Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Hey boy, can you help me

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Ceveriche

Ceveriche


Posts : 61

Profiel
Naam: ceveriche
Partner: -
Vereniging:

Hey boy, can you help me Empty
BerichtOnderwerp: Hey boy, can you help me   Hey boy, can you help me Icon_minitimezo maa 27, 2011 7:46 am

Ceveriche reed op haar motor Door de straten. Ze nam een bocht. Haar motor draaide een rondje, zo kwam ze tot stilstand. Ze wou veder rijden maar haar motor starte niet meer. Ze keek rond. Wat nu? Op straat liep een jongen. Ze liep er naar toe. 'Kan je me helpen?' Vroeg Ceveriche. Ze zetten haar helm af en liet haar bruine haar waperen in de wind. Ze zon ze heen op haar lijf. 'Mijn motor start niet meer dus kan jij me mischien helpen?' Vroeg Ceveriche. De auto's bussen taxi's en fietsers reden over de weg. Zou deze jongen haaar kunnen helpen? Of zou hij niets van motor's af weten? Haar T-shirt wapperde aan de onderkant zacht mee met de wind. Met haar hakken stond ze stevig op de grond. Het was een warme dag met zon en een warme wind. Prima motor weer!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ezio

Ezio


Posts : 55

Profiel
Naam: Ezio
Partner: If i found the one who i love i will give my life for her.
Vereniging:

Hey boy, can you help me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Hey boy, can you help me   Hey boy, can you help me Icon_minitimedo maa 31, 2011 6:19 am

Ezio herkende meteen het meisje die daar bij een motor stond. Het was Ceveriche het meisje waar hij heeft mee gezoend. Hij liet zijn ogen langs haar lichaam gaan, nog steeds even knap. Hij vroeg zich nog steeds af hoe ze op zulke hoge hakken kon lopen. Hij had alweer een blouse aan dit keer een witte, die van zijn Italiaanse huidskleur afstak. Hij liep naar haar toe en zei "Zo schoonheid natuurlijk kan ik je helpen" hij glimlachte even naar haar en voelde de drang om haar te zoenen maar liet het toch maar. Misschien wou ze het wel maar voor een nachtje. Hij hurkte naast de motor en keek even. "Heb je de olie wel ververst vroeg hij. Hij voelde een warm zomer briesje langs hem heen lopen en zag het mooie bruine haar van Ceveriche met de wind mee wapperen.

- niet veel inspi -
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hey boy, can you help me
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Stadscentrum-
Ga naar: