Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Chilling zetten

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitimevr feb 25, 2011 9:30 am

Nadat hij het es had gedumpt liep hij een luxe bar binnen. Dit waren mischien meer zijn soort mensen. Hij gaf even een korte blik door de bar en bestelde daarna een drankje. Hij liep naar een bank toe en liet zich erop neer ploffen. Hij moest zijn ouders maar o wat meer geld vragen. Hij had alles in die paar weken er al door heen gejaagd. Dat deden ze wel, ze waren zo makkelijk beïnvloedbaar en aangezien hij enigskind was werd hij enorm verwend. Wie niet naar hem luisterde kreeg altijd een woede aanval op zich gestort. Eigenlijk had hij naar een school voor moeilijk opvoedbare kinderen gemoeten vond hij zelf maar zijn ouders wilde alleen het aller beste voor hun zoon. Maar hij begreep niet waarom hij hier dan gedumpt werd. Hij zuchtte even. Maar zijn gedachte werd al snel verstoord doordat een meisje begon te gillen. Noujah daar leek het op. Het was een irritante rot lach. Gelukkig kon hij zich inhouden anders had hij die lach rechstreeks haar mond weer ingeslagen, maar hij had nu al probleen genoeg. Hij moest even bedenken hoe hij dat mes van zijn opa verborgen kon houden. Hij had wel zo zijn sneaky ideeën. Hij keek even rond of er nog lekkere chicks waren maar dat viel tegen. Hij zag overginds wel een enom knappe boy, maar daar mocht hij niet aan denken vond hij. Dat waren de foute gedachten volgends zijn ouders. Hij nam een slok van zijn drankje en staarde voor zich uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitimevr feb 25, 2011 12:02 pm

[If I may...]

Elegant stapte ze uit de taxi, recht voor de deur van de Zanzibar, ze had horen zeggen dat dit een luxe bar was en dat was wel waar ze van hield. Vandaag was niet haar dag, een gevoel van eenzaamheid had bezit van haar genomen en ze had veel dingen aan haar hoofd. Dit was haar manier om alles even te vergeten. Aan haar voeten droeg ze hoge zwarte naaldhakken en ze had een sexy zwart jurkje aangetrokken. Het was een gewaagde outfit, maar ze had behoefte aan zo'n nacht. Haar haren waren los en ze had zich mooi opgemaakt, haar houding was trots en arrogant. Ja, ze was klaar voor een foute nacht. De uitsmijter bij de deur liet haar zonder te twijfelen naar binnen, toen ze langs de rij liep, rechtstreeks naar de ingang. Voordat ze de taxi had besteld, had ze thuis al wat gedronken, maar ze had zich ingehouden, ze wilde in ieder geval zeker zijn dat ze de club ook daadwerkelijk zou bereiken. Eenmaal binnen bekeek ze nieuwsgierig de hele ruimte. Het was duidelijk een bar voor de rijkere mensen. Haar blik bleef hangen op de bar en ze besloot daar eerst maar eens heen te gaan. Het was redelijk druk al, dus het duurde even voor ze bar ook echt bereikte. Ze zocht een lege kruk op en ging daar op zitten. De barman snelde naar haar toe, om haar bestelling op te namen. "Doe maar een glaasje whisky." zei ze beleefd tegen hem. Natuurlijk was ze officieel te jong om te drinken, maar daar deden ze bijna nooit moeilijk over bij haar. Ze slaakte een zucht en wachtte geduldig op haar glaasje whisky.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitimeza feb 26, 2011 5:28 am

Toen hij zo hopeloos voor zich uit zat te staren liep er ee meisje binnen. Ze viel hem meteem op. En nu er toch geen bekende waren... Hij stond voorizhtig op en wankelde wat want het drankje was wat verkeerd gevallen. Zoveel alcohol zat er toch niet in? Ach ja wat zou het, hij was hier om te feesten. Hij liep naar het meisje toe. ''Hallo dame. Ik ben Amestigon, je viel me meteen al op toen je binnenkwam, ken ik je soms ergends van?'' zei hij charmant en glimlachde vriendelijk. Wat een uber slechte openigszin maar hij was hier ook niet echt om te versieren. Maarjah nu Avalana er toch niet was.. Hij keek haar glimlachend aan. ''Waar kom je vandaan? Je ziet er bijzonder mooi uit vandaag'' zei hij weer. Nomaal zei hij dat soort dingen niet zomaar, maar nu kon het hem niks schelen. Hij wilde gewoon even los gaan vanavond en aangezien zij hier binnenkwam was zij waarschijlijk ook uit een rijkere familie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitimeza feb 26, 2011 5:38 am

De barman bracht haar glas whisky en ze knikte vriendelijk om te bedanken. Gretig dronk ze het op, het was duidelijk sterke alcohol, maar dat had ze vannacht gewoon even nodig. Toen ze zich omdraaide zag ze een knappe jongen naar haar toe wankelen. ''Hallo dame. Ik ben Amestigon, je viel me meteen al op toen je binnenkwam, ken ik je soms ergens van?'' vroeg hij aan haar toen hij haar bereikt had. Ze schudde ontkennend haar hoofd, nee, ze kende de jongen niet. "Hallo Amestigon, mijn naam is Stephanie. Volgens mij ken ik je niet." antwoordde ze vriendelijk. De jongen was direct, daar hield ze wel van. Op haar gezicht verscheen een mooie glimlach toen Amestigon haar weer complimenteerde. God, wat hield ze toch van complimentjes. "Ik kom uit Miami. En jij? je hebt een aparte naam." antwoordde ze op zijn vraag. "Bedankt, zelf zie je er ook goed uit." Het was waar, het was zeker een knappe jongen. Ze had het gevoel dat dit een goede nacht ging worden, een nacht om alle problemen te vergeten.. Verleidelijk knipperde ze even met haar wimpers en ze keek hem veelbetekenend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitimeza feb 26, 2011 10:11 am

Ze reageerde gelukkig positief op hem. Hij had al een paar keer een flinke klap in zijn gezicht gehad. ''Ahh Stephanie, mooie naam voor zo'n prachtige dame, kom je hier vaken? Vast niet anders was je me wel opgevallen'' zei hij glimlachend en kwam dichterbij staan. Hij bestelde snel nog een drankje. Toen ze zij dat ze uit miami kwam was hij een beetje geschokt. Wouw het leek net of ze voor elkaar gemaakt waren. Hij had Avalana alleen al... Het maakte toch niet uit als ze niks wist... ''Wouw je maakt een grapje? Ik kom ook officieel uit miami, ik ben er geboren en toen verhuist naar een dorp en daarna zijn we er weer naar toe gegaan'' zei hij helemaal entoisiast. Zijn drankje werd aangegeven en hij dronk het in een keer leeg. Wouw dat was best sterk. Nu kon hij mischien de hele avond door gaan. ''Wil je dansen schoonheid'' zei hij glimlachend. Voordat ze kon antwoorden trok hij haar mee de dansvloer op. Er was een langzaam nummer op dus dat was het perfecte tijdstip. Snel trok hij haar tegen zich aan voordat een andere jongen dat deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitimeza feb 26, 2011 11:44 am

Dat de jongen iets van haar wilde was meer dan duidelijk, anders zou hij niet zo met complimenten strooien, maar het boeide haar niet, ze wilde het zelf ook. Misschien was het wel een hele foute jongen, maar ze had genoeg alcohol op om daar verder niet aan te denken. "Nee, dit is de eerste keer," antwoordde ze op zijn vraag. Ze keek verrast toen hij vertelde dat hij ook uit Miami kwam. "Wat een toeval zeg," zei ze enthousiast tegen hem, terwijl ze toekeek hoe hij zijn drankje achterover gooide. Uiteraard wilde ze wel dansen, dat was één van de redenen dat ze hierheen was gekomen. Voor ze daadwerkelijk kon antwoorden, nam hij haar al mee naar de dansvloer. Dansen was één van de dingen waar ze van hield. Bij toeval was er net een langzaam nummer toen zij de dansvloer bereikten. Amestigon trok haar meteen tegen hem aan en ze protesteerde niet. In tegendeel juist. Ze duwde haar lichaam nog meer tegen hem aan en keek hem even zwoel aan. Hun lichamen bewogen samen op de muziek. Langzaam boog ze haar hoofd naar voren en fluisterde zachtjes in zijn oor. "Dit belooft een goede nacht te worden." Daarna keek ze hem betekenisvol aan, nog steeds bewegend op de muziek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitimezo feb 27, 2011 5:19 am

Ze werkte blijkbaar mee. Dat was wel geluk hebben. Hij had et bloedheet, of het kwam door haar of door de alcohol. Hij wist niet eens wat hij gedronken had waarschijnlijk whisky achtige troep. Wat maakte het ook uit, het was party time. Hij bewoog soepel mee met de muziek. Hij wist niet eens dat hij kon dansen want normaal haatte hij het maar nu kon het hem niks schelen. De muziek werd al meer rockachtiger. ''Kom dan gaan we helemaal los op deze plaat'' zei hij glimlachend en begon wilde te dansen. Hij hoopte dat ze mee deed want dan kon het wel is grappig worden. Sommige mensen begonnen te lachen. Dat boeide hem vrij weinig want hij had zich nog nooit wat van andere aangetrokken dus nu al helemaal niet. Het werd langzaam al wat drukker. De sfeer werd wat ontspannender want sommige mensen hadden al aardig wat gedronken en begonnen nu ook wild te dansen. Hij liep naar de bar en bestelde twee drankjes van dat spul wat hij net ook had en gaf er een aan stephanie. In een paar slokken had hij het alweer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitimezo feb 27, 2011 6:09 am

De muziek veranderde en werd wat wilder, net als Amestigon zijn dansbewegingen. Ze knikte op zijn voorstel om los te gaan en begon al snel met hem mee te doen. Stephanie was goed in dansen en liet dat duidelijk merken door wat sexy dans moves te doen. Blijkbaar vonden andere mensen hen grappig, maar dat negeerde ze gewoon, net als hij. Het viel haar op dat meer mensen aan het losgaan waren en ze glimlachte vrolijk. Amestigon liep naar de bar en bestelde twee drankjes voor hen. Ze volgde hem snel, zodat ze niet alleen op de dansvloer achter zou blijven. Toen hij haar het drankje gaf, gooide ze het achterover in haar keel. De wereld om haar heen werd weer een stukje vager en haar coördinatie nog slechter. De kans dat ze nu zou vallen als ze te wild zou dansen, werd steeds groter, maar het kon haar niks schelen. Nu ze niet meer op de dansvloer waren, maar meer richting de bar, had ze meer aandacht voor Amestigon. Ze dacht dat hij vrijgezel was, want anders zou hij vast niet zo met haar omgaan. Langzaam ging ze dichterbij hem staan en uiteindelijk drukte ze haar hele lichaam tegen hem aan. Zoetjes glimlachte ze naar hem, daarna pakte ze zijn hand en nam hem weer mee naar de dansvloer. Daar begon ze tegen hem aan te dansen, met haar gezicht dicht bij zijn gezicht. Af en toe verloor ze bijna haar evenwicht, maar doordat ze dicht tegen Amestigon aan stond viel dat niet zo op. Ze zakte af en toe door haar knieën en kwam daarna weer omhoog. Meerdere mensen keken naar hen, naar haar gewaagde dans moves. Voor Stephanie was alleen Amestigon belangrijk nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitimema feb 28, 2011 9:04 am

Hij keek aar glimlachend aan. Hij was nu zo van de wereld dat hij geen eens meer wist wat hij aan het doen was. Hij zag allemaal mensen kijken...Of was dat nou van de drank. ''Je bent echt een beeldschoon meisje en ik vind je helemaal geweldig.. trouw met me...'' zei hij lacerig toen hij de dansvloer werd opgetrokken. Toen ze zo sexy begon te dansen kon hij zich helemaal niet meer inhouden. Hij begon aar vollop te zoenen. Hij dacht niet eens meer aan avalana. Als je aan hem vroeg of hij haar kende wist hij het mischien niet eens meer. Wat zou ze ontploffen als hem zo zag maar hij had haar al zo lang niet gezien... Hij voelde zich een beetje duizelig maar zoende haar gewoomn door. ''He schatje, ik wil bij je blijven voor de eeuwigheid'' zei hij charmant. Maar of hij dat nou echt meende. Hij had het ook zo vaak tegen andere gezegt.. Maar dit meisje was zo speciaal. Zijn gedachtes waren helemaal ergends ander. Hij ging langzaam met zijn hander naar haar kont toe en trok haar dicht tegen zich aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Stephanie

Stephanie


Posts : 201

Profiel
Naam: Stephanie Smith
Partner: Pick me, choose me, love me.
Vereniging: L8 Nites

Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitimedi maa 01, 2011 2:01 am

''Je bent echt een beeldschoon meisje en ik vind je helemaal geweldig.. trouw met me...'' Ze schudde haar hoofd, waarschijnlijk wist hij morgen nog maar vaag hoe ze eruit zag, maar toch vond ze het heerlijk om zulke complimentjes te krijgen. De opmerking over het trouwen liet ze maar voor wat het was, typisch een dronken jongen. Plotseling drukte hij zijn lippen op haar mond, even was ze te verrast om te reageren, maar daarna zoende ze vol overgave terug. Een slimmer iemand was misschien weggegaan, maar het kon haar op dit moment allemaal niet zo veel meer schelen. "Je bent lief." mompelde ze tegen hem toen hij haar voor de zoveelste keer probeerde te vleien. Ze voelde zijn handen op haar kont en ze werd tegen hem aangeduwd. Alcohol verlegde duidelijk haar grenzen. Stiekem hoopte ze dat ze niemand van school zou zien, ze wilde eigenlijk liever niet een slechte reputatie en als mensen dit zouden zien, zou ze die echt wel krijgen. Ze zette die gedachte van zich af en zoende verder met Amestigon. Uiteindelijk stopte ze even, om wat aan hem te kunnen vragen. "Je hebt geen vriendin toch?" vroeg ze aan hem. Het antwoord kon haar nu eigenlijk niet heel veel schelen, maar ze zou zich ergens wel schuldig voelen als hij wel een vriendin had. Zelf was ze gelukkig gewoon single.
Terug naar boven Ga naar beneden
Amestigon

Amestigon


Posts : 74

Profiel
Naam: Amestigon
Partner: Avalana
Vereniging:

Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitimewo maa 02, 2011 8:44 am

Toen ze vroeg hij een vriendin had moest hij even nadenken. Hij wist echt helemaal niks meer. ''Nee, ik ben denk ik gewoon singel'' zei hij een beetje lacherig en streelde met zijn hand door haar haar. ''Ben jij singel vast niet want je bent ect zo mooi, ik geloof nooit dat zo iemand als jou singel kan zijn, dus je gaat vreemd'' zei hij een beetje op een onheldere toon. Hij was zichzelf. Maar op een verkeerde manier. Hij versierde zo een meisje, dat lef had hij normaal ook maar toch was het anders, alsof zijn hoofd er totaal niet bij was. Hij bestelde nog een drankje, mischien ielp dat. Maar dat zou onwaarschijnlijk zijn want zijn gedrag werd er alleen maar erger op. Vroeger ging hij met zijn rijke vrienden flessen met extreem dure wisky opetrekken en op een avond dronken ze met ze 3e 2 flessen leeg. Dan was je aardig heen. Want ze werden enorm agressief en gingen wat meisjes lastigvallen die in de buurt woonde. Dat was enorm komisch want ze gingen voor het raam staan zingen en die ouders dacten dat het gestoorde mensen waren en belde de politie. Ze werden een paar keer opgepakt omdat ze niet meer precies wisten wie ze waren en wat ze ookalweer deden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Chilling zetten Empty
BerichtOnderwerp: Re: Chilling zetten   Chilling zetten Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Chilling zetten
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Party District :: Zanzibar-
Ga naar: