Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Scarlett

Scarlett


Posts : 63

Profiel
Naam:
Partner:
Vereniging:

[Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Empty
BerichtOnderwerp: [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en   [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Icon_minitimeza jul 30, 2011 10:38 pm

Ik zoek voor Scarlett vrienden of vriendinnen, hoeveel maakt me niet echt uit, het mag er 1 zijn, maar ook meerderen. Ik heb wel geen voorstelling van Scarlet maar ik zal hier even zeggen hoe haar karakter ongeveer is:
Scarlett is verlegen en wat stiller en houdt van foto's maken. Hoewel ze verlegen is kan ze scherp uit de hoek komen als je vrienden of familie beledigt of hen iets aan doet. Ze zal natuurlijk bij vrienden meer zichzelf zijn en dan is ze op een leuke manier, een beetje gek, en heel vrolijk, ze heeft ook nog wel eens haar melige momenten.

interesse, zeg het maar Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Klydie

Klydie


Posts : 82

Profiel
Naam: klydie Feryo
Partner: -
Vereniging: -

[Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en   [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Icon_minitimeza jul 30, 2011 11:17 pm

Ik wil wel met Bibi
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Posts : 63

Profiel
Naam:
Partner:
Vereniging:

[Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en   [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Icon_minitimeza jul 30, 2011 11:26 pm

Hmm, ik wacht nog even op meerdere reacties, maar ej maakt zeker kans Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

[Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en   [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Icon_minitimeza jul 30, 2011 11:32 pm

Oe, oe, oe, oe. ^^
Ik heb me ook al met Emma opgegeven bij Lia maar twee vriendinnen kan natuurlijk nooit kwaad.

Het is ook wel leuk want Emma is juist niet verlegen en doet een beetje alles waar ze zin in heeft, is aardig, is grappig en tsja.. Het is dan wel leuk als Scarlett een beetje verlegen is. Very Happy

In elk geval, het lijkt me heel leuk! Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Posts : 63

Profiel
Naam:
Partner:
Vereniging:

[Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en   [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Icon_minitimeza jul 30, 2011 11:48 pm

Hmm, ik denk dat ik dan voor Emma ga, want het lijkt me idd wel leuk om dan bevriend met iemand te zijn die juist niet verlegen is, en ik weet ook hoe Regina postelt, enzow, dus ja, sorry Klydie,
Regina, dan zal ik zo snel mogelijk een topic maken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en   [Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Gezocht] Vriend(in) of vriend(inn)en
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» {Gezocht} Vriend(in) van vroeger.
» [Gezocht] Beste vriend
» [Gezocht] Vriend(in) van vroeger
» {Gezocht} Beste vriend+kamergenoot
» [Gezocht] kamergenoot en tegelijkertijd vriend(je) Claire

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: