Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+54
Joël
Niels
isolé
Isobel
Matt
Acilie
Isis
Stephanie
Esmee
Kenley
Samanta
Chester
Andie
Ayanna
Yvan
Emilie
Alain
Mitchell
Optimism
Iris
Luna
Noud
Ian
Serena
Bryce
Nick
Malin
Maja
Nils
Mike
Ayse
Sarah
Doug
Jessica
Alice
Abel
Hyde
Joey
Tyler
Emily
Zoey
Regina
Kenneth
Sophia
Jade
Lyron
Yenna
Nova
Charlene
Sawyer
Duke
Bibi
Tom
Rogee
58 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 6:32 am

Gefeliciteerd Teaseee! Had 't echt wel verwacht hoor! >D
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 6:34 am

I'M BACK Cool Helemaal uitgeleefd, totaal brak, maar onwijs happy! Zeeland was echt gezellig met vriendinnen en alles :3 . Heerlijk niks hoeven te doen, alleen maar lol trappen, uitgaan en gewoon genieten van vakantie.. En ik heb met zoooo'n leuke vlaamse jongen gezoend, ben alleen jammer genoeg zijn naam vergeten O.o

En vandaag moest ik meteen rapport ophalen op school en ik ben lekker over naar 5 gymnasium nu! Ook bekendmaking van naar welke reis je mag en ik zit echt met een aantal hele goede vrienden en vriendinnen bij Turkije en dat is sws de leukste reis! En ik mag waarschijnlijk een kitten als 'cadeau' dat ik over ben. En ondanks dat ik al naar Londen en Zeeland ben geweest gaan we waarschijnlijk ook nog naar Rome!

Oké beetje egoïstisch lang verhaal geworden :')


Tease gefeliciteeeeerd! =D

~Edit; ik wilde gaan posten maar ik moet al weer weg, even bijkletsen met wat mensen
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 6:36 am

Yeaaaah u're back. 8D Kom 's op MSN jij, ik wil detailssss. ^^
Ik ga ook overrrrrr! =D =D =D =D =D =D Heb wel een 4 en een 5 staan op m'n rapport en die laat ik ook staan, want ik ga toch niet door met die vakken volgend jaar. En dan hoef ik maar één her te doennn. =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 6:58 am

WAAH WAAH WAAH WAAH WAAH ~

Mijn ouders hebben gewoon een super awesome laptop voor me gekocht!
Hij is zooo mooi en ik kreeg hem net als verassing en nu ben ik zóoooo awesome blij!

JEAH JEAH JEAH ~ En nu zit ik erop en hij typt echt superieur =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 8:29 am

@ Ties: Gefeliciteerd Very Happy!
@ Regina: Aaah über! Nu kan je wanneer je wilt op Monica High! =D

-----------
Ik hou van Urbandictionary xd..

Ties
Very nice person, the perfect husband and has a good caracter..
"Oh my God! He's a real Ties!"

Maaike
A great friend, that's all around perfect, except when it comes to sports. Maaike friends also have amazing gorgeous curly hair.
"You're a great Maaike friend."
"I wish there were more Maaikes in the world."

Jeanine
A jeanine is a crazy sexy girl who is not afraid to take charge and make changes. She is pretty much an all around amazing person with an incredibly likeable personality. People love to befriend or just be around a jeanine.
Boy1- you know jeanine?
Boy2- oh yeah, that hott girl that everyone loves?
Boy1- haha, that's the one.


Dianta
Dianta isn't defined yet.

Carolien
A name that originates from charles, and changed over time in latin to get a feminine name- carol, carolin, caroline, carolina, CAROLIEN. (Ik ging op dit gedeelte echt helemaal stuk xD) this name is quite popular in europe but barely used in the US
"No one can pronouce Carolien's name"
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 8:33 am

Abigail

A super-sweet girl. Extremely gorgeous and tons of fun. When you meet one you will want to be a huge part of her life but you would have to be very lucky for it to happen. An Abigail will stay on your mind forever so you will know when you meet one.
I started dating an Abigail a while back, she is amazing!

Abigail

The girl who is always searching for herself. The girl who feels beautiful when spreading joy to others, but has difficulty doing so. The girl who may often fear losing her sanity, because she so often comes close to it, but you never know it because she settles quietly to the side of the room. The girl who tends to keep to herself, but if you give her reason to trust her and time to open up, and you treat with respect, then you're in for an amazing experience with a beautiful person. The girl that intimidates you, in some way or another, because of her silent power, so everyone leaves her to be alone. She is highly intuitive and creative, with a vast imagination. She is strong, intelligent, and knows what is beautiful in life.
The beautiful, smart girl kept to herself, drawing in the margins of her notebook, so even the boy who recognized her beauty left her alone. She's such an Abigail.

Abigail

A beautiful girl, has lots of friends, crazy fun, and is always single.
Why are u trying to be a Abigail, you whore.

---

Ik voel me awesome. XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 8:42 am

Chester schreef:
The girl who is always searching for herself.

FOEK! Ben ik mezelf alweer kwijt. Abigaaaail? Waar beeeeen jeeeeeee? Neutral
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 8:46 am

Naomi

a gorgeous girl who usually hides lots of secrets inside her. she sometimes has low-self esteem, but she'll always be there for you if you need her. She chooses her best friends over her boyfriends, and has a great sense of fashion. She usually falls for skater-scene rebel boys. She's very humorous, and she loves laughing. She wants to be everyone's friend. She loves alternative music, but will enjoy going to most concerts. Naomi is usually a daredevil, and is willing to take on any dare. However, she's also very smart, and loves helping the world.

DIT KLOPT PRECIESSSS. "Has a low self-esteem" ja, "she'll always be there for you if you need her" ja. ALLES KLOPPTTTT. ;D

sammy
the sexiest man you will ever see. a pimp, someone who has a huge penis, and is a master at numerous sexual positions. to hump.

Sammy is een man.
Terug naar boven Ga naar beneden
Samanta

Samanta


Posts : 199

Profiel
Naam: Samanta McWoud.
Partner: Tom, you've stolen my heart ♥
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 9:14 am

Iemand in de Chatbox??
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 9:37 am

Samanta schreef:
Iemand in de Chatbox??

Nee, we komen allemaal eens een keer per jaar bij elkaar en over anderhalfuur ongeveer zijn we weer weg, als spookjes verdwijnen we weer! What a Face

EDIT: Zo, ff één post langer gemaakt en één topic gepost. Morgen weer verder, want word moe en ga naar bed.

~Truste and sweet dreams! «33 ♥️

PS. Weet iemand btw iets leuks voor een bloemdocente? (M'n vertrouwenspersoon op school) Ik heb geeeen ideeee! o.o
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:00 am

Hahahaha +1 voor die post van Lyron @ Undress To Impress. :Z En.. wat moet ik mij voorstellen bij 'quarterbackhanden'? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:04 am

HAHA xD! Ik had niet verwacht dat er nog iemand was die online was of die het zou lezen, dus ik dacht: ik laat me lekker gaan xd

Oh, ehm.. Hele grote, brede handen die makkelijk een rugbybal kunnen vangen xd? Heb er niet echt over nagedacht. What a Face
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:06 am

@Lyron, nou stiekem ben ik ook nog online en heb ik 't ook al gelezen hoor Razz Best sneu van die bartender om Lyron jaloers te maken en bovendien gelijk zijn 'chickie' af te pakken, om haar op zo'n manier beet te pakken o.o Want die man heeft toch geen kans tegenover zo'n hete charmeur like Lyron Cool

EDIT: Ben nu écht afsluiten xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:10 am

Off course I read it! >=D Hahahah, okeeee, juist. 8D Bwaah, ben ik de enige die gewoon écht geen zin heeft om te slapen? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:16 am

Ayse schreef:
Off course I read it! >=D Hahahah, okeeee, juist. 8D Bwaah, ben ik de enige die gewoon écht geen zin heeft om te slapen? :')

Komt omdat je hyper-de-pieper bent! >:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:18 am

Begon het net leuk te worden, komt me moeder me ophalen o.0 Serieus om kwart over 11 --' Ik had er nog gebeld dat er twee jongens waren die me wel naar huis wouden brengen, waarvan ze er 1 nog kent ook. Maar ze vond het niet goed T_T
Had uitvoering van de REVU, dat is een toneelvoorstelling hier in zo'n tent. En daarna ook echt zo'n tent feest, en het begon net leuk te worden iedereen kwam los ofwel werd dronken (aa) Komt ze me ophalen echt irritant, ik wil daar gewoon nog zijn Sad Zo'n vriend van me zat al helemaal van bel haar nou nog eens dan breng ik je wel naar huis, maar dat vond ze dus ook niet goed Rolling Eyes

@Ayse: Nee, ik heb ook geen zin om te slapen xD Dus je bent niet de enige Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:19 am

Kan ook komen door die twee grote blikken redbull die ik net zo snel mogelijk heb opgedronken.. Had een wedstrijdje "wie kan het snelst twee grote blikken redbull opzuipen" met mn bestfriend. En ik heb gewonnen! >=D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:24 am

Whaha, en nu heb je je prijs de hele nacht hyperactief blijven Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:27 am

Nouuu ik word niet zo zeer hyper van redbull (was daarvoor ook al hyper omdat het nu vaststaat dat ik gewoon over ga dit jaar) maar door die redbull kan ik niet slapen. 8D Niet dat ik het al geprobeerd heb.. Maar ik dénk dat ik niet kan slapen! En ik heb gewoon geen zin. Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:35 am

Gefeliciteerd! Very Happy Misschien toch maar proberen?

Ik begin best moe te worden lig ook in bed, en ben beetje licht in me hoofd. Maar heb niet zo veel gezopen, omdat me moeder me op kwam halen Rolling Eyes Maar volgens mij is het wel goed dat ik de laatste x dat zo'n gast me wou trakteren heb vol gehouden dat ik niks wou xD Al heb ik uiteindelijk alsnog een halve bier van een vriend van me gekregen maar dat doet er niet toe zit toch niet zo veel in..
Ik denk dat ik zo trouwens wel ga slapen, ik verveel me hier wil gewoon nog in de tent zijn maar ja dat kan niet Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:44 am

Nah, zit ook nog heel gezellig te kletsen met een vriendin op MSN. ^^ Dus ik blijf nog wel even wakker I guess xd.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 11:54 am

Nouja, veel plezier dan nog Wink
Ik ga wel slapen, begin nu moe te worden komt ook omdat ik lig I guess (aa)
Trusten en Ciao <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 9:05 pm

'K ben vandaag op de zombiewalk en er komt een vriendin logeren dus posten wordt morgen -u-
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 9:09 pm

Woah woah woah Surprised
Jeanine, die Urbandictionary is echt.. grappig! Surprised Haha maar omg, een tweede beschrijving van mij;

Maaike
Very sweet, possible out of space kind of pretty girl.
Knows everything about fairytales and mushrooms,
get's pretty upset while talking about cheese.
Wow, that girl is so maaike, she stands there crying because of cheese....

Dude, "knows everything about fairytales and mushrooms?". Haha niet alsof de rest zo logisch is (kaas?) maar okée. Ik kan er wel vreselijk om lachen! Very Happy
En het is dat ik zo weg moet, anders had ik echt al mijn vrienden opgezocht en alles :/ Dat ding is geniaal! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitimevr jul 01, 2011 9:13 pm

Hahah urbandictionary is ook leuk xd
Ik heb hem van Martin ^^! Hij typte eens een random woord in, nouja eigenlijk niet eens een woord.. Kwam er uit dat het seks is met 4 mannen en 1 vrouw en dat er 2 mannelijke geslachtsdelen in ieder gat zitten. DUS 4 TEGELIJKERTIJD O_O

Anyway, veel plezier bij Libby! Had je mijn post nog gelezen Very Happy?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 19 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 19 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 19 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: