Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica

Ga naar beneden 
+6
Tyler
Kate
Hyde
Sarah
Ian
Serena
10 plaatsers

Welke van deze events of gebieden lijken jou helemaal te wauwie?
Santa Monica Film Festifal
[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Untitl1214%[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Untitl12
 14% [ 2 ]
Woodlawn Memorial
[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Untitl127%[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Untitl12
 7% [ 1 ]
Vauras Mansion
[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Untitl1243%[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Untitl12
 43% [ 6 ]
Smokey Joe's
[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Untitl1236%[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Untitl12
 36% [ 5 ]
Totaal aantal stemmen : 14
 

AuteurBericht
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimema mei 09, 2011 4:28 am

Santa Monica Film Festifal:
Dit word een event (: Jaarlijks word er in Santa Monica een vier-dagen-durend festifal gehouden waarin er 90 films ten toon worden gesteld. 'Wat heb ik hier aan?' zul je waarschijnlijk wel denken, maar het film festival is niet alleen het kijken naar films! Er zullen premières worden gehouden, belangrijke mensen komen naar Santa Monica en er worden feesten waarin vrolijke muziek gedraaid word, gehouden ter ere van de films. De meeste films worden op en rondom Santa Monica Pier tentoon gesteld, en de duisternis is door vrolijke en gekleurde lantaarntjes verre van zichtbaar.

Woodlawn Memorial:
Een gebied, ligging maak niet zo heel veel uit maar het liefst niet midden in de stad Smile.. Het is een rustige plek met veel bebossing die genoeg schaduw bied. In Woodlawn Memorial liggen de doden te rusten en kan je respect en eerbetoon voor deze doden bewijzen door een bezoek aan hun graf te brengen.

Vauras Mansion:
Een groot kasteel dat ooit gebouwd was in opdracht van de rijke en welvarende Vauras familie. Om het kasteel ligt een grote tuin waarin enkele inheemse bloemen- en plantensoorten bewaard worden en een klein bos waarin een wensput staat die speciale krachten schijnt te hebben.. Het kasteel word omgeven door een grote gracht waarin gevaren mag worden.
Vauras Mansion is open voor bezoekers en buiten de rondleidingen die er in gegeven worden, kan je dineren in de uitgedoste ridderzaal of overnachten in een van de luxe verblijven.

Smokey Joe's:
Een kleine kroeg die in een van de zijstraatjes rondom het stadscentrum ligt. Smokey Joe's regelt vaak avonden waar (beginnende) artiesten op kunnen treden en deze avonden trekken vaak veel bezoekers. Het is in heel Amerika verboden om drank te drinken voor je 21ste, maar de leuke bartenders in Smokey Joe's kunnen nog wel eens een uitzondering maken..

Ik heb er een enquète bij gevoegd zodat het zegmaar wat meer.. duidelijk is wat het leukst is. Maar eigenlijk wil ik deze ideën vooral ter discussie stellen!
Dus vertel asjeblieft wat jou het leukst lijkt, en waarom, meerdere mag ook!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimema mei 09, 2011 4:35 am

Hmm, wat nou als je twee dingen goed vind? Very Happy

Ik vind Smokey Joe's een leuk idee maar Vauras Mansion ook Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimema mei 09, 2011 4:38 am

Oh, dat is helemaal niet erg hoor Razz!
Denk niet dat Ties er een probleem van maakt als meerdere gebieden tegelijkertijd toegevoegd worden. Hij heeft eerder al gezegd dat hij het alleen maar leuk vind om nieuwe gebieden toe te voegen.. Very Happy

Ik heb even voor jou op Vauras Mansion gestemd Laughing.. Zo stem je even op allebei want volgensmij is Ian je enige account =^.^=

Heb je misschien nog wat op te merken aan Smokey Joe's/Vauras Mansion of vind je ze goed zoals ze nu omschreven zijn Very Happy?
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimema mei 09, 2011 4:39 am

Misschien kan je een klein deal gedeelte toevoegen aan Joe's?
Vauras Mansion is prima zoals je het zegt Very Happy
Maar een begraafplaats? Lijkt me een beetje dood xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimema mei 09, 2011 4:44 am

Een deal gedeelte..? Waarin er drugs word gedeald o.O?
Misschien is het leuk om een gok-gedeelte met pokertafels neer te zetten, waar ze strippoker spelen Cool..

Een begraafplaats.. Sja, ik had het meer als een mooie plek dan als een dode plek gezien xD. Maar ik begrijp dat niet iedere ziel daar wat te zoeken heeft Smile.. Maar ik had die begraafplaats uit Vampire Diaries in gedachten o.o.. Die is zo mooi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimema mei 09, 2011 5:10 am

Ik heb gestemd voor Vauras Mansion, omdat dat idee mij echt super in de oren klinkt..! Very Happy Iedereen kan wel verzinnen dat er ergens boven op een berg een kasteel staat, maar dat je eraan toevoegt dat er diners worden gegeven in de ridderzaal of dat je er een kamer kan huren, dat vind ik echt super ideeën! Very Happy Dat brengt het geheel wat meer tot leven en geeft je ook meer mogelijkheden mensen te ontmoeten. En een wandeling met een gids vind ik ook awesome.. xd

Ik ga even de rest bekritiseren Very Happy

Santa Monica Film Festifal: hierover is mijn mening eigenlijk vrij neutraal xd Het idee is heel leuk, maar ikzelf zie zo snel de mogelijkheden niet om hier gevarieerd te RPG'en. Kan aan een niet-zo fantasievolle bui liggen (xd), maar ook aan het feit dat ik Sarah niet zo snel gillend naar Angelina Jolie of een andere beroemdheid zie wijzen Surprised Haha, wel naar Brad Pitt misschien, maar dat even terzijde.. xD
Misschien dat iemand anders hier nog ideeën over heeft om me over te halen.. Very Happy

Woodlawn Memorial: die zie ik eerlijk gezegd niet zo zitten xd Meer dan de helft van de studenten van Santa Monica High komen uit een ander gebied, dus mochten er familieleden of vrienden zijn overleden, dan ligt meer dan 80% niet hier begraven.

Vauras Mansion: dit idee vind ik echt helemaal te wauwie (leuk woord =D) en dat heb ik al eens gezegd, maar dat mocht nog wel eens Very Happy

Smokey Joe's: ook een leuk idee! Very Happy We hebben wel allemaal club's, maar een gezellig kroegje in de binnenstad is nooit verkeerd. Dit trekt namelijk weer heel ander (RPG-)volk dan bijvoorbeeld La Palapa, en ik zie er de kans voor studenten die zingen/een instrument bespelen om hier een klein optreden te geven ofzo.. Very Happy En misschien kunnen we dan ook eindelijk eens naar een optreden van Perfect Nonsense.. pirat

Al met al echt hele goede ideeën! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimema mei 09, 2011 5:29 am

[Ik heb met opzet niet gekeken naar de andere posts, zodat ik mijn eigen mening even kan behouden xD]

Santa Monica Film Festifal:
Lijkt me vrij gezellig en het idee is leuk, maar ik weet niet of het handig is om dit jaarlijks te doen.. Want eenmalig lijkt me het handigst, anders wordt het eentonig. Maar ik weet niet precies wat het idee hierachter was :'D Zou het dan afgesproken zijn welke beroemdheden er komen en welke films er draaien? Of moet je dit zelf verzinnen? En hoe wil je 90 films draaien in 4 dagen? :"D Want elke film duurt 1,5 - 2 uur en we hebben 24 uur in een dag.. Dus dat zou rond de 16 films per dag zijn (ik ben slecht in wiskunde, maar kan zijn dat we net meer of minder uitkomen liggend aan de tijd van de film). 4 x 16 is 64.. Dat is nog niet eens in de buurt van 90? O: Ik weet niet. Ik ben gedachten beperkt.

Woodlawn Memorial:
Lijkt me een heel goed idee! Very Happy Aangezien ik met Hyde het verhaal heb dat zijn moeder dood is en hij is geboren in Santa Monica, kan ik zeggen dat ze daar begraven ligt of zo :} En ik denk dat best veel mensen zoiets hebben met hun karakter. Ik zie dit idee best zitten! Wat ik wel dan weer denk is, zijn er niet heel veel mensen die uit een ander land komen? xD Dan liggen die daar natuurlijk niet begraven.. :}

Vauras Mansion:
NOM NOM NOM NOM. Dit idee is heerlijk! =D Ik ben groot fan van dit idee, vind het echt awesome. Perfect voor een romantische date Cool

Smokey Joe's:
Genoeg mensen in Monica die een band hebben of willen opstarten. Vind het een beetje zoiets als MOE'S™️ van De Simpsons™️. Lijkt me een awesome idee.

Dus ik twijfel eigenlijk alleen aan Santa Monica Film Festifal en een beetje aan Woodlawn Memorial, gewoon omdat dat aardig ingewikkeld wordt en ik twijfel of er gepost zal worden.. :}
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimema mei 09, 2011 6:05 am

Serena schreef:
Een deal gedeelte..? Waarin er drugs word gedeald o.O?
Misschien is het leuk om een gok-gedeelte met pokertafels neer te zetten, waar ze strippoker spelen Cool..

Een begraafplaats.. Sja, ik had het meer als een mooie plek dan als een dode plek gezien xD. Maar ik begrijp dat niet iedere ziel daar wat te zoeken heeft Smile.. Maar ik had die begraafplaats uit Vampire Diaries in gedachten o.o.. Die is zo mooi!

Ja, die is ook super mooi Cool
Pokertafels in een kroeg is een prima idee. En vooral die strippoker valt te overwegen Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
Kate

Kate


Posts : 152

Profiel
Naam: Katherine Samudra
Partner: -
Vereniging:

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimema mei 09, 2011 6:11 am

Santa Monica Film Festifal:
Hmm... Opzich een leuk idee, maar ik denk dat het niet erg actief blijft. Net als bij de meeste feesten denk ik, dat mensen na een paar posten stoppen met reageren...

Woodlawn Memorial:
Nee, dit vind ik niks. Op zich is een begraafplaats wel een leuk idee, maar er zijn maar eens stuk of 5 leden die ook daadwerkelijk uit Monica komen. De rest komt uit een ander deel van Amerika, of nog verder dus wanneer ze overleden familie leden hebben liggen die hier niet begraven.

Vauras Mansion:
Dit vind ik wel echt een geweldig idee! Very Happy Het is gewoon dé perfecte plaats, zowel voor een romantische date zoals Abi al zegt, of gewoon om mensen te ontmoeten. Ook die wensput vind ik een erg leuk idee, geen idee wrm maar ik vind wens putten gewoon leuk (aa)

Smokey Joe's:
Ook dit vind ik een erg leuk idee, er zijn erg veel ac's die een muziek instrument bespelen of zingen of iets in die richting. En een plek waar ze kunnen optreden is natuurlijk leuk ^^ Bovendien is het wat anders dan de club's die er al zijn, en dus een aanvulling vind ik Very Happy

Nu vind ik het jammer dat ik niet op twee dingen kan stemmen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimema mei 09, 2011 6:24 am

Ik sta vooral heel erg achter Vauras Mansion & Smokey Joe's (alleen de naam al xD ) ! Zou het erg leuk vinden als die 2 er iig bij zouden komen Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Charlene
Prom Queen 2011
Charlene


Posts : 941
Naam : Nameless ღ

Profiel
Naam: Charlene Sullivan
Partner: Plug it in and turn me on, Kenneth «3
Vereniging: L8 Nites

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimema mei 09, 2011 7:33 am

Over het festival idee, vind ik een beetje fifty-fifty. Komt door hetgeen dat het dan misschien een jaarlijks evenement kan gaan worden, of door hetgeen dat er nauwelijks tot niet er in geRPG'd word.

De Woodlawn Memorial is niks voor mij, heb geen enkele account die in Santa Monica zelf al leeft, of overleden familieleden er heeft liggen.

Vauras Mansion vind ik ook een geweldig, fantastisch topidee! Ben het ermee eens dat er dan diners en alles komen, kamerverhuur. Ook weer een geweldige plek om te RPG'n!

En Smokey Joe's vind ik ook leuk! Dat het dan een echte RPG plek word, in plaats van een verzonnen tentje gewoon in het stadscentrum. En ook dat er al veel in geRPG'd is, lijkt het mij een leuke vaste plek! Very Happy

Ja, ik ben wel weer een beetje toe aan nieuwe gebieden! Krijg ik weer volle inspiratie van! (a)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimedi mei 10, 2011 6:17 am

Ik heb de andere meningen nog niet gelezen, ook geen tijd meer voor. Sorry!


Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimedi mei 10, 2011 7:23 am

Bedankt voor al jullie meningen! Very Happy

Dus even samengevat:

@ Ties: de vervanging van Woodlawn Memorial die je hebt voorgesteld, vind ik ook prima! Very Happy Vind de rest dat ook..?
En, omdat er toch zo veel positieve reacties en stemmen op Smokey Joe's zijn geweest, kan je het overwegen om je bij de 'goedgekeurd' kant te voegen, Ties xd? Want het lijkt mij, en meerderen, leuk om eens een kroegje te hebben in plaats van een pub! De naam Smokey Joe's is bekend geworden bij de leden, het is nu al drie keer gebruikt.. (waaronder door jou zelf. Hungry) dus misschien is het zo slecht nog niet om er een subforum van te maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimedi mei 10, 2011 9:22 am

Ik moet zeggen dat ik South Central best leuk vind klinken..! Very Happy Zelf zal ik er waarschijnlijk niet zoveel te zoeken hebben, maar zoals Ties al zegt zijn er wat meer 'duistere' figuren op MH dan eerst die er misschien wel interesse in hebben. Ik denk niet dat het een super populaire plek gaat worden zoals bijv. , maar wel de moeite waard. Het kan ook aardig wat lol opleveren met verdwaalde mensen ofzo.. Anywayz, ik vind de vervanging van Woodlawn leuk klinken! Very Happy

& over Smokey Joe's; ik denk echt dat dit een leuke toevoeging zal zijn.. Very Happy Zo hoeven er niet alleen kleine bandjes op te treden, maar is het gewoon eens iets heel anders dan de uitgaansgelegenheden die we hier hebben. Zo zie ik een type als Sarah eerder naar La Palapa gaan, maar zie ik Esther of Kenneth weer rondhangen in Smokey Joe's Razz Een kroeg heeft gewoon een hele andere sfeer dan een club, en ik denk dat het op MH wel wat mensen trekt..! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimewo mei 11, 2011 4:58 am

Ik denk dat ik dan Smokey Joe's binnenkort maar zal toevoegen Smile (Iemand in de mood om er een plaatje voor te maken? Ik kan dat niet op deze PC. Zo niet, is het goed als het plaatje eerst weg blijft en ik het later toevoeg. Dat je er nu dus al kan RPGen?)


Wat denkt men verder van South Central?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:01 am

South Central lijkt me ook wel leuk, toevallig niet voor dit karakter, maar ik denk wel dat er een hoop karakters zijn die dat wel een leuke plek vinden. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Eloisa

Eloisa


Posts : 209

Profiel
Naam: Eloisa Iglesio
Partner: Vince, there are no good-byes, where ever we are, you'll always be in my heart.
Vereniging: x

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:40 am

South Central lijkt mij ook erg leuk ^^ Ik mis ook wel zo'n gebied eigenlijk, vooral als ik post met Nick. Die zal zich daar wel thuis voelen, I guess (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitimewo mei 11, 2011 5:51 am

Alain schreef:
Ik denk dat ik dan Smokey Joe's binnenkort maar zal toevoegen Smile (Iemand in de mood om er een plaatje voor te maken? Ik kan dat niet op deze PC. Zo niet, is het goed als het plaatje eerst weg blijft en ik het later toevoeg. Dat je er nu dus al kan RPGen?)

[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica 1305115578-060

Tijdelijk, lijkt me..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica   [Ideën] Gebieden en Events Santa Monica Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Ideën] Gebieden en Events Santa Monica
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Santa Monica
» So, Santa Monica, show me what you've got..
» And I was walking in.. no, not Memphis, Santa Monica!
» Santa Monica covered in rain
» [Idee] Meerdere gebieden

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: