Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Kamer van Bibi en Rogee

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimeza jun 25, 2011 4:21 am

Snel haalde hij een reistas uit zijn kast, daar propte hij nonchalant al zijn kleren in en de rest van zijn spullen deed hij nog snel in een aparte tas. Hij had zich verslapen en straks zouden er andere mensen hier komen, en hij moest dus lekker naar een andere kamer. Nog 1 keer keek hij achter zich, om zeker te zijn dat hij al zijn spullen met zich mee had en daarna sloot hij de deur achter zich. Hij had een zwembroek en daarboven een gewoon wit T-Shirt, maar het was zo warm, straks zou hij dat even uitdoen in zijn kamer. Hij ging een trap op, en nog een, en ging toen naar links. Daar opende hij de deur van zijn kamernummer en gooide die achter zich dicht. Hij liep naar de kamer toe en zette zijn tassen neer op het bed, nu nog alles uit de tassen halen en op zijn plaats zetten. Zijn kleding dat ging snel, een paar zwembroeken, en een paar lange broeken. Een paar simpele T-Shirts en wat T-Shirts met een print erop. Dan zijn schoenen en klaar is kees. Voila, nu nog de rest. Hij gooide de lege tas onder in zijn kast en pakte de andere tas. Hier zaten zijn radio en alles in. Ook drank, en cornflakes en zo. Snel Zette hij alles op zijn plaats en maakte hij nog even zijn bed op. En klaar was alles. Rogee liep naar de soort van zitkamer en keek even. Misschien zou hij toch een nieuwe TV kopen, geld had hij wel genoeg, daar zorgden zijn ouders voor. Deze tv was namelijk oud, erg oud, maar wonderbaarlijk deed 'ie het nog. Hij zuchtte even en hoorde een deur open gaan. Snel liep Rogee naar de deur en zag hij zijn nieuwe kamergenote. Hmm, haar had hij toch al eens eerder gezien, was dat niet. Hmm, ja, het was Bibi volgens hem. 'Hoi.' zei hij met een grijns op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimeza jun 25, 2011 4:48 am

Bibi werd wakker.Het was een mooie dag, zo te zien. De zon scheen haar kamer in. De termometer gaf aan dat het buiten dertig graden was. Ze zuchte even. Vandaag moest ze weg. Niet dat ze dat zo erg vond, maar toch het idee om met iemand op de kammer te zitten , die ze mischien niet eens mocht! 'Shit!' Zei ze, terwijl ze op de klok keek. over tien minuten moest ze de kamer uit wezen. ze trok haar koffer tevoorschijn en gooide al haar spullen er in. Ze trok een spijkerbroek aan en een navel truitje (rechts) . Ze gooide de koffer dicht, na al haar kleding er in zat en haar leptop. Ze had een koffer en een tas vol. Ze keek even alles na. Toen ging ze weg. Ze was net optijd, want ze zag de volgende al daar naar toe komen lopen. Ze liep door de langen gang, en opende een tussen deur. Aan het eind van de gang zag ze de kamer deur al. Ze opende de deur. 'Hoi.' zei een jongens stem. Bibi keek op. 'Jay' Sprak ze glimlachent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimeza jun 25, 2011 5:53 am

Hij greens bij het zien van haar gezicht. 'Nou, komt goed uit, ik vind het altijd leuk om een geweldige zoener te hebben als roommate.' zei hij plagend waarna hij voor de grap op haar af kwam gelopen alsof hij haar wou zoenen. 'Geef me nog eens zo'n pakkerd, net zoals gisteren.' zei hij voor de grap. Daarna stond hij stil, even was het ook stil. 'Vanavond weer doen.' zei hij, maar dat was ook weer meer voor de grap, hij ging niet echt 2 avonden na elkaar met hetzelfde meisje rondhangen, nee, dat was dus echt niks voor hem. Hij liep naar de keuken en zette een pot koffie. 'Ook?' vroeg hij toen. 'Ow, en je ziet zelf wel welk bed van mij is denk ik. Anders heb je pech, want kruip je in mijn bed, ga ik niet in het andere.' zei hij met een grijns. Maar ach, ja, hij zag Bibi weg lopen naar de kamer en zette zelf verder de koffie. Hij schonk zichzelf een kop in en dronk die snel leeg, daarna liep hij naar de kamer en deed hij zijn shirt uit wat hij meteen in een hoek van de kast gooide, daar moest zijn vuile was maar even liggen. Hij had het veel te warm met dat shirt aan, nu was zijn lichtgetinte huid en en sixpack te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimeza jun 25, 2011 6:04 am

'Nou, komt goed uit, ik vind het altijd leuk om een geweldige zoener te hebben als roommate.' zei Jay. Bibi lachte. Jay liep naar haar toe. Hij stond vlak voor haar 'Geef me nog eens zo'n pakkerd, net zoals gisteren.' zei hij. Bibi lachte. 'Vanavond weer doen.' zei Jay. 'Dat zien we wel' Zei Bibi met een uitdagende glimlach op haar gezicht. Jay liep naar de keuken voor koffie. 'Ook?' vroeg hij. 'Ja doe maar, alleen een beetje melk graag' zei ze. 'Ow, en je ziet zelf wel welk bed van mij is denk ik. Anders heb je pech, want kruip je in mijn bed, ga ik niet in het andere.' Zei Jay. 'Je wil echt dat ik bij jou in bed kom liggen hé' Sprak ze lachent. Ze zetten haar koffers even neer in de gang. Ze liep richting de kamer. Jay had zijn shirt in een hoek gegooit. 'Wat was je plan, Jay?' Vroeg Bibi uitdagend. Het was maar voor de grap, maar zo zei ze het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimeza jun 25, 2011 6:38 am

'Mel? Pff, dan moet je even zoeken, ik zou niet weten of we ergens nog melk hebben.' zei hij waarna hij zijn beker wegzette. Hij luisterde even naar haar en greens eens. 'Ach, we kunnen het voor een nachtje proberen, ik lig best lekker, zeggen ze.' zei hij een beetje lachend. Toen hij zijn shirt had uitgedaan moest hij toch wel even grijnzen bij de woorden van Bibi. 'Als je het zo graag wilt weten...' zei hij geheimzinnig. Hij vond het wel grappig zo, best leuk, en ja, hij liet nu geen teken zien dat dit een grap was. 'Bibi, je bent zo mooi.' zei hij en hij liep dichter naar haar. Nog steeds bleef hij even serieus. Hij begon met een lok van haar haren te prullen en liet zijn handen naar haar middel glijden. Hij nam haar rustig mee naar de slaapkamer en liet zichzelf op het bed vallen, waarmee hij Bibi meetrok, bovenop zich. Maar nu kon hij gewoon niet meer, hij kon zijn lach niet meer in houden. Hij schaterde het uit en bleef zo liggen op het bed terwijl Bibi al van het bed af was. Toen ging hij recht zitten. 'Nee, grapje, maar als je wil.' zei hij, dat laatste stuk om te grappen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimeza jun 25, 2011 6:55 am

'Melk? Pff, dan moet je even zoeken, ik zou niet weten of we ergens nog melk hebben.' zei hij. 'Laat anders maar zitten hoor' Sprak ze. 'Ach, we kunnen het voor een nachtje proberen, ik lig best lekker, zeggen ze.' zei Jay. Bibi lachte. 'Als je het zo graag wilt weten...' zei Jay. Bibi keek hem uitdagend aan. 'Bibi, je bent zo mooi.' zei Jay. Bibi beet op haar lip om niet in de lach te schieten. Ze werd mee getrokken naar de slaap kamer. Ze lag nu op Jay. Bibi beet harder op haar tong. Ze schoot echt gewoon in de lach als dit zo langer door ging. Toen Jay in de lag schoot, kon Bibi het ook niet meer houden en schoot in de lag. Bibi ging van Jay af. 'Nee, grapje, maar als je wil.' zei Jay. Bibi ging naast Jay zitten. Ze drukte haar lippen op de zijne. Ze lachte even naar Jay. 'Moet ik daar voor betalen' Vroeg Bibi voor de grap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimeza jun 25, 2011 8:03 am

Hij greens even en voelde haar lippen weer eens tegen de zijne. 'Hmm, nu is het wel goed, als ik vanavond uitga kan ik wel weer wat krijgen hoor.' zei hij met een grijns tegen Bibi. Bij haar volgende vraag greens hij even. 'Ach, meestal wel ja, maar voor jou is de uitzondering hoor.' grapte hij. Hij bleef even zitten op zijn bed en keek naar dat van Bibi, hmm. Een grijnsje kwam op zijn gezicht te staan 'Wel niet slim dat die 2 bedden op 1 kamer staan, met mij weet je maar nooit.' zei hij voor de grap waarna hij even grinnikte. Maar nu begon hij zich best te vervelen eigenlijk, er was hier niks te doen, en zin om nu al weg te gaan had hij niet. 'Weet jij iets leuks om te doen? Ik verveel me een beetje.' zei hij toen maar.

-OMG, flut sowry
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimeza jun 25, 2011 8:13 am

'Hmm, nu is het wel goed, als ik vanavond uitga kan ik wel weer wat krijgen hoor.' zei Jay. 'Veel plezier' Sprak ze laggent. Ze wist nog niet of ze vanovond weg zou gaan. Mischien... 'Ach, meestal wel ja, maar voor jou is de uitzondering hoor.' Zei Jay op haar volgende vraag. Bibi lachte. 'Wel niet slim dat die 2 bedden op 1 kamer staan, met mij weet je maar nooit.' zei Jay. 'Succes als je denkt dat je me aan kunt' Sprak ze uitdagend. 'Weet jij iets leuks om te doen? Ik verveel me een beetje.' Sprak Jay. 'Nou zeg ben ik niet leuk genoeg voor je' Zei Bibi lachent. Ze drukte haar lippen op die van Jay. Ze voelden zijn tong tegen de hare. Zijn warme adem voelde ze. Bibi lachte. 'Wat was je vanplan vandaag te doen?' Vroeg Bibi. Het was een mooie dag. De zon scheen, het was dertig graden dus een mooie dag!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimeza jun 25, 2011 9:24 am

'Nee helemaal niet.' zei hij plagend, maar veel tijd om iets te zeggen had hij niet, hij werd meteen weer gezoend. 'Sjeezz, nog een beetje dronken.' zei hij met een smile op zijn gezicht. Hij stond op en rekte zich uit, 'Misschien moeten we eens een sleep over houden, dan kun je een keertje bij mij komen slapen slapen.' zei hij grinnikend. Hij liep naar de keuken en haalde er een energydrank uit de koelkast. Waarschijnlijk zou hij zo even wat gaan trainen, die spieren die hij had kreeg je niet van zo maar op je lui kont zitten. Nee, trainen moest je, joggen, gewichtheffen, sit-ups... Hij keek even vragend naar Bibi of ze er een wou en gooide uiteindelijk toch maar een blikje energydrank. Hij keek nog even rond, niet veel te doen nu, en zin om nu al te gaan trainen had hij niet, ach, dan maar even tv kijken. Hij ging op de bank zitten en zette de tv aan. En zo bleef hij dus kijken, naar een of ander programma.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimeza jun 25, 2011 10:28 am

'Nee helemaal niet.' zei Jay plagend. 'Sjeezz, nog een beetje dronken.' zei Jay. 'o nee hoor maar ik kan het gewoon niet helpen je bent ook zo knap' Zei ze lachent, met haar barbie stemmetje. 'Misschien moeten we eens een sleep over houden, dan kun je een keertje bij mij komen slapen slapen.' zei Jay. Bibi stond ook op. 'Vraag je me nou of ik bij jou wil slapen' Vroeg Bibi lachent. Bibi trok haar schoenen uit en gooide die op haar bed. Ze liep met het blikje energie wat naar haar toe was gegooit richting de kamer. Ze plofte naast Jay op de bank. Even later stond ze op en liep naar de keuken. Ze pakte uit haar koffer eieren en crosantjes. Ze rolde de crosantjes en legde ze in de oven. Ook kookte ze vier eieren. Ze had twee borden. Op elk bord twee eieren en twee crosantjes. Ze liep naar de kamer waar Jay zat. Ze gaf hem zijn bord. 'eetsmakelijk' Sprak ze. Ze nam een hap van haar crosantje. Ze keek naar ht voor haar onbekende programma. Het was wel grappig, maar niet iets heel bijzonders.

(sorry mocht van mijn moeder niet meer op de pc nu stiekem op mijn ipod Wink ik kan niet zien hoe lang het is sorry als het kort is.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimezo jun 26, 2011 10:07 am

Hij grinnikte even bij haar woorden, 'Weet ik toch ook.' zei hij toen. Na een tijdje kwam Bibi erbij zitten, pff, eigenlijk had hij geen zin, maar hij zou toch even gaan joggen vandaag. Even keek hij op toen Bibi vertrok, hij haalde zijn schouders op en keek terug naar het beeldscherm. Maar al snel kwam Bibi aanzetten met een ontbijtje. Hmm, handig, hij kreeg een bord, 2 eitjes en 2 croissantjes. Normaal at hij zo nooit, vaak werd hij pas laat wakker, en at hij meteen zijn middageten, of heel soms al meteen zijn avondeten. En op schooldagen had hij erg weinig tijd om te eten. Maar ach, het was wel eens fijn. Hij nam een hap van het croissantje en greens even. 'Hoort het naar rubber te smaken?' Vroeg hij plagend. 'Nee darling, het smaakt overheerlijk, just like me.' zei hij. Ietwat met eigendunk, maar dat was voor de grap, en hij was er bewust van, dus arrogant was hij niet bezig. Vond hij dan. Nadat hij ook het andere croissantje en zijn eitjes op had zette hij zijn bord weg. Hij liep naar zijn kamer en pakte zijn I-Pod, die stopte hij in zijn zak. 'Uhm, ik ga even joggen.' zei hij toen. Of Bibi nog iets ging doen wist hij niet maar zoveel maakte het hem ook niet uit. Hij liep het gebouw uit en begon op het voetpad te joggen. Rogee was van plan een heel stuk te gaan joggen, om te zorgen dat hij goed in shape bleef. Hij maakte een vrij grote ronde, en toen hij terig bij het gebouw was, zou zijn shirt helemaal bezweet zijn als hij die aan had. Snel liep hij de trappen op en ging hij naar binnen, hij ging even onder de douche staan en deed toen een andere zwembroek aan, zo, hij was wel klaar. Hij liep terug de kamer in en keek op de klok, hij had 1.5 uur zitten joggen. Goed, dan zou hij zijn beweging voor vandaag wel grotendeels gehad hebben. 'Hoi.' zei hij toen hij Bibi zag.

-Flut, moest gaan, sorry Embarassed -
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimezo jun 26, 2011 10:43 am

'Weet ik toch ook.' zei Jay. Bibi lachte. 'Hoort het naar rubber te smaken?' Vroeg Jay plagend, toen ze hem zijn eten had gegeven. Bibi keek hem lachent aan. Hij meende het toch niet. 'Nee darling, het smaakt overheerlijk, just like me.' zei jay. Bibi keek hem even lachent aan, en nam nog een hap van haar croissantje. . 'Uhm, ik ga even joggen.' zei Jay. 'Veel plezier' Zei ze. Ze hoorde de kamerdeur achter Jay dicht slaan. Eigenlijk vond ze de naam Rogee mooier, maar hij wou Jay genoemd worden, dus dat deed ze ook. Ze pakte de borden en liep ermee naar de keuken. Ze spoelde het af en zetten het is de vaatwasser. Bibi pakte haar sleutels en portomonee en mobiel, en verliet ook ht huisje. Ze reed haar Harley uit de garage. Ze starte hem. Ze genoot van het mooie geluit wat de motor maakte. Ze stapte op, en reed naar de supermarkt. Ze plaatste haar Motor voor de deur, en liep de winkel binnen. Ze pakte een kar, net als iedereen. Ehum koffie, melk, koekjes, chips, aardappels groeten, fruit, Wijn, bier, becardi, energie,snoepmix, kougum, montverfrisser, Vlees, rijst, aardappelpuree, groenten soep pakjes, brood, vleeswaren, cornflages, yogurt en ijs dat was het wel, dacht ze. Ze liep naar de kassa. Ze rekende af, en liep naar haar motor, deed de boodschappentas onder het zadel, en starte en reed richting huis. Ze zetten haar motor in de garage. Ze liep door de lange gang met een zware tas. Ze opende de deur, en liep direct door naar de keuken. Ze laden de boodschappen uit. Daarna liep ze naar haar koffer, en bracht die naar de slaapkamer. De tas bracht ze naar de keuken. Ze zetten borden in de kast, en wijnglazen, bierglazen, mokken. Daarna laade ze haar toilet spullen uit. Eerste tas leeg. Haar andere koffer zaten kleren in. Die hing ze op in de kast. En haar schoenen onderin. Ze plofte op de bank. Ze hoorde de deur open gaan, en vervolgens de douche. Jay was dus thuis. 'Hoi' zei hij toen hij de kamer binnen kwam. 'Hey hoe was het jogge? Nog andere meisjes ontmoet' Zei ze lachent.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogee

Rogee


Posts : 84

Profiel
Naam: Rogee(Jay) de Dager
Partner: I only play with girls
Vereniging: Nope

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimema jun 27, 2011 10:40 pm

Zijn ogen gleden over het aanrechtje heen, had ze boodschappen gedaan? Even keek hij in de kastjes, wat hem al meteen opviel was een fles Bacardi. 'Handig.' mompelde hij wat waarna hij even naar Bibi keek. 'Ach, ze wouden dat ik aandacht aan hun besteedde, ik was best gemeen geweest, heb ze gewoon genegeerd.' zei hij nonchalant, maar ook weer om te grappen. 'Boodschappen gedaan?' vroeg hij toen. Dan hadden ze weer wat in huis, toch wel handig. Hij zag dat het inmiddels al 4 uur was, dan had hij best wel een tijdje gejogd, en lang uitgeslapen. En lang gezeten, o te eten. Ach, veel maakte het niet uit, het was een zaterdag, vanavond zou hij weer lekker uit gaan, zich weer een beetje laten gaan. Misschien zou hij vandaag nog trainen, misschien zou hij gewoon op zijn luie kont blijven zitten, zich vervelen. Hij zag wel wat hij ging doen. 'En, wat ga jij nog doen vandaag?' vroeg hij toen maar aan Bibi. En net toen hij wou gaan zitten, op de bank ging zijn gsm af. Hij pakte die en hoorde een vrouwenstem. Om precies te zijn, die van zijn moeder. Waarom belde die hem nu? 'Uhm, ja, ik heb het druk, ja, doei.' zei hij zonder even naar haar te luisteren. Pff, zin in een gesprek met een waarschijnlijk bezorgde moeder had hij niet.

-flut, zei het toch,xd-
Terug naar boven Ga naar beneden
Bibi

Bibi


Posts : 147
Naam : Gail

Profiel
Naam: Habibi Bayoumy
Partner: -
Vereniging:

Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitimedi jun 28, 2011 7:05 pm

'Ach, ze wouden dat ik aandacht aan hun besteedde, ik was best gemeen geweest, heb ze gewoon genegeerd.' zei Jay. Bibi lacht. Boodschappen gedaan?' vroeg Jay. 'Ja klopt, volgende week doe jij de boodschappen' Lachte ze. Jay keek op de klok. Ja dat wou Bibi onderand ook is weten, en volgde Jay zijn blik naar de klok. Vier uur, viel wel mee. Bibi stond op, en liep naar de keuken. Ze zetten de bak lasagna in de oven en nam de beschrijving mee naar de kamer, en ging weer terug op de bank zitten. 'En, wat ga jij nog doen vandaag?' vroeg Jay. 'Ik ga samen met een vriendin naar de tatoeshop, en vanavond ga ik uit' Zei ze, terwijl ze de beschrijving van de lasagna las. Hij moest drie kwartier in de oven. Omdat ze de oven niet te hoog zetten. Ze hoorde een telefoon af gaan. Om precies te zijn die van Jay. 'Uhm, ja, ik heb het druk, ja, doei.' Sprak hij aan de telefoon. Bibi grinikte. 'Een van je aan bidders?' Lachte ze plagerig. Toen hoorde ze haar eige tellefoon.
hey meis,
Sorry ik kan niet meer mee. Mijn moeder heeft het ondekt en houd nu zo'n beetje de wacht bij de deur : (
Ik baal echt, maar laat jij je vooral niet tegen houden! JE KAN HET GIRL!

'Shit!' Zei ze. 'Jay heb jij zin om mee te gaan? Mijn vriendin kan je niet meer...' Vroeg ze hoopvol. Ze had wel is eerder een tatoe laten zetten en een piercing. Ze ging nu voor bijden. Bibi had een navel piercing, en een klein draakje bij haar pols. Maar ze wou niet alleen. Het was gezeliger met z'n tweeen!

(valt best mee!)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Kamer van Bibi en Rogee Empty
BerichtOnderwerp: Re: Kamer van Bibi en Rogee   Kamer van Bibi en Rogee Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kamer van Bibi en Rogee
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Slaapvertrekken-
Ga naar: