Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Photografie ~

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimeza feb 26, 2011 6:02 am

Een meisje met donker bruine haren liep op een slenter pas over een weiland. Het gras reikte hoog boven haar knieën uit en het kietelde tegen haar blote benen. Een lente briesje deed haar haren op vliegen. Ze had een zomers kleedje aan met een zwarte tint. Haar fototoestel hing rond haar nek. Haar fotoalbum moest dringend bijgevuld worden. Haar lens richtte ze op een voorbij springend konijn dat even haar aandacht wenkte. Met een sinmpele klik op het knopje zorgde ze ervoor dat het beestje op haar display verscheen. Een stralende glimlach verscheen op haar gelaat toen ze de foto bekeek. Ze had net getrokken toen het konijntje sprong. Isis liep zo verder de velden in totdat ze uiteindelijk op een pad uitkwam die bedekt was met een klein laagje mos. Je kon natuurlijk wel goed zien waar je maar best niet kon stappen aangezien sommige mosplekken er wel erg glibberig uitzagen en je wel eens goed konden laten vallen. Isis dacht uit ervaring. Isis wreef met haar vrije hand over haar voorhoofd waar ze wat voelde kriebelen. Het was gelukkig geen een of ander vies beest maar alleen wat jeuk. Isis probeerde elke bloem, boom en of plant eens te proberen fotograferen. Isis deed nog niet zo lang aan fotografie, daarom dat ze er nu wat van het testen was. Nu ze ook net een nieuwe camera had gekocht wou ze niets liever dan wat kiekjes trekken. Toen Isis een hert in het viezier kreeg kwam ze muisstil dichterbij. Maar net toen ze wou trekken trapte ze op een takje waardoor het hert als in een reflex wegsprong. "Damn.." Snauwde ze kort waarna ze met een vies gezicht richting de weg keek waar het hert zojuist naar toe was gesprongen. Isis keek geërgerd naar haar gsm die begon te trillen in haar zak. Met een zucht nam ze haar mobieltje uit haar zak en bekeek de sms die er stond. "Isis, kom je vanavond naar de Zanzibar? Ik ga wat jongens voor je regelen.. Xjes Sarah." Was er te lezen op haar display. Een grijns krulde rond haar mondhoeken. Wat een weirdo was dat toch, altijd had ze wel wat geregeld. "Sarah, ik kan vandaag niet. Ben nu in het park, ik amuseer me met mijn nieuwe camera. Sorry scháát, je mag de boys houden." Stuurde ze terug waarna nze haar gsm weer in haar zak liet verdwijnen en haar blik weer voor zich richtte. Een bankje lokte haar aandacht aangezien ze toch wat moe was van het lange gewandel. Met een kleine plof liet ze zich neerzakken op het houten bankje en liet haar benen uitgestrekt over de grond liggen. Zalig, weer wat rustig zitten. Isis hoopte ergens wel dat ze iemand zou aantreffen. Meteen kwamen haar gedachten op een jongen die ze onlangs had ontmoet, wat een lekker stuk .. Isis beet op haar onderlip, ze mocht maar niet zo denken. Isis grinnikte. Ze zou wel zien wie ze hier zou aantreffen.

-Ches&Iaan <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimeza feb 26, 2011 7:06 am

Heerlijk was dat, een meid die druk op haar schouders had door examens die slecht gingen en whatnot. En Chester wist het perfecte middel om haar wat te helpen. Een beetje--Ah! Hij had haar eerst op haar zenuwen gezeten, want ze had geen zin in dat 'gedoe' met jongens. Ze was al gauw van haar troon getreden aangezien hij haar voor zichzelf wou.
Hij hield van zwarte meiden, witte meiden, Aziatische meiden, Spaanse, Italiaanse, franse, Scandinavische, lange, korte, brunettes, blondines, grote, kleine en die ik-draag-een-beetje-vet meiden. Hij had genoeg liefde om te geven, maar hij moest ze maar waarschuwen dat hij nog wel eens wat zou rondspelen. 'Cause I get all the girls, I get all the girls! Misschien dat hij ooit kon leren om het rustig aan te doen. Maar op het moment leefde hij om te spelen.
Zijn mobiel begon te trillen in zijn zak en hij viste het ding eruit. Snel tikte hij een paar toetsen in en kwam aan bij zijn inbox met twee nieuwe berichten. Hij las ze in zijn gedachten voor: "Ewa Che$$. Kom jy met ons @ La Palapa? -Damnn die wijven daar en Chestt, m'n homiie! 'K moet je voorstellen aan een chick. Echt soo lekkarr. Hij grinnikte zachtjes en begon terug te tikken op het eerste sms'je. Nou ja, swypen dan. Kan nie naar La Palapa. 'K mot geen wijven meer, heb er gister nog een gehad jonge. Op die andere reageerde hij niet, hij had geen zin. Toch begon het na vijf minuten alweer te knagen en stuurde hij snel een smsje dat hij niet kon: Eyy, sorry kannie. 'K wacht tot de grotebeuswe wolf me komt opvreten :'P. Op zo'n dag zat hij het liefst even alleen, al had hij ook geen problemen met La Palapa of Zanzibar. Hij schudde zijn hoofd een keer (zo'n Justin Bieber haar swoep) zodat zijn haar weer een beetje uit zijn ogen zat. Het viel zo weer recht op zijn plek. Klote. Hij trok wat aan zijn vest en schoof zijn riem weer goed.

[ZWAAR inspiloos T-T]
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimeza feb 26, 2011 7:29 am

Isis bleef strak voor zich uit kijken. Haar haren had ze voor haar schouders gelegd, niet echt doelend op iets. Haar ogen volgden een vogel die door de lucht zweefde en even later op een boomtak verdween in een schaduw. Toen pas viel een zwartharige jongen haar op. Er verscheen een kleine grijns op haar gezicht maar erg zeker was ze niet. Wat moest ze zeggen? Isis had genoeg ervaring met jongens maar wat had ze er nu aan? Isis besloot nog wat te wachten en hem stiekem te bekijken. Zijn kleren waren helemaal niet mis en zijn ene oorbel viel haar meteen op. Ze had het nog nooit gezien bij een jongen en ergens vond ze het wel zwaar sexy. Ze beet op haar onderlip en bedacht zich algauw. Isis stelde zich recht en legde haar tas over haar schouder waar ook haar camera inzat samen met haar gsm. Net toen ze haar eerste pas naar voren wou plaatsen voelde ze weer een gezoen in haar zak. "Commoonn, lieffieh! We wachtten al een elen tijd op u .. Die gasten zijn ier zot hard aant geilen op wat ik zeg over u ..!" Isis rolde met haar ogen. Sarah toch weer eens .. Dat kind moest er dus ook altijd een schepje bovenop doen. Even wou Isis zeggen dat ze ging afkomen, maar toen ze de haar zwiep van de jongen weer voor haar zag schudde ze die gedachte van zich af. "Sorry Saartje, je zult et in u eentje moeten oplosse, kzijn ier druk bezig. xx" Isis knikte en stuurde het bericht naar Sarah. Ze was op een of andere manier te geïnteresseerd in die ene gast aan die grote boom. En moest hij saai zijn kon ze alsnog rechtsomkeer maken naar de Zanzibar. Isis stapte op de jongen af, zwierde haar haren naar rechts. "Heey lekkerding." Zei ze op een speelse/uitdagende toon. Isis wou direct de jongen eens uittesten hoe hij reageerde. Sommigen bekeken haar als een hoer en stapten weg, anderen speelden lekker het spelletje mee en ontdekten dat Isis best wel meeviel. Isis haalde diep adem en legde haar hand in haar zij. "Ik heb je hier nog nooit gezien, ik ben Isis." Isis keek hem recht aan met haar fel bruine ogen. Haar linkeroog zat half verborgen onder een pluk haar die ze wegblies. Van dichtbij was deze jongen helemaal niet mis, damn hot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimeza feb 26, 2011 8:16 am

Chester leunde tegen een boom aan terwijl hij zijn mobieltje terug deed in zijn zak. Nog geen tien seconden later ging het weer af. Plzz? Pleaszze? Stond erin. Hij wou ergens met zijn ogen rollen, maar hield zich in. Als je alleen was ging je niet als een gek met je ogen staan rollen; duh. Kan jniks beters verzinne? -c swypte hij maar terug. Al gauw merkte hij op dat er een meisje naar hem toe liep en een kleine grijns verscheen rond zijn mond. "Heey lekkerding." zei ze speels. Oh, wou ze het zo hebben? Ergens vond hij het wel leuk en ze was nog eens lekker ook. Twee vliegen in een klap, dus hij was blij. "Ewaa, shawty." grijnsde hij breed en leunde tegen de boom aan. Hij zwiepte weer zijn haar uit zijn ogen en keek haar even aan. Donker bruin haar in zo'n haarstijl waar hij gek op was. Dat had dat blonde meisje in Zanzibar ook gehad.. Kaelin? "Ik heb je hier nog nooit gezien, ik ben Isis." zei ze toen en keek hem recht in zijn ogen aan. Hij keek nog een keer naar haar en ergens had hij zin om haar daar en dan.. nee dat was niet geschikt voor kleine kinderoogjes op het forum.
"Ik jou ook niet.. Zo'n lekkertje zou ik me wel herinneren." grinnikte hij toen even terwijl hij met zijn vinger wat aan de boom kraste. Zijn andere arm hing nonchalant langs zijn arm en hij keek Isis aan. Gewoon het type waar hij op viel, al "viel" hij voor zoveel meisjes. En genoeg ook voor hem. Al was het punt dat hij niet elk meisje haar type was en dat zou zo blijven. Al kreeg hij meer dan genoeg, dus hij maakte zich niet zorgen om een handjevol meiden. Geen hand vol meiden, maar een heel lang vol meiden! "Chester is de naam.. Maar voor jou ben ik Chess."
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimeza feb 26, 2011 8:35 am

Isis moest grijnzen om zijn uitspraak. 'shawty' wat een woord. Isis besloot er maar niets op te zeggen en leunde gemakkelijk met haar heup tegen de boom waar ook de jongen tegen aanleunde. Hij leek blijkbaar het spelletje mee te spelen want hij zei dat hij zo'n lekkerding nog wel zou kennen. "Ik anders ook, schát." Isis maakte het haar erg gemakkelijk door haar zware tas op de grond te leggen en de jongen eens goed te bekijken. Hij bleef toch wel haar type. Sexy haar, goeie kleding en die oorbel daar bleef haar aandacht aan hangen. "Chester dus eah. Of is het woordje Chess alleen maar voor de lekkere meiden?" Isis plaagde hem maar wat en toch bleef ze het grappig vinden. Haar bruine ogen staarden naar de hemel waar de zon op leek te branden. Daarom dat ze dus ook een zwart kleedje had aangetrokken zodat je geen visvijvers (natte okselplekken) zou kunnen ontdekken. Isis vond dat van iemand anders zo goor dus laat staan dat ze het bij haar zelf dan niet goor zou vinden. "In welke klas zit je, ergens leek ik je toch te herkennen. Maar ik heb je nog nooit gesproken." Isis sprak zo geïnteresseerd mogelijk waarbij ze met haar tong over haar lippen streek. Misschien ietsje expres opvallend maar dat liet ze maar niet merken. Of hij had het natuurlijk gezien. Ergens voelde ze wel aan dat deze jongen niet achter meisjes moest zitten, ze vlogen allemaal zijn kooi gewoon binnen. En ja, je kon duidelijk zeggen dat Isis goed gevangen zat in de knapheid van deze jongen Chess. Want zoals ze al zei was hij geen lelijkaard. "Kom je hier zoal vaak?" Probeerde ze een 'saai' gesprek aan te knoppelen aangezien ze niet van stiltes hield. En ze wou zeker nog wel wat meer te weten komen. "Wees er maar zeker van dat je boft, ik heb speciaal voor jou mijn afspraak afgezegd." Zei ze waarbij ze haar hand in haar heup zette. Ja, hij bofte. Maar misschien kon je de rollen ook wel omdraaien. Isis zuchtte en hoorde nog net een gekraak achter hun wat haar deed opkijken. Ach, het was maar een dom beest. Vlug zette ze haar volle aandacht weer op Chess en hoopte dat ie zou reageren op haar vragen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimema feb 28, 2011 8:30 am

"Chester dus eah.. Of is het woordje Chess alleen voor de lekkere meiden?" plaagde Isis. Een brede grijns verscheen opnieuw rond zijn mond. Het was zeker alleen voor de leuke. "Alleen voor de hotse van de hotste meiden." zei hij half-lachend. De zon scheen fel op de twee, maar gelukkig hadden ze de schaduw van de boom nog. Ze vroeg hem in welke klas hij zat, omdat ze hem ergens wel herkende. "12 A," sprak hij. "Hoe kan het dat ik jou dan nog nooit heb gezien shawty? Zo'n meisje in m'n klas zou ik mij wel herinneren jonge.."
Al gauw vroeg ze of hij vaak in het park kwam. Hij keek even een keer op en tuitte zijn lippen scheef. Hij keek haar nog geen twee seconden later weer aan. "Jeuh.. Elke zondag." Toen begon ze erover dat hij bofte, want ze had haar afspraak - speciaal voor hem - verzet. Ergens geloofde hij het niet helemaal, maar hij besloot er niet op in te gaan. Waarschijnlijk had ze geen eens zin; maar hoe kon hij dat weten? Hij was ook maar een klein sukkeltje met een te groot ego.. Mooi meegenomen, niet dan? Al gauw echode haar zin nog een keertje door zijn hoofd. Twee keer zelfs. Wees er maar zeker van dat je boft, ik heb speciaal voor jou mijn afspraak afgezegd.. Wees er maar zeker van dat je boft, ik heb speciaal voor jou mijn afspraak afgezegd. "Daar ben ik ook heel blij mij schatje," grinnikte hij even en keek haar aan, "mag ook wel, kunnen we samen even wat magic creëren.."

[MAGIC MAGIC + inspiloos]
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimema feb 28, 2011 8:42 am

Isis keek de jongen aan en knikte daarna scheefjes. Toen hij eenmaal zijn zin van daarnet zo goed als herhaalde grinnikte ze. "Tjah, ik heb nu eenmaal geen dubbelgangers rondlopen." Informeerde ze hem droogjes. Isis keek hem ongelovig aan toen Chester zei dat hij in 12A zat. "Chill .. Me to. Maar het verbaast me dat jou me nog niet is opgevallen. Ach, het zal wel komen omdat ik pas van eergisteren hier ben aangekomen." Iana keek hem even aan en haalde daarna luchtig haar schouders op. De zon bleef maar fel op haar schijnen waardoor ze over haar voorhoofd streek en wat vochtig aanvoelde. Isis ging wat meer in de schaduw staan, als ze begon te zweten zou dat ook niet echt aangenaam zijn. Gelukkig had ze genoeg deo mee. "Daar ben ik ook heel blij mij schatje," Isis lachte, ze wist niet echt of hij het meende. "Sure." Reageerde ze emotieloos op zijn uitroep. Ergens wist ze niet echt wat te zeggen aangezien hij nogal kort antwoordde. Maar hij kwam dus regelmatig hierheen, mooi. Misschien wou hij wel eens op de foto staan. Kon ze met die foto's naar het modellenbureau gaan. Isis had altijd al een droom gehad om een fotografe te worden. En dit was wel een ultieme kans met Chester. Maar Isis besloot het later nog wel eens te vragen aangezien het nu niet echt het goeie moment was om daarmee af te komen. "mag ook wel, kunnen we samen even wat magic creëren.." "Magic zeg je daar eah?" Isis fronste haar wenkbrauwen en zette haar hand in haar zij waarbij ze Chester bedenkelijk aankeek. Ze tuitte haar lippen voor kort en wreef met haar hand haar haren in de juiste plooi. Er was ergens verder wel een leuk wandelpad. "Stap je mee?" Isis stapte al wat voorop, verwachtte ergens wel dat hij zou volgen. Ergens verder had Isis vroeger met een paar vriendinnen eens een boomhut gemaakt. Of hij daar nu nog stond was voor haar ook een grote vraag. Maar heel misschien stond hij daar nog, eerst maar eens zien. "Of ben ik te min voor je, schat?" Ze legde extra de nadruk op 'schat' en keek even achter haar schouder. Ze begon met haar kont overdreven te schudden en schoot in de lach. Dit kon nog interessant worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimevr maa 04, 2011 10:34 am

Hij plofte neer op de bank terwijl hij zijn tas op de grond liet vallen. Zijn tas kraakte en dat deed hem eraan denken wat hij erin had zitten. Toch sloot hij even zijn ogen voor wat rust. Na een kleine minuut opende hij ze weer en boog voorover. Hij opende met een snelle beweging zijn tas door middel van een rits. Snel graaide hij erin en pakte er een zak paprika chips uit zijn tas. Dat werd al snel gevolgd door drie blikjes monster en vijf blikjes energy. Das spul vermoordde je tanden, maar het was het waard. Hij scheurde de tas open en opende een blikje blauwe monster. Hij nam er snel een slok van terwijl hij zijn Xbox aansloot aan de TV. Al gauw zette hij deze aan en nam hij zijn console in de hand. "Haai?" Chester zette zijn spel op pauze en keek van de bank achterom. Al gauw had hij zich op zijn knieën gezet en zijn armen op de bank laten leunen. "Wel hallo." grijnsde hij even naar haar. Ze stelde zich voor als Blake en stak haar hand naar hem uit. Hij schudde deze toen even. "Chester, aangenaam." zei hij toen terug. Hij stond op van de bank en deed zijn Xbox uit. Wat hield hij van dat ding. Hij deed de zak chips weer dicht en nam een laatste slok van zijn monster die hij toen in de prullenbak naast de bank gooide. "Sorry voor de troep.. Ik heb nog geen slaapkamer uit gekozen, ik dacht dat jij wel als eerste zou willen." zei hij toen met een glimlach rond zijn mond.

Oh wat wist hij nog goed toen hij een stuudje was.. "Stap je mee?" klonk er opeens. Hij knikte en stak zijn handen in zijn vest. "Helemaal niet te min.." grinnikte hij even. Hij keek haar aan. Zou zij iets hebben tegen zoenen op de eerste 'date'? Hij hief zijn schouders maar niet en liep dus maar rustig door. "Hoe lang ben je dan al precies in Santa Monica?" vroeg hij terwijl hij aan een papiertje in zijn zak friemelde. Hij schudde met zijn hoofd zijn haar weer de goeie kant op en keek haar even aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimeza maa 05, 2011 9:42 am

Isis keek Chester grijnzend aan. Hij leek een redelijk ontspannende houding aan te nemen. Chill, de handen in de zakken. Isis deed hem grijnzend na en stak haar handen in haar blauwe skinny broek. Ze probeerde zijn manier van lopen na te doen maar gaf het na een tweetal seconden toch maar op. "Mannen, hoe die lopen, ongelofelijk." Luchtte ze haar gedachten op. Isis had nooit een blad voor de mond genomen, sprak steeds recht uit. Soms kwam dat op het goeie moment en merkte er niemand wat van, soms was dat juist geheel het tegenovergestelde en dan had ze boel met diegene. Ach, een vijand meer of minder. Wat maakte het ook alweer uit in deze wereld? Nog geen uurtje later had ze al eentje rond haar vinger gewikkeld. "Helemaal niet te min.." Isis moest lachen om zijn opmerking. "Nou, dat is dan goed. Because you to damn hot!" Grinnikte ze waarna ze naast hem liep. Goh, opeens kreeg ze zo'n drang om haar lippen op die van hem te drukken. Zo'n bink kwam ze niet elke dag tegen. Isis haalde diep adem, zou hij er wat op tegen hebben? Isis besloot dat straks maar eens te experimenteren. Want wat hij met dat woordje 'magic' bedoelde wou ze ook wel eens weten. Toen hij vroeg hoelang ze al in Monica High was haalde ze luchtig haar schouders op. "Now idea, misschien een weekje? Niet meer dan dat alleszins. Ik ben hier vanwege het in mijn stadje veel te saai was. Altijd die zelfde gezichten, dezelfde uitgaansgebieden. Eens een beetje variatie kan geen kwaad. En ik moet eerlijk zeggen, het is hier heerlijk!" Isis glimlachte oprecht. Ja, het beviel haar hier wel heel goed. De zon, het strand en de sexy jongens. "En jij? Je hebt waarschijnlijk een hoop meisjes aan je been hangen van de eerste dag dat je hier was?" Bracht ze uit waarna ze voor zich keek en uit gewoonte zijn hand vastnam. Waarom ze het deed was voor haar een vraag, maar toch vond ze het gezellig zo lopen. Als Chester dat dan niet vreemd of weird zou vinden. Isis lachte maar keek Chess niet aan, hij zou wel eens moeten weten wat ze over hem dacht..
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimewo maa 09, 2011 4:23 am

"Ik loop heel normaal!" riep Chester lachend en strekte zijn rug. Hij fronste even en keek heel serieus voor zich uit. Al gauw vormde hij zich weer terug in zijn normale loopje en schudde zijn hoofd. "Dat zag er toch niet uit?" grinnikte hij tegen haar.
"Vandaar dat ik je niet herkende.. Je bent hier pas zo kort." een kleine grijns verscheen rond zijn gezicht. Santa Monica was groot genoeg, meer dan genoeg onbekende gezichten; als ze dat zocht. Al gauw vroeg ze hoe lang hij hier was en gokte dat hij meisjes genoeg had sinds de eerste dag dat hij in Santa Monica was. Nou ja, niks was minder waar. Hij was een stuudje geweest dat heel de samenvatting van Call of Duty uit zijn hoofd kende. Nu nog steeds meer dan de helft.. De Tweede Wereldoorlog is blijkbaar niet interessant genoeg meer voor spelontwikkelaars. Medal of Honor is al van setting veranderd en ook Call of Duty heeft met de Modern Warfare-delen een andere kant gekozen. Maar tot nu toe nam Treyarch de Call of Duty-serie uit handen van Infinity Ward en werd er gewoon weer een lekkere, traditionele nazishooter uitgebracht. Tot nu dan! Want ook Treyarch is het blijkbaar zat. Met Call of Duty: Black Ops gaan we namelijk naar de Koude Oorlog. Uit de recente trailer blijkt dat de game zich vermoedelijk afspeelt rond 1974, als de Amerikanen en Russen elkaar constant afbluffen met wapen- en ruimtetechnologie. Ondanks dat het aan de oppervlakte niet rechttoe, rechtaan knokken was, weet niemand wat er zich achter de schermen precies afspeelde. Dat is waar Black Ops over gaat. Je neemt de controle over een soldaat die onderdeel is van de Military Assistance Command Vietnam - Studies and Operations Group. Deze eenheid bestaat eigenlijk een clubje kerels die door middel van onconventionele oorlogsvoering angst en verwarring proberen te zaaien bij de tegenstander. Deze eenheid was behoorlijk berucht tijdens de Vietnam-oorlog. Wat faalde hij hard.
"Ja, eigenlijk wel." grijnsde hij breed. Ze zou niet merken dat het niet waar was, aangezien hij er niet lang over na had gedacht en hij kon liegen als de goden hunzelve.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimewo maa 09, 2011 8:32 am

Isis begon te lachen bij hoe hij opeens zat te lopen. "Mooi heuwr!" Hikte ze nog na lachend. Wat was die gek. En ergens deed het haar aan iemand denken van vroeger. Isis haalde diep adem, ze wilde zelf niet denken aan vroeger. Ze had gehouden van een jongen, hij leek echt sprekend op Chester. Jammer genoeg kwam die liefde niet van twee kanten. Hij had het uitgemaakt omdat hij een ander had gezien die blijkbaar nog mooier en knapper was dan zij. Isis haalde diep adem, besefte dat die tijd eigenlijk maar een jaar geleden was. Isis vond het dan ook even onwennig om naast Chester te lopen, hij deed ook echt gelijk haar ex-vriendje. Toen hij zei dat het misschien wel waar was gaf ze hem een kleine duw in zijn zij. Isis glimlachte en zag in de verte een klein riviertje stromen. Meteen fonkelden er pretlichtjes in haar ogen. Ze had dan wel geen bikini aan, warm was het wel en dat water keek haar veel te aanlokkelijk aan. Isis begon zo hard als ze kon te rennen, wist niet echt of Chester haar nou zou volgen of niet. Onderweg werkte ze haar broek uit en haar topje die ze snel over haar hoofd trok. Ze zat nu in een rode BH en had daar een witte boxershort onder. Dus erg problemen zou het niet vormen om wat te gaan zwemmen. Lopend op de rivier zette ze zich af tegen de zijkant, dook in het water als een dolfijn en kwam proestend boven. Hmm, het was hier echt zalig! Isis lachte, zag dat dit water echt heel proper was en totaal niet vervuild. Met een simpele beweging hees ze zich naar de rand en keek naar Chester. "Geen zin om te zwemmen, liefje?" Isis grinnikte waarbij ze de nadruk had gelegd op 'liefje'. Ze wist niet hoe het kwam maar Chester deed haar steeds het beeld geven van haar vorige, stukgelopen relatie. "En anders veel gebroken relaties gehad? Ik anders wel.. Een tijdje geleden, misschien een jaar ben ik met een jongen gegaan. Hij lijkt echt sprekend op jou, we gingen naar school in Washington. Hij vond me blijkbaar te min, want ie is er vandoor gegaan met een ander." Vertelde ze luchtig waarna ze haar schouders ophaalde. Isis was ergens wel nieuwsgierig naar Chester zijn liefdesleven. Misschien had hij er wel veel ervaring mee, misschien ook weer niet. Isis gooide haar bruine haren naar achteren, voelde aan haar oorbellen die ze gelukkig nog aanhad. Ze had het wel al vaker gehad dat haar oorbellen de vrije voeten hadden genomen als ze wou zwemmen. Ze had die oorbellen van haar ex-vriend gehad, wilde ze eigenlijk niet weggooien omdat ze ze zelf te mooi vond. Daarom ook dat Isis haar haren naar achteren streek zodat de oorbellen goed zichtbaar waren. Hmm, het was hier zalig met de zon op haar huid!
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimevr apr 01, 2011 11:37 am

"En nu weet je waarom we altijd zo lopen," grijnsde hij breed. Ergens deed Isis hem denken aan een vroegere vriendin van hem. Hij had haar uiteindelijk verlaten.. Nou ja, dat was niet helemaal waar. Hij zat op zijn kamer met een ander meisje. Hij lag half bovenop haar terwijl ze elkaar aflebberede. Toen kwam zijn huidige vriendin binnen. Er ontstond een enorme ruzie en bonje waarnaar ze vertrok.
Al gauw rende het meisje, Isis, weg terwijl ze haar kleren uittrok. Score? Een brede grijns verscheen rond zijn mond. Hij verwachtte niet dat ze een bikini aan had en een normale BH zou doorschijnen. Dus dan was het alleen nog een kwestie van haar lichaam geheel in het water te krijgen. Dat bleek geen probleem te zijn, want ze sprong zelf al in het water. "Ik kom al, shawty," riep hij half terwijl hij erheen jogde. Hij trok zijn vest, t-shirt en broek uit. Zijn schoenen waren als eerste eraf gegaan en dan was het alleen nog zijn sokken krijgen. Hij sprong op een voet om die sok eraf te halen en pakte toen de anderen. Onhandig sprong hij wat op de plaats zodat hij zijn sok uit kon krijgen. Eenmaal uit, trok hij deze hard naarboven om hem vervolgens weg te gooien. Maar toen viel hij achterover, in het water. Proestend kwam hij boven water. "Faaaaal," zei hij lacherig terwijl hij naar de zijkant greep en even keek of zijn sok goed terecht was gekomen. Toen hij hem zag liggen bij de rest van zijn kleding duwde hij zich weer van de kant af om zich bij Isis te voegen. Ze was meegaand, iets wat hem beviel. Ze streek haar haar naar achteren waardoor een paar oorbellen zichtbaar werden. Zijn ogen werden een paar millimeter groter. Ja, ho, die oorbellen kende hij! Hij had de neiging om terug te zwemmen naar de kant en het zilvere kettinkje rond zijn nek af te doen, die hij altijd droeg. Het was niet iets wat hij van zijn vriendin had gehad, het was iets dat ie zo lang had gehad als die vriendin hem kende. En geen twijfel mogelijk dat ze die zou herkennen. Hij greep haast naar zijn keel en begon wat te krabben aan de zijkant met een grijns rond zijn mond. Isis.. Hij..
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimema apr 04, 2011 7:18 am

Isis keek lacherig naar Chester die zich probeerde uit zijn kleren te reppen. Maar blijkbaar wilden de kousen niet meewerken en kletste Chester het water binnen. Isis schoot in de slappe lach, dat was zo'n zware faaal! Isis hield haar hand voor haar mond en hoorde de reactie van Chester. "Groentje." Isis lachte, hopend dat Chester besefte dat dat alleen maar voor te plagen was. Het woordje 'shawty' was haar wel niet ontgaan. Ze had dat vroeger zo vaak gehoord! Isis kreeg het gevoel dat ze deze jongen nog al wel eens had ontmoet. Kwam het nu door zijn gekleurde haren, zijn vlotte uitspraak, het woordje 'shawty'? Isis glimlachte onwennig, dit klopte niet meer. De t-shirt van Chester bedekte niet langer meer zijn hals, haar ogen werden groot. Ze week haar gezicht af naar het water, bekeek haar eigen spiegelbeeld. Met twee vingers kneep ze zo hard als ze kon in haar wang. "Aw.." Zei ze luchtig. Nee, ze droomde dus niet. Isis keek weer naar Chester en spetste daarna wat water naar zijn kant. Blijkbaar liep hij er even onwennig bij als zij. Het kon ook gewoon niet anders dan dat ze hem al eens ontmoet had, als het dan niet meer was geweest dan omgaan. "Chester.." Sprak ze, even in haar haren wrijvend. Ze kwam dichterbij en hield zich vast aan de kant van de oever. "Oké nee, laat maar.." Zei ze uiteindelijk waarna ze onder dook en even al het water tegen zich liet neergaan. Oké, dit gevoel was echt weird! Met haar fel blauwe ogen keek ze grijnzend naar Chester. Ze snakte opeens vreselijk naar zijn lippen, om die op de hare te drukken. Maar zou dat niet zwaar fout zijn? Isis zwom speels op Chester af, keek even naar het kettingkje dat om zijn hals hing. "Heb je die .. K-ketting al l-lang?" Hakkelde ze lichtjes. Ze kon zichzelf wel vermoorden met haar gestotter maar nu leek het erop dat ze echt héél verward was en duidelijk de waarheid wilde horen om alles op een rijtje te zetten. En voor Isis het wist had ze haar hand in zijn nek gezet en haar lippen naar voren gebracht. Ze kon er echt niet aan weerstaan, zulke momenten mocht je toch niet aan de kant duwen? Dus Isis besloot er gewoon voor te gaan en duwde haar lippen zachtjes op dezijne. Even stopte ze, deed daarna grijnzend verder. Na een vijftal seconden haalde ze haar lippen ietwat onzeker naar achteren. Het was kort, maar het was een begin.. Als hij dat toeliet natuurlijk ..
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimema apr 04, 2011 7:36 am

“Groentje.” Sprak Isis en een brede grijns was rond Chester’s mond te bespeuren. Hij keek haar even aan. “Ik ben gewoon newb, laat me,” sprak hij lacherig.
Nadat hij zijn shirt uit had gedaan, veranderde de stemming helemaal. Hun blikken kruiste niet meer en ergens schaamde hij zich. Hij begreep niet waarom, want hij had zo vaak zulke streken uit gehaald. En nooit eerder had hij zich ervoor geschaamd, laat staan dat hij zich schuldig ging voelen. Alleen nog uitvogelen waarom dat nu wel het geval was. Isis hakkelde zijn naam eruit en vroeg of hij dat kettinkje al lang had. Voor een moment keek hij haar aan, al was dat niet geheel zichtbaar door zijn haar.
Voordat hij kon verklaren wat er aan de hand was voelde hij haar lippen tegen de zijne. Ze keken elkaar even aan, verbaasd. Voor een seconde leek het alsof het net zo was als vroeger, al zouden ze dat beide nooit toegeven. Waarom zouden ze ook? Dat zou het moment alleen maar verpesten. En laat dat nou net zijn wat hij niet wou. Hij had geen zin om te zeggen dat hij die Chester was van jaren terug. Van toen hij en zij nog een koppel vormde. Dat zou het moment verpesten.
Na elkaar voor enkele seconden hebben aangestaard, zoende ze elkaar weer. Zijn handen lagen op haar onderrug, net boven haar kont. Zijn voorhoofd drukte zich tegen dat van haar en zijn lippen waren tegen die van haar geduwd. Ze lieten om de drie seconden los, om elkaar vervolgens weer vast te pakken. Hun lippen produceerde samen een smakkend geluid terwijl zijn handen soort van hele kleine cirkeltjes maakte, in een masserende beweging. Hij liet het niet toe dat ze haar lippen van de zijne haalde, totdat ze op een gegeven moment allebei ophielden.
Zijn blauwe ogen keken haar voor een moment strak aan. Hij zwiepte met zijn hoofd zodat zijn haren weer opzij gingen. Hij knipperde een keer. Hun lichamen zaten nog steeds dicht tegen elkaar aan en zijn handen waren op haar kont gerust. Al gauw liet hij los en keek hij haar opnieuw aan. Wat kon hij zeggen? Wat moest hij doen? Hij sloot zijn ogen voor een seconde voordat hij ze weer opende.
“Isis, ik heb dat kettinkje al sinds ik tien ben,” sprak hij. Dat was een soort van manier om te zeggen dat hij die Chester was van al die jaren terug. Van op de bassisschool en de brugklas. “En ik weet hoe je aan die oorbellen bent gekomen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimema apr 04, 2011 8:00 am

Isis voelde de zoen steeds langer en langer duren, ergens vond ze dat ook helemaal niet erg. Ze legde haar hand op zijn wang en streelde daar zachtjes over met haar duim. Telkens een paar seconden verstreken leek de adrenaline steeds hoger te kruipen. "Hmmm.." Murmelde ze enkel ertussenin. Ze wilde dit moment niet verpesten door te zeggen wat ze dacht, dat ze deze Chester al kende, meer dan genoeg. Isis haalde haar lippen van de zijne af toen ook hij zin greep loste. En toen kwamen de woorden, die opeens allemaal emoties los wekten. "Echt.. Ik bedoel .. Chess?" Isis voelde hoe ze tranen voelde opkomen maar weerde die van haar af. Een ongemakkelijke glimlach verscheen op haar gezicht. "Grappig .. Hoe. Nou ja .. We weer samen zijn gekomen." Probeerde ze er kruipend uit te krijgen. Niet dat ze opeens aan het kruipen was, maar dan de figuurlijke manier. Isis wreef met haar vinger over haar lippen. Was dit écht? Was dit dé Chester die haar een lange tijd geleden had laten zitten? Isis moest nog even nadenken vooraleer ze het water uitstapte en haar kleren bijeen raapte. Ze deed ze vluchtig aan, keek naar Chester. "Het is nogal moeilijk.." Verklaarde ze half droog aangezien ze wist dat Chester wel zou moeten weten waarom ze zo deed. Isis bedacht even alle uitwegen, of ze liep weg en ontweek al de vragen die ze misschien nog kon stellen. Of ze ging weer naar hem toe en probeerde te achterhalen waarom hij die ene nacht plots weg was. Isis besloot dat tweede te doen. Met haar zwarte kleedje over haar lichaam gegooid liep ze op Chester af, ging net naast hem gaan zitten en legde haar benen in het water. Fijn, nu zaten ze hier wel leuk. Isis keek naar haar nagels, liet haar hand daarna naast haar vallen. "Waarom was je opeens weg?" Probeerde ze zachtjes. Haar stem klonk serieus, ze wou zekerheid van Chester. Isis boog zich wat naar voren om haar knieën daarna op te trekken en haar hoofd op haar knieën te leggen. Ze voelde aan haar oorbellen die ze al zeker een paae maanden aanhad. "Ik heb ze nooit afgedaan.." Zei ze meer tegen zichzelf dan tegen iemand anders. Of het Chester nou zou interesseren wist ze niet. Isis ging wat dichter naar Chess toe zitten en drukte een kleine kus in zijn nek. Hoe het kwam dat ze zo hunkerde naar zijn lichaam wist ze niet. Dus herstelde ze zich meteen en keek hem weer serieus aan. Dit moest eerst onthuld worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Chester

Chester


Posts : 218
Naam : Fracas

Profiel
Naam: Chester Massri
Partner: Oh, oh, sweet, sweet love is making me go off the wall, making me fly. Can't sleep; got a big crush. Can't sleep; need a sugar rush
Vereniging: xfml

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimeza apr 09, 2011 12:03 am

Chester keek haar even aan. “Ja…” fluisterde hij even zachtjes. Hij was Chester. Zij Isis. En niet een andere Isis, maar de Isis. Die ene van vroeger. Van al die tijd terug… Toen hij nog een jonkie van veertien jaar was. “Ja ik ben het… Die van die oorbellen.” Bij die zin kwam een kleine grijns rond zijn mond. Ja, humor, niet dus.
Hij wist dat ze inmiddels haar eigen leven leidde en dat hij niet kon zorgen dat ze al haar tijd aan hem besteedde. Maar ergens wou hij dat het net zo kon zijn als vroeger… Alleen dan anders. Zonder dat al die stomme problemen in de weg kwamen. Zijn ego en behoefte aan meer dan dat hij al had. Konden ze niet terug? Hij was zo ziek van de leugens van elke relatie, de leugens dat dat andere meisje niks voor hem betekende.
“Je bent zoveel meer dan dat je dacht dat je kon zijn…” fluisterde hij zachtjes. Ze was veranderd. Vroeger was ze leuk, nu was ze gewoon super heet. Hij had bijna meteen spijt dat hij vreemd was gegaan. Dat ze binnen was gelopen en hem met een ander had gezien. Ughe, dat waren geen mooie tijden. Hij keek haar nog steeds aan. Bruin haar, bruine ogen en zeer herkenbare make-up. Dat hij haar niet eerst had herkend. Onbegrijpbaar. Ze vroeg waarom hij weg was gegaan? He? Wist ze niet meer dat hij vreemd was gegaan? Daar kon hij goed gebruik van maken. Ze hoefde niet eens meer te weten dat hij vreemd was gegaan. Hij kon gewoon door alsof dat nooit was gebeurd. Yes! Yes! Score!
“Nou kijk… Ik had thuis wat problemen… Ik wist niet goed meer wat ik wou en was nogal verward door onze relatie. Ik deed wat domme dingen en we verhuisde terug naar Florida,” vertelde hij. Dat was niet allemaal gelogen. Al was dat verhuizen pas een jaar na hun relatie. Maar dat hoefde zij niet te weten. Hij had gezegd dat hij domme dingen had gedaan, waaronder het zoenen en aanraken van dat andere meisje. Maar als zij zich dat niet kon herinneren, des de beter voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitimeza apr 09, 2011 12:52 am

Isis keek Chester voor een moment twijfelend aan. Zou ze hem moeten geloven? Was het echt dié Chester, die haar had achtergelaten. Maar het enige waar ze zich echt aan irriteerde was dat ze helemaal niet meer wist waarom hij haar had achtergelaten. Isis rolde onopmerkelijk met haar ogen. Ach, Chester mocht dat eens éérlijk gaan vertellen! Op eerlijkheid stond haar naam wel geschreven op het lijstje van 'de ideale relatie'. De grijns op het gezicht van Chester deed haar lachen. Oké, die ene jongensachtige grijns, echt geweldig. Isis hoorde wat Chester zei en even raakte ze wat onzeker. Meende hij wat hij zei? Hield hij nog van haar? Isis was net van de kaart geslaan, wist niet wat ze moest zeggen of doen. "Uh-hm." Zei ze even niet wetend welke houding ze moest aannemen. Isis sloeg haar blik neer. Komaan Isis! Die heette jongen is wel tegen jóú bezig eah! Doe niet zo pessimistisch en onzeker! Domme trut die je bent, die jongen houd nog van je! En jij van hem! Isis schudde haar hoofd, daar hadden haar gedachtn een punt gemaakt. Eén-nul zal ze maar zeggen. En even dacht ze zich over te laten aan haar gevoelens en het weer te proberen. Maar meteen weerhield ze zich ervan om hem meteen in de armen te vliegen en voluit te zoenen. Nee, eerst wilde ze een duidelijk antwoord over het feit waarom hij haar had achtergelaten. Net alsof hij een gewone steen wegsmeet. Maar meteen was die gedachte weg gevlogen toen hij zei dat hij naar Florida moest verhuizen en zo geen contact met haar kon leggen. "Echt?" Isis keek hem met grote ogen aan, voelde hoe ze boos op zichzelf werd. "En ik al die tijd denken dat je met een ander meisje vertrokken was.." Beaamde ze waarna ze Chester aankeek en even niet wist wat te zeggen. Het was opeens zo ..'BAM'. En dat moment kon ze dus ook niet beschrijven. "Je wilt niet weten hoe zeer ik je nu wil zoenen." Zei ze zachtjes, heel fluisterend op haar charmante liefelijke stem. Eéntje die Chess zeker moest herkennen. Isis stapte langs de zijkant van het water naar hem toe en drukte teder een kusje op zijn lippen, legde haar armen rond zijn nek en duwde haar lichaam tegen hetzijne aan. Man, dat voelt goed! En aangezien Chess een lekker lijf had kon ze ook niet anders dan opnieuw dol verliefd geraken. Isis haalde haar lippen na een tijdje van de zijne af en glimlachte stralend naar hem. "Wilt sexy weer met haar shawty zijn?" Zei ze zachtjes, hem even aankijkend en een korte streel te geven over zijn bovenarm met haar vinger. Ergens hoopte ze op een kus, een 'ja' of een dikke knuffel die haar vraag zou beantwoorden. Maar daar wist ze nog niet zoveel van, dat was nog een lege plek met een groot vraagteken. We shall see..
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Photografie ~  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Photografie ~    Photografie ~  Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Photografie ~
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Buiten Santa Monica :: Topanga State Park-
Ga naar: