Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 "Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours."

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Sterre

Sterre


Posts : 75

Profiel
Naam: Sterre Swann
Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥
Vereniging:

"Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours." Empty
BerichtOnderwerp: "Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours."   "Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours." Icon_minitimewo maa 23, 2011 10:49 pm

Sterre lag in een zwart met wit gestreepte bikini op het strand. Hannah lag naast haar te zonnen, ze lag inmiddels half te slapen. Ze draaide haar iPod wat meer omhoog zodat het nummer van Kesha keihard in haar oren bonsde. I have a heart, I swear I do, but just not baby, when it comes to you. I get so hungry when you say you love me, and you know what's good for you. Ze drukte op pauze.
"Hamana, hamana.." fluisterde Sterre en ging een beetje naar boven, van haar zwarte handdoek af. Een jongen met een ongelovelijk lekker lichaam kwam uit het water. Ze legde haar wijsvinger tot haar mond en beet even op haar nagel. Haar iPod sprong perongeluk weer aan, dit was haar aanzet om op te staan. "Hannah, ik ga even. Heb net ene lekkertje gespot. Let je op de spullen?" legde ze uit, met een brede glimlach rond haar mond. Hannah knikte afwezig met haar ogen nog geen kwart open en deed ze daarna weer helemaal dicht. I think you're hot, I think you're cool, you're the kinda guy I'd stalk in school. But now that I'm famous, you're up my anus. Now I'm gonna eat you, fool.
Een groepje tieners was aan het volleyballen. Ze had een klein ideetje, waardoor ze naar de anderen toe liep. Ze liep naar een van de jongens met een onschuldige glimlach rond haar gezicht. "Héé, mag ik meedoen?" vroeg ze toen, terwijl ze met haar vingers door haar haar ging. De jongen knikte gewillig waardoor ze bij zijn team ging. Na een paar keer schieten schoot ze de bal in de richting van de jongen.
"Sorry," zei ze toen tegen de jongen. "Ik pak even de bal hoor, als je het niet erg vind." zei ze met een glimlach rond haar mond. Ze dook voorover en pakte de bal op, waarnaar ze met een zwiep naar achter ging en haar haren weer goed streek. "Nogmaals, sorry dat ik je stoor..."

[Iedereen welkom.. Originele entrees welkom ;D]
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

"Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours." Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours."   "Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours." Icon_minitimezo maa 27, 2011 7:41 pm

Noud liep uit het water. Hij streelde zijn haar naar achter. Zijn zwembroek was nat van het water. Hij glimlachte naar een blond meisje. Hij voegde zich bij het groepje dast ging volleyballen. Het meisje kwam naar hem toe. "Héé, mag ik meedoen?" vroeg het blonde meisje dat naar hun toe kwam. 'Tuurlijk waarom niet?' Lachte Noud. Het meisje schoot maar Noud miste. "Sorry," zei het meisje. 'Nee het was mijn schuld' lachte Noud. "Ik pak even de bal hoor, als je het niet erg vind." zei het meisje. "Nogmaals, sorry dat ik je stoor..." Zei het meisje. 'Geeft niet jo ik heb geen last van je' Zei hij. Het plukje haar wat voor het meisje haar oog viel veegde Noud weg voor haar ogen. Noud glimlachte. 'Wil je wat drinken?' Vroeg hij aan het meisje. De zon scheen op zijn spieren. 'Ik ben Noud en hoe heet jij eigenlijk?' Vroeg Noud.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sterre

Sterre


Posts : 75

Profiel
Naam: Sterre Swann
Partner: Lets you and me, make a night of it! ♥
Vereniging:

"Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours." Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours."   "Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours." Icon_minitimedi maa 29, 2011 3:57 am

De jongen van 't volleybal zei dat hij geen last hield aan Sterre. Een lichte glimlach verscheen rond haar mond waarnaar ze haar blonde haren wat naar voren streek. Ze liep terug met de bal, waardoor een plukje haar voor haar gezicht viel. Ze gooide de bal naar een van de spelers en keek weer terug naar de jongen, die een pluk van voor haar gezicht weg veegde. "Wil je wat drinken?" vroeg hij. De zon brandde op het strand, maar Sterre stoorde zich er niet aan.. Niet in het bijzonder.
"Ik ben Noud," stelde hij zich voor. De naam klonk haar lichtelijk bekend, van vroeger in Maidenhead. Misschien dat iemand op haar school zo had geheten? Tja, dat was best goed mogelijk. "En hoe heet jij, eigenlijk?" vroeg Noud toen aan haar.
"Aangenaam, Noud.. Mijn naam is Sterre. Sterre Swann." stelde ze zich toen voor met diezelfde glimlach rond haar mond. Ze dacht na over zijn voorstel om wat te drinken. "En ik zou graag wat gaan drinken met je."
Even drong haar zus, Iris, haar gedachten binnen. Ze had haar nog niet vertelt over haar moeder en vader. Ze had het niet over haar lippen kunnen krijgen. Het ging net goed in haar leven en in dat van Iris blijkbaar ook, ze had geen zin om slecht nieuws te brengen.

[Inspiratie loos D:]
Terug naar boven Ga naar beneden
Noud

Noud


Posts : 146
Naam : noud

Profiel
Naam: noud jackson
Partner: i love Fear
Vereniging:

"Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours." Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours."   "Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours." Icon_minitimewo maa 30, 2011 2:58 am

"Aangenaam, Noud.. Mijn naam is Sterre. Sterre Swann." Zei Sterre. 'Prachtige naam!' Zei Noud. Hij glimlachte lief naar Sterre. Sterre's naam kwam hem wel bekent voor, maar ja er zijn meer meisjes die Sterre heten. "En ik zou graag wat gaan drinken met je." Vervolgde Sterre. Noud legde zijn arm op Sterre's schouder en begeleide haar mee naar het strand cafe. 'Wat wil je drinken' Vroeg hij terwijl hij naast Sterre ging zitten. Hij keek even naar zijn matten die aan het volleyballen waren. Hij keek even naar Paul die met 3 meisjes aan het flirte was. Noud lachte. Waarom kwam Paul hier alleen maar om te flirten? Nou ja hij was nu in het cafetje met Sterre. Hij glimlachte naar Sterre Ze was knap!

(sorry niet veel inspi Neutral )
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





"Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours." Empty
BerichtOnderwerp: Re: "Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours."   "Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours." Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
"Most people keep stuff of their boyfriend, to remind them of him." "I didn't." "No.. No.. You ate yours."
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Surfing with my boyfriend.
» How you remind me?
» Just goin' to get my stuff Back.
» Just goin' to get my stuff Back.
» De meeting, dark people.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: