Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Finaly going out.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimedo mei 12, 2011 3:02 am

Jacky had zich al een week voorbereid en erop verheugd heeft om deze zaterdag avond te gaan stappen. Haar strandjurkje en haar blauwe bikini had ze al een paar dagen van te voren met vriendinnen uit gezocht. Toen ze zich in haar jurkje had gehezen en had opgemaakt, haar haren opgestoken en waterproof make-up gedaan want La Palapa lag niet voor niets aan het strand. Ze wist zeker dat ze vanavond laat in de baai belanden, ze vond zwemmen heerlijk okal was het donker en het was ook nog goed voor je conditie ook nog. Nog even en de taxi kwam aan.

Precies om 11 uur stopte de Taxi voor de club La Palapa. Ze betaalde en stapt uit, meteen liep ze naar haar 2 vriendinnen en knuffelde hun. Enthousiast kletsend stonden ze te wachten tot ze binnen mochten, het was al weer een tijdje geleden dat ze ging stappen want ze moest in conditie blijven voor de cheertraining. Toen ze eindelijk binnen mochten liepen ze naar de bar en dronken een cocktail waarna ze opsprongen om op hun lievelings liedje te gaan dansen. Vrolijk stonden ze op de het nummer te dansen terwijl er een zachte strand brees door de dansende mensen waaide. Het liet haar toch al bewegende jurk door het dansen nog meer bewegen. Vrolijk gingen ze helemaal uit hun dak.

[ Iedereen ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimeza mei 14, 2011 10:06 pm

Noud liep in zijn zwembroek de school uit. Het was avond en 37 graden. Hij stapte in een taxi en reed naar La Palapa. Hij keek naar buiten waar de zonnen stralen voor het laatste de hemel verlichten in het oranje. Hij pakte alvast het nodige geld uit zijn zwembroek zak. 10 euro moet genoeg zijn, dacht hij. Hij keek naar de weg waar de paar losse steentjes alle kanten op vlogen.

Hij kwam aan bij La palapa. Hij lep naar binnen en gin aan de bar zitten. 'Doe maar een tapje' Zei Noud. Hij dronk het op in één keer, en bestelde weer een nieuwe, waar hij alleen maar een klein slokje van nam. Zijn ogen vielen op een blond meisje die aan het dansen was. Het meisje danste goed, maar dat was niet de reden dat hij naar haar keek. Het meisje kwam hem zo bekent voor...
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimeza mei 14, 2011 10:42 pm

Sommige mensen keken naar de meiden die zo vrolijk aan het dansen waren alsof ze wouden zeggen die zijn ver heen . Maar dat vond Jacky onzin, je kon toch ook gewoon lekker los gaan zonder een druppel op te hebben. Sommige mensen deden dat voor de spiegel thuis omdat ze zich er voor schaamde. Waarom moest je je schamen als je lol had, oke hun konden dan misschien wel een beetje dansen maar toch. Op dit nummer hadden ze een dansje bedacht onder de Cheerleader training en het liep daarom ook precies gelijk. Ze zakte te gelijkertijd door hun benen en kwamen ook weer zo naar boven. Jacky voelde een blik op haar rug branden en keek stiekem achterover, waardoor ze bijna mis stapte. Ze verpakte zich zelf en dansdde verder alsof er niks aan de hand was. Toen het liedje af was gelopen bleven ze gewoon staan om op het volgende liedje te wachten. Na nog 2 nummers gedanst te hebben liep ze naar de bar en bestelde een cocktail. "Hey" zei ze met een grijns tegen de jongen die eerder die avond naar haar keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:05 pm

Het meisje bestelde een coctail. "Hey" zei het meisje. 'Hey' Zei Noud. /hij bekeek het meisje. Toen wist hij het weer. 'Ben jij niet Jacky van Monica highschool? Cheerleader toch?' Vroeg noud. Het kon natuurlijk ook dat hij het helemaal fout had. Hij nam nog een slok van zijn bier en keek weer naar het meisje.

(mijn inspiratie heeft mee verlaten X_X'')
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimeza mei 14, 2011 11:41 pm

Jacky stond met haar cocktail in haar hand gericht naar de jongen. Die haar terug begroette met de standaard woorden "hey". Jacky liet haar blik over de jongen glijden, het zwarte haar stond haar wel. Ze keek hem weer recht aan toen hij zei 'Ben jij niet Jacky van Monica highschool? Cheerleader toch?'. Jacky lachte even en zei "Kan ik tegenwoordig niet meer op straat lopen zonder herkend te worden". Ze keek hem met een vrolijke lach aan, "Hmm, maar jij bent nieuw hier he? " vroeg ze. Ze kon de meesten gezichten wel van de leerlingen van MH, maar deze kenden ze nog niet. "Of iederegeval je bent hier nog niet lang". Nog steeds stond er een glimlach op haar gezicht zoals bijna altijd ze was altijd een vrolijk meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimezo mei 15, 2011 12:27 am

"Kan ik tegenwoordig niet meer op straat lopen zonder herkend te worden" Zei Jacky als antwoord. Noud lachte mee met Jacky. , "Hmm, maar jij bent nieuw hier he? Of iederegeval je bent hier nog niet lang". Zei Jacky. Dit verbaasde hem. Hij was hier al zo lang! Nou ja een cheerlear kijkt meestal ook niet naar een emo groepje om. 'Ik zit hier al van af klas 10' Lachte Noud. Hij viel nooit op, Niemand kende hem. Al zijn vrienden waren van school af. Oke hij had Fear leren kennen dat was de enige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimezo mei 15, 2011 12:39 am

'Ik zit hier al van af klas 10' dat verbaasde Jacky heel erg. Ze kon bijna iedereen kwa gezicht omdat ze naar wedstrijden kwamen kijken. Misschien was hij nooit wezen kijken, en hij was een emo die vallen meestal niet zo veel op. Die lijken allemaal wel een beetje op elkaar. "Hmm ben je ooit naar een wedstrijd geweest" vroeg ze. Anders had ze hem al ooit gezien. "Als ik je een drankje koop vergeef je me dan weer" vroeg ze gespeeld poeslief. Voor het geld hoefde ze het niet te laten haar ouders waren mega rijk maar daar was ze niet altijd even blij mee, daarmee kreeg je nep vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimezo mei 15, 2011 6:11 am

"Hmm ben je ooit naar een wedstrijd geweest" vroeg ze. Anders had ze hem al ooit gezien. " Vroeg Jacky. '1 keer' Zei Noud. ''Als ik je een drankje koop vergeef je me dan weer" Vroeg Jacky. 'Ik hoef geen drankje. Ik heb je al vergeven. Glimlachte Noud, en nam een slok bier. 'Ik koop liever wat te drinken voor jou' Lachte Noud.

( geen inspi X_X"")
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimezo mei 15, 2011 6:25 am

Jacky keek hem ongelovig aan, maar een keer naar een wedstrijd gegaan, slecht... " Maar een keer?" zei ze verbaast. "Volgende keer kom je ons maar suporten op v.i.p plaatsen" zei ze hem streng en plagend tegelijkertijd. Hun kregen altijd een kaartje op V.I.P plek voor familie of vrienden. "Mooi zo, maar toch krijg je een drankje van me" zei ze vrolijk met een koppige ondertoon. Ja ze kon soms ook heel koppig zijn. Bij zijn laatste woorden moest ze stiekem toch maar even blozen. Ze had nooit gedacht dat er nog andere leuke jongens bestonden als die *** aanvoerder van het football team die haar gewoon zit te playen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimezo mei 15, 2011 5:22 pm

... " Maar een keer?" zei Jacky verbaast. Noud lachte. "Volgende keer kom je ons maar suporten op v.i.p plaatsen" zei Jacky streng en plagend. Noud lachte. "Mooi zo, maar toch krijg je een drankje van me" zei Jacky vrolijk. Noud keek haar lachent aan. Hij wou er tegen in gaan maar het zou toch geen zin hebben, dacht hij. 'Nou ja het moet dan maar!' Zei hij lagend. Hij nam de laatste slok van zijn bier. Hij keek nog een keer lachent naar Jacky. Jacky was best knap! Hij had maar één vriendin gehad maar die had ik 8 jaar lang. Ze hete Elonelle, ze was emo net als hij. Hij had nooit gedacht dat er andere leuke meisjes waren die geen emo waren. Elonelle was overleden. Hoe wist niemand! Ja mischien de politie die toch nooit iets vertelt. Noud schoof zijn gedachte aan de kant, en richte zich weer op Jacky.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimezo mei 15, 2011 11:06 pm

Nouds lach was erg aanstekelijk en Jacky schoot ook in de lach. Haar ogen glinsterde van vrolijkheid en keek hem koppig aan bij haar laatste woorden. 'Nou ja het moet dan maar!' zei noud lachend, "Je zou toch geen keuze hebben" zei ze vrolijk. Ze dronk langzaam aan haar cocktail ze was meestal niet z'n meisje die zich snel dronken zou drinken. Alleen af en toe kon ze er wat van. "Wil je nu al wat drinken of later" vroeg ze hem terwijl ze hem met een glimlachje aan keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimema mei 16, 2011 3:31 am

, "Je zou toch geen keuze hebben" zei Jacky vrolijk. Noud glimlachent. "Wil je nu al wat drinken of later" vroeg Jacky. 'Maakt niet uit' Zei Noud. Er kwam een leuk liedje. 'Wil je dansen?' Vroeg Noud. Normaal danste hij nooit. Hij hield niet echt van dansen, maar hij wou niet overkomen als een stijve jongen.

(insp is dood! -_-'')
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimedo mei 19, 2011 5:38 am

Het maakte de jongen niet uit als ze hem nu drinken gaf of later, later dan maar want hij wou eerst dansen. Maar voor ze hem de dansvloer op kon trekken werd ze weg gesleept door een van haar vriendinnen. "Wat denk je wel, die jonge gaat met Fear. Daar ga je toch niet tussen zitten". Dat wist Jacky niet anders was ze nooit op hem afgestapt. Maar misschien zou ze vrienden kunnen blijven, je kan toch ook jongens vrienden hebben of niet soms!?. Ze zei "Zo terug" en liep weer naar Noud toe, "Ik wil best met je dansen als je vriendin dat niet erg vind" zei ze met een glimlachje, het was niet de bedoeling om tussen die 2 te stoken. Ze bestelde 2 Bacardi Cola en gaf er eentje aan Noud "lust je toch wel" vroeg ze met een 'schaapachtig' lachje- weet niet hoe je het anders noemd Razz-. Ze dronk die van haar bijna in 1 teug op, ze kon wel los gaan als ze wou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimedo mei 19, 2011 7:51 am

"Ik wil best met je dansen als je vriendin dat niet erg vind" zei Jacky. 'Uh ik ben met Fear en ik ga niet met jou dansen op een slow nummer ik ga niet vreemd, maar ik wil gewoon wel dansen als vrienden! Zei Noud. "lust je toch wel" vroeg Jacky. Noud lachte en knikte. Hij dronk het met Jacky samen in één slok leeg.

(sorry voor de korte post geen inspi)
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimedo mei 19, 2011 8:05 am

"Dat bedoel ik dus ook, ik wil namelijk niet stoken tussen jullie 2. Just Friends" zei ze terwijl ze haar hand uitstak als teken om een Deal te sluiten. Na ze haar Bacardi ineens achterover had geslagen kwam er een leuk liedje op. "Zullen we" zie ze en was al vanaf de kruk gesprongen als ie niet mee ging kon ze zich ook wel in haar eentje vermaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitimedo mei 19, 2011 8:47 am

"Dat bedoel ik dus ook, ik wil namelijk niet stoken tussen jullie 2. Just Friends" zei Jacky. Noud lachte. 'Mooi' Zei Noud. "Zullen we" Zei Jacky, en sprong van de kruk. Hij liep met Jacky mee naar de dansvloer. Noud danste op het nummer. Toen hij een breakdance nummer hoorde keek hij naar de grond. Hij was aanvoerder geweest van een breakdance groep. En hij had een oude vriendin gezien die dat wist, en die hielt niet vaak haar mond. 'NOUD KAN GOED BREAJDANCE' werd er geschreeuwt. Heel veel mensen kende hem hier, dus ze gingen ze in een groote ronde om hem heen staan, en riepen zijn naam. Toen hij begon, ging iedereen klappen.

Later
_______________________

Na het breakdance liep hij terug naar Jacky 'Kom je krijgt nu wat te drinken van mij.' Zei Noud, En trok Jacky mee naar de bar. 'twee XXL becardicola's' Zei Noud. Bijna niemand wist dat ze ze hier extra groot verkochten, maar Noud wist het wel!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Finaly going out.  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finaly going out.    Finaly going out.  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Finaly going out.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: La Palapa-
Ga naar: