Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Het eerste

Ga naar beneden 
+7
Alice
Virginia
Jimmy
Sarah
Niels
Lyron
Alain
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Het eerste   Het eerste Icon_minitimewo maa 16, 2011 9:42 am

Ik weet niet wat ik er zelf van moet vinden, maar heb er wel eens over na zitten denken om van alle sporten een Eerste Team te maken. Dus het beste team. Dus dat er een team is, waar de beste cheerleaders inzitten, een team waar de beste voetballers inzitten, enzovoorts. Waar je in kan komen als je waardevol genoeg voor de site bent geweest. In Nederland zou je het dus ''Het eerste'' noemen.

Natuurlijk zullen de huidige actiefste leden direct toegang krijgen tot het eerste, mocht deze er komen. Serena, Ian, Virginia, Alice, etc, hoeven daar niet bang voor te zijn.


Voordelen:
- Mensen zullen wellicht wat actiever worden met deze motivatie.
- Het wordt wat realistischer, aangezien sporters in het schoolteam een bepaalde status hebben.

Nadelen:
- De RPG wordt minder vrij.
- Nieuwe leden die van plan zijn om een erg sportief account aan te maken zullen dit waarschijnlijk geen leuk systeem vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimewo maa 16, 2011 9:44 am

Ik vind het wel een leuk idee Very Happy.. Probleem is dat er niet genoeg actieve sporters zijn zegmaar..
Want het lijkt me leuk om een soort van roedel-idee voor dit eerste te maken Very Happy. Dan heb je bij Cheerleaders de flyers of de team-captain, en bij voetbal heb je dan bijvoorbeeld de spits of de keeper (:
Maar het probleem is dat er niet zo veel cheerleaders zijn :").. Ik heb zo'n idee wel eerder willen proberen door middel van een verhaallijn maar toen liep het ook aardig dood bij de cheerleaders Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Niels

Niels


Posts : 494

Profiel
Naam: Niels Marshall
Partner: -
Vereniging:

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimewo maa 16, 2011 9:47 am

Ergens zie ik dit allemaal ook wel zitten. Maar dan heb je zo'n personen die opeens alleen voor dat gene meer online komen en dan weer verdwijnen zeg maar. Voor de rest sluit ik me aan bij Lyron.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimewo maa 16, 2011 9:55 am

Leden tekort voor een volledig team was er altijd al. Voor mij part wordt de rest ingevuld door fictieve namen.
Wanneer je niet actief bent, kan je uiteraard gewoon uit het eerste gezet worden. (Natuurlijk niet als je een weekje op vakantie bent!)

En inderdaad, bij het cheerteam heb je een captain, bij voetbal een aanvoerder en de verschillende posities kunnen nu ingevuld worden.


EDIT: Gaat me er vooral om dat de status als sporter (terug) komt.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimewo maa 16, 2011 10:01 am

Ik vind het idee leuk klinken; zo wordt het inderdaad realistischer, heb je eventueel meer stof om over te schrijven in je posts en heb je weer wat om naartoe te werken Smile

Wel vraag ik me af waar het precies goed voor is? xd Want zoals Lyron al zegt; zo ontzettend veel sporters zijn er niet. Is het dan de bedoeling dat dit soort teams met elkaar rondhangen, afspreken en tegelijkertijd de status van 'populaire sporter' hebben op school? Dat het meer richting het idee van een vereniging gaat, maar dan in de vorm van 'wij zijn een sportteam'?

Edit; oh, postie van Alain (:
Het invullen van fictieve namen vind ik een goed idee..! Very Happy Ergens vind ik het heel komisch, en tegelijkertijd heb je een vol team die zonder moeite kan worden aangepast Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimewo maa 16, 2011 10:23 am

Sarah schreef:
Wel vraag ik me af waar het precies goed voor is? xd Want zoals Lyron al zegt; zo ontzettend veel sporters zijn er niet. Is het dan de bedoeling dat dit soort teams met elkaar rondhangen, afspreken en tegelijkertijd de status van 'populaire sporter' hebben op school? Dat het meer richting het idee van een vereniging gaat, maar dan in de vorm van 'wij zijn een sportteam'?

Totaal niet, dat kan een gevolg zijn wat prima is, maar het is niet een doel van de verandering in mijn ogen. Er hoeft verder niet veel te veranderen, er is gewoon meer poststof en motivatie om te gaan posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimeza maa 19, 2011 11:05 am

Nog mensen die hierover een mening hebben? Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Jimmy

Jimmy


Posts : 303

Profiel
Naam: Jimmy
Partner:
Vereniging:

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimeza maa 19, 2011 10:24 pm

Ik vind het opzicht wel een leuk idee, maar er zijn mensen die actiever willen worden maar er word gewoon dom weg niet op hun topic gereageerd......
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimeza maa 19, 2011 11:38 pm

Ik vind het een fantastisch idee, alleen ik heb wat rondgekeken, maar ik kan niet veel mensen vinden die op de sport Volleybal zitten, zoals Virginia dus zit, wat ik erg jammer vind. En dan vind ik het idee dat er dan gewoon 'fictieve' mensen in voor komen, maar als er slechts maar twee of drie volleyballers zijn.. dat lijkt mij vrij weinig.

En ik heb nog een vraag: Komen er ook aparte teams? Meiden en jongens teams? Of komt alles gewoon bij elkaar? En komen er meerdere teams (wat mij erg stug lijkt, vanwege het tekort aan mensen om sowieso 1 vol team te krijgen) per sport?
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimezo maa 20, 2011 2:04 am

Jimmy schreef:
Ik vind het opzicht wel een leuk idee, maar er zijn mensen die actiever willen worden maar er word gewoon dom weg niet op hun topic gereageerd......

Zeuren hierover kan in een ander topic, lijkt me Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimezo maa 20, 2011 2:31 am

Virginia schreef:
Ik vind het een fantastisch idee, alleen ik heb wat rondgekeken, maar ik kan niet veel mensen vinden die op de sport Volleybal zitten, zoals Virginia dus zit, wat ik erg jammer vind. En dan vind ik het idee dat er dan gewoon 'fictieve' mensen in voor komen, maar als er slechts maar twee of drie volleyballers zijn.. dat lijkt mij vrij weinig.

Ik zie je nu zelden ook RPGen dat je aan het volleyballen bent, mocht het eerste komen, zal er voor jouw karakter enkel veranderen dat je in je posts kan vertellen over het eerste of dat je blij bent dat je de school weer aan een overwinning hebt geholpen. Of dat je misschien (eerder) herkent wordt door andere karakters. Smile


Virginia schreef:
En ik heb nog een vraag: Komen er ook aparte teams? Meiden en jongens teams? Of komt alles gewoon bij elkaar? En komen er meerdere teams (wat mij erg stug lijkt, vanwege het tekort aan mensen om sowieso 1 vol team te krijgen) per sport?

- Meiden en jongens apart.
- Alleen het eerste wordt een vast en openbaar team, dat betekent niet dat anderen niet kunnen sporten onder Monica High, maar dan zitten ze in een minder goed team.


Lyron schreef:
Jimmy schreef:
Ik vind het opzicht wel een leuk idee, maar er zijn mensen die actiever willen worden maar er word gewoon dom weg niet op hun topic gereageerd......

Zeuren hierover kan in een ander topic, lijkt me Smile

Sluit ik me bij aan...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimezo maa 20, 2011 2:35 am

Het lijkt me wel dat dit er komen kan, leuk! Very Happy
Want niemand is er tot nu toe tegen geweest ^^..

Alleen zijn er nog wat vragen, en eerlijk gezegd weet ik ook nog niet echt goed wat het hele plan is Smile.. Komen er in topics een soort lijsten te staan met wie in het eerste zitten? Verzonnen namen van niet-bestaande-accounts en al?
En om samen te vatten.. Eigenlijk is alleen het eerste belangrijk genoeg om zegmaar over te schrijven xd? Als je niet in het eerste zit, zit je gewoon in 'een van de anderen' Razz?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimezo maa 20, 2011 2:56 am

Lyron schreef:
Alleen zijn er nog wat vragen, en eerlijk gezegd weet ik ook nog niet echt goed wat het hele plan is Smile.. Komen er in topics een soort lijsten te staan met wie in het eerste zitten? Verzonnen namen van niet-bestaande-accounts en al?

Ja, gewoon een topis waar alle spelers van de teams in staan.

Basketbalvoorbeeld wat zou kunnen:
G: Ian Somerhalder
G: Deryck Johnson
F: Demian Rose
F: Sam Crane
C: Alain Evans
Wissel: Levi Holland
Wissel: Danny Gilbert
Wissel: Josh Lieberman
Wissel: Remi Lima
Wissel: Eric Munn


Lyron schreef:
En om samen te vatten.. Eigenlijk is alleen het eerste belangrijk genoeg om zegmaar over te schrijven xd? Als je niet in het eerste zit, zit je gewoon in 'een van de anderen' Razz?

Denk voorlopig alleen voor het eerste topics maken x]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimezo maa 20, 2011 4:47 am

Ik vind het een goed idee ^^, maar ik snap nog steeds niet helemaal wanneer iemand nou in het eerste komt. Als je een bepaald aantal posten hebt, je actief bent in RPG, of je ook echt in RPG je sport vermeld? Verder vind ik het een leuk idee, en ik denk dat het idd wel eens voor meer activiteit kan zorgen. Wel krijg je volgens mij team's die meer uit verzonnen spelers dan uit echte spelers bestaan...
Terug naar boven Ga naar beneden
Alain
Admin
Alain


Posts : 1623
Naam : Tease

Profiel
Naam: Alain Evans
Partner: Butterflies getting drunk..
Vereniging: Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimezo maa 20, 2011 5:16 am

Alice schreef:
Ik vind het een goed idee ^^, maar ik snap nog steeds niet helemaal wanneer iemand nou in het eerste komt. Als je een bepaald aantal posten hebt, je actief bent in RPG, of je ook echt in RPG je sport vermeld?

Als je actief bent op de site en de RPG, dus niet perse sport-gerelateerd. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.monicahigh.com
Sawyer

Sawyer


Posts : 1280
Naam : Fracas c:

Profiel
Naam: Sawyer Ince
Partner: I have died everyday waiting for you.
Vereniging:

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimezo maa 20, 2011 5:46 am

Ik kan hier echt totaal niet op reageren, want ik snap het hele concept niet. o.o Ik snapte de titel niet eens. Ik dacht altijd dat het 'de eerste' was. XD

Als ik het allemaal goed begrijp, zie ik het voor mezelf niet zo zitten.. Ik weet niet goed wat ik met dit zou moeten en ik zou er niet actiever op worden xD Al ben ik nooit zo snel gemotiveerd om iets te doen met mijn accounts waardoor ze belangrijk worden, dus dit ligt allemaal puur aan mij :')

+ worden die 'denkbeeldige personages' dan vervangen, zodra er een echt lid van Monica actief genoeg voor is? Als ik het goed heb begrepen owo
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimezo maa 20, 2011 5:58 am

Sawyer schreef:
Ik dacht altijd dat het 'de eerste' was. XD
Jaa, dat kan ook.. (:
Maar wat jij bedoelt (de eerste) is een bijvoeglijk naamwoord, terwijl 'het eerste' een zelfstandig naamwoord is, een 'iets' op zich Very Happy
Het wordt de verzamelnaam van de beste teams: zo had Ties het ook 'Ster-Teams' kunnen noemen, of 'De Toppers' xd
Eigenlijk moet je je gevoel voor Nederlands dat het 'de eerste' moet zijn gewoon even aan de kant zetten, en aannemen dat wij het 'het eerste' gaan noemen xD

Sawyer schreef:
+ worden die 'denkbeeldige personages' dan vervangen, zodra er een echt lid van Monica actief genoeg voor is? Als ik het goed heb begrepen owo
Ja, dat heb je goed begrepen Very Happy Die fictieve personages zijn alleen voor de opvulling van de teams, en zullen kunnen worden vervangen door een actief MH-lid Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimezo maa 20, 2011 9:05 am

Alain schreef:
Virginia schreef:
Ik vind het een fantastisch idee, alleen ik heb wat rondgekeken, maar ik kan niet veel mensen vinden die op de sport Volleybal zitten, zoals Virginia dus zit, wat ik erg jammer vind. En dan vind ik het idee dat er dan gewoon 'fictieve' mensen in voor komen, maar als er slechts maar twee of drie volleyballers zijn.. dat lijkt mij vrij weinig.

Ik zie je nu zelden ook RPGen dat je aan het volleyballen bent, mocht het eerste komen, zal er voor jouw karakter enkel veranderen dat je in je posts kan vertellen over het eerste of dat je blij bent dat je de school weer aan een overwinning hebt geholpen. Of dat je misschien (eerder) herkent wordt door andere karakters. Smile

Klopt dat ik weinig tot niet vermeld dat Virginia op volleybal zit, en ik heb ook nog niet geRPG'd dat ze in een sportzaal volleybalt, daar heb je gelijk in. Maar het lijkt mij ook veel leuker om dat met een team te doen dan in je ééntje en dan met iemand erbij, aangezien er daarvoor te weinig zijn om die teamsport uit te voeren. Daarom ben ik ook erg blij dat je met dit idee bent gekomen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimedo maa 24, 2011 11:54 pm

Tease, het lijkt me echt een heel leuk idee. Misschien dat je Captains en Co Captains aan kan stellen binnen dat team. Of bedoelde je met de G Generaal? Ik snapte de letters namelijk niet helemaal x)
Anyways, ik ben voor en het lijkt me super als dit er zou komen. Wat misschien ook leuk is voor toevoeging is dat je steeds bepaalde trainingen houdt om te zien of de spelers geschikt zijn voor de sport ect. En de Generaal/Captain beslist of je wel of niet in het team komt. Natuurlijk kan hier ook misbuik van worden gemaakt. Mensen die de andere niet mogen laten die mensen niet toe maar het is wel een leuke toevoeging Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimevr maa 25, 2011 1:16 am

Ian schreef:
Tease, het lijkt me echt een heel leuk idee. Misschien dat je Captains en Co Captains aan kan stellen binnen dat team. Of bedoelde je met de G Generaal? Ik snapte de letters namelijk niet helemaal x)
Anyways, ik ben voor en het lijkt me super als dit er zou komen. Wat misschien ook leuk is voor toevoeging is dat je steeds bepaalde trainingen houdt om te zien of de spelers geschikt zijn voor de sport ect. En de Generaal/Captain beslist of je wel of niet in het team komt. Natuurlijk kan hier ook misbuik van worden gemaakt. Mensen die de andere niet mogen laten die mensen niet toe maar het is wel een leuke toevoeging Wink
Hm, het idee is leuk, maar ik zou dit soort dingen niet in de hand van de Captains stellen: simpelweg omdat hier inderdaad misbruik van kan worden gemaakt. Bovendien zou dit lid dan de activiteit van de leden in de gaten moeten houden, en ik vraag me af of er captains zijn die actief genoeg zijn op hun accounts om hierover te oordelen. Sowieso moeten de captains actief zijn, anders zou de hele boel doodvallen: ik denk dat Ties gewoon het beste kan beslissen over wie er wel en niet in het Eerste terecht zal komen.. x')

De trainingen klinken ook wel leuk, maar de vraag is dan of er genoeg mensen in een team zitten (exclusief de fictieve leden natuurlijk) die mee kunnen posten in dit topic en die er zin in hebben.. x) Natuurlijk kunnen we dat altijd nog vragen wanneer de tijd zover is Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ian

Ian


Posts : 2188
Naam : Rebecca

Profiel
Naam: Ian Somerhalder
Partner: - I never intended to be your first love, I intended to be your last -
Vereniging: Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimevr maa 25, 2011 2:19 am

We zoeken gewoon actieve mensjes uit :3 Trouwens, als ik zo'n Captain/Generaal mag worden zou ik de activiteit van andere mensen wel in de gaten kunnen houden. Ik ben bijna elke dag online en als daar rede voor is om niet even online te zijn laat ik het iedereen weten. Misschien dat je ook iemand kan aanstellen die de groep leid als de leider er niet is?
Terug naar boven Ga naar beneden
Serena

Serena


Posts : 562
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Serena Wilson
Partner: x.
Vereniging: Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimevr maa 25, 2011 3:44 am

Ian schreef:
We zoeken gewoon actieve mensjes uit :3 Trouwens, als ik zo'n Captain/Generaal mag worden zou ik de activiteit van andere mensen wel in de gaten kunnen houden. Ik ben bijna elke dag online en als daar rede voor is om niet even online te zijn laat ik het iedereen weten. Misschien dat je ook iemand kan aanstellen die de groep leid als de leider er niet is?

En ook ik zou de activiteit van de mensen in de gate kunnen houden (aa')..
Terug naar boven Ga naar beneden
Virginia
Admin
Virginia


Posts : 2095
Naam : Diantos ღ

Profiel
Naam: Virginia Lovely
Partner: Decisions, decisions c:
Vereniging:

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimevr maa 25, 2011 4:27 am

Serena schreef:
Ian schreef:
We zoeken gewoon actieve mensjes uit :3 Trouwens, als ik zo'n Captain/Generaal mag worden zou ik de activiteit van andere mensen wel in de gaten kunnen houden. Ik ben bijna elke dag online en als daar rede voor is om niet even online te zijn laat ik het iedereen weten. Misschien dat je ook iemand kan aanstellen die de groep leid als de leider er niet is?

En ook ik zou de activiteit van de mensen in de gate kunnen houden (aa')..

Én jullie zijn niet de enige die minstens één keer per dag online komen :')
Terug naar boven Ga naar beneden
http://prophecy.clicboard.com/forum
Tyler

Tyler


Posts : 807

Profiel
Naam: Tyler James Moore
Partner: Emilie
Vereniging: L8 Nites

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimevr maa 25, 2011 4:37 am

Ik vind het een erg leuk idee! Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitimevr maa 25, 2011 4:42 am

Pff, als je er met slijmen kon komen dan stond nu al vast wie de captains zouden worden xd scratch

Sarah schreef:
Bovendien zou dit lid dan de activiteit van de leden in de gaten moeten houden, en ik vraag me af of er captains zijn die actief genoeg zijn op hun accounts om hierover te oordelen.
Hm, deze zin loopt niet echt lekker.. xd Zat dan ook in de les, maargoed.. Thinking

Het lijkt me alsnog niet zo'n geweldig idee om spelers Captain te laten zijn Neutral Je geeft één persoon dan opeens zoveel macht als het ware, terwijl Het Eerste iets algemeens is: ik vind het persoonlijk niks om dat toe te vertrouwen aan een lid. Bij een vereniging is dat een ander verhaal: het desbetreffende lid richt deze zelf op, stelt regels en eisen, en vervolgens kunnen andere leden ervoor kiezen om deze vereniging te joinen. Bij het Eerste zijn -op activiteits- & sporteisen na- geen toelatingseisen die de captain kan veranderen. Ik zie het dus niet als 'eigendom van de captain', en daarom vind ik ook niet dat de captain hierover mag beslissen.. Neutral
Anders kan je net zo goed een vereniging oprichten die voor sporters in het algemeen is.. Razz

Sarah schreef:
(...) simpelweg omdat hier inderdaad misbruik van kan worden gemaakt.
Of er echt zo veel gediscrimineerd zal worden van "Hm, jou mag ik niet, dus laat ik je lekker niet toe in het sportteam".. Ik denk van niet (: Simpelweg omdat de sfeer van Monica vrij goed is, en ik dit ook met de Verenigingen niet heb gezien. Dat ik dat een paar uur geleden zij was niet zo goed overdacht.. xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Het eerste Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het eerste   Het eerste Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Het eerste
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Eerste dag
» Een eerste dag
» Eerste wedstrijd
» het eerste wat in je op komt
» Eerste schooldag

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Breinbrekers :: Ideeën-
Ga naar: