Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Abigail Knight

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Abigail

Abigail


Posts : 57

Profiel
Naam: Abigail Knight
Partner: Love come, love go.
Vereniging: x.

Abigail Knight Empty
BerichtOnderwerp: Abigail Knight   Abigail Knight Icon_minitimevr maa 25, 2011 6:39 am

Abigail
The I-want-it-not-being spoiled brat

My Name: Abigail Knight
Sexe: Women
Character: Ik ben een verwend nest, maar zou het niet willen zijn, ik maak wat van mijn leven in Monica High.
Brothers and Sisters: Lucy and Mary are my sister, don't have brothers.
Mother x Dad: Mary-Lou Jennifer Joël Martinez x Louis Knight
Charmante: Ik kan niet van mezelf zeggen dat ik niet niet charmant ben. Maar ik heb z mijn trekjes.
Year: 17
Past:
Het was een lange dag, en mijn moeder zit me weer te verwennen met lekkernij en overdosis kleren. Ik ben het wel beu, kan ik zeggen.
Mary kwam in mijn kamer gestormd, jammer dat mijn zussen ouder waren dan mij, anders kon ik nu over míjn klas praten.
School was een 'disaster' voor me. Iedereen wou mijn vriend zijn, en wou van me alles te weten komen, ik haatte dat te erg om er nog meer over te vertellen.
De Ms. en Mvrs. vonden met een verwend nest, ik kon ook vanmezelf zeggen dat ik dat ben. Ik keek Mary verbaasd aan. "Is er iets, Mary?"
Mary keek me strak aan, ze zat zich vast weer voor Lucy te verstoppen. Lucy was altijd boos op haar iets-jongere zusje van 15 Mary.
Ik zelf was nu 14 ondertussen ben ik 17. Mam kwam binnen. "Mary, doe even normaal, Lucy wil enkel je kam lenen," zei Mary-Lou.



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Abigail Knight
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Karakter-
Ga naar: