Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+51
lia
Nate
Scarlett
Eloisa
Vince
Chéla
Nick
Jazlyn
Romeo
Klydie
Alain
Joey
Sophia
Hyde
Ceveriche
Christian
Emilie
Regina
Serena
Iana
Mitchell
Maja
Jay
Gavin
Luna
Eline
Sarah
Brandi
Chacira
Ayanna
Stephanie
Iris
Malin
Mike
Esther
Darren
Ayse
Tyler
Alice
Zion
Charlene
Kenneth
Sawyer
Samanta
Esmee
Zoey
Isobel
Lyron
Tom
Brooklyn
Ian
55 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:06 am

@ Scarlett: ik heb ook niet op TL gezeten hoor Very Happy Die-hard MH'er hieroo (:
MH is eigenlijk de enige RPG waar ik het lang op uit hou. Met WS ben ik gestopt, en Dragon World en Pokémon-dingest waren ook een flop.. xd Volgens mij heb ik ook nog even op DH gezeten en een eigen RPG.. maar uiteindelijk heb ik geen van al lang vol gehouden! xd

--
Woehoeh, ben net terug van het dorp, daar was een of ander festival in het park van de Bakkerij, een kroeg hier. Het heette het "Uit je bak festival" (ik vind alleen die naam al leuk xD) en daar ben ik ff heen geweest met 2 vriendinnen.. Jammer dat het om 11 uur alweer was afgelopen, maar het was echt lachen. Ik heb nu 2 van die hele grote stickers: een met 'Te koop' en op de ander staat 'Jij stinkt'. Altijd leuk.. pirat
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:09 am

Okee.. had 't net ook al op Twitter & Facebook geplaatst, en ik plaats 'm nu dus ook hierrzooo! Ik heb net een manip gemaakt met photoshop, omdat ik daar zin in had.. en vind 'm aardig goed gelukt, voor mijn beginners.. handelingen dan! Very Happy Is met m'n 4 idolen! Wink

Spoiler:

Graag comments! =3



Laatst aangepast door Charlene op zo jul 31, 2011 11:39 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:18 am

@Maaike, klinkt gezellig Smile !
@Dianta, op de één of andere manier kregen Esmée & ik er spontaan een lachstuip van Razz Maar uhmm ze zijn allemaal netjes uitgeknipt hoor! leeuk ;D


WOEH. ik heb meer dan een half duizend posts king
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:41 am

Ayanna schreef:
Emilie schreef:
Omg Ik heb koekjes gebakken ;3

&@Danyal; Wilkommen >=)
Oeeeh lekker, ik heb taart. =D Maarmaarmaar je hebt m'n vraag over het hoofd gezien geloof ik. Razz Jij was toch degene die ook in Cambrils was geweest? Very Happy
Ines Ines Ines Ines Ines Ines? Cool *is te lui om een pb te sturen*
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:41 am

Ayanna schreef:
Ayanna schreef:
Emilie schreef:
Omg Ik heb koekjes gebakken ;3

&@Danyal; Wilkommen >=)
Oeeeh lekker, ik heb taart. =D Maarmaarmaar je hebt m'n vraag over het hoofd gezien geloof ik. Razz Jij was toch degene die ook in Cambrils was geweest? Very Happy
Ines Ines Ines Ines Ines Ines? Cool *is te lui om een pb te sturen*

oooooh :p Ik heb ze idd over het hoofd gezien & JAA ik ben in Cambrils geweest :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:42 am

Heb de manip aangepast, door wat tips van Maaike.. en ik vind 't nu wel welletjes om te gaan slapen. Post morgen verder bij topic's >:]

~Truste and sweet dreams! «33 ♥
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:44 am

Yay, heb ik het toch goed onthouden. Razz Ik ga dit jaar weeer bijna iedere dag naar Cambrils. =D
En ik moet weer nieuwe armbandjes halen, want ik ben de mijne bijna allemaal kwijtgeraakt aan vriendinnen die ze wel leuk vonden. :') En die zijn daar lekker goedkooop. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:45 am

Ayanna schreef:
Yay, heb ik het toch goed onthouden. Razz Ik ga dit jaar weeer bijna iedere dag naar Cambrils. =D
En ik moet weer nieuwe armbandjes halen, want ik ben de mijne bijna allemaal kwijtgeraakt aan vriendinnen die ze wel leuk vonden. :') En die zijn daar lekker goedkooop. =D
Ja idd! Die zijnzo.. echt 20cent ofz?? En hoezo iedere dag? :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:52 am

Zoiets inderdaad! :'D Ik had een stuk of 15/20 van die vrolijk gekleurde armbandjes met belletjes eraan, die je daar in bijna ieder winkeltje vindt. ^^
Gewoon, omdat we dit jaar afgesproken hebben met de groep waarmee we gaan, dat we iedere dag naar het strand willen gaan. >D Ohnee, sowieso één dag ga ik niet, want dan ga ik met mijn papa naar Salou. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:54 am

Salou ownt best wel :p
Maar ik ga dit jaar niet o.O :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:55 am

Esmée ik wil ook zo'n armbandje, stuur maar op met de post! Dan krijg jij een verjaardagskaart van mij Very Happy .

Deal gek? Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:56 am

Inderdaaad. =D Ik ben er al eens eerder geweest met m'n vader twee jaar terug en ik heb hem nu zo ver gekregen dat hij heeft beloofd dat we dit jaar weer gaan. =D Aawh dat's echt jammer! Ik ga nu voor de 5de keer. ^^ Vorig jaar ging ik met m'n verjaardag naar Cambrils, en toen gingen we eten bij dat restaurant aan de haven, ken je die? =D Dat eten daar is echt zoooooo lekker <3

@Aapje: Yeaaah is goed. =D Deal. 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 12:01 pm

Ayanna schreef:
Inderdaaad. =D Ik ben er al eens eerder geweest met m'n vader twee jaar terug en ik heb hem nu zo ver gekregen dat hij heeft beloofd dat we dit jaar weer gaan. =D Aawh dat's echt jammer! Ik ga nu voor de 5de keer. ^^ Vorig jaar ging ik met m'n verjaardag naar Cambrils, en toen gingen we eten bij dat restaurant aan de haven, ken je die? =D Dat eten daar is echt zoooooo lekker <3

@Aapje: Yeaaah is goed. =D Deal. 8D

Jaa!! ben ik ook geweest! Omg :p Da was echt lekr eten ofz :p
Pff :p ik ga volgend jaar zo zwaar opnieuw naar ginder! Ben echt suuupr jaloers op jou stiekum :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 12:05 pm

Emilie schreef:
Ayanna schreef:
Inderdaaad. =D Ik ben er al eens eerder geweest met m'n vader twee jaar terug en ik heb hem nu zo ver gekregen dat hij heeft beloofd dat we dit jaar weer gaan. =D Aawh dat's echt jammer! Ik ga nu voor de 5de keer. ^^ Vorig jaar ging ik met m'n verjaardag naar Cambrils, en toen gingen we eten bij dat restaurant aan de haven, ken je die? =D Dat eten daar is echt zoooooo lekker <3

@Aapje: Yeaaah is goed. =D Deal. 8D

Jaa!! ben ik ook geweest! Omg :p Da was echt lekr eten ofz :p
Pff :p ik ga volgend jaar zo zwaar opnieuw naar ginder! Ben echt suuupr jaloers op jou stiekum :p
Haha, supervet dat er gewoon nog iemand is die ook naar Cambrils is geweest, het is bestwel.. klein en onbekend en toch super awesome. Cool
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 12:30 pm

Ayanna schreef:
Emilie schreef:
Ayanna schreef:
Inderdaaad. =D Ik ben er al eens eerder geweest met m'n vader twee jaar terug en ik heb hem nu zo ver gekregen dat hij heeft beloofd dat we dit jaar weer gaan. =D Aawh dat's echt jammer! Ik ga nu voor de 5de keer. ^^ Vorig jaar ging ik met m'n verjaardag naar Cambrils, en toen gingen we eten bij dat restaurant aan de haven, ken je die? =D Dat eten daar is echt zoooooo lekker <3

@Aapje: Yeaaah is goed. =D Deal. 8D

Jaa!! ben ik ook geweest! Omg :p Da was echt lekr eten ofz :p
Pff :p ik ga volgend jaar zo zwaar opnieuw naar ginder! Ben echt suuupr jaloers op jou stiekum :p
Haha, supervet dat er gewoon nog iemand is die ook naar Cambrils is geweest, het is bestwel.. klein en onbekend en toch super awesome. Cool
Jaaah ! idd :p
Echt zoo toevallig :p
Terug naar boven Ga naar beneden
Danyal

Danyal


Posts : 20

Profiel
Naam: Danyal Green
Partner: I hit you once, you hit me back, I gave a kick, you gave a slap. You smashed a plate over my head so I set fire to our bed. :'D
Vereniging: x.x.x.x.x

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 12:40 pm

Ik en Naomi keken Saw VII en we hadden het op pauze gezet. Maar toen we hem weer wouden laten afspelen, konden we de afstandsbediening niet meer vinden. Dus ik zat als een gek door de dekens te woelen op zoek naar dat ding en dan hoor je opeens Naomi 'sukkel, hij ligt hier.' Ik kom van onder de dekens vandaan, opeens zie je Naomi's prethoofd wegtrekken. 'Oh, dat is je portemonnee.'

:'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Scarlett

Scarlett


Posts : 63

Profiel
Naam:
Partner:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 9:54 pm

Sarah schreef:
@ Scarlett: ik heb ook niet op TL gezeten hoor Very Happy Die-hard MH'er hieroo (:
MH is eigenlijk de enige RPG waar ik het lang op uit hou. Met WS ben ik gestopt, en Dragon World en Pokémon-dingest waren ook een flop.. xd Volgens mij heb ik ook nog even op DH gezeten en een eigen RPG.. maar uiteindelijk heb ik geen van al lang vol gehouden! xd

--
Woehoeh, ben net terug van het dorp, daar was een of ander festival in het park van de Bakkerij, een kroeg hier. Het heette het "Uit je bak festival" (ik vind alleen die naam al leuk xD) en daar ben ik ff heen geweest met 2 vriendinnen.. Jammer dat het om 11 uur alweer was afgelopen, maar het was echt lachen. Ik heb nu 2 van die hele grote stickers: een met 'Te koop' en op de ander staat 'Jij stinkt'. Altijd leuk.. pirat

Late reactie maar ach, ik zit nu op DH, IS, en MH, en mijn eigen RPG, en menjes, noem me gerust Charlotte hoowrr Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Chéla

Chéla


Posts : 58

Profiel
Naam: Chéla Espango
Partner: I'm too nervous...
Vereniging: /

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimezo jul 31, 2011 11:53 pm

Jeej! En een topic en een nieuw personage: Jesse.
The loner of Monica High! D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema aug 01, 2011 1:48 am

Ik vind de naam; Edward D. Wood Junior aan de ene kant vreemd, maar aan de andere kant best awesome xD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema aug 01, 2011 4:08 am

Yeah. Ik ga mn hare kleure >=)
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema aug 01, 2011 4:14 am

Hmpf, ik mis X-Men Slowchat, waarom gaan we niet verder? -.-''

Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema aug 01, 2011 4:19 am

Ty schreef:
Esmée ik wil ook zo'n armbandje, stuur maar op met de post! Dan krijg jij een verjaardagskaart van mij Very Happy .

Deal gek? Razz
Pb/mail/sms/whatever je adres dan, ik doe het echt hoor. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema aug 01, 2011 5:04 am

Ayanna schreef:
Ty schreef:
Esmée ik wil ook zo'n armbandje, stuur maar op met de post! Dan krijg jij een verjaardagskaart van mij Very Happy .

Deal gek? Razz
Pb/mail/sms/whatever je adres dan, ik doe het echt hoor. Razz

Haha, dat wou iemand op DH ook een keertje naar mij doen. Razz

Weten jullie toevallig hoe je zo'n klein muziekbalkje in je onderschrift kan krijgen? =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema aug 01, 2011 5:23 am

HET IS ZO'N HEERLIJK ZONNETJE BUITEN! =3

__

Charlene schreef:
Spoiler:

Graag comments! =3

Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitimema aug 01, 2011 5:41 am

Ayanna schreef:
Ty schreef:
Esmée ik wil ook zo'n armbandje, stuur maar op met de post! Dan krijg jij een verjaardagskaart van mij Very Happy .

Deal gek? Razz
Pb/mail/sms/whatever je adres dan, ik doe het echt hoor. Razz

Ik meende het ook pirat Ik zal je zo een PB sturen en dan moet jij ook even jouw adres terugsturen voor jouw verjaardagskaart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 39 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 39 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 39 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 21 ... 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: