Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Stupid fool

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Stupid fool Empty
BerichtOnderwerp: Stupid fool   Stupid fool Icon_minitimema jul 04, 2011 7:49 am

Stilte.
Alles was stil in zijn hoofd. Een stem die normaal gesproken er altijd was was dood en dood stil. Hij zat in een uithoek van de kantine en krabbelde driftig met een pen op een papier. Het schrift waarin hij bezig was zag er gehavend uit -wat het ook was- en niet echt uitnodigend. Op de voorkant stond allemaal tribal met doodshoofden. Hij was niet in de mood voor iets leuks of iets anders. Zijn blauwe ogen stonden verwilderd en er waren duidelijke wallen onder zijn ogen te zien. Hij sliep zo weinig de laatste tijd. Hij wist niet waar het aan lag maar iets in hem schreeuwde om aandacht. Hij stopte met het krabbelen in het schrift en staarde voor zich uit. Net als toen op het feest liep alles en iedereen met een weide boog om hem heen. Dat was te begrijpen door zijn niet vrolijke blik.
Hij zuchtte diep en schoof onderuit in zijn stoel. Hij speelde met de rits van zijn leren jack en keek enigszins boos naar voorbijgangers die dan snel doorliepen omdat ze naar hun vrienden wilden of naar hun meisje. Zijn blauwe ogen richtte zich weer op het schrift en hij krabbelde weer door. Hij was bezig aan een ontwerp en besloot om nu niet meer op te kijken voordat hij klaar was. Zijn rugzak die zwart was stond op de grond. Hij bukte om een ander potlood te pakken maar kon het niet vinden. Hij liet zijn werk even liggen en liep toen naar een rij toe die stond te wachten met dienbladen. Hij sloot gewoon aan in de rij en zocht naar een ijscoupe. Toen hij die vond zette hij die met een lepel op zijn dienblad en liep naar de kassa toe. Hij rekende af en liep terug naar zijn plek achter in de hoek van de kantine. Niemand die daar in de buurt kwam. Omdat ze wísten dat hij daar altijd zat sinds een tijdje. Hij had ze toen gewoon weggejaagd door te zeggen dat hij Kenneth zou halen. Zijn halfbroer. Het was nog steeds moeilijk te bevatten maar het lukte al beter. Hij plofte weer op de stoel neer en zette het dienblad naast zijn ontwerp. Hij wreef met een hand over zijn ongeschoren kaak heen en vouwde toen zijn handen onder zijn kin. Soms raakte hij echt ten einde raad. Dit was zo'n moment. Hij rommelde nog even door op de tekening en sloeg toen het schrift dicht. Hij stak zijn hand in zijn zak en haalde er een gekarteld mes uit. Hij gooide het van links naar rechts in zijn hand. Al snel begon het te vervelen dus deed hij het terug in zijn broekzak.
Toen trok hij de ijscoupe naar zich zich toe en begon van het ijs te eten.

Alice & me only
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Stupid fool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid fool   Stupid fool Icon_minitimema jul 04, 2011 10:07 am

Wiskunde, het saaiste en onbegrijpelijkste vak dat er bestond. Vreselijk gewoon, en het ergste was dat haar overgang er van af hield. Ze moest een acht halen wilde ze volgend jaar in de 12e klas terecht komen. Een acht? Hoe moest ze dat voor elkaar kregen, als ze normaal niet hoger kon halen dan een vijf? Geïrriteerd kraste ze het antwoord in haar schrift door, wat volgens het antwoorden boekje niet klopte. Dit was nu al de vierde keer dat ze die som probeerde, en weer kreeg ze er niet het goede antwoord uit. Ze had de neiging het gewoon klakkeloos uit het antwoorden boekje over te nemen, maar wist dat dit haar geen voldoende op zou leveren. Nee, ze zou hard moeten blokken om het juiste cijfer te halen. Al betwijfelde of ze er überhaupt toe in staat was, wiskunde was niet haar sterkste vak. Zeker niet. Haar vader had haar vroeger altijd geholpen, en zelfs met zijn hulp had ze nooit veel hoger dan een zeven gehaald. Nu, was er niemand om haar te helpen. Niemand die haar met engelen geduld uit kon leggen hoe ze deze onzinnige formules kloppend kon krijgen. Zuchtend liet ze haar voorhoofd op haar handpalm steunen, haar elleboog ruste op het tafelblad. De rest van haar klas was al vertrokken, ze waren vroeg uit vandaag. Maar Alice wist van zichzelf dat als ze éénmaal buiten de school muren was haar concentratie totaal zou verdwijnen, zover dat nog niet het geval was. Ze zou waarschijnlijk haar boek binnen een kwartier dicht slaan, om iets te gaan doen dat ze wel leuk vond. Kristi had voorgesteld naar het strand te gaan, hun basketbal training begon pas om 6 uur dus ze hadden genoeg tijd. Maar ze had voet bij stuk gehouden en gezegd dat ze echt moest leren. O ja, ze was met wiskunde bezig. Even wat drinken voor ze verder ging, dat kon geen kwaad toch? Nee, als ze nu niet zou drinken had ze straks koppijn en dan kon ze het leren wel vergeten. Ze kwam overeind, viste haar portemonnee uit haar tas en liep naar de frisdrank machine. Haar wiskunde boeken liet ze op de tafel liggen, niemand die zo iets saai's zou stelen. Misschien bij een nerd om hem te pesten, maar niet bij haar. Ze stopte wat geld in het automaat, drukte op het knopje voor cola light en wachtte tot het flesje eruit rolde. Ze draaide de dop er af, nam een slok van het zoete spul terwijl ze terug liep naar haar plekje vlak bij het raam. Haar blik viel op een jongen, die in de uithoek van de kantine zat. Iedereen liep met een grote boog om zijn tafeltje heen, alsof ze bang waren dat hij ze een klap zou verkopen als ze in zijn buurt waren. Alice stopte haar boeken en haar portemonnee in haar tas, hing deze over haar schouder waarna ze op hem af liep. Hij zag eruit alsof hij al dagen niet geslapen had, aan zijn kin te zien had hij zich al even niet geschoren en zoals meestal keek hij wat chagrijnig uit zijn ogen. Hij gooide een mes van zijn ene naar zijn andere hand. Niet een erg slimme actie, om daar in de kantine mee te gaan zitten spelen. Hij leek haar niet in de gaten te hebben, borg zijn mes op en begon aan de ijs coupe die voor hem stond. Wat deed hij zichzelf toch aan? "Hé Ian." zei ze met een glimlachje, terwijl ze zich tegenover hem in een stoel liet zakken zodat ze hem recht in zijn blauwe ogen kon kijken. "Wat is er met je aan de hand? En ga me niet vertellen dat er niets is. Ik heb ogen in mijn hoofd, and you know that." zei ze. Ze viel direct met de deur in huis, maar ze wist dat het bij Ian weinig zin had om er om heen te draaien. Met haar blauw/groene ogen keek ze hem voor een moment onderzoekend aan. Wiskunde kwam later wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Stupid fool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid fool   Stupid fool Icon_minitimewo jul 06, 2011 4:26 am

Hij slaakte nog een zucht toen hij een stem hoorde. "Hé Ian. Wat is er met je aan de hand? En ga me niet vertellen dat er niets is. Ik heb ogen in mijn hoofd, and you know that." Hij zuchtte diep en schoof de coupe van zich af. Hij had al helemaal geen trek meer. Zoals altijd viel Alice direct met de deur in huis. Hij trommelde even met zijn vingers op de tafel en staarde wezenloos in de verte. Het was al weer even terug dat hij haar had gezien. Hij had geluk met zo'n vriendin dat zeker. Toen keek hij haar recht in haar ogen aan. 'Je weet wat er is. Ik slaap slecht zonder alcohol' zei hij en wierp haar een van zijn zeldzame glimlachjes toe. Hij rommelde weer wat in zijn tas en viste er een koptelefoon uit en een MP4. Hij zette de muziek aan en de hardrock was duidelijk te horen ookal stond deze zacht. Hij sloot zijn blauwe ogen en wreef toen in zijn ogen. Hij was meer een levend wrak dan een normaal mens. Het was ook duidelijk te zien. Het was eigenlijk alleen maar bergafwaarts gegaan. Hij voelde zich slecht op zijn gemak hier in de kantine maar het hielp dat de mensen uit zijn buurt bleven. Hij baalde alsnog erg van het feit dat Sarah steeds meer bij Lyron was. God, wat haatte hij die gast.Hij besloot om toen maar verder te vertellen aan Alice. 'Alice, je weet nog van Sarah? De laatste tijd is ze alleen nog maar bij die Italiaanse gast in de buurt. Je zou vermoeden dat ze gewoon vrienden zijn maar ik denk er het mijne van, en ik heb gewoon geen zin meer om onder de mensen te komen. Behalve bij jou en Joël en Kenneth. Die is trouwens mijn half broer' voegde hij er zuchtend aan toe. Het luchtte wel op dat hij even met iemand kon praten. Ookal was het soms moeilijk om te doen. Hij kon het gewoon niet loslaten en kon Sarah niet uit zijn gedachten bannen. Hij wenste het vaak maar het lukte hem toch niet. Hij zette de muziek een beetje harder en hing weer achterover. Kon hij alles wat er was gebeurt maar terugdraaien tot voor de avond van Halloween. Toen hij haar voor het eerst had gezien was hij al als een blok gevallen. En hij zag de andere meisjes gewoon niet meer. Hij zag ze echt niet meer. En dat was nogal vreemd. Lyron kon alle meisjes krijgen die hij wilde en hij besloot achter degene aan te jagen die hij zelf leuk vond. Hij keek in haar blauwgroene ogen. De zijne stonden ongetwijfeld bezorgd of gewoon vermoeid. Hij dronk al lang geen alcohol meer maar soms miste hij het toch. Maar omdat hij slimmer was dan hij voor mogelijk had gehouden bleef hij van de drank af. Hij keek even op zijn horloge en zag dat het al bijna drie uur was. Weer ontsnapte er een zucht uit zijn mond. Zijn oog viel op het Wiskunde boek van Alice. Hij pakte het uit haar tas en werdt al misselijk van het zien van al die sommen. Dat was gewoon martelen. Het einde van het schooljaar was altijd een bevrijding als je keek naar wat een pokke werk je altijd moest doen. Hij moest hij jaar zelf opnieuw doen omdat hij helemaal niet verschenen was op school. Bovendien vond hij het gewoon saai. Waar was de vakantie nou? Hij had die echt nodig. Hij was van plan om een keer naar Canada te gaan. Even weg van hier en de sneeuw in. Misschien dat Alice mee wilde?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Stupid fool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid fool   Stupid fool Icon_minitimeza jul 09, 2011 2:00 am

Ze kreeg niet eens een begroeting terug, Ian was echt diep gezonken nu. Wat was er toch met hem aan de hand, waarom was hij altijd zo chagrijnig? Aan zijn uiterlijk kon ze zien dat hij niet meer goed voor zich zorgde, er zaten wallen onder zijn ogen en aan zijn kin te zien had hij zich al een paar dagen niet meer geschoren. Alsof hij haar bezorgdheid iets weg wou nemen glimlachte hij naar haar, iets wat ze hem al lang niet meer had zien doen. Jammer. "Misschien dat je eens moet informeren voor slaap pillen?" stelde ze voor, nadat ze kort over zijn woorden na had gedacht. Het was goed dat hij niet meer zo veel dronk, ze had zich er echt zorgen om gemaakt. Het was haar wel duidelijk geweest dat hij aan dat spul verslaafd was geweest, zo veel flessen als hij op zijn kamer had liggen. "Dus je bent gestopt met drinken?" vroeg ze, waarna ze haar blik voor een moment opt de koptelefoon richtte die hij uit zijn tas had gevist, de muziek was duidelijk te horen. Niet echt haar stijl, maar ze had er geen problemen mee dat hij het draaide. Ze knikte als reactie op zijn eerste woorden, ja ze wist nog wie Sarah was. Het meisje aan wie Ian zijn hart had verloren, Alice had haar onlangs gezien op het eerst L8 Nites feest. Met die Italiaanse gast bedoelde hij vast Lyron, althans die twee waren de laatste tijd regelmatig samen te vinden. Ze begreep dat hij dacht dat die twee meer waren dan enkel vrienden, dat zou best kunnen. Al betwijfelde Alice of Lyron weer een vaste relatie aan zou gaan na Emilie, maar daar kon ze zich best eens in vergissen. Ho, wacht. Kenneth was Ian's half broer? Dat had ze niet aan zien komen. Ze kende Kenneth al wat langer, was hem gaan zien als een vriend. Maar dat hij en Ian broers waren? Dat had ze niet verwacht, die twee hadden weinig weg van elkaar? Of had ze het gewoon nooit gezien, omdat ze het niet voor mogelijk had gehouden? "Misschien Ian, word het tijd om Sarah uit je hoofd te zetten. Liefde gaat niet altijd zoals je wilt dat het gaat, je kunt niet bepalen wie voor wie valt, dat heb je gewoon weg niet in de hand. Op dit moment doet ze jouw enkel nog pijn." zei ze aarzelend, terwijl ze hem recht aan bleef kijken. Ze wou zijn laatste beetje in de hoop niet de grond in boren, maar het leek er op dat het nooit wat tussen hem en Sarah ging worden en zolang hij dat niet in de gaten had zou hij zich zelf enkel pijn doen door te denken dat dit wel het geval was. "Hoe ben je erachter gekomen dat Kenneth je halfbroer is?" voor een moment keek ze hem vragend aan. Ian viste haar wiskunde boek uit haar tas, voor een moment betrok haar gezicht. Bah, daar moest ze straks weer mee verder wilde ze dit jaar niet over doen. Al betwijfelde of ze überhaupt in staat was een acht te halen voor zoiets onbegrijpelijks als wiskunde. "Ik moet een acht voor mijn volgende wiskunde toets over gaan, anders blijf ik zitten. Maar ik snap er echt geen fuck van, dus het ziet er naar uit dat ik volgend jaar nog geen examen doe." zuchtte ze, waarna ze haar blik voor een moment door de aula liet dwalen. Ze merkte dat mensen nog altijd met een boog om hun tafel heen liepen, zo nu en dan werd ze wat verbaasd aan gekeken. Alsof de mensen af vroegen waarom zij bij Ian was gaan zitten, onmerkbaar schudde ze haar hoofd waarna ze haar blik weer op hem richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Stupid fool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid fool   Stupid fool Icon_minitimezo jul 10, 2011 12:00 am

Ietwat verbaasd keek hij naar Alice. Slaappillen? Hij keek haar somber aan. 'Slaappillen? Daar zit ik al aan. En ze helpen geen enkele flikker' zei hij en sloeg zijn schrift weer open op een pagina waar een lap songtekst stond. Hij slaakte een zucht en bladerde terug naar zijn ontwerp. Hij knikte op haar vraag of hij was gestopt met drinken. Maar hij had gewoon geen flut meer. Hij wist wel dat hij beter voor zichzelf moest zorgen maar daar had hij ook geen eens zin meer in. Toen ze vroeg hoe lang hij al wist dat Kenneth zijn halfbroer was stootte hij een humorloos lachje uit. Hij schudde zijn hoofd even en luisterde even naar haar woorden. "Misschien Ian, word het tijd om Sarah uit je hoofd te zetten. Liefde gaat niet altijd zoals je wilt dat het gaat, je kunt niet bepalen wie voor wie valt, dat heb je gewoon weg niet in de hand. Op dit moment doet ze jouw enkel nog pijn." Langzaam knikte hij. Misschien had Alice wel gelijk maar het lukte hem niet. Hij had eigenlijk nog nooit zo'n mooi meisje gezien als Sarah en het lukte gewoon niet. 'Er is maar een iemand aan wie ik kan denken. Ik krijg haar niet uit mijn hoofd. Ik geef niets om andere meiden. Maar de echte zit daar niet tussen. Sarah is de enige die de sleutel heeft ...' zei hij en liet toen zijn hoofd tussen handen zakken. Waarom zei hij dat? Overal waar hij keek zag hij die bruine ogen van Sarah.
Hij schudde zijn hoofd even zodat hij weer helder werd. 'Al? Ik wil binnenkort naar Canada op vakantie. Wil je misschien mee?' vroeg hij toen aan haar. Hij had niet veel zin om alleen te gaan en bovendien kon hij wel wat gezelschap gebruiken. En Alice mocht hij graag. Maar niet meer dan een vriendin. Joël en zij samen waren een leuk koppel. Toen schoot hem nog een ding te binnen. Alice zat bij L8 Nites. Lyron was daar de 'baas' van. Joël hoorde ook bij die groep. Hij kraakte zijn knokkels even. Hij mocht die gast gewoon niet. Hij moest het ook niet wagen om in zijn buurt te komen. Als die dat zou doen zou hij dat mes op zijn keel zetten wat hij nog had liggen. Hij keek naar buiten. Het was al avond maar de mensen bleven hier op school dus was de kantine nog steeds open. De sterren waren buiten ook al te zien. Hij pakte zijn tas en legde die op tafel. Hij schoof zijn schrift erin en hij zette de kraag van zijn leren jack recht omhoog. Hij ritste het jack dicht en pakte de boekentas van Alice. Toen pakte hij haar hand vast en nam haar mee naar buiten. Het was fris maar niet koud. Hij ging buiten op een bankje zitten. Hij liet Alice voor hem. En begon toen te zingen.
Het luchtte hem op om te kunnen zingen. Hij zong dan wel in Nonses maar dit voelde beter. Misschien was hij niet zo van dat soort muziek op het moment. Hij kon er niks aan doen dat hij op dit moment zo diep in de put zat. Hij had hulp nodig en hopelijk kon Alice hem bieden als ze met hem mee wou gaan naar Canada. Hij pakte toen haar hand weer vast en lette niet meer op de mensen om hem heen. Hij begon langzaam met haar te dansen. Hij wist niet of Alice ook wou maar dit was het enige wat hem nu kon helpen op dit moment. Hopelijk had ze het zelf ook door. Dat dit ook nodig was om overeind te blijven in dit leven. Hij staarde even omhoog naar de heldere maan en de sterren. Het was gewoonweg prachtig. Hij stopte met zingen en sloeg toen zijn armen om Alice heen. Niet als vriendje maar gewoon als een vriend die hulp nodig had om van een bepaalde drug af te kicken. En dat was Sarah in dit geval. Hij zocht het altijd op. En daar moest hij mee kappen. Hij hoopte dat hij nu langzaam weer verder zou kunnen gaan met het leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Stupid fool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid fool   Stupid fool Icon_minitimezo jul 24, 2011 8:17 am

"Een ander merk?" Opperde Alice, die zich door Ian's sombere reactie niet zo makkelijk uit het veld liet slaan. De afgelopen jaren hadden haar geleerd dat je niet zo maar op moest geven, zelfs de duisterste tunnels kende een uitweg. De enige vraag was wat je er voor op zou moeten geven het licht te vinden. Soms was het misschien maar beter om in zo'n tunnel te blijven dan kon deze je niets ontnemen, voegde ze bitter aan haar gedachten toe. Onmiddellijk schoof ze de gedachten van zich af, dit was niet het juiste moment om aan haar familie te denken. Ian kon haar steun goed gebruiken en als zij zich mee zou laten slepen door haar gedachten zou hij weinig aan haar hebben. Ze concentreerde zich op zijn woorden, het werd haar al snel duidelijk dat zij gevoelens voor Sarah nog niet verminderd waren. Hij had het behoorlijk te pakken, had zijn hart letterlijk aan de bruinette verloren. Kort dacht ze na over haar antwoord, opzoek naar de juiste woorden om hem te helpen. "Toen wij hals over kop moesten vertrekken uit Marseille had ik al meer dan een jaar met Joel. Ik had niet de tijd afscheid van hem te kunnen nemen, mocht op geen enkele manier contact met hem zoeken. Ik moest hem vergeten omdat ik hem waarschijnlijk nooit meer zou zien. Het was ongelooflijk moeilijk, het voelde als een onmogelijke opgave, maar ik slaagde er uiteindelijk in mijn gevoelens diep in mezelf op te bergen. Als ik niet constant had moeten verhuizen, had ik misschien wel een andere jongen gevonden. Maar ik heb mezelf er op dat moment niet open voor gezet, ik had het wel gekunt." Haar woorden verlieten wat aarzelend haar mond. "Het is niet onmogelijk je gevoelens te overwinnen. Misschien moet je niet direct proberen naar andere meisjes te kijken, maar eerst je gevoelns onder controle krijgen. Dat is moeilijk, dat weet ik. Maat het is niet onmogelijkm Het kost tijd en het zal zeker pijn met zich mee brengen. Maar elke tunnel kent een uitgang, en naar regen komt altijd zonneschijn al laat die soms lang op zich wachten." Ze besefte dat haar verhal vrij lang was geworden, maar ze had niet geweten hoe ze het hem anders duidelijk had moeten maken. Voor een moment keek ze hem recht aan waarna ze haar wiskunde boek weer in haar tas stopte. Dat kwam later wel, na de training.
Of ze mee geen naar Canada? De vraag kwam geheel onverwachts, ze keek Ian voor een moment aan. :et aanbod klonk aanlokkelijk, even weg van hier alles op een rijtje zetten, school vergeten. En Ian was leuk gezelschap, tenminste als hij niet zo chagrijnig was. Maar Canada? Naar haar weet was het daar koud, en om eerlijk te zijn had ze daar een hekel aan. De winter in Berlijn was gruwelijk geweest, ze had geregeld trillend van de kou door de donkere straten geslenterd met Lorenzo aan haar zijde. Beide waren ze niet gewend geweest aan de dikke laag sneeuw waarin hun schoenen weg zakte. Zou Canada in de winter ook zo zijn? Of niet? Joel. Zou Ian hem ook mee vragen? Ze betwijfelde het, ze wist niet of die twee elkaar de laatste tijd nog veel spraken. De afgelopen weken hadden zich beide nogal in zich terug getrokken, Joel had zich afgezonderd had zijn open blik waar ze zo makkelijk uit op had kunnen maken wat hij dacht laten verdwijnen. Ian had een enorme muur om zich heen gebouwd en met zijn chagrijnig blik slaagde hij er in iedereen op afstand te houden. Een zucht schoof over haar lippen, Joel had haar weer ontweken iets wat hij steeds scheen te doen als hij het ergens moeilijk mee had. Dat klopte niet, hij zou juist naar haat toe moeten komen. Haar niet moeten buiten sluiten in zijn problemen. Voor een moment sloot ze haar ogen, zou ze Joel nog maals langere tijd kunnen missen? Ze wist het niet, wat ze wel wist was dat het iets was waar ze snel achter moest te komen. Simpelweg omdat ze niet meer zo zeker wist of Joel nog wel met haar verder wilde. Of zou ze spken zien? Was haar in gevaar brengen echt de enige reden geweest dat hij haar ontweek? Waarom kwam hij niet naar haar toe als hij een probleem had. "Ja, op een voorwaarde. Dat jij je glimlach vaker laat zien, en niet de gehele tijd chagrijnig bent." zei ze plots vast besloten met een grijnsje. Afwachtend keek ze hem aan ze had geen zin de hele tijd met een chagerijnige Ian op gescheept te zitten daar kon ze niet tegen.
Alice liet zich door Ian mee voeren naar buiten, de avond was al gevallen. Sterren vonkelden als heldere lichtpuntjes in de duistere hemel. Hoe lang had ze zitten leren? Hoelang had ze naar de niets begrijpende stof gestaard zonder er ook maar iets van te leren? Ian was gaan zitten, normaal gesproken zou ze naast hem zijn gaan zitten maar het feit dat hij haar voor zich liet zorgde ervoor dat ze bleef staan. Zijn stem klonk verassend goed, ze had hem nooit eerder horen zingen. Het was haar onderhand wel duidelijk dat hij haar hulp nog wel eens hard nodig zou kunnen hebben, het was niet verkeerd geweest met hem in te stemmen over een vakantie in Canada. Uiteindelijk nam hij haar hand weer in de zijne begon met haar te dansen, een glimlachje verscheen op haar lippen. Ze bewoog met hem mee, danste op het niet hoorde bare ritme dat bij zijn zang hoorde. Het was anders dan dansen met Joel die net als haar dansen jaren lang als sport had gehad. Bovendien was Ian gewoon een vriend, Joel niet daarin verschilde het ook. Het voelde anders, maar niet onaangenaam. Het als de omhelzing die volgde, zijn armen hadden zich om haar lichaam gesloten. Voor een moment keek ze hem aan. "Het zal makkelijker worden Ian dat beloof ik je." zei ze zacht tegen hem, waarna ze hem een kus op zij wang drukte. Het kon haar weinig schelen wat andere hier van dachten, Ian was gewoon een vriend niet meer dan dat. De enige wiens mening er wel toe deed was die van Joel en die wist dat ze niet meer dan vrienden waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Stupid fool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid fool   Stupid fool Icon_minitimedo jul 28, 2011 8:12 am

Toen hij de twijfel in de ogen van Alice zag glimlachte hij alleen even. Het was natuurlijk een grote reis om vanuit Santa Monica naar Canada te gaan. "Het is niet onmogelijk je gevoelens te overwinnen. Misschien moet je niet direct proberen naar andere meisjes te kijken, maar eerst je gevoelens onder controle krijgen. Dat is moeilijk, dat weet ik. Maat het is niet onmogelijk Het kost tijd en het zal zeker pijn met zich mee brengen. Maar elke tunnel kent een uitgang, en naar regen komt altijd zonneschijn al laat die soms lang op zich wachten." Er verscheen een troosteloze glimlach op zijn mond. Hij dacht ze altijd onder controle te hebben maar het tegendeel was altijd het antwoord. Hij was nou eenmaal niet altijd het zonnestraaltje hier maar toen zag hij dat er een vastberaden blik in de ogen van Alice kwam. "Het zal makkelijker worden Ian dat beloof ik je." Zijn blauwe ogen keken haar direct aan en hij gaf haar antwoord. 'O, Alice. Ik geloof het zoals je het nu zegt' En toen gaf hij haar een kus terug op haar voorhoofd. Dat was de enige plek waar hij gemakkelijk bij kon met zijn een meter zeventig. Alice was misschien wat klein en tenger maar ze had een echt hart van goud. En als iemand aan hem vroeg wie zijn beste vriendin was dan antwoordde hij direct haar naam. Hij gaf haar nog een stevige knuffel. Hij zag ook de onzekerheid weer in haar ogen opborrelen. Marseille was geen goed succes geweest. Maar ook de vertwijfeling van wat Joël ervan zou denken. Nu die naam weer in zijn gedachte opkwam herinnerde hij zich weer hoelang het geleden was dat hij die jongen had gezien. Hoelang was dat nu alweer geleden?
Toen kwam er bij hemzelf een vreemd gevoel op. Hij dacht weer aan zijn jeugd en dat hij Alice zelf toen ook leuk had gevonden. Alleen had hij het Joël. toen meer gegund om een vriendin te krijgen. Hij bleef zijn armen om Alice heen houden. Ze voelde ook een beetje koud aan. Hij besloot dat hij zijn jack best kon missen. Hij ritste het los met een soepele beweging en legde het over de schouders van Alice heen. Toen gaf ze antwoord of ze wel of niet meeging. "Ja, op een voorwaarde. Dat jij je glimlach vaker laat zien, en niet de gehele tijd chagrijnig bent." Hij knikte en drukte nog een kus op haar wang. Toen er een voorbijganger vreemd naar hem stond te kijken gaf hij die persoon zo'n valse blik dat die snel weer maakte dat die weg was. Niemand staarde naar hem. En iedereen die dat wel deed kreeg een kwade blik toegeworpen die er wel voor zorgde dat je niet snel meer keek. Hij keek toen omhoog en zag het sterrenstelsel Orion. Hij wees er zwijgend naar en legde zijn hoofd op de schouder van Alice. Hij wist niet meer hoe ze daar in het gras waren beland met een bordje VERBODEN OP HET GRAS TE STAAN/ZITTEN ETC. Hij negeerde het bordje gewoon. Ze konden de pot op met hun gras. Bovendien moest het toch weer gemaaid worden en buiten werd het nu toch steeds rustiger. Hij glimlachte nu oprecht en wreef langzaam cirkels over de schouders van Alice. 'Ik beloof je dat Canada leuk zal worden, en dat we de wolven zullen horen die daar zijn. Nog een vraagje, weet jij waar Joël de laatste tijd uithangt? Ik heb hem al in geen weken zoniet maanden meer gesproken. Ik vraag me af of hij nog leeft ... Ik zie hem ook niet meer in onze kamer' zei hij met een diepe zucht. Daarna zweeg hij en wees nog een paar sterrenstelsels aan die ze vaak als kind hadden bekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Stupid fool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid fool   Stupid fool Icon_minitimedi sep 06, 2011 6:33 am

Een troosteloze glimlach gleed over Ian's gezicht, het zou nog moeilijk hem uit het dal te trekken waarin hij gevallen was. Maar ze was niet van plan gemakkelijk op te geven, ze zou hem helpen. No matter what. Ze zag hem als haar beste vriend, en die liet je niet zomaar vallen. Daarbij was het iets wat haar aanwas geleerd, altijd behulpzaam zijn naar andere. Een kus werd op haar voorhoofd gedrukt, ze keek hem voor een moment recht aan. Moest hiervoor haar hoofd iets opheffen, het was niet zo dat hij extreem groot was. Zij was gewoon klein. Een glimlachje speelde op haar lippen, ze was blij dat hij haar geloofd. Ze was er van overtuigd dat ze he kon helpen, als hij zich er maar voor open stelde en ze had het idee dat dit wel het geval was. Hij vertrouwde haar.
Nu de avond in gevallen was, was ook de temperatuur behoorlijk teruggelopen. Iets wat behoorlijk snel kon gaan, wanneer het zo helder was als vandaag. Duizenden sterren vonkelde aan de hemel, als kleine heldere licht bakens. Het huis van de dode, had haar moeder het altijd genoemd en ook nu geloofde Alice er nog heilig in. Ze moest wel, het was iets waaraan ze zich vast kon klampen. Het idee dat haar familie, niet geheel verdwenen was. Dat ze haar nog zagen, dat ze over haar waakte. Ian legde zijn jack om haar schouders, ze glimlachte dankbaar naar hem. "Merci, als je hem terug wilt zeg je het maar." zei ze. Met een kort knikje stemde Ian in met haar voorwaarde, waarna hij een kus op haar wang drukte. Voor een moment werden ze gek aan gekeken door een voorbijganger, iets waar Ian niet van gediend scheen te zijn. Met een valse blik zorgde hij er voor, dat de jongen snel doorliep. "Ook een manier om gluurders af te schrikken." Lachte ze zachtjes. Hij had zijn hoofd tegen haar schouder gelegd, en ze leunde lichtjes tegen hem aan. Zonder dat ze het echt in de gaten had gehad, waren ze op het grasveld beland. Waarschijnlijk tegen het dansen, één van de vele regels van Monica verbood het hen er op te staan. Maar zoals op elke High School werden de meeste regels door de leerlingen aan hun laars gelapt. Zo ook deze. Alice was blij een oprechte glimlach op Ian's gezicht te zien. "Zo ken ik je weer." Op haar gezicht was een zachte glimlach verschenen. Zijn woorden over Canada die hem enkel verdwenen, maar bij zijn volgende vraag verdween haar glimlach voor een moment. "Hij ontweek ons, alweer. Hij had problemen met zijn vader, maar die is nu opgepakt dus daar hebben we geen last meer van. Heeft hij je nog niet op gezocht?" vroeg ze, ze had verwacht dat Joël zijn beste vriend wel op zou zoeken nu alles weer oké was. Maar kennelijk had ze het bij het verkeerde eind gehad. Ian was naar enkele sterrenbeelden die ze als kind altijd bekeken hadden, liggend op hun rug in het gras. De kleine beer, de draak, de grote beer. Ze kende ze bijna allemaal, al moest ze bij sommige lang na denken voor de juiste naam haar te binnen schoot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Stupid fool Empty
BerichtOnderwerp: Re: Stupid fool   Stupid fool Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Stupid fool
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» filling in some stupid paperwork

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: School Snacks-
Ga naar: