Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Babbelbox

Ga naar beneden 
+62
Amestigon
Asher
Jackeline
Sophia
Lander
Kenneth
Virginia
Jamy
Eléonore
Madison
April
Dave
Hyde
Sylvana
Savannah
Iris
Emilie
Joshua
Mac
Lauren
Alecia
Joël
Zane
Jasmine
Serena
Jacky
Ayanna
Lyron
Tyler
Sarah
Brooklyn
Ruby
Alice
Wyatt
Stephanie
Mike
Nate
Niels
Vince
Alain
Sawyer
Jeremy
Isis
Hailey
Julia
Eloisa
Ayse
Nick
Malin
Yasmine
Iana
Kaelin
Jimmy
Christian
Ezio
Regina
Ian
Sterre
Abel
Esther
Chester
Mittens
66 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
AuteurBericht
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimewo maa 09, 2011 7:20 pm

Ik wil mijn tanden poetsen. Ochtend adem.. D=
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimewo maa 09, 2011 10:13 pm

Zo meteen me maar ff omkleden en op naar 1 uurtje inzage Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimewo maa 09, 2011 11:09 pm

Goede morgen iedereen Very Happy

Heerlijk die studie dagen van leraren Very Happy Hierdoor heb ik vandaag en morgen vrij ^^ Helaas heb ik wel irritand veel hw, en heb ik 2 feestjes en oefenen voor de musical dus heb het wel druk --' Maar heb wel zin in die feestjes <3
Ben voor vandaag klaar met mijn wiskunden, ben nu bezig met ANW en als ik daar mee bezig ben ga ik eindelijk posten (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimewo maa 09, 2011 11:18 pm

Nog steeds ziek in mijn bed, moet zeggen dat disney XD en nickelodeon me nu aardig mijn neus uit komen zetten, gelukkig moet ik mijn natuurkunde en Duits nog leren, strip nog afmaken en spullen kopen voor de kraammand voor de vriendin van mijn vader. En morgen HOPELIJK naar school & mijn vader
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimewo maa 09, 2011 11:23 pm

De activiteit die ik bij ANW moet maken is vervelend lang T_T, ik haat dat vak echt... Nu moet door middel van gnomen de schaduw verloop van een dag en een jaar verklaren. Geen idee hoe ik dat ga doen, eerst maar de opdrachten in het WB maken --'

Beterschap Sanne <3
Is het nu trouwens geen kleuter nickelodeon? Met Dora enzo? xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimewo maa 09, 2011 11:36 pm

Dankje <3 ik kom er achter dat ik mijn moeder ook heb aangestoken, dus inmiddels zit heel het huis hier te rillen en hebben we beide bijna geen stem meer.
Nee, het is GELUKKIG vakantie en dan zenden ze geen nick jr. uit en er staat sowieso nu disney XD op. Tofu's echt een scheef progamma, snap niet wat ik er vroeger aanvond
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimewo maa 09, 2011 11:42 pm

Wens je moeder ook maar beterschap dan (aa)
Oja, tuurlijk --' Eigenlijk had ik dat moeten weten... Ik kom trouwens zo op msn, ben zo ongeveer klaar met ANW het is nu bewolkt dus kan die opdracht niet uitvoeren. Bovendien snap ik er niks van dus ik ga volgende week wel even naar die docent toe xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimewo maa 09, 2011 11:45 pm

Het is echt raar dat ik nooit ANW zal hebben, eergisteren vertelde mijn mentrix dat ik hoe dan ook naar de havo moet, zelfs al sta ik gewoon goed aan het eind van het jaar.
Snap jij het nog?
WHOEHEOE, ik ben zo van de tofu's af en dan komt phineas and ferb
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 12:37 am

Ik was van plan vandaag voor ik moet gaan overal te posten waar ik moest posten, vraag me af of dat gaat lukken want het zijn best veel topics xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 1:42 am

Whoepiee, ik heb een dagje vrij Very Happy

Ik helemaal happy, kom ik erachter dat ik lang niet de enige ben met een dag vrij xd
En sommigen zeiden zelfs "ik heb vakantie" ;o
Dan klinkt een dagje vrij opeens een stuk minder leuk xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Alice

Alice


Posts : 904

Profiel
Naam: Alice Pioggia
Partner: Nobody said it was easy..
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 1:59 am

Haha, ik ben dus niet de enige met een dagje vrij xD Wist al wel dat er mensen waren met vakantie (aa) Maar mijn zusje en broertje zijn wel op school Twisted Evil
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 2:02 am

Haha, dat is natuurlijk het mooiste; als je broertje & zusje wel naar school moeten.. Very Happy
Jammergenoeg heb ik een oudere broer, dus is die ook de hele dag thuis :/

Ik wou trouwens gaan shoppen vandaag, maar aangezien ik morgen een pta heb dat ik nog moet herkansen is het misschien verstandiger dat ik ga leren. Bah, leren op mijn vrije dag... xd

Zei jij nou btw dat je twée dagen vrij hebt? Als in.. extra lang weekend? Surprised
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Posts : 439
Naam : Daphne

Profiel
Naam: Mike Prado
Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 2:08 am

Mijn broertje is niet veel jonger dan mij, hij zit ook op de middelbare maar op een andere school, dus hij heeft geen vrij Very Happy
Das wel jammer ja, bij mij is alleen me vader thuis die werkt vandaag thuis xD

Het zou eigenlijk verboden moeten worden, hw maken op vrije dagen (aa) Succes met die pta morgen Wink

Ja, extra lang weekend Very Happy Wel een vermoeidend weekend xD, maar wel leuk ^^

Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast




Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 2:14 am

Eindelijk, na tijden lang zoeken, een nieuwe ava voor Daniel gevonden. Het is even wennen, maar ik ben er blij mee.
Wat vinden jullie van de nieuwe ava van Daniel?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylvana

Sylvana


Posts : 29

Profiel
Naam: Sylvana Placia
Partner: ...
Vereniging: Swaaah...

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 2:34 am

Ik vind 'm leuk hoor ^_^
Niks mis mee.
Ik zit te twijfelen of ik mijn eigen ava moet veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Isis

Isis


Posts : 160

Profiel
Naam: Isis
Partner: Hye dude! No.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:43 am

Sarah schreef:
Whoepiee, ik heb een dagje vrij Very Happy

Ik helemaal happy, kom ik erachter dat ik lang niet de enige ben met een dag vrij xd
En sommigen zeiden zelfs "ik heb vakantie" ;o
Dan klinkt een dagje vrij opeens een stuk minder leuk xd

Ik heb vakantieee! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyron
Moderator & Prom King 2010
Lyron


Posts : 1629
Naam : Jeanine

Profiel
Naam: Lyron Bellucci
Partner: x.
Vereniging: L8 Nites

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:46 am

Daniel schreef:
Eindelijk, na tijden lang zoeken, een nieuwe ava voor Daniel gevonden. Het is even wennen, maar ik ben er blij mee.
Wat vinden jullie van de nieuwe ava van Daniel?

Ik vind hem gaaf! Very Happy
Wel een beetje fletse kleuren, maarja tongue
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 3:54 am

Woeiii ik ga volgende week donderdag een dagje naar Lille. Very Happy Dan moet ik wel 3 uur ('s nachts ja o.o) opstaan, we vertrekken om half 5. En dan zijn we waarschijnlijk pas rond half 1 thuis ofzo xD. Maar ik heb er zin innnn. Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Mike

Mike


Posts : 439
Naam : Daphne

Profiel
Naam: Mike Prado
Partner: Iris, when I look at you I'm shore oure love is worth fighting for ღ
Vereniging: Famous

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 4:18 am

En toen moest ik een luchtbedpomp mee nemen xD Ga hem nu alvast in mijn tas stoppen, anders vergeet ik hem geheid, en dan moet iedereen vanacht op lege luchtbedden slapen (aa)
Terug naar boven Ga naar beneden
Malin

Malin


Posts : 824
Naam : DeNies (Niesje voor mijn vrienden)

Profiel
Naam: Malin Jaerbyn
Partner: -
Vereniging:

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 4:24 am

Ik moet hopen dat de lerares inziet wat voor blunder ze hebben gemaakt tijdens het tentamen in verband met psychische stoornissen en het begaan van criminele activiteiten ... En dat ze mij die ene verdomde punt erbij geven. Dan heb ik een voldoende ...
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylvana

Sylvana


Posts : 29

Profiel
Naam: Sylvana Placia
Partner: ...
Vereniging: Swaaah...

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 4:56 am

Bij mijn examen vorig jaar is pas iets stoms gebeurd: we moesten op de pc een typexamen afleggen, maar dat programma had niet dezelfde oefening als in het boek, dus stond bijna alles natuurlijk fout gemarkeerd. Wat hebben die mensen op het examen gedaan? Die hebben dat van iedereen erbij gerekend! Tss...
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:38 am

Informatie:
Ik ben ongeveer 20 - 25 kilo overgewicht. Ernstig natuurlijk, daar ben ik sinds de afgelopen 2 weken intensief aan op het werken en ik ben 8 kilo afgevallen! ^^ Deze had ik er al afgerekend, dus ik ben nog steeds 20 - 25 kilo overgewicht. Ik heb op het internet gelezen dat ik het beter wat langzamer aan kan doen, zodat ik geen losse huid krijg (je weet wel, als je huidjes helemaal loshangen omdat er eerst te veel vet in zat c: ). Ik ga vanaf volgende week maandag 2x per week naar fitness voor 1 uur en ik doe 40 - 50 jackknives voordat ik ga slapen.

Mijn nieuwe dieet:
4 boterhammen per dag. 2 tussendoortjes (droge koekjes, geen familie-zakken chips xD) en avondeten. Wat drinken betreft mag ik 1x limonade en de rest allemaal water. Als ik ga logeren mag ik best een colaatje en een paar chips (bij Naomi stuff ik me hele face vol, maar dat moet nu maar eens afgelopen zijn).

Stelling:
Ga ik nu te ver of niet? Draaf ik te veel door en eet ik te weinig of is het zo goed?

--

Ik heb pas tot voor kort zo'n eetpatroon en bij Naomi heb ik alsnog moeite om me mond niet vol te proppen met junkfood (dat bleek vandaag hard genoeg xD).
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayanna

Ayanna


Posts : 932
Naam : Esmée

Profiel
Naam: Ayanna Andersson
Partner: I just wanna be with you so badly, I don't even know how to express it in words anymore.
Vereniging: -

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:40 am

Hm, ik vind niet dat je doordraaft. Een vriendin van mij is in nog geen maand van 66 kg naar 49 gegaan, dát was pas doordraven. Dit is wat ik ook ongeveer eet op een dag. :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Hyde

Hyde


Posts : 239

Profiel
Naam: Hyde Evans
Partner: I was prayin' that you and me might end up together, it's like I'm wishing for rain as I stand in the desert, but I'm holding you closer than most, 'cos you are my heaven.
Vereniging: x

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:44 am

Ayanna schreef:
Hm, ik vind niet dat je doordraaft. Een vriendin van mij is in nog geen maand van 66 kg naar 49 gegaan, dát was pas doordraven. Dit is wat ik ook ongeveer eet op een dag. :'D

Oke daar kan ik dan mee leven XD Want elke keer als ik iemand zoiets zeg gaan ze 'o_o..' of zo. :'D dus moest even iemand's mening weten, om het eventueel aan te passen. Al eet ik meestal maar 2 - 3 boterhammen, want ik neem nooit mee naar school en ik ben te lui om thuis te maken.. ;x Maar ik probeer 2 boterhammen mee te nemen naar school + 1 's ochtends ^^ Dan heb ik er nog 1 over voor als ik toch echt honger heb Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Sarah
Moderator & Prom Queen 2010
Sarah


Posts : 1125
Naam : Maaike

Profiel
Naam: Sarah Blake
Partner: It's allways better when we're together
Vereniging: I am and allways will be, Famous

Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitimedo maa 10, 2011 8:47 am

Ten eerste, voordat ik even inga op je vraag; ik vind het goed dat je er wat aan doet Very Happy Ik bedoel, je kan ook gewoon doorleven door alles te eten wat je wilt, schijt hebben aan het feit dat je te zwaar bent, maar jij gaat er echt wat aan doen als je weet dat het teveel is.. Dat vind ik knap Very Happy

En verder denk ik dat je dieet wel prima is. Op 4 boterhammen en 2 tussendoortjes kan je het namelijk wel redden, dat is niet te weinig. En veel water drinken is ook heel goed.. Very Happy
Mijn moeder doet momenteel ook een soort dieet, misschien helpt het/krijg je goede ideeën als ik even kort zeg wat die van haar inhoudt;
- We eten niet anders dan anders. M'n moeder heeft hooguit minder jus op haar bord / gebruikt geen sausjes bij het eten. In feite laat ze alles wat 'extra' is dus (:
- Je moet aan afwisseling denken, dat schijnt echt heel erg te helpen. Dus als ontbijt ipv van een boterham een kom met muesli, een paar crackers of twee beschuitjes ofzo.
- En verder doet zij eigenlijk aan ik-eet-helemaal-geen-tussendoortjes. Dus geen koekies, chippies etc. Of dat áls ze een pakje sultana neemt, ze er maar 1 koekje uit mag. Of van een reep ontbijtkoek maar de helft ;o

En verder heb ik me niet echt in haar dieet verdiept, en weet ik niet meer tips xd Want dat van 'geen koekies en chippies' had je zelf ook al verzonnen Razz En ik heb geen idee of je muesli of zoiets lust voor 's ochtends.. Maargoed xd Ik hoop dat deze post ergens nog een toevoegende waarde heeft voor je scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Babbelbox - Pagina 30 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Babbelbox   Babbelbox - Pagina 30 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Babbelbox
Terug naar boven 
Pagina 30 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 16 ... 29, 30, 31 ... 35 ... 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox
» Babbelbox

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Algemeen :: Off-topic :: Chatbox-
Ga naar: