Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

[Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét Empty
BerichtOnderwerp: [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét   [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét Icon_minitimedo aug 19, 2010 8:53 am

War Isn't Over Yet


Hello .
Aangezien ik met Emilie best wel veel ideeën heb, maar geen idee heb hoe ze allemaal uit te kunnen voeren, heb ik besloten een verhaallijn op te stellen. Enjoy!

Voor ik een kort stukje ga vertellen, ga ik jullie al meteen zeggen wie en wat ik precies zoek.

Amy
- Een oudere zus van Emilie
- (naamvoorstel: Amy, gebruik ik in het verhaal hier beneden, maar in principe mag je de naam zelf verzinnen)
- 20 jaar oud
- Noemt Emilie 'Emms'
- verliefd op Travis, maar laat dat helemaal niet bljken.

Travis

- Vriend van Amy
- Ook 20 jaar
- Naamvoorstel: Travis, maar is vrij te kiezen In het verhaal hier beneden noem ik hem Travis.
- Hij wordt verliefd op Emilie


Jason

- Vriend van Travis
- Jason genaamd hier beneden, net als hierboven mag je desnoods zelf naam kiezen.
- heeft (nog) geen gevoelens voor Emilie, en dat terwijl Zij die wel voor hem heeft.
- 18 jaar oud



De zussen hun ouders stierven een maand geleden in een bosbrand, maar ook elkaar verloren ze uit het oog. Zonder dat ze het weten, echter, blijkt dat beide hier in deze school zijn terecht gekomen. Amy kent Travis al, Travis kent Jason al zijn hele leven..

En hoe groot Monica High School dan ook mag zijn, de zussen treffen elkaar plotseling aan en zijn dolblij dat ze elkaar weer zien. Travis en Jason waren bij Amy op het moment dat ze elkaar voor de eerste keer weer zien en zijn, zoals altijd, vrolijk, vriendelijk en enthousiast. Ze maken grappige opmerkingen en vooral Jason trekt Emilies aandacht. Het is echter zo dat Jason zelf niets in de gaten heeft en haar gewoon als vriendin beschouwd. Het is Travis echter die verliefd wordt op Emilie.

Travis vertelde aan Amy dat hij gevoelens had voor haar zus, maar hij was bang om er tegenover haar voor uit te komen. Ongeveer rond dezelfde tijd vertelt Emilie tegen haar over haar gevoelens voor Jason. Daarom gaat ze naar Jason, en vertelt hem dat Emilie verliefd op hem is, zodat ze ervoor kon zorgen dat die twee samenkomen. En zo zou ze zelf haar kans mooi zien om Travis te kunnen versieren. Zelf weet Emilie daar niets van. Terwijl Amy Jason alles vertelde, stond Travis op een afstandje te luisteren en werd enorm kwaad. Travis valt Jason aan en na enkele minuten gesleur slagen de zussen erin hen uit elkaar te halen. Emms was namelijk naderbij gekomen door het geroep van Amy.

Wanneer Amy uitlegt dat ze het verteld heeft aan Jason, wordt Emilie kwaad op haar zus, maar laat het voorlopig nog rusten. Amy kiest Travis' kant omdat ze zelf al vanaf ze hem kende wat voor hem voelde en Emilie ontfermt zich over Jason, wiens wonden ze zelf probeert te genezen.

Ze gaan uit elkaar als vijanden, twee vrienden en twee zussen.
Zal de strijd voortgaan of verzoenen ze zich met elkaar?
Komen Jason en Emms er als koppel uit?
En wat gebeurt er met Amy en Travis?

Wees er snel bij, want deze drie personages zijn het spelen waard!

Alleszins al bedankt!

Emms x
Terug naar boven Ga naar beneden
Adriana

Adriana


Posts : 34

Profiel
Naam: Adriana Smedts
Partner: -
Vereniging:

[Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét   [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét Icon_minitimedo okt 14, 2010 7:02 pm

zoek je iemand die Amy, Travis en Jason speelt?

(sorry voor de super late reactie)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sterre

Sterre


Posts : 75

Profiel
Naam: Sterre Swann
Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥
Vereniging:

[Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét   [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét Icon_minitimevr okt 15, 2010 11:15 am

Ik vraag me eigenlijk nog wel af of dit doorgaat Adriana, omdat het zo lang geleden was dat dit was gepost.. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Emilie

Emilie


Posts : 1315
Naam : Ines ♥

Profiel
Naam: ~ Emilie Di Ponte ~
Partner:
Vereniging:

[Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét   [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét Icon_minitimevr okt 15, 2010 5:42 pm

Nee, dit gaat inderdaaad niet meer door, sowwy..
Slotje?
Toll
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





[Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét Empty
BerichtOnderwerp: Re: [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét   [Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Verhaallijn (Mensen Gezocht)] War Isn't Over Yét
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [gezocht] mensen voor verhaallijn.
» || Mensen voor topics gezocht! ||
» [gezocht] bezorgde zus. en ander mensen
» [Gezocht] 'gansta vriendje' en andere mensen.
» [Gezocht] The One

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: RPG off-topic-
Ga naar: