Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 It's only Me!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Abigail

Abigail


Posts : 57

Profiel
Naam: Abigail Knight
Partner: Love come, love go.
Vereniging: x.

It's only Me!  Empty
BerichtOnderwerp: It's only Me!    It's only Me!  Icon_minitimevr jun 17, 2011 12:55 am

Abigails vriendje zat op een stoel die geplaatst was in haar kamer. Ze zwaaide haar rechterbeen over zijn benen heen en zat nu op haar vriendje. Ze prulde met haar twee handen aan haar vriendje zijn haren. "En beloof me, dat je deze nacht over mij droomt." Zei ze en schonk hem een kus op zijn mond. Haar vriendje kuste haar aardig terug. "Ik ga niet dromen, ik ga denken." Zei hij en drukte nog een kus in haar nek. Maar Abigail ging van hem af. "Niet beginnen," zei ze. "We gaan morgen verder. Maar beloof me, je denkt of droomt enkel over of aan mij!" Zei ze. Hij grijnsde en stond op. "Dat beloof ik niet, dat weet ik." Zei hij en pakte zijn jas. Abigail gooide nog snel haar armen rond zijn nek en fluisterde in zijn oor: "promise me, dear." Het was erg opwindend voor haar vriendje, maar hij moest nu echt gaan. Abigail hield zijn hand vast en uiteindelijk liet ze hem verdwijnen. Wat was het fijn om macht te hebben over haar vriendjes. Alleen waren het allemaal sukkels. Abigail liep naar het laptop en opende msn. Er waren een stuk of acht mensen online. Al snel verscheen er een chat bericht.
"Abigail? Ben jij dat, omg, gij zijt normaal nooit on" Abigail bekeek het chatbericht even en bedacht toen wie het zou kunnen zijn. "Wie ben jij en waren praat jij met de queen of Monica," dat zei ze altjd over zichzelf maar vele leerlingen in de school lachten er mee. Puh! Wacht maar eens af. Zei had meer jongens voor zich gewonnen dan wie dan ook. Ze bekeek haar rode lettertype en nickname. 'AQueen' was haar nickname. 'A' was voor 'Abigail' en Queen was gewoon koningin. Al snel werd er terug geschreven: "Haha suffie ik ben het!"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's only Me!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Chatcorner :: Chatcorner-
Ga naar: