Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Volgende feestdag

Ga naar beneden 
+32
Alice
Christian
Sophia
Tylor
Avalana
Celine
Lyron
Abel
Regina
Iana
Isa
Iris
Clive
Adina
Blake
Brooklyn
Ian
Sawyer
Jayda
Kiara
Damian
Vivianna
Autumn
Steve
Emilie
Madison
Fara
Sarah
Morzan
Kenneth
Ruby
Alain
36 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
AuteurBericht
Jayda

Jayda


Posts : 34
Naam : Humorless

Profiel
Naam: Jayda Whitfield
Partner: ~
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 27, 2010 6:18 am

11 september want dan ben ik jarig=).
Niet dat jullie dat boeit maarja..Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Damian

Damian


Posts : 498
Naam : Job

Profiel
Naam: Damian Johnson
Partner: Carter, love you!
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimevr aug 27, 2010 7:43 am

Ik heb niks persoonlijks tegen 10 September, nooit slechte ervaringen mee gehad; dus ik zeg doen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 10, 2010 3:21 am

Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 8:07 am

Ik denk dat het tijd word om na te denken over een volgende feestdag gezien het aantal leden laatste 24 uur nogal achteruit zijn gegaan de laatste dagen.

Ik denk dat valentijnsdag een heel leuke feestdag kan worden. Niet alleen zorgt dit voor leuke verhalen, bij het ontstaan van relaties krijgt jouw karakter ook een leuke extra. Met een relatie kan je namelijk ook veel volgende verhalen maken en ik denk dat er relatief weinig relaties zijn op dit moment.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 8:14 am

Alain schreef:


Ik denk dat valentijnsdag een heel leuke feestdag kan worden. Niet alleen zorgt dit voor leuke verhalen, bij het ontstaan van relaties krijgt jouw karakter ook een leuke extra. Met een relatie kan je namelijk ook veel volgende verhalen maken en ik denk dat er relatief weinig relaties zijn op dit moment.

Opzich een leuk idee, maar dan gaan we van Halloween naar Valentijn? Of maakt dat echt gewoon helemaal niks uit? :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 8:35 am

Nuja, we houden sowieso geen geldige tijdlijn aan. Ik neem immers niet aan dat we na vier seizoenen iedereen een jaar over laten gaan, gezien er dan wel extreem veel zullen blijven zitten of karakters gaan wegvallen. Ik denk dat we -zeker de komende tijd- geen rekening moeten houden met de realistische tijdlijn. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 8:37 am

Alain schreef:
Nuja, we houden sowieso geen geldige tijdlijn aan. Ik neem immers niet aan dat we na vier seizoenen iedereen een jaar over laten gaan, gezien er dan wel extreem veel zullen blijven zitten of karakters gaan wegvallen. Ik denk dat we -zeker de komende tijd- geen rekening moeten houden met de realistische tijdlijn. Smile

Das waar.. Dat vond ik al een probleem met het hele examenjaar gedoe, dan was je dalijk van school af x)
Tja oke, Valentijnsdag lijkt me inderdaad dan wel een van de leukere feestdagen :].. Iemand een beter voorstel? x]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 9:50 am

He-le-maal voor Valentijnsdag Very Happy

Maar slaan we Nieuwjaar dan over? xD Met vuurwerk en de nieuwjaarsborrel en alles... =D
Hm, misschien wel beter eigenlijk. Meer dan "Oooohhh kijk daar!" kan je die dag niet zeggen, als je naar vuurwerk wijst en een rotje op de grond gooit. Of toch wel.. ? Hm, geen idee. Maar Valentijnsdag vind ik een leuk idee (helpt ook mooi met bepaalde dingen ja =D) en mag van mij sowieso komen. Of we er nog een feestdag tussen proppen of niet maakt me niks uit... =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 6:24 pm

- Nieuwjaar -
Het is allemaal wel een leuk idee, maar ik denk dat ik met de meeste van mijn accounts tussen Kerst en Nieuwjaar bij hun ouders zitten. Bovendien heb je het probleem dat mensen waarschijnlijk gaan posten dat ze vuurwerk in hun oog kregen of zo.. :]
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimedo sep 23, 2010 8:43 pm

Sawyer schreef:
Het is allemaal wel een leuk idee, maar ik denk dat ik met de meeste van mijn accounts tussen Kerst en Nieuwjaar bij hun ouders zitten. Bovendien heb je het probleem dat mensen waarschijnlijk gaan posten dat ze vuurwerk in hun oog kregen of zo.. :]
Waar ik bij Nieuwjaar niet aan heb gedacht, is dat je die idd vaak thuis doorbrengt x') Alleen de stakkertjes met rotouders verblijven altijd op school, en dat wil ik mijnes niet aandoen What a Face
Ik denk trouwens niet dat je problemen krijgt met vuurwerk-patiëntjes; heb niet het idee dat mensen hun char graag rond laten lopen met maar één oog. Natuurlijk zijn er vast wel mensen die de volgende dag met een hand in het gips rondlopen, maar als je met alles rekening gaat houden, kunnen we net zo goed Flat Roof afschaffen aangezien mensen er zelfmoord kunnen plegen Laughing
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 24, 2010 3:20 am

Tja, je hebt toch ook mensen op WS die zich van de waterval gooien? Makkelijke manier om je van je karakter te ontdoen en sommige vinden het leuk om hun karakter met verminkingen te laten rondlopen (ik vind het persoonlijk wel leuk om een keer iets/iemand te spelen met maar een arm/poot :3).. Maar ja, dat van dat familie lijkt me al reden genoeg xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 24, 2010 3:32 am

Ik heb nog wel een ideetje:

Thanksgiving Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 24, 2010 3:57 am

Thanksgiving is echt een familie-gebeuren, als dit word gehouden zullen er slechts veel mensen een tijd niet in de RPG komen omdat de karakters naar familie ofzo zijn. Wink


@ ''kunnen we net zo goed Flat Roof afschaffen aangezien mensen er zelfmoord kunnen plegen'': Ik snap dat je dit niet als argument ofzo bedoelt, maar toch even reageren omdat misschien anderen wel deze gedachte hebben. Dit was mijn eerste gedachte toen ik op dit idee kwam, maar zelfmoord plegen kan echt overal. Daarbij is er nog geen zelfmoord gepleegd dus verwacht ik niet dat dit een serieus probleem zal worden. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 24, 2010 4:29 am

Alain schreef:
@ ''kunnen we net zo goed Flat Roof afschaffen aangezien mensen er zelfmoord kunnen plegen'': Ik snap dat je dit niet als argument ofzo bedoelt, maar toch even reageren omdat misschien anderen wel deze gedachte hebben. Dit was mijn eerste gedachte toen ik op dit idee kwam, maar zelfmoord plegen kan echt overal. Daarbij is er nog geen zelfmoord gepleegd dus verwacht ik niet dat dit een serieus probleem zal worden. Smile

Haha, nee ik bedoel het zéker niet als argument om Flat Roof af te schaffen x') Maar gewoon even als voorbeeld dat nieuwe ideeën die leuk klinken ook best een nadeel kunnen hebben, maar dat dat niet persé hoeft.
Het is gewoon zo dat áls je wilt dat je character iets overkomt, je dat altijd wel voor elkaar kan krijgen. Je kan hem van de trap laten flikkeren, van een keukenkastje, je kan hem een lamp/laptop/televisie etc. laten repareren en laten elektrocuteren... Of onder een raam doorlopen en schrijven dat je een bloempot op je hoofd kreeg Very Happy
Mensen kunnen daar heel creatief in zijn >=D
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimevr sep 24, 2010 4:46 am

Yup en over nieuwjaar wil ik graag nog even toevoegen dat met rotjes gooien volgens mij iets Europees is. Dat gebeurd niet in de staten. Volgens mij mogen zelfs slechts bedrijven die daar toestemming voor hebben vuurwerk afschieten, zoals ook in de U.K. gebeurd. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 26, 2010 1:51 am

Dus... Wanneer? Volgend weekend, het weekend daarop, of nog een weekend later? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 26, 2010 1:52 am

Eum, misschien moet het hier eerst Winter worden? Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 26, 2010 2:26 am

Alain schreef:
Nuja, we houden sowieso geen geldige tijdlijn aan. Ik neem immers niet aan dat we na vier seizoenen iedereen een jaar over laten gaan, gezien er dan wel extreem veel zullen blijven zitten of karakters gaan wegvallen. Ik denk dat we -zeker de komende tijd- geen rekening moeten houden met de realistische tijdlijn. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 26, 2010 2:33 am

O, ja.
Nou volgende week dan maar? Maar sneeuw zou wel leuk zijn. Geef toe ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 26, 2010 2:41 am

@ Ian: Click, het sneeuwt niet in Santa Monica. 310 dagen per jaar zon en gemiddeld 20 graden Celsius in de winter Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 26, 2010 2:45 am

Ik dacht dat Monica noordelijker lag. Ach, dan hebben ze nooit een witte kerst tenzij ze naar de noordpool gaan.
Wat me niet bepaald aangenaam lijkt...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 26, 2010 2:50 am

Santa Monica ligt in Los Angeles County, om het simpel te zeggen valt het onder de provincie LA Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 26, 2010 2:51 am

Oke, weer wat geleerd.
Misschien moet ik maar een spreekbeurt over Monica houden bij Nederlands =)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 26, 2010 2:53 am

Ik had presentatie over Santa Monica gehouden =D Power Point presentatie, hatelijk xD


EDIT: Ontopic: Wanneer valentijn? =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitimezo sep 26, 2010 3:03 am

Wat had je voor cijfer?
Valentijn: Over een weekje?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Volgende feestdag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Volgende feestdag   Volgende feestdag - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Volgende feestdag
Terug naar boven 
Pagina 2 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Volgende week Spring Break..

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Discussie-
Ga naar: