deden hem pijn. 'Ik weet dat je kwaad was, en dat begrijp ik volkomen. Zelf zou ik het ook zijn. En het was niet onterecht, want ik verdiende het. Als ik niet was weg gegaan dan was dit alles niet gebeurd.' Sprak hij zachtjes waarna hij even diep zuchtte. Kort schoot zijn blik even door het café, enkele mensen keken hun aan. Raar. Zijn aandacht ging weer helemaal naar het meisje dat voor hem zat. Ze schudde haar hoofd, en hij wist meteen op welke woorden dat was. Onbewust verscheen er even een glimlach op zijn gezicht maar die vervaagde meteen weer. Voor even keek hij naar het glas dat halfvol was, was het maar allemaal nooit zover gekomen dat hij weer terug was gegaan naar zijn geboorteland, of misschien was het wel helemaal beter dat hij nooit naar hier was gekomen. Dan zou ze gelukkiger zijn met een andere jongen, eentje die haar wel verdiende, een dude zoals Ty die er was wanneer ze hem nodig had. Eigenlijk was hij best wel een slecht vriendje nu hij er over nadacht. Een plotse hard klinkende nee deed hem wat verbaasd opkijken. Even overliep hij wat hij gezegd had en kwam al gauw tot de conclusie dat het een antwoord was op de laatste vraag die hij gesteld had. Tranen sprongen op in haar ogen terwijl andere woorden zachtjes doorklonken. Meteen stond hij op en wandelde hij naar haar kant van de tafel toe waarna hij bij haar neerknielde en haar hand weer vast nam. 'Ayse,' Fluisterde de jongen zelf tranen verbijtend. 'Niet hier, ik smeek je. Huil niet.' Dit was ook om zichzelf van een stortvloed van tranen te beschermen. Hij had ooit de kans gehad om echt uit te huilen om alles, en dat ging hij ook niet doen in het bijzijn van mensen. Zachtjes drukte hij een kus op haar hand en keek haar op zijn onderlip bijtend aan. Ergens wou hij zijn armen om haar heen slaan maar de jongen besloot nog heel even te wachten. 'Je raakt me niet kwijt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

The story of us Empty
BerichtOnderwerp: Re: The story of us   The story of us Icon_minitimeza aug 27, 2011 10:28 pm

De woorden die Wyatt sprak deden haar even zuchten. Haar 'problemen' stelden niks voor in vergelijking met zijn problemen. "Het is niks.. Ik heb weer eens ruzie gehad met mijn ouders over dat ik zogenaamd een drankprobleem zou hebben en mijn schoolwerk verwaarloos ofzo, en nou willen mijn ouders dat ik geen contact meer zoek met m'n tweelingzus Amanda, waar ik heel erg close mee ben, omdat ik alleen maar een slechte invloed op haar zou hebben. Dat is alles.. Ja, en ze hebben me weer eens uitgemaakt voor van alles en nog wat, waardoor ik weer een beetje aan mezelf ben gaan twijfelen." reageerde ze toch maar, hij leek erg vastberaden het te willen weten. Het deed haar echt pijn dat haar ouders zo over haar dachten, er kon tegenwoordig geen goed meer vanaf. Maar dat zou ze nooit aan ze laten merken, ze zou er toch niks mee opschieten. Toen Wyatt haar hand vastpakte staarde ze even naar hun handen. Het voelde goed, vertrouwd. Er ontstond een klein glimlachje rond haar lippen en ze richtte haar blik weer terug op Wyatt. "Ik had geen enkele reden om boos te zijn, jij kon er niks aan doen dat je weg moest en ik ging gelijk vreemd.. En ik weet dus niet zo zeker of dat wel daarom is.. Zoals mijn moeder zo leuk zei, ik word nogal.. aanhankelijk als ik veel gedronken heb. Het had net zo goed kunnen gebeuren als je wel gewoon in Santa Monica was geweest.. En misschien heeft het ook wel meegespeeld dat jij er niet was en ik me.. eenzaam voelde of iets in die richting, maar ik ben bang dat het zo weer kan gebeuren als ik weer veel drink. Wat ongetwijfeld vaker voor gaat komen nu ik bij L8 Nites zit." antwoordde ze zacht, terwijl ze haar blik weer naar beneden had gericht. Een diepe zucht verliet haar mond, ze had geen idee wat ze nou moest doen. Ze wilde Wyatt absoluut niet kwijt, maar ze kon hem niet beloven nooit meer te drinken of iets achterlijks. Ze ging nou echt niet alleen maar frisdrank staan drinken op een feest waar iedereen aan de alcohol zat. Maar dan was de kans dat ze weer vreemd zou gaan wel weer sterk verminderd, of beter gezegd niet aanwezig. Ze richtte haar weer op Wyatt toen hij opeens wel heel dichtbij was. Ze verachtte de tranen die in haar ogen waren verschenen, ze wilde helemaal niet huilen. Het was in haar ogen alleen maar het tonen van je zwakte, en dat wilde ze niet. Aan de andere kant kon gewoon een potje janken zo ontzettend opluchten. Maar zoals Wyatt al zei, het was niet zo verstandig om dat hier te doen, waar al die mensen bij zaten. Of gewoon helemaal niet, dat was misschien wel nóg beter. Toen hij zei dat ze hem niet kwijt zou raken luchtte dat echt enorm op. Voordat ze het besefte, had ze haar armen al om zijn nek geslagen. "Ik was zo bang dat het over was tussen ons." mompelde ze terwijl ze weer rechtop ging zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

The story of us Empty
BerichtOnderwerp: Re: The story of us   The story of us Icon_minitimeza aug 27, 2011 11:34 pm

Wyatt keek haar aan en luisterde. Verbaasd keek hij haar aan. Een tweelingzus? Drankprobleem? Voor even richtte hij zijn blik naar de grond en zuchtte. De roblemen die ze had gehad deden hem schuldig voelen. Verdomme, hij had hier moeten zijn, al die tijd had hij bij haar moeten zijn. 'Het spijt me Ayse, ik had hier moeten zijn toen je dat moest doormaken.' Sprak de jongen zachtjes tegen haar waarna hij haar weer aan keek en diep zuchtte. Hij vond het echt erg, en hoewel hij in de gang zijn emoties had kunnen bewaren, was hij nu weer die jongen die openstond. Wat die stomme academie met hem had gedaan vond hij niet echt plezierig, maar hij was er best wel goed uitgekomen qua uiterlijk dan toch. Het was jaren geleden dat hij zijn echte blonde haren nog had gezien, hij had zijn haren jaar en dag gekleurd zodat zijn ouders een verschil zouden zien tussen hem en zijn broer. Maar nu, nu was dat niet meer nodig.. Al gauw ging Ayse verder en keek hij naar de grond. Misschien had ze wel een probleem? Maar dat was makkelijk om te bestrijden, gewoon iets mindere met de drank. En dan was er nog die vereninging, en Ty. Kort zuchtte hij. In een vereniging zou hij niet gaan, hij bleef een onafhankelijke student. 'Misschien kun je gewoon iets minderen met de drank? Gewoon gematigd drinken en niets door elkaar drinken. Ik had er gewoon moeten zijn Ayse, ga nu niet jezelf blamen want ik tref hier evenveel schuld bij als jou. Uiteindelijk was ik diegene die mijlen ver verwijdert was van jou, en ik ben de sukkel die meteen iemand aanvliegt om dat een van mijn vrienden een roddel vertelde.' Wyatt keek haar weer aan en sloeg zijn armen even om haar heen toen ze om zijn nekvloog. Zachtjes streek hij over haar rug en liet gelijktijdig met haar weer los waarna hij nog even voor haar neer geknield zat. Haar woorden zorgde ervoor dat er angst op zijn gezicht af te lezen was. Kort slikte hij. 'Ayse, ondanks wat er gebeurd is hou ik nog steeds van je. Ik kan hen niet veroorloven om jou ook nog te verliezen in dit alles, dan kan ik me evengoed meteen bij mijn familie voegen.' Mompelde hij zachtjes waarna hij weer rechtstond en zijn stoel onder de tafel vandaan schoof en die tot naast haar schoof. De jongen richtte zijn blik op het glas dat op de tafel stond en wreef kort door zijn haren. 'Hoewel ik veranderd ben, zowel uiterlijk als innerlijk krijg ik dus nog een kans?' Dat was dan zijn tweede kans, een derde zou er nooit van gaan komen. Want nu bleef hij gewoon aan haar zijde. Zoals een vriendje moest doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

The story of us Empty
BerichtOnderwerp: Re: The story of us   The story of us Icon_minitimezo aug 28, 2011 11:14 pm

Kort wierp ze even een blik door het café. Er waren steeds meer mensen bij gekomen, sommigen staarden hun aan en die mensen irriteerden haar enigszins. Er was niks boeiends te zien. Toen Wyatt weer sprak keek ze hem weer aan. Ze haalde haar schouders even op. "Ach, ik ben het gewend dat m'n ouders altijd wel iets te zeuren hebben en ervan houden om te overdrijven. Destijds riepen ze ook dat ik in een identiteitscrisis zat omdat ik een neuspiercing nam." Ze grinnikte even toen ze aan de discussies terugdacht die haar piercing had veroorzaakt. Vooral omdat haar zus toen ook ineens een piercing wilde, en dat was wel het laatste wat haar ouders wilde: dat haar zus Ayse achterna ging in haar doen en laten. Ze was blij dat ze de oude Wyatt, qua karakter dan, weer een beetje terugzag. Het beviel haar stukken beter dan die agressieve jongen die Ty had aangevlogen. Qua uiterlijk was hij misschien zelfs wel wat verbeterd, het blonde haar en die spieren stonden hem best goed. Ze rolde even met haar ogen toen hij voorstelde dat ze gewoon iets moest minderen met drank. Dat was makkelijker gezegd dan gedaan, negen van de tien keer dronk ze niet eens bewust zoveel. Maar ze zou het proberen, voor Wyatt. "Jij hebt helemaal niet evenveel schuld, je kon er niks aan doen dat je weg moest. Ik had er alles aan kunnen doen om niet zoveel te drinken en het niet zo ver te laten komen dat ik Ty zoende. Of hij mij, ik weet niet meer precies hoe het nou ging. Dat doet er niet toe. Het enige wat er nu toe doet is dat ik van je hou en je absoluut niet kwijt wil." volgde haar lange woordenstroom. Het voelde ontzettend fijn om hem weer even zo dicht bij haar te voelen. Met een iets bredere glimlach keek ze hem aan. De angstige blik die na haar woorden op zijn gezicht ontstond deed haar even op haar onderlip bijten. "Wow, jij moet wel heel vergevingsgezind zijn.." mompelde ze verbaasd binnensmonds. Wel was ze super blij dat hij die woorden zei, zonder Wyatt zou ze waarschijnlijk nog meer de foute kant op gaan. "Je láát het, want ik ga je achterna en ik hou teveel van mijn leven om er nou al uit te stappen. En je hoeft me niet te verliezen, no way dat ik jou nog laat gaan." sprak ze vervolgens streng, maar er stond een kleine glimlach rond haar lippen. "Dat je dat nog moet vragen. Het zou eigenlijk andersom moeten zijn, dat ik jou om een tweede kans vraag. Natuurlijk krijg je nog een kans." reageerde ze iets opgewekter, haar vrolijke humeur begon iets terug te komen. Toen hij weer naast haar zat pakte ze zijn hand weer vast. Twijfelend keek ze Wyatt even aan, waarna ze toch voorzichtig een kus op zijn lippen drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

The story of us Empty
BerichtOnderwerp: Re: The story of us   The story of us Icon_minitimema aug 29, 2011 4:25 am

Wyatt keek haar aan en zuchtte even. Ze zou het niet gewoon moeten zijn dat haar ouders tegen haar ingingen, zelf had zijn vader dat soms gegaan maar zijn moeder.. Die had er de kans niet toegehad jammergenoeg. Kort slikte hij. Ergens was hij bang dat Ayse ook zou weggenomen worden van hem, op een brute manier waar ze beiden niets aan konden doen. De jongen slikte, hij zou het er niet van laten komen. Nooit niet. 'Ik weet wat het is om te drinken Ayse, en na een tijd heb je gewoon geen besef van hoeveel je al binnen hebt. Misschien trefte ik geen schuld van wat er tussen jouw en Ty gebeurd is, maar ik had hem niet moeten aanvliegen. Ik was gewoon op dat moment blind van woede, ik had me moeten inhouden maar dat ging niet.' Ja, hij voelde zich schuldig dat hij Ty had aangevallen, het maakte hem bang voor wat hij eventueel andere zou kunnen aan doen als deze hem kwaad maakte. Wat hij Ayse kon aandoen. Een rilling trok over zijn rug heen. Nee, hij zou er alles nu aan doen om zich kalm te houden, als hij kwaad werd, dan zou hij weg gaan. Een glimlach verscheen op zijn gezicht toen ze de volgende woorden sprak, ze moest hem niet achterna gaan dat wou hij niet, maar het feit dat ze hem niet meer liet gaan deed hem zo goed. Zijn ogen begonnen te glanzen. Wyatt streek met zijn duim over haar hand en keek even naar de grond. Toen ze over de kans begon keek hij haar met een frons aan, nou ja als hij haar een tweede kans moest geven zou hij hetzelfde zeggen dus veel maakte het nu niet uit. 'Je kan niet geloven hoe blij ik ben.' De jongen merkte dat ze dichter kwam met haar gezicht plaatste hij zijn hand op haar wang en beantwoorde hij de kus die hij kreeg van haar. Dit voelde goed, hun twee gewoon weer samen. Zachtjes streek hij door haar donkere haren waarna hij degene was die zijn lippen losmaakte van de hare en haar met een cheeky glimlach aan keek. 'Ik hou van je.' Prevelde hij zachtjes. Nog een kleine kus plaatste hij op haar lippen waarna hij haar een knuffel gaf en haar niet meer wou loslaten voor nu dan toch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

The story of us Empty
BerichtOnderwerp: Re: The story of us   The story of us Icon_minitimedi aug 30, 2011 11:32 pm

Het was voor haar de normaalste zaak van de wereld dat haar ouders altijd wel wat op te merken hadden. Dan was er misschien ook wel veel op te merken aan haar, maar als ze dan een keer iets goeds deed kon er weer geen goed woord vanaf. Ach, nog een paar maanden, dan was ze achttien en hoefde ze niet meer braaf te doen wat haar ouders haar opdroegen. Was ze eindelijk van dat eeuwige gezeur af. En nou maar hopen dat haar zus er hetzelfde over dacht en wegging bij hun ouders, dan konden ze tenminste weer normaal met elkaar omgaan. "Oke, oke, jij je zin, we hebben allebei schuld," reageerde ze met een scheve grijns. "Maar even zonder grappen, ik beloof dat ik echt mijn best zal doen om wat minder te drinken." ging ze serieus verder. Ze betwijfelde of ze er nog steeds zo positief over dacht als ze daadwerkelijk in een willekeurige club aan de bar zou staan, maar ze ging het proberen en ze zou wel zien hoe het haar verging. Bijvoorbeeld minder vaak uitgaan scheelde al heel wat drank, in haar eentje in haar kamer trok ze niet zo gauw een fles open. Het deed haar goed om te zien dat die vertrouwde glimlach weer steeds vaker terug te zien was. Stukje bij beetje leek de oude Wyatt weer terug te komen en het beviel haar uitstekend. Haar vriend was niet die agressieve jongen die ze een tijdje terug had gezien, haar vriend was die lieve jongen die nu tegenover haar zat. Ze grinnikte even om zijn woorden. "Als het in de buurt komt van mijn blijheid, dan kan ik geloven hoe blij je nu bent ja." sprak ze grinnikend, terwijl ze hem met een vrolijke blik aankeek. Toen ze merkte dat Wyatt haar kus beantwoordde, juichde ze zo'n beetje vanbinnen, zo blij was ze. Toen hij de kus beëindigde keek ze hem even met een lieve glimlach aan, welke nog breder werd toen hij die op het moment oh zo geweldig om te horen woorden uitsprak. Het voelde echt heerlijk. "En ik van jou, heel veel." antwoordde ze zacht, oprecht. Ze kreeg nog een kus op haar lippen gedrukt en al snel daarna voelde ze zijn inmiddels gespierde armen rond haar lichaam. Haar eigen armen legde ze rond zijn nek en ze trok hem even dicht tegen zich aan. Vervolgens maakte ze zich voorzichtig los uit zijn armen. "Kunnen we vanmiddag niet iets leuks gaan doen ofzo?" opperde ze met een vrolijke grijns. Ze wilde wat er gebeurd is in het verleden gewoon achter zich laten en aan leuke dingen denken.       
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Wyatt

Wyatt


Posts : 210
Naam : Carolien

Profiel
Naam: Wyatt Middleton
Partner: I'll take you one step closer, you'll take to steps back you're so bad, so bad Ayse
Vereniging: -

The story of us Empty
BerichtOnderwerp: Re: The story of us   The story of us Icon_minitimezo sep 11, 2011 3:40 am

Wyatt dacht even na over zijn vader en zijn broer, ooit zou hij we uitvinden wat er echt gebeurd was met hen, maar dat was iets voor later. Net zoals zijn tijd om te rouwen, dat zou hij niet nu doen, en ook niet morgen. Maar wanneer de tijd rijp was, dat hij zich er over kon zetten. Want dat zou waarschijnlijk nog wel een tijd gaan duren. Maar goed. 'En anders neem je mij toch gewoon altijd mee.' Grijnsde hij speels naar haar. Het zou makkelijker zijn, maar misschien ook confronterender voor hem, al zou hij dat er opzich wel bijnemen als het moest. Voor hem was drank niet bepaald een probleem, nooit geweest. Tuurlijk hier en daar zou hij we een glaasje drinken, maar dat zou nooit te veel zijn, zo dat hij niet meer wist wat hij deed. Plus hij had ook een reden om van de drank af te blijven, zijn moeder was om ver gereden door een dronken bestuurder, en dat was een van de schokkendste dingen die er in zijn leven gebeurt waren. De jongen streek zachtjes langs haar rug heen toen ze zo bij elkaar stonden. Haar vraag deed hem even na denken. Echt veel om te doen schoot hem niet te binnen, buiten wat tijd door brengen op het strand ofzo. Ja, erg creatief was hij op dit moment niet, dat stuk van zijn hersenen was even uitgeschakeld raar genoeg. 'Ehm, als jij wat weet, dan kunnen we wat gaan doen.' Sprak hij met een glimlachje. Kort streek hij door zijn haren, waarna een vraagje hem te binnen schoot. Niet bepaald belangrijk, maar toch wou hij het weten. 'Maar seg, welke Wyatt bevalt je meer? De zwartharige of de blondharige?' Oke, het klonk misschien stom dat hij dit aan haar vroeg maar tja nieuwschierig zijn was iets wat hij nog altijd niet had verleerd. Iets wat hem op de academie toch wel wat problemen had gegeven, maar goed hij stond hier nu en dat was het gene wat telde voor hem. En hoogstwaarschijnlijk ook wel voor Ayse. Het verleden zouden ze nu laten rusten, en verder gaan met de toekomst. Ja, dat zouden ze nu gaan doen. Hoe moeilijk of makkelijk het ook zou worden voor hun, samen raakten ze er wel weer door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





The story of us Empty
BerichtOnderwerp: Re: The story of us   The story of us Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
The story of us
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We're part of a story.
» Every night is another story

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Smokey Joe's-
Ga naar: