Pfff, eindelijk thuis. :') Normaal gesproken fiets ik er 15 tot 20 minuutjes over terug naar huis van de paarden, maar nu heb ik er 3 kwartier ver gedaan. Moest lopen, want had een klapband. :')
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 6:12 am
Zucht.. weetje.. het vervelende aan vakantie is dat je álles wilt doen, maar gewoon niet allemaal tegelijk kan doen T_T
Dus besloot ik maar eerst te gaan MSN'en, muziek luisteren, RPG'n, mail schrijven en Photoshoppen.. maar het punt is; ik mis nog een afbeelding om verder te kunnen Photoshoppen o.o Nouja, kan wel verder.. maar ik weet de positie/houding van het meisje niet, dus kan ik wel verder gaan.. maar straks moet die op een plek die al volstaat O.O
Ja, ik ben vaag! D:
Ruby
Profiel Naam: Ruby Carver Partner: This is who I am, nobody said you had to like it. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 6:17 am
Je kan zowiezo alles al uitgummen & zorgen dat het in de achtergrond past, en dan kan je die altijd nog verplaatsen, toch ?
Joël
Profiel Naam: Joël Luzac Partner: Cause when you left, my whole world crashed Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 6:19 am
Hmpf, ik ben verveeld.
Esther
Profiel Naam: Esther Marylin Campbell. Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands. Vereniging: Die Hard! - r.i.p.
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 6:23 am
Ruby schreef:
Je kan zowiezo alles al uitgummen & zorgen dat het in de achtergrond past, en dan kan je die altijd nog verplaatsen, toch ?
Daar ben ik al mee bezig, voor zover ik het kan.. T_T En dan heb ik nog een probleem.. het licht o.o Heb jij daar toevallig advies voor? xD Stuur wel ff via MSN, hoe het tot nu toe gaat! (:
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 6:27 am
Joël schreef:
Hmpf, ik ben verveeld.
Ik ook xD
Joël
Profiel Naam: Joël Luzac Partner: Cause when you left, my whole world crashed Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 6:29 am
Awwww. Heb ik jou trouwens al op msn?
Ian
Profiel Naam: Ian Somerhalder Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last - Vereniging: Famous
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 6:32 am
Joël schreef:
Awwww. Heb ik jou trouwens al op msn?
Geen idee O.o BTW, ik moet even weg. Anders gaan we hier op MH in de chatbox dalijk?
Joël
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 6:34 am
Is good. Oh, iedereen is druk morgen, en ik wil naar de bios maar niet alleen.
Ian
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 6:43 am
Joël schreef:
Is good. Oh, iedereen is druk morgen, en ik wil naar de bios maar niet alleen.
Kom maar naar de chatbox
Regina
Profiel Naam: Regina George Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3 Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 6:49 am
Yes, ik ben net gebeld en ben aangenomen voor m'n toekomstige krantenwijk! Serieus, ik ben nu echt blij want het verdiend bij mijn organisatie héél lekker
Ruby
Profiel Naam: Ruby Carver Partner: This is who I am, nobody said you had to like it. Vereniging: x
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 7:16 am
.. Het maakt niet uit hoe veel het verdiend, ik neem nóóit meer een krantenwijk xd. Ik vond een folderwijk al een hel o.o
Zion
Profiel Naam: Zion Delgadi Partner: I'm going to put a goddamn smile on your face. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 8:01 am
Ik moet maar eens posten op Sawyer o__0
Ben trouwens het hele weekend weg, in Duitsland! =D
Joël
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 8:15 am
Ik wil iets doen. T_T
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Argh, en daar ging mijn plannetje om vanavond bij het feest te posten. :') Dan maar kijken of ik morgenochtend een beetje vroeg wakker word, dan kan ik nog posten voordat ik naar een verjaardag ga..
Ruby
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 10:44 am
Welk plannetje? :")
[Edit:] Oh fuck, ik ga binnen twee dagen dood. _O_
Sawyer
Profiel Naam: Sawyer Ince Partner: I have died everyday waiting for you. Vereniging:
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 11:05 am
Huh? D:
--
LA! La la la! La la laaa <3
Ruby
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 11:11 am
Sawyer schreef:
Huh? D:
--
LA! La la la! La la laaa <3
Ja.. dat zeiden ze tegen me.. Eerst zeiden ze dat ik met mijn grote liefde op vrijdag zou gaan zoenen. Dus toen dacht ik: Nice, even verder lezen! Maar toen zeiden ze dat ik niet meer mocht stoppen met lezen en dat ik binnen twee dagen dood zou gaan als ik het niet doorstuurde..
Charlene Prom Queen 2011
Profiel Naam: Charlene Sullivan Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3 Vereniging: L8 Nites
Onderwerp: Re: Babbelbox vr mei 27, 2011 12:13 pm
Goooodmorning! Nee, geintje xD
Nee, ben moe.. en ik ga maar slapen ofzo. Zal morgen (vandaag over 12 uur dus) weer posten in de RPG op Charlene! Vandaag niet veel inspiratie gehad en zit nogal in de stress of ik 16 juni gebeld zal worden door school of niet o.o Dus ik geef school de schuld ervan dat mijn inspiratie word weggezogen! O: