Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I'm gonna be here~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'm gonna be here~ Empty
BerichtOnderwerp: I'm gonna be here~   I'm gonna be here~ Icon_minitimezo mei 29, 2011 6:37 am

Hell yeah, het was weer eens tijd voor een welgenaamde party en die ging vanavond plaatsvinden. Regina stond nu rond een halfuurtje voor de spiegel en was bezig met haar outfit, haar en make-up. Want tsja, als je uit ging moest je er wel perfect uitzien, niet? Ze gooide haar blonde haren over haar schouder en deed voor de laatste keer een laagje mascara over haar wimpers die nu ontzettend lang waren. Ook de rest van haar make-up was perfect afgewerkt en nadat ze nog een keer in de spiegel had gekeken was ze er zeker van dat ze er weer eens delicious uit zag. Ze glimlachte tevreden naar haar spiegelbeeld en draaide zich om om weg te gaan naar de Zanzibar. Snel pakte ze haar sleutels, draaide de deur op slot en stapte naar buiten om met haar scooter richting de discotheek te rijden.

Binnen een snel kwartiertje stond ze voor de deur en hoorde ze de muziek al lichtjes dreunen vanaf buiten. Ze klikte op een knopje waardoor haar scooter op slot zat en stapte naar binnen. Ze leverde haar sleutels in bij een beveiligingsman waarbij ze het altijd afleverde. Normaal gesproken mocht dat niet zomaar, maar omdat haar vader een keer zaken met hem had gedaan kende ze elkaar en pastte hij altijd op haar sleutels. Handig toch? Tevreden liet ze haar hakken tikken op de grond en haar lange, blonde haar deinsde achter haar natuurlijk gewéldige lichaam aan. Zo, nu was het tijd voor een avondje dansen, drinken en wat dan ook. Ze besloot als eerste even wat te drinken en liep zo dus door naar de bar. Ze bestelde een cocktail die ze betaalde. Alsnel stond hij voor haar neus en ze nam een slok. Regina keek even opzij en zag een jongens. Hmm, not bad.. Ze besloot niks te zeggen en keek weer voor zich uit. Een jongen moest maar eerst tegen haar praten, anders pech.

[Samen met Stevie~]
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

I'm gonna be here~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm gonna be here~   I'm gonna be here~ Icon_minitimezo mei 29, 2011 7:22 am

Steve was een tijd weggeweest van Santa Monica. Door een famillie dramadrama'tje. Zijn opa lag op sterven in Europa. En verhuisde de familie daar tijdelijk heen. Inclusief Steve. Niet dat Steve zoveel met zijn opa had maar hij vond het een goede reden om een paar Europese dames te scoren. Een aantal keer was dat ook goed gelukt. Maar nu was zijn opa overleden en na een weekje rouwen, wat bij Steve veel drinken was. Kwam hij weer terug naar de VS. Naar monica. Met als doel meer feesten, meer plezier en leven alsof er geen morgen meer is! Daarom ging Steve ook meteen naar Zanzibar.

Steve liep door Zanzibar heen. Hij liep zoals hij gewoonlijk liep. Een beetje breed en dan op een echte 'show-off' manier. Met een grijns op zijn gezicht keek hij naar de meisje waar hij voorbij. Af en toe keek hij naar de kont. Hij deed er alleen geen moeite voor om dit stiekem te doen. Op een gegeven moment zag hij een meisje binnen lopen. Haar gezicht kwam hem bekend voor. Misschien van school? Misschien een ex van hem? Hij besloot haar maar te gaan versieren. Ze zag er goed uit. Hij liep naar het meisje toe. "Hey daar schoonheid. Ik ben Steve, knapste en coolste man in het land."Zei Steve zelfverzekerd met en glimlach. Zijn tacktiek was meestal alleen goed wanneer de meiden erg dronken waren, onzeker, of een tikkie gek. Hoewel het sommige normale meiden ook dachten dat zijn arrogantie een grap was waardoor hij hun ook kreeg. Maar veel meiden wezen hem meteen af. Gelukkig deerde dat Steve niets. Tenslotte was het hun gemist, en hij ging gewoon weer naar de volgende! En door dit zo vaak te doen had Steve verrassend nog best veel succes bij de (sletten) meiden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'm gonna be here~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm gonna be here~   I'm gonna be here~ Icon_minitimema mei 30, 2011 4:10 am

"Hey daar schoonheid. Ik ben Steve, knapste en coolste man in het land." Ze grinnikte even en draaide zich om, waarna ze in het gezicht van een jongen rond haar leeftijd keek. "Ach bewijs dat maar eens. In elk geval, ik ben Regina hotste en geweldigste meid van het land." zei ze met een verleidelijk glimlach terwijl ze haar hand door haar haar haalde. Ohja, was hij de knapste en coolste? Nou, dan mocht 'ie dat maar eens gaan laten zien, want er waren zát andere hotties te vinden hier. Het was wel geinig, hij was blijkbaar onwijs zeker van zichzelf. Hmm, dat mocht ze wel. Ze pakte haar glas weer op en nam een paar laatste slokjes waarbij ze haar glas weer leeg op de bar plentte. "Zo, als jij zo bijzonder bent, laat maar zien." zei ze, toen ze had besloten dat twee drankjes voor nu wel genoeg was. Ze stapte van het krukje af en liet haar hakken met wat getik op de grond komen. Ze gaf hem een sexy knipoog en knipperde even met haar lange, zwartverlengde wimpers. De avond was nog jong en ze was hier dan pas net. Als hij graag haar aandacht wou houden moest hij snel actie gaan ondernemen, anders zocht ze wel iemand anders. Maar door zijn manier van doen wist ze wel wat voor soort type hij was. Hij liep vast ook steeds van de één naar de ander over. Goh, als hij zogenaamd iemand beter vond dan haar moest hij het maar weten. Máár dan liep hij wel een awesome kans mis. Want tsja, ze zag er wel fabulous uit in haar sexy, korte en zwarte jurkje. Moeilijk te weerstaan, met haar geweldig gevormde lichaam erin gehuld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Steve

Steve


Posts : 238

Profiel
Naam: Steve Stifler
Partner:
Vereniging:

I'm gonna be here~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm gonna be here~   I'm gonna be here~ Icon_minitimedi mei 31, 2011 7:18 am

Na zijn 'arrogante' intro begon Regina met haar arrogante intro. Hij vond het wel grappig. Na haar intro haalde ze haar hand door haar haren. Steve wist al dat deze Regina hem niet meteen zou afwijzen. En dat hij de kans kreeg om zichzelf te bewijzen. Gewoon door simpel opteletten. De glimlach en de hand door de haren zou hem kans geven zich zelf te bewijzen. En haar woorden bevestigde dit alleen maar. Ook leek ze een meid die het liefst gewoon een leuke tijd had. Dus bedacht Steve zijn antwoord."Aha, jij ookal. Net was er ookal een meisje wat dat zei. Dus je bent niet echt origineel."Zei Steve met een grijns. Hij verzon het. Hij kon eigenlijk nog geen eens een meisje verzinnen wie dat ooit had gezegd. Maar er was één voordeel, zij wist toch niet dat hij loog. Misschien gokte ze het. "Ik bewijzen? Het uiterlijk bewijst al redelijk genoeg. "Zei hij waarna hij Regina om haar middel heen pakte. Waarna hij haar hand pakte en spontaan met haar probeerde te dansen, en het liefst een beetje overdreven dansen. "Ik weet niet of dit al mijn coolheid bewijst maar het bewijst in ieder geval mijn spontane leuke innerlijke ik." Zei Steve met een glimlach. Hij had zelf een redelijk ritme gevoel, en had in zijn jeugd een paar danslessen moeten volgen. Maar echt goed dansen kon hij ook niet. Maar hij stond tenminste niet met zijn 'dans-moves' voorschut tijdens het uitgaan. Of tijdens een keurig en net gala.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I'm gonna be here~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm gonna be here~   I'm gonna be here~ Icon_minitimema jun 06, 2011 6:42 am

."Aha, jij ookal. Net was er ookal een meisje wat dat zei. Dus je bent niet echt origineel." Ze grinnikte even kort en keek hem met een ietwat speelse blik in haar groene ogen aan. "Ohja? Ik durf te wedden dat het bij mij beter klonk dan bij die andere meid dan." zei ze met een verleidelijke grijns rond haar gelipglossde lippen. Het zonnetje was nergens meer te bekennen en scheen zoals gewoonlijk overdag ook niet door de ramen. Het was een donkere maar warme avond, inclusief een donker luchtdek waarin sterren zweefden. "Ik bewijzen? Het uiterlijk bewijst al redelijk genoeg." Ze knikte even van: 'Ja joh, tuurlijk' Voor de gein natuurlijk, wat wel duidelijk was. Ze vond zulke jongens wel geinig, het was in elk geval beter dan zo'n saai kind die niks te vertellen had. Hij had tenminste de woorden in z'n mond en wist het wel wat geinig te brengen. "Da's waar, da's waar." zei ze toen maar met een smile en werd even later meegesleurd de dansvloer op. "Ik weet niet of dit al mijn coolheid bewijst maar het bewijst in ieder geval mijn spontane leuke innerlijke ik." "Echtwel, je bent echt een geweldige danser man." meldde ze hem en lachtte even. "Maarja, moet ik me ook tegenover jou bewijzen? Ik ben toch al goed genoeg?" fluisterde ze hem in zijn oor, omdat de muziek oorverdovend hard stond en het anders moeilijk was te verstaan. Ze keek hem met een zielig gezicht aan waarna er een grijns op haar mond verscheen die haar witte tanden die keurig op een rijtje stonden blootgaf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I'm gonna be here~ Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm gonna be here~   I'm gonna be here~ Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm gonna be here~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» As if it ever gonna happen.
» And We're Gonna Let It Burn
» I'm gonna take you down, bitch!
» I'm not gonna teach you..
» It's gonna be a long night x

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Zanzibar-
Ga naar: