Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

[Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Empty
BerichtOnderwerp: [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp   [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Icon_minitimewo jun 01, 2011 8:59 pm

Yay ... Denise is met vriendlief naar Diergaarde Blijdorp geweest. Het had eigenlijk Artis moeten zijn, maar ik vind dat geen leuke dierentuin :') en Blijdorp wel. Dus hebben we 2 uur in de trein gezeten richting Blijdorp ^^
Natuurlijk had ik mijn fotocamera weer mee (wat mijn vriend goddank niet vervelend vond xD) en heb ik foto's gemaakt :3

Geen van deze foto's mogen voor eigen gebruik worden gebruikt. En al helemaal niet zonder mijn toestemming.

Wolves:
Spoiler:

Sumatran Tiger cubs:
Spoiler:

Kleine Rode Panda:
Spoiler:

Polarbears
Spoiler:

Californische Zeeleeuw:
Spoiler:

Crocs:
Spoiler:

Birds:
Spoiler:

Andere dieren:
Spoiler:

Ik heb nog veel meer foto's, maar dit was al wat om te uploaden en te plaatsen Razz

- Cheers -

P.s. Do not use without my premissions!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

[Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp   [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Icon_minitimedo jun 02, 2011 2:22 am

Ik ben verliefd op die rode panda [1e foto] Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

[Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp   [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Icon_minitimedo jun 02, 2011 4:10 am

Oh god, ik ben helemaal weg van wolven en ik vind ze zo mooi gemaakt! Die fijne haartjes en details zijn prachtig te zien! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

[Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp   [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Icon_minitimedo jun 02, 2011 7:53 am

Leuke foto's! Vind vooral die tijgerfoto's erg gaaf Smile . Wat voor een camera heb je?
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

[Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp   [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Icon_minitimedo jun 02, 2011 8:56 am

Ty schreef:
Leuke foto's! Vind vooral die tijgerfoto's erg gaaf Smile . Wat voor een camera heb je?

De tijgers waren super awsome. Ik heb de foto's wel door glas heen moeten schieten en het was best lastig dankzij alle mensen, maar ik vind dat ik toch een paar mooie plaatjes heb neergezet Smile Ben er wel tevreden over. Had soms iets scherper gemogen, maar goed. Mag niet klagen. Door glas heen fotograferen is bijzonder k*t ...

De wolven moest ik door gaas doen, maar ik kon niet dicht genoeg bij het gaas staan om mijn lens erdoor te steken (of op zijn minst er tegenaan te houden).

Ik heb een Spiegelreflex camera: Canon EOS 1000D Smile Heerlijk licht model. Mocht men meer foto's willen zien:
http://mayini.deviantart.com/

Mijn foto account Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




[Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp   [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Icon_minitimevr jun 17, 2011 11:02 am

I (l) CROCCIES Very Happy
Of hoe je het moet spellen in engels, maar whatever ik hou van die beesten :3
Mooie snapshot ook Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp   [Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Photo] DeNies' bezoek aan Blijdorp
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Denise (DeNies)
» Foto's alla DeNies
» [Photo] Expression is all

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Crea-
Ga naar: