Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Examens

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Examens Empty
BerichtOnderwerp: Examens   Examens Icon_minitimedo apr 28, 2011 12:24 pm

Zoals jullie door hadden gaat het erg slecht met de site en ook met mijn activiteit.

Op dit moment ben ik erg druk met het leren voor mijn examens en kan ik niet zo veel online zijn. Daarnaast is ook mijn PC naar de PC-makert en zit ik nu op een erg oude PC waar ik verder weinig mee kan. Na mijn examens zal ik me weer volop bezig gaan houden met de site en hoop ik ook de lay-out te kunnen gaan verbeteren. Ik zal weer veel reclame gaan maken en proberen om de site weer actiever te gaan krijgen.

Tot die tijd hoop ik dat iedereen die op dit moment actief is en nog wil RPGen elkaar kunnen vinden in de RPG, zodat niet twee mensen een topic maken en deze beide dood gaan. Ik weet van mezelf dat dit erg deprimerend kan werken, dus spreek misschien ook eens met elkaar af om in een topic te gaan, via PM of wissel elkaar MSN uit, zodat je het ook daar kan vragen.
Wat ik wilde zeggen is dat ik hoop dat iedereen die actief is, ook nu nog zo nu en dan hun kop weer willen opsteken, desnoods alleen in de Off Game zodat de RPG niet compleet inactief zal worden. Mocht de site toch even inactief worden, wil ik jullie nu al vragen, ook als je binnenkort besluit om even te stoppen om over een tijd met z'n allen proberen te helpen om de site weer actief te maken. Zodat we de site weer zal zijn, zoals die nog niet zo heel lang geleden al was.

Kortom, mocht de site een tijdje inactief raken, is dit niet het einde van Monica High. We hebben een grote basis opgebouwd en al vele karakters hebben of hadden een leven op Monica. Deze kunnen heel goed weer actief worden.

In dit topic kunnen jullie ook allemaal je mening geven en noemen hoe jullie de toekomst zien. Als je RPG-partners zoekt vindt ik het ook helemaal goed als je hier je MSN achterlaat, zodat je voor iedereen die wil RPGen ook direct beschikbaar bent.
Mijn eigen MSN, waar ik soms ook nog bereikbaar ben: razzle@hotmail.nl

Ik zal proberen de site nog in de gaten te houden, maar veel posten zit er niet in. Abi (Sawyer) en Maaike (Sarah) hebben nu de volledige leiding over de site.


Cheers!

Tease
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Examens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens   Examens Icon_minitimevr apr 29, 2011 1:23 am

Allereerst veel succes met je examens Smile ! Daarbij moet ik toegeven dat ik inderdaad al enige tijd geen post heb gedaan hier,
maar ik zal proberen om af en toe wat te plaatsen in het offtopic gedeelte.
Wie weet krijg ik de smaak wel weer te pakken als er weer aan de activiteit wordt gewerkt ^^.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Examens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens   Examens Icon_minitimevr apr 29, 2011 4:07 am

Heel veel succes met je examens Tease! Wink En ook de andere die dit jaar examen doen!

Ik denk dat ik gewoon ga proberen zo actief mogelijk te blijven, en te posten met de mensen die er nog zijn. Zodat we samen kunnen voorkomen dat MH helemaal inactief word, want dat zou echt zonde zijn! Ik hoop dat MH over een tijdje als iedereen z'n examens achter de rug heeft ect. weer actiever gaat worden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayse

Ayse


Posts : 1340
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayse Sulliver
Partner: Wyatt
Vereniging: L8 Nites

Examens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens   Examens Icon_minitimevr apr 29, 2011 8:43 am

Heel veel succes Tease, en de andere examenmensjes, met je examens! Smile
Wat het posten betreft, ik ga gewoon zoveel mogelijk proberen actief te blijven. En ik heb al een lid gestrikt, wat zich zondag aan gaat melden. ='D Wat mij betreft moet MH gewoon weer actief worden, want het was echt gezellig!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.ecsim.proboards.com
Gesponsorde inhoud





Examens Empty
BerichtOnderwerp: Re: Examens   Examens Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Examens
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Studentenhandleiding :: Schoolkrant-
Ga naar: