Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Why don't you meet me ~ down behind the old school?

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Why don't you meet me ~ down behind the old school? Empty
BerichtOnderwerp: Why don't you meet me ~ down behind the old school?   Why don't you meet me ~ down behind the old school? Icon_minitimewo maa 09, 2011 8:54 pm

Vlak naast de Youth Yard, was een basisschool. Het was zaterdag, dus er was niemand in die school en hij zat op slot. Het leek een beetje op een bouwval door zijn leeftijd, maar er gingen nog wel gewoon kinderen naar die school. Hyde wist nog toen hij daar op school zat. Perfecte leerling, altijd goede cijfers, nog nooit iets verkeerd gedaan in zijn leven. Hoe was hij zo verandert? Vroeger zou hij de rillingen krijgen van iemand met een tatoeage, laat staan dat hij er zelf zijn lichaam mee zou onderkalken. Al was dat wel het geval. Hij pakte een sigaret uit zijn zak en stak hem op. Hij stond achter het oude schooltje, waar hij nu een zittende positie aannam. Hij inhaleerde diep en blaasde het toen uit, terwijl hij zijn ellebogen op zijn knieën liet rusten. Enkele herinneringen bleven hem bij. Hij zou het niet erg vinden om het weekend er een beetje te verspillen. Steeds opnieuw zat hij naast zijn vrienden, voor een minuutje groeide ze op in mannen. En nu waren sommige vuurtjes aan het blussen of autobanden aan het vervangen. En anderen, die zaten op hét oude plekje een sigaretje te roken.
Hij had prima rekening gehouden met hoe netjes hij vroeger was en zijn prachtige gestoorheid hem nu had beinvloed. Het was vreemd dat hij zich niet zo snel levendig of enthousiast had gevoeld vroeger en nu was dat totaal geen probleem. Hij ging met een hand door zijn haar terwijl hij opnieuw wat rook uitblies. Roken was slecht voor je, dat wist hij. Maar afkicken was niks voor hem. Sowieso, die nicotine pleisters werkte voor geen meter en hij was geen fan van die nep-rook dingen. En afkicken op de oude manier was al helemaal een ramp. Daar werd hij nog agressiever van en dat was niet zijn bedoeling. Hij inhaleerde nog maals diep en liet zijn achterhoofd op het oude schoolgebouw rusten.

[iedereen welkom ~<3]
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Why don't you meet me ~ down behind the old school? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you meet me ~ down behind the old school?   Why don't you meet me ~ down behind the old school? Icon_minitimedo maa 10, 2011 12:58 am


Jacky jogde haar wekelijkse rondje weer af, eerst naar het park dan het strand zo via de Youth Yard terug. Het was dan misschien wel een groot rondje maar ze had de hele dag, ze kon dus pausen nemen wanneer ze maar wou. Door de weeks jogde ze een korter rondje, ze jogde zo veel omdat ze er goed uit wou zien en een cheerleader zou willen worden. Het rondje liep eigenlijk zoals gewoonlijk, ook merkte ze dat ze steeds minder pauzes hoefde te nemen. Echter toen ze bij de Youth Yard aan kwam, viel haar iets op. De basisschool die daar stond hoorde de niet dicht te zijn. Jacky bleef stil staan en tuurde naar de school, zou ze er op aflopen of niet. Alleen een kijkje nemen kan toch niet kwaad. Jacky was van naturen heel erg nieuwsgierig wat haar voordeel en nadeel kon werken. Jacky bleef een paar meter voor de ingang stil staan, hoorde ze dat nou goed was daar iemand binnen. Nu was het nog de kans om je om te draaien en weg te lopen en doen alsof er niks aan de hand is. Jacky stond nogal te twijfelen maar haar nieuwsgierigheid won het toch. Voorzichtig liep ze naar binnen zo zacht mogelijk hopend dat als er iemand was die persoon haar dan niet hoorde. Ze sloeg een gang in en keek verbaasd rond. Het was groter dan dat ze dacht, haar gespannenheid ebte langzaam weg. Tot ze om een hoek liep en bijna tegen een jonge aan liep met een sigaret in zijn handen en tatoeages over zijn huid. Ze schrok zich bijna letterlijk dood, een slaakte een klein gilletje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Why don't you meet me ~ down behind the old school? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you meet me ~ down behind the old school?   Why don't you meet me ~ down behind the old school? Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:29 am

[Eigenlijk zit Hyde achter de school! Smile]

Hyde sloot zijn ogen voor een moment terwijl hij enkele oude herinneringen door zijn gedachten gingen. Ach, je moest ook niet alles geloven wat blijdschap 'zei', niks voelde beter dan het verstoppen van zulke dagen. Angst verstopte je gewoon in drankjes en tranen. Een kleine grijns sierde zijn mond terwijl hij kort naar zijn sigaret keek. Al gauw drong zijn moeder zijn gedachten binnen, iets waar hij wel vaak aan dacht. Tja, als je moeder net overleden was, dat was wel iets dat op je gedachten bleef hangen.
Een meisje botste tegen hem op waardoor zijn sigaret op de grond viel. Hij stond geïrriteerd op en keek het meisje aan. Die slaakte vervolgens een kort gilletje waardoor Hyde naar achter stapte en haar even verbaasd aankeek. Was hij dan zo vreselijk eng? Ergens begreep hij het wel. Het eerste punt was dat ze achter een schooltje liep, in een donker steegje. Het tweede punt was dat hij veel tatoeages had, een piercing en hij had een sigaret in. En hij begreep haar vooroordeel ergens ook wel, vroeger had hij immers hetzelfde gedacht. "Is 't zo eng?" zei hij terwijl hij op zijn peuk stond en rustig tegen het muurtje aanleunde. Z'n peuk was niet eens bijna op geweest. F'cking zonde van m'n geld.. Ach, hij had nog een pakje in zijn broekzak waar maar een sigaret uit was - ja, die ene op de grond -, dus daar moest hij maar op overleven. Kon prima, tot hij weer terug moest naar zijn vader voor meer geld. Dat was eigenlijk het enige waarvoor hij zijn vader nog gebruikte. Heel wat anders dan vroeger..
Terug naar boven Ga naar beneden
Lander

Lander


Posts : 52

Profiel
Naam: Lander di Ponte
Partner: Aaargh..
Vereniging:

Why don't you meet me ~ down behind the old school? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you meet me ~ down behind the old school?   Why don't you meet me ~ down behind the old school? Icon_minitimedo maa 10, 2011 9:48 am

De met graffiti bespoten ramp had hem al jaren dagelijks uitgenodigd om erop te komen zitten, om zijn jointje te roken en lekker te chillen. Ook nu deed hij dat, maar de afspraakjes die hij met de ramp maakten, werden frequenter. Hij ging meer smoren en voelde dat aan zijn conditie, maar dat boeide hem uiteindelijk niet, hij moest vooral zorgen dat hij zichzelf rustig kon houden tot de dag was aangebroken waarop hij zijn plannetje zou doorvoeren. Emilie, Emilie, Emilie.. Zijn joint was net aangestoken en hij had een eerst trekje van het stokje genomen, toen zijn blik viel op het oude schoolgebouw in de buurt van het pleintje. Hm, was hij in al die tijd nog niet geweest, en hij had wel zin in een klein wandelingetje nu daar toch geen kat rondliep.. Hij sprong van de ramp af en volgde het padje naar de basisschool, af en toe zijn blik naar binnen werpend door de ramen. Geen kat, hij wist het al. Tot hij wat verder liep en wat gestommel hoorde. Kwam van achter het gebouw vandaan en hij hoorde een kort gilletje.
"Uhm, hallo?", hij keek om het muurtje en fronste even toen hij een jongen bedrukt met tattoos zag, en daarbij een blond meisje. Het was niet de jongen die hem opviel, nog het meisje, maar het feit dat ze hier.. Met twee waren. Wow.. Stoorde hij hen? Gezellig, zou hij hen lekker irriteren door rustig te beginnen praten. "Ik kwam hier omdat ik daar zin in had.. en toen hoorde ik jullie.. wilde jullie niet storen hoor..", mompelde hij zogenaamd beschaamd, maar een glimlach speelde om zijn lippen. Het was altijd leuk om mensen wat te irriteren, vooral als hij zich verveelde. Maar die jongen met de tattoes zou wel eens handig kunnen zijn voor later, als zijn innerlijk er even rebels uitzag als zijn uiterlijk..
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Why don't you meet me ~ down behind the old school? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you meet me ~ down behind the old school?   Why don't you meet me ~ down behind the old school? Icon_minitimedo maa 10, 2011 11:57 pm

Jacky was tegen een jongen opgebotst , ze schrok zich bijna dood. Niet omdat de jongen tatoeages had maar omdat ze niet verwacht had dat hier iemand zou zijn. Ze zag in haar oog hoeken dat ze zijn sigaret op de grond had laten vallen. Ze voelde zich best wel beschaamt hoe een kluns kan je zijn. ‘Sorry, ik had niet verwacht dat er iemand hier was ‘ zei ze beschaamt. Kluns schoot het door haar hoofd. Het was voor die jongen ook zonde van die sigaret, hij was nog niet eens bijna op, en deze krengen zijn duur in deze tijd. Zelf rookte ze niet in verband met sporten dus ze kon hem er ook geen aanbieden. ‘Sorry van je sigaret’ zei ze, het voelde aan of ze een kop als een boei had gelukkig was het tamelijk donker in het steegje. Jacky was al weer bij gekomen van de schrik en ging tegen de muur staan , ze had eigenlijk best wel zin in een gesprek, ze was zo bezig geweest met sport. Achter zich hoorde ze nog een stem ‘Hoi’ zei ze. Het zou hier dadelijk nog gezellig worden in dit steegje waar je beter niet kon zijn, zeker niet als het donker zou zijn. Maar als je met een jonge als die waar ze tegen aan botste dan hoefde je niet bang te zijn. Ze hoorden hem wat mompelen of hij hun stoorde. Nou niet echt ze had niks met die jongen naast haar, niet dat hij er zo verkeerd uitzag, ze hield wel van zulke jongens maar toch. ‘Nou eigenlijk niet’ zei ze met een glimlach, er stond wel bijna altijd een glimlach op haar gezicht. Ze hoopte dat die jongen er bij kwam staan hoe meer zielen hoe meer vreugden.

[ Beetje belabberde post, ziek zijn is niet goed voor je inspi ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Why don't you meet me ~ down behind the old school? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you meet me ~ down behind the old school?   Why don't you meet me ~ down behind the old school? Icon_minitimevr maa 11, 2011 8:15 am

"Sorry, ik had niet verwacht dat er iemand hier was." zei het blondharige meisje beschaamt en Hyde haalde zijn schouders op. Het maakte hem niet heel erg uit, hij lag er niet wakker van. Ze bood haar excuses aan voor zijn verspilde sigaret. Zou die ook niet echt dood aan gaan. "Maakt niet uit..." mompelde hij. Het meisje steunde ook tegen de muur en was blijkbaar helemaal bijgekomen van de schrik. Er klonk een andere stem en Hyde's ogen schoten bijna naar de plek waarvan de stem afkomstig was. Een onbekende jongen, met een frons rond zijn gezicht. Hij keek hem even aan en knikte omhoog als begroeting. Het meisje begroette hem toen ook.
"Ik kwam hier omdat ik daar zin in had.. en toen hoorde ik jullie.. wilde jullie niet storen hoor.." sprak de jongen toen. Hyde was er zeker van dat hij een kleine glimlach rond de jongen's mond had gezien. Het blondharige meisje was hem net iets voor met een 'nou, eigenlijk niet'. Hij schudde zijn hoofd; "Nee, ik weet d'r naam niet eens.." Hij wist alleen dat ze snel schrok. En dat als ze schrok, ze een klein gilletje zou slaken. Hij hoopte maar dat ze niet nog een keer zou schrikken terwijl ze naast hem stond, nog zo'n hoge gil kon hij - of zijn oren, wat dat betrof - niet meer aan. Zijn hersenen waren half gefrituurd van de vorige keer. Oke, zo erg was het nou ook weer niet, maar toch ..!

[Pfoe pfoe, hoezo inspiratieloos -w-]
Terug naar boven Ga naar beneden
Lander

Lander


Posts : 52

Profiel
Naam: Lander di Ponte
Partner: Aaargh..
Vereniging:

Why don't you meet me ~ down behind the old school? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you meet me ~ down behind the old school?   Why don't you meet me ~ down behind the old school? Icon_minitimevr maa 11, 2011 8:37 am

Oh? Hij stoorde hen niet? Zowel de jongen als het meisje begroetten hen, de een met meer woorden dan de andere, maar meer verwachtte hij ook niet. Een geamuseerd lachje speelde opnieuw rond zijn lippen toen de Tattooboy meldde dat hij haar naam niet eens wist, wat best fout klonk in zijn woorden. "Ooh..", deed hij even en wreef even over de achterkant van zijn hoofd. "Wel, wat kwamen jullie hier dan doen? Zelfde als mij, gedreven door nieuwsgierigheid?" Zijn stem klonk vriendelijk met zoals altijd wel een humoristisch ondertoontje. Ja, het leven om hem heen leek wel één grote grap, en hij vergat zijn kleine moment van verveling best nu hij hier stond, dus was hij niet van plan te gaan. Zijn blik gleed naar de grond, een nog ietwat smeulende sigaret lag tegen de vlakte, nét aan begonnen. "Wat een verspilling..", mompelde de jongen en trok even één wenkbrauw op waarna hij zijn eigen stokjes bovenhaalde, met ietwat andere vulling dan de ordinaire tabak.
"Jullie ook?" Nadat hij er een jointje uit had genomen, dat aan zijn lippen had gezet, maar nog niet had aangestoken, hield hij hen een doosje voor met de rolletjes in. "Dan delen we de verkorting van ons leven?" Hij wachtte even tot ze er eentje zouden nemen, of dat ze het zouden laten, waarna hij zijn zakje weer terug stak en zijn aansteker bovenhaalde. "Leve de rust.." Mompelde hij toen hij zijn eigen joint aanstak en zijn aansteker voorhield aan degenen die er ook één hadden genomen (en als niemand er één had genomen, deed hij dit natuurlijk niet..). Hij blies de rook weg van de mensen waar hij bijstond. "Ik heet Lander, kom hier regelmatig. En jullie? Hebben jullie moeders jullie ook een fantastische naam gegeven?", de jongen grijnsde even lichtjes en trok toen vragend zijn wenkbrauwen op, oogcontact maken met eerst het meisje, daarna de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

Why don't you meet me ~ down behind the old school? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you meet me ~ down behind the old school?   Why don't you meet me ~ down behind the old school? Icon_minitimema maa 14, 2011 8:41 am

Jacky keek even naar de jongen die net was komen aan lopen en dan naar de jongen die bij haar stond, niet meteen de jongens waar ze op af zou lopen. Waarom weet ze niet, misschien had ze toch iets van de opvoeding van haar ouders opgestoken. Nou dat betwijfelde ze, ze moest van haar ouders ook lange rokken dragen en andere kakkerige kleding. Een jeans zoals ze nu aan had en het topje dat ze nu aan had kon er bij hun echt niet door. De jongen vroeg wat hun hier dan deden.”Ik dacht dat ik wat hoorde” zei ze. Ze vond de jongen maar beleefd praten. De jongen kwam naar hun toe gelopen en bood hun een jointje aan. Jacky keek even verbaast, ze had nog nooit gerookt laat staan geblowd. Maar eens moest je eerste keer zijn niet? Toch wachtte ze op de reactie van de ander jongen af. Ze twijfelde echt en zei “Uhhm… Ik heb nog nooit gerookt laat staan geblowd, en nee ik ben geen braverdje ofzo hoor. “ zei ze iets verlegen en beschaamd. Was dat normaal hier jointjes roken ect. De jongen stelde zich voor als Lander en zei dat hij hier regelmatig kwam. Hij vroeg op een aparte manier naar hun namen “Mijn naam is Jacky en ja ik jog vaker door het Youth park” zei ze. Ze was wel benieuwd naar de naam van de jongen met tatoeages , misschien kon hij Lander wel niet horen omdat ze hem half doof had geschreeuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Why don't you meet me ~ down behind the old school? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Why don't you meet me ~ down behind the old school?   Why don't you meet me ~ down behind the old school? Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Why don't you meet me ~ down behind the old school?
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dont think, you can catch me.
» When we meet again~
» Want to meet someone
» Meet le Moi.
» We meet in the zoo?!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Public Centre :: Youth Yard-
Ga naar: