Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 x It's been a long time x

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Tom

Tom


Posts : 615
Naam : Quinty

Profiel
Naam: Tom Hanson - McQuaid
Partner: Samanta ღ
Vereniging: x

x It's been a long time x Empty
BerichtOnderwerp: x It's been a long time x   x It's been a long time x Icon_minitimeza jun 11, 2011 2:27 am

Dus stel ik me maar opnieuw voor :'3

Hayz!
De naam is Quinty, ik ben 16 jaar, geboren en getogen in Maastricht <3
Ik heb een moeder en een vader, jah heel erg bijzonder xD, geen broertjes noch zusjes. Geweldig al die rust om me heen :'3
Ik ben in bezit van twee katten, twee raszuivere Persen. In mijn vorige topic stond dat ik een hond kreeg, hier over meer informatie, later.
Mijn hobby's zijn: Ballet [9 jaar, klassiek], RPG'n, Lezen, Schrijven, Bewerken, Lol maken met vriendinnen, Boomklimmen, Zwemmen etc. etc.
Ik bewerk met Photoshop CS3, één tot anderhalf jaar nu al :'3.
Verder zit ik op school, jah echt xD, ik doe 4 HAVO dus met een beetje geluk volgend jaar eindexamen <3 Ik heb een N&G profiel, maar wil later Webdesigner worden, of in ieder geval iets in de ICT.
Ik heb een aantal grote verslavingen. Mijn meest recente verslaving is Johnny Depp <3, geweldige acteur, vooral bekend van Pirates of the Caribbean [Jack Sparrow], The Tourist, Alice in Wonderland [The Madhatter], Sweeney Todd [Sweeney Todd]. En voor de oudere leden onder ons, ook nog van Edward Scissorhands [Edward himself xD] en 21 Jumpstreet [Tom Hanson]
Andere verslavingen van me zijn; Professor Layton, Pokémon, Anime, Wolven, Muziek luisteren.

Maar genoeg :3
Nu over die hond. We hebben een tijdje een hond gehad, maar Mmijn ouders en ik zijn er na een bepaalde tijd achtergekomen dat een hond bij ons niet echt goed past.
Daarom is hij over gegaan naar een vriendin van ons. Hij heeft het daar geweldig en we mogen zo vaak langskomen als dat we willen! ^^'

Vragen? Ga je gang, ik bijt niet.

*Kijkt topic rond* Ik ben geloof ik iets vergeten. Nvm. Voor mensen die me kennen, I know, dit is zo ongeveer mijn.. 5e account hier. En jah, ik ga proberen om actief te blijven. Belooft!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://unknown-diva.deviantart.com
 
x It's been a long time x
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Hey! That was a long time ago!
» Long time no see...
» All night long
» Long Night
» A long night

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Real-
Ga naar: