Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Let's take a look. Who's online?

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Gavin

Gavin


Posts : 119

Profiel
Naam: Gavin DeGraw
Partner: /
Vereniging: /

Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitimema jul 18, 2011 7:42 pm

Met zijn laptop in zijn ene hand en zijn gitaar in zijn andere hand, zette Gavin zich neer aan een tafeltje. Hij keek om zich heen. Er waren geen anderen. Maar misschien wel op de computer. Hij had ondertussen al een plekje ontdekt waar je gewoon lekker kon chatten en sms'en zonder dat ze er meteen kritiek op hadden. Nou, dat was dus hier. Hij wreef even over zijn muts, die daardoor scheef stond. Grijnzend trok hij die weer recht. Hij was benieuwd wie hij aan de andere kant zou tegenkomen. Misschien toevallig iemand die hij zou herkennen?

Gavin DeGraw says: Hello..? Is daar iemand?

Hij keek even twijfelend naar het beeldscherm van zijn laptop. Misschien moest hij een andere naam nemen? Het gebeurde immers zo vaak dat mensen dachten dat hij Gavin DeGraw gewoon nadeed en dat hij het niet echt was. Maar daar had hij een oplossing voor! Met zijn ingebouwde webcam zou het wel lukken om ze te overtuigen. Alhoewel, grote kans dat hij die niet nodig had. Er was er maar een die hem tot nu toe herkend had en dat was Maja geweest. Dus hij hoefde zich nergens druk om te maken. Zo groot was de kans dat een of andere druktemaker op de chat kwam en hem ging beschuldigen van alles nu ook weer niet.

Gavin DeGraw says: Ik verveel me namelijk een beetje. Het is weekend en er valt niks te doen. Huiswerk al af, was niet zo moeilijk. Weet iemand een leuk plekje om vanavond uit te gaan?

Hij typte het berichtje en stuurde het door, waarna hij geduldig wachtte of iemand zijn bericht gelezen had en ook online kwam, om hem een beetje meer wegwijs te maken in Monica.

- Kom er maar bij als je wilt! -
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitimema jul 25, 2011 3:17 am

Na een o zo vermoeide schooldag, tenminste het was door Regina vermoeid te noemen omdat ze alles wat haar niet deerde vermoeiend vond, besloot ze zich weer even achter de computer te nestelen. Ze pakte haar laptop die zoals altijd op de bureau stond die in de kamer stond, pakte die op en liep ermee naar haar bed. Ze ging erop zitten met haar iMac op haar schoot, trok het bovenscherm van het toetsenbord af waarna ze hem opstartte. Ze moest haar mail maar eens even checken, misschien had ze wel iets gekregen van haar ouders, Mike of iemand anders ofzo. En ze kon even op het chatgedoe gaan, misschien was er nog wel iemand online.
Na enkele secondes was hij eindelijk opgestart en waarna ze haar email gecheckt had en enkele berichten had gelezen startte ze het chatgebeuren die zich al snel opende en meteen verscheen er een online iemand die iets in het niets aan het sturen was en meldde dat iemand wel met hem kon praten. Ze bekeek de naam even of het een bekende was. Huh? Gaven DeGraw? Dé Gave DeGraw?

♥ ~ Regina ~ ♥: "Ben jij Gaven? Dé Gaven Degraw? ;D"

Stuurde ze, eigenlijk zijn andere berichten een beetje negerend. Nog voordat ze een antwoord had gekregen besloot ze ook maar even iets anders te zeggen. Die naam was dan ook vast nepperij.

♥ ~ Regina ~ ♥: "Ik weet wel iets leuks om uit te gaan! De Zanzibar hier, daar ga ik ook altijd heen ^^."

Ze hoorde nog geen geluidje waardoor ze merkte dat er een berichtje terug was. Ze stond op om even wat te drinken te pakken en daarna weer terug te keren naar haar laptop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 119

Profiel
Naam: Gavin DeGraw
Partner: /
Vereniging: /

Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitimema jul 25, 2011 3:31 am

Terwijl hij even keek of niemand toevallig toch iets gestuurd had, keek hij even naar zijn telefoon. Hij had een sms'je van zijn vriend gekregen, de drummer van de band.

Jammer dat je daar in Monica bent, man. We missen onze zanger. En jij mist alle chickies hier!

Gavin schoot in de lach. Wat een sufferd was het toch ook. Hij miste die gillende meiden echt niet. Tuurlijk, fans waren leuk, maar niet mensen die een handtekening op de meest rare plekken wouden van hem. Zo had een meisje al eens haar... Voordat hij verder kon denken, klonk er een bekend geluid, wat aantoonde dat hij een bericht had. Hij las het en glimlachte.

Gavin DeGraw says: Inderdaad. En als je me niet gelooft, show ik mijn face voor heel de chatbox. D:

Hij schoot in de lach terwijl hij het stuurde. Ja hoor. Hij zag het zichzelf echt al doen. Zo'n fotootje van zichzelf - waarvan er op Internet zo'n honderden stonden, wat hij eigenlijk niet leuk vond - sturen en dan beweren dat hij het was. Heel goed.

Gavin DeGraw says: Oh ja, die bar ken ik wel! Is goed. Zin om vanavond te gaan, dan? Ik ken je niet, maar misschien wordt het wel geinig.

Hij keek zijn bericht even na en verzond het toen, waarna hij rustig wachtte op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitimema jul 25, 2011 4:12 am

Net op het moment dat ze terug kwam zag ze haar beeldscherm als een of andere bezetene trillen en na een geluidje was ze er zeker van dat ze een bericht had. Ze was niet doof. Ze zette zich weer neer onder haar laptop en zette haar drinken veilig neer op het nachtkastje die naast haar bed gemontuurd zat.

~ ♥ Regina ♥ ~: "Haha, nee ik geloof je wel. Ik wist niet dat je op Monica zat..? ^^"

Hmm.. De echte Gaven DeGraw dus? Geinig. Normaal gesproken had je ook van die mongole fans of haters die een bepaald persoon als een obsesses persoontje helemaal deden voorkomen als dat persoon op een bepaalde site. Als hij zijn gezicht wou laten zien via zijn webcam geloofde ze het wel. Achja.

~ ♥ Regina ♥ ~: "Tuurlijk, lijkt me leuk! Hoelaat en waar ontmoeten we elkaar?"

Hmm, dan zou ze dus vanavond wel merken of het 'de echte' was. Het kon net zo goed een of andere pedo zijn, maar dat verwachtte ze dan ook niet. Het leek haar wel leuk.

~ ♥ Regina ♥ ~: "Je kan me wel herkennen aan mijn dikke buik, pukkelkop, grijze haar en mijn potloodventer-jas."

Stuurde ze terug, iets waardoor ze even in zichzelf grinnikte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 119

Profiel
Naam: Gavin DeGraw
Partner: /
Vereniging: /

Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitimema jul 25, 2011 8:43 am

Gavin dronk net aan zijn drankje, toen het bekende geluid weer klonk. Hij zette zijn glas terug neer en keek naar het beeld.

Gavin DeGraw says: Tja, wonderen gebeuren nu eenmaal! Haha, kots! Komt omdat ik me school moest afmaken. Zonder diploma geen kans op beter werk. [^^]

Hij keek even grijnzend naar het beeld. Hij zou zogenaamd het wonder zijn. Ja, hij was echt funny aan het worden. Regina zou er wel mee kunnen lachen. Tenzij ze zijn jongenshumor niet begreep, wat dan op zijn beurt ook wel weer begrijpelijk was. Hij klikte ergens op en veranderde zijn username naar...

~ I don't wanna be ~ says: Goh... Kan je vanavond om negen uur? Gewoon in de bar zelf, aan de bar. Je ziet me wel zitten met me wollen mutsje en mijn brede tandpastalach.

Hij klikte lachend op 'Verzenden' en wachtte rustig af. Hij schoot in de lach.

~ I don't wanna be ~ says: Tuurlijk. Als je iemand ziet met een mes in zijn kontzak, ben ik het.

Lachend keek hij naar het beeldscherm.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitimema jul 25, 2011 8:50 am

Ze pakte haar glas van het nachtkastje af om vervolgens een slokje te nemen en hem weer terug te zetten op zijn vorige plek.

~ ♥️ Regina ♥️ ~: "Toen je aankwam stonden al die jankerige meiden zeker om je heen te gillen? :'D"

Veel zouden hem zeker weten herkennen. Je had dan ook van die geobsedeerde mensen die dan helemaal aan bekende mensen gingen hangen, slijmend, om te hopen dat hij of zij met je uit wilde. Zielig eigenlijk. Het was natuurlijk wel geinig dat ze vanavond met Gavin DeGraw een soort van uit ging, maar ze was niet bepaald zo'n raar wijf die zich aan iemand helemaal vastklamde als een of ander slijmwijf.

~ ♥️ Regina ♥️ ~: "Jahoor, dan kan ik. Dan zie ik je daar."

Ze grinnikte toen ze zijn nieuwe berichtje ontvangde, wat dan ook een grijns op haar gezicht veroorzaakte.

~ ♥️ Regina ♥️ ~: "Een mes? Dan kan je als ik als "de pedowoman" eraan kom me meteen vermoorden.

Trouwens, dat je zomaar met een random iemand ergens heen gaat. Misschien ben ik echt wel een ontzettend lelijk wijf die de hele avond over haar o zo lieve konijntjes praat. Razz"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 119

Profiel
Naam: Gavin DeGraw
Partner: /
Vereniging: /

Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitimema jul 25, 2011 8:56 am

Hij spuugde bijna zijn drinken uit van het lachen toen hij Regina's berichtjes las. God, die meid had wel humor. Dat mocht hij wel.

~ I don't wanna be ~ says: Nou, dat viel eigenlijk wel mee. Gelukkig herkennen hier weinig mensen mij. Dat begrijp ik wel en ik wil dan ook behandeld worden als een gelijke. Ik ben ook maar een mens die op de een of andere manier verzeild is geraakt in het beroemde leventje.

Hij nam een slok. Eigenlijk was het wel waar wat hij schreef. Hij was toevallig beroemd geworden door zijn liedjes en was nu een beetje een ster. Hij was daar eigenlijk best bescheiden over. Dat vonden zijn vrienden ook al.

~ I don't wanna be ~ says: Ja hoor, je begint eng te worden! Razz

Gavin schoot in de lach. Wie het ook was achter de pc, ze had humor en ze had fantasie. Nou ja, niks verkeerds mee.

~ I don't wanna be ~ says: Ach, het is dan ook maar een avondje. Dat valt nog wel te overleven. Ik denk dat je konijntjes zonder voer zitten als je weggaat. Dat is dierenmishandeling! P:

Lachend keek hij naar zijn scherm.

~ I don't wanna be ~ says: Waar ben je dan nu momenteel ergens? Misschien zie ik je zelfs zitten. Ik kijk nu momenteel naar een oud wijf met dikke pukkels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitimema jul 25, 2011 10:24 pm

~ ♥️ Regina ♥️ ~: "Gelukkig maar, anders moet je telkens een honkbalknuppel nodig om die meiden van je weg te rammen! xD"

Stuurde ze even later, iets waardoor haar mondhoeken iets omhoog krulden. Dat was dan wel fijn van hem. Al die extra aandacht was opzich wel leuk, maar als je de hele tijd gestoord werd door vand ie hysterische wijven en misschien zelfs ook jongens was het echt een no go.

~ ♥️ Regina ♥️ ~: "Haha, nou, het valt vast wel te overleven voor je. Lijkt me dan. :'D Ik hoop dat jij dan ook niet uiteindelijk één of andere pedo blijkt te zijn, want eigenlijk zit ik nu iets met iemand af te spreken die wel helemaal geen onschuldig Monicascholiertje is."

Ze was gaan verzitten, lag nu op haar buik met de laptop voor haar. Iets moeilijker typen maar het ging zo wel. Ze keek even uit het raam en merkte dat het tot tegenstelling van gisteravond mooi weer was. Het zonnetje scheen, maar dit kon natuurlijk altijd nog veranderen. Wat ze niet hoopte, ze háátte regen.

~ ♥️ Regina ♥️ ~: "Als je me nu kunt zien ben je een stiekeme stalker, want ik lig op m'n bed in mijn kamer. Razz"

Aangezien hij zei dat hij andere mensen kon zien ging ze er van uit dat hij ergens in de bibliotheek of iets anders moest zijn in de school waar je gewoon internet had. Of ergens in de stad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 119

Profiel
Naam: Gavin DeGraw
Partner: /
Vereniging: /

Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitimema aug 01, 2011 12:21 am

Hij grinnikte even. Wie Regina ook in het echt was, het was in elk geval al een leuke meid waarmee hij wel kon lachen. Hij grinnikte even en keek naar zijn beeldscherm. Hij nam een slok van zijn Bacardi en keek toen om zich heen. Het begon al aardig vol te lopen, hier.

~ I don't wanna be ~ says: Hè, nee, dan zie ik je niet. Ik denk niet dat ik het nodig vind om naar meisjes te kijken die op hun bed liggen. Tenzij ik daarmee een song kan schrijven, natuurlijk of als het een goede vriendin is. Uitzonderingen.

Eigenlijk zou dit best serieus overkomen, maar ach. Hij keek naar de tekentjes van Regina's naam bij haar chatnaam. Hé, hij ging dat ook eens proberen! Hij probeerde het met zijn toetsenbord, maar het lukte hem niet. Ach, dan maar gewoon zo typen.

~ I don't wanna be ~ says: Ik hoop in elk geval niet dat je een oude vent blijkt te zijn, dat iemand me het flikt om het te filmen en dat ik even later een internethit word.

Hij grijnsde toen hij het verzond. Dat zou eigenlijk best grappig zijn. Dat hij met Regina afsprak, het een heel oude man bleek te zijn en hij even later op Internet stond. Zijn band zou zich kapot lachen.

~ I don't wanna be ~ says: Ik wist niet dat jij een eigen huis in Monica had Razz

- Sorry, laat! D: -
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitimema aug 01, 2011 3:07 am

~ ♥️ Regina ♥️ ~: Haha! ^^ Waar zit jij dan want als ik door het raam hier kijk zie ik alleen een rij kamers aan de overkant en kan ik ook echt geen pedo ontdekken. Razz"

Of hij het echt waardeerde om pedo genoemt te worden wist ze niet, want eigenlijk wist ze niet precies hoe hij in het echt was enzo. Maar tot nu toe had hij er zo te lezen de humor er van ingezien en ging er zelf ook op door, dus hij vond het vast grappig. Het drinken was op, maar ze had op dit moment geen dorst dus besloot nog even niks nieuws te halen. Ze wierp haar blik even op haar horloge waar opstond dat het vijf uur 's middags was waardoor ze nog zeeën van tijd had voordat ze wegging wat dat was dan namelijk om kwart voor negen.

~ ♥️ Regina ~ ♥️: "Neehoor maak je maar geen zorgen! Trouwens, dat is nog best wel eens een leuk idee.. Ik kan wel iemand anders op je afsturen en zorgen dat het gefilmd wordt..

Neehoor geintje, ik kwam gewoon als mijn volledige 'ik'."

Ze keek even het raam uit die op een kiertje stond en wat frisse lucht stroomde naar binnen zodat het niet te warm werd. Het was buiten al bijna niet uit te houden, dan moest je eens bedenken dat het daarbinnen ook stikte van de warmte.

~ ♥️ Regina ♥️ ~: "Ik heb ook geen eigen huis. Ik woon eigenlijk in zo'n studentesgedoe kamer samen met iemand. Razz"

"Heb jij wel een eigen huis dan?"

[Geeft niks! ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gavin

Gavin


Posts : 119

Profiel
Naam: Gavin DeGraw
Partner: /
Vereniging: /

Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitimema sep 19, 2011 6:19 pm

Gavin keek even naar het scherm. Hij kon wel lachen met Regina. Dan werd het vanavond vast wel een leuke avond. Jammer genoeg had hij niks meer gehoord van Maja. Hij vroeg zich ergens wel af of het gewoon voor haar een spelletje was geweest. Ach, mocht dat zo zijn, er waren genoeg leuke meiden op de wereld. Toch voelde hij zich daar niet echt zo zeker om. Maja was zo anders dan... andere meiden. Hij haalde zijn schouders op.

~ Gavin ~ says: Ik woon in dat gebouw van de school van Monica High. Maar ik slaap meestal op het dak, dus je zult me niet zo heel snel tegenkomen Razz

Hij lachte even. Het was immers wel de waarheid. Hij sliep echt op het dak. Daar waren zitzakken en daar ging hij dan in liggen. Misschien dat hij Maja eens een sms'je moest sturen. God, ja, dat hij daar nog niet eens aan gedacht had! Nou ja...

~ Gavin ~ says: Even zonder grapjes: ik ben wel blij dat ik hier mijn school kan afmaken. Zonder school beland je ook maar nergens, vind ik toch. En ik wil nog veel muziek maken.


- Sory, deze is echt flut! En laat -
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Let's take a look. Who's online? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Let's take a look. Who's online?   Let's take a look. Who's online? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Let's take a look. Who's online?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lets go the mall ;D
» Who is online?
» Who's online?!
» 25 gebruikers online!
» Online gebruikers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Chatcorner :: Chatcorner-
Ga naar: