Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Pretty little princesses

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Pretty little princesses Empty
BerichtOnderwerp: Pretty little princesses   Pretty little princesses Icon_minitimedo jul 28, 2011 8:08 am

Dat het druk was in de beachclub rond een uur of tien 's avonds was best wel te verwachten, maar wat haar betreft hoefde dat niet te betekenen dat ze uren op hun drankjes hoefden te wachten. Net toen ze op het punt stond haar mond open te gaan trekken werden hun feestelijk uitziende cocktails al gebracht. "Bedankt!" zei ze vriendelijk tegen de serveerster die de drankjes naar hun hangplek in de hoek had gebracht. Een opmerking over dat het lang geduurd had was wat haar betreft niet nodig, daar kon de serveerster waarschijnlijk ook niks aan doen. Ze pakte haar glas op en hief het in de lucht, terwijl ze met een stralende glimlach naar Ayse keek. "Dat het een leuke avond mag worden hè Ays!" proostte ze vervolgens op een enthousiaste toon met haar vriendin. Ze haalde een hand door haar lange blonde haren en keek nieuwsgierig de club rond. "Er lopen genoeg leuke jongens rond hier, jammer dat je al gebonden bent hoor.." zei ze met een flauwe grijns rond haar lippen. Ze stond nog steeds tegen de hoge tafel geleund en vermaakte zich prima door andere mensen te observeren. Ze genoot van de ogen die af en toe op haar bleven hangen en knipoogde af en toe speels naar knappe jongens. Nadat ze weer even genoeg aandacht aan voorbijgangers had gegeven richtte ze zich weer volledig op Ayse. "Ik heb nu al zin in het volgende L8 Nites feest," begon ze enthousiast, "Ons feest was in ieder geval zeker geslaagd!" Ze had zich behoorlijk laten gaan op dat feest, maar niemand had er later over gezeurd, waar erg blij mee was. Het was nogal gênant geweest als ze zich zelf meteen na het eerste feest al als een vervelend persoon had neergezet. Terwijl ze in feite gewoon heel erg van feesten en losgaan hield. Ze grinnikte om een blonde jongen die nogal heel opvallend naar Ayse aan het kijken was. Veel kans maakte die jongen niet, want Ayse had tenslotte Wyatt al. Ze nam een paar slokken van de heerlijke verfrissende cocktail en zette die daarna met een tevreden uitdrukking weer op de hoge tafel voor hen. De hoge hakken waar ze op stond waren gelukkig niet zo hoog dat ze er niet lang op zou kunnen lopen, maar hoog genoeg dat ze best sexy waren onder haar simpele blauwe jurkje.

[Ayse & Darren]
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Pretty little princesses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pretty little princesses   Pretty little princesses Icon_minitimevr jul 29, 2011 2:01 pm

Van alle clubs in Santa Monica was La Palapa toch wel haar favoriet. Je kon als je dat wilde zo het strand even op, en naar haar mening hing er een heerlijk ontspannen sfeer. Het jammere was alleen dat het er altijd behoorlijk druk was - niet dat dat overigens bij de andere clubs niet net zo was - en de bar die drukte lang niet altijd kon handelen. Eindelijk werden hun bestelde cocktails gebracht en ze wierp de serveerster een dankbare glimlach. Met een vrolijke grijns keek ze opzij, naar haar vriendin Stephanie. Net als haar hief ze haar glas, terwijl ze instemmend knikte na Steph's woorden. "Dat moet wel lukken," reageerde ze met een opgewekte glimlach. Vervolgens nam ze gretig een slok van het verkoelende drankje, welke meer dan welkom was. "Hm, ja, dat denk ik af en toe zelf ook," antwoordde ze met een grimas. Ze was er ook nog niet helemaal zeker van of ze haar relatie met Wyatt wel voort wilde zetten, maar ze wilde hem in ieder geval een kans geven. En stiekem was hij met dat blonde haar wel erg sexy.. De plek waar ze stonden was wel nice, het was een vrij rustig hoekje maar je had overzicht op vrijwel de hele club. Het viel haar op dat Steph af en toe stond te knipogen en ze kreunde even, soms wilde ze dat ze ook gewoon weer kon flirten met andere jongens.. Ze nam nog een paar slokken van haar cocktail, waarna ze haar blik weer op Stephanie richtte. "Ja, inderdaad, ik ook!" reageerde ze opgewekt. Het volgende feest zou van Joël zijn. Ze kende hem niet persoonlijk, maar dat zou vast snel komen als hij ook werd toegelaten bij de vereniging. "Zeker, op het feit dat ik zo ver heen was dat ik niet eens besefte dat ik vreemdging na dan," sprak ze grinnikend. Ze had het de volgende ochtend ook behoorlijk gemerkt dat ze de avond ervoor zoveel had gedronken, dat was dan weer iets minder geweest. Maar de leuke avond die ze had gehad was het meer dan waard geweest. Een blonde, niet eens heel verkeerde, jongen stond haar nogal opvallend aan te staren en ze kon niets anders doen dan hem een haast verontschuldigende glimlach schenken. Ze dronk het laatste beetje uit haar glas, zette die vervolgens op de tafel waar ze aan stonden neer en pakte toen Stephanie bij haar pols. "Kom, ik wil dansen!" sprak ze terwijl ze haar hoofd wat dichter naar haar oor bracht om zich verstaanbaar te kunnen maken boven de luide muziek. Vervolgens manoeuvreerde ze hen handig tussen de mensen door en stopte ergens in het midden van de dansvloer. 
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Darren

Darren


Posts : 1307
Naam : Marjolein

Profiel
Naam: Darren Criss
Partner: You're my special one, Sid.
Vereniging: None suits me.

Pretty little princesses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pretty little princesses   Pretty little princesses Icon_minitimevr aug 12, 2011 6:21 am

Darren liep zijn kamer uit, hij wilde iets gaan doen maar wat? Hij was alleen. Hij had wat mensen gesmst maar de meeste konden gewoon niet. Hij baalde er wel een beetje van. Hij liep naar beneden richting zijn fiets. Terwijl hij dat deed dacht hij aan de eerste avond dat hij hier was en was uitgegaan. Hij was super dronken geworden en had een meisje gezoend. Hij was daarna nog met haar op een date gegaan maar wist nu niet zeker of er wat was of niet? Hij zuchtte en wilde naar Iana sms’en of het nu wel wat was. Maar hij hield zich in. Als hij dat deed zat hij misschien vast. En hij wist niet of hij wel een vriendin wilde. Hij wilde gewoon hard kunnen partyen en geen consequenties moeten ondergaan omdat, hij zo dronken zou zijn. En het zou misschien wel helemaal niet gaan als hij straks bij L8 Nites zat. Hij had zijn oog al een tijdje op vereniging. Hij wist alleen niet hoe hij erin kwam. Hij moest snel maar eens op onderzoek uit gaan. Hij was ondertussen bij zijn fiets en stapte erop. Met niks op zijn rug voelde het alsof hij iets was vergeten. En dat was ook zo, zijn gitaar. Hij ging bijna nooit weg zonder zijn gitaar. Hij voelde zich een beetje hopeloos maar, wie gin er nu uit met zijn gitaar. Hij voelde de koele avond lucht langs zijn lichaam suizen. Het was heerlijk fris na de hete middag. Hij fietste snel door toen zijn oog viel op een beachclub verder op. Daar was hij nog nooit geweest dus, het leek hem wel vet om daar eens binnen te kijken. Hij zette zijn fiets weg en liet het verdere stuk. Het was er erg druk, misschien wel drukker als in de Zanzi bar. Hij betaalde zijn entree en liep naar binnen. Hij keek om zich heen wat een drukte! Gelukkig was er wel de koele wind van het strand. Het was hier zekers gaaf! Darren deed even mee met een paar dronken mensen die luidkeels aan het joelen waren en liep toen naar de bar. Hij bestelde een bier en dronk het rustig op. Hij ging vanuit de bar naar want meisjes scouten. Met een grijns viel zijn oog op een blondine met een blauw jurkje aan en een met donkerdere haren. Daarna werd de blonde meegetrokken naar de dansvloer. Darren bleef bij de bar en wachtte even. Hij bestelde nog een bier en dronk het gulzig op. Hij had echt zin over verschrikkelijk los te gaan en gewoon van alles te doen. Hij verloor de twee meisje uit het oog en nam nu iets sterkers. Hij zag er gelukkig ouder uit dan dat hij was. En zoiezo controleerde ze in clubs niet op leeftijd. Prima, vond Darren. Licht aangeschoten liep hij de dansvloer op. Hij danste en sprong vrolijk mee, en toen zag hij de twee meisjes ineens. Hij ging bij ze dansen en pakte spontaan de hand van de blondine en liet haar een rondje draaien. Darren was heel spontaan en iets wat hij in zijn hoofd kreeg deed hij meestal ook gelijk. Hij pakte nu de hand van de donkerharige en liet haar ook met een brede grijns een pirouetje draaien. ‘Ik ben Darren,’ riep hij boven de muziek uit. Althans dat probeerde hij. Maar ze leken hem gehoorde te hebben. Met een brede grijns danste hij met ze mee. Dit werd zeker gezellig!

[Ben op vakantie vandaar late post! Ben de 16de terug!]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://youwillneverknowitwasme.tumblr.com/
Gesponsorde inhoud





Pretty little princesses Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pretty little princesses   Pretty little princesses Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pretty little princesses
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: La Palapa-
Ga naar: