Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 So this is how a library looks like.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Blade

Blade


Posts : 9
Naam : Je geweten

Profiel
Naam: Blade
Partner: Girls fall for me like snow, but if you're the one, i wont let go.
Vereniging: -

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimewo feb 16, 2011 1:49 am

Blade keek even naar de deur die naar de bibliotheek leidde, dit was eigenlijk de eerste keer dat hij een bibliotheek binnenstapte in zijn vrije tijd. Hij opende de deur en zag een heleboel boekenplanken. Op de meeste boeken lag een laagje stof en ze zager er ook allemaal zo saai uit. Maar ja wat wou je, het waren dan ook boeken. Hij liep langs een paar boekenplanken maar vond niks interessants, Blade was op zoek naar een boek voor zijn engelse opdracht, lezen vond hij maar niks en helemaal niet als het voor school was. Een groot dik boek viel toen hij per ongeluk tegen een kast op botste. Hij raapte het boek op en wou het terugzetten maar zag toen een iets dunner boek met een aandachttrekkende kaft. Blade zijn ogen bleven naar het boek kijken en hij greep ernaar. Hij veegde wat stof weg en las de titel 'Killers' stond er. Hij nam het boek en begon er in te lezen, normaal zou hij al afgehaakt zijn na een minuut maar nu zat hij hier nog steeds te lezen na een kwartier. Hij zag dat het no niet zo laat was en hij nog tijd genoeg had dus begon hij verder te lezen. Na een tijdje pakte hij uit zijn tas een paar bladeren en vulde hij ze in, zo hij was klaar. Het boek was nog niet uit maar hij had alles kunnen invullen, toch bleef hij nog lezen. Dit boek had iets. Hij had na een half uur het boek al uit en stond op, hij legde het boek terug en liep nog wat rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimevr feb 18, 2011 6:54 am

Jacky had een engels opdracht om een boek te lezen. Ze had er eigenlijk niet echt zin in, maar als ze onvoldoendes haalde moest ze hier weg van haar ouders. Die wilde dat ze goed werd opgevoed, ze was daarom ook blij dat ze hier was een beetje meer vrijheid. Jacky had een normale spijkerbroek en een topje er boven aan. Van haar ouders mocht ze nooit zo gekleed zijn van hun moest ze altijd in een jurkje of langere roken aan. Ze keek even in de bieb rond. Het zag er saai en stoffig er uit, ze liep naar een kast maar daar lagen alleen maar saaie grote dikken boeken. Ze zocht meer naar iets luchtigs. Ze zag een jonge in een boekje lezen, dus haar klas was niet de enigste die die opdracht heeft gehad. Ze keek weer even veder maar kon het niet laten om over haar schouder naar die jonge te kijken. Ze vond uit eindelijk een boek dat over een meisje ging die wilde leren hiphop dansen maar dat niet mocht van haar ouders. Ze zuchtte even het leek wel op haar verhaal. Jacky liep naar de tafel waar die jonge zat en ze zei vrolijk maar verlegen 'hoi, ookal een Engels opdracht'. Ze ging zitten en begon ook aan haar boek. Al snel had ze er genoeg van ze keek wel of er een film van was ofzo. Ze zuchtte even diep en pakte een flesje water uit haar tas. Ze dronk wat water, ze dronk meestal water voor haar lijn. Ze moest er wel goed uit zien voor dansen en te cheerleaden. Ze keek nog eens naar de jongen en nam nog een slokje van haar water.

- als ik mag -
Terug naar boven Ga naar beneden
Blade

Blade


Posts : 9
Naam : Je geweten

Profiel
Naam: Blade
Partner: Girls fall for me like snow, but if you're the one, i wont let go.
Vereniging: -

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimevr feb 18, 2011 7:51 am

Blade keek op van zijn boek toen hij de deur open hoorde gaan, een blond mooi meisje kwam naar binnen gelopen en hij floot even. Hij keek weer naar zijn boek en vulde wat bladeren in, na een tijdje had hij het gevoel dat iemand naar hem keek, en toen hij zich omdraaide keek het meisje naar hem. Hij knipoogde even, schonk haar een mysterieuze blik en lachte flirterig naar haar. Toen het meisje naast hem kwam zitten en iets vroeg antwoordde hij door te zeggen 'Ja, het is trouwens ook de eerste keer dat ik in een bibliotheek ben.' terwijl hij het dat zei lachtte hij even kort en meteen daarna zei hij 'Ik heet trouwens Blade.' hij schonk haar nog een van zijn mysterieuze blikken en staarde naar haar mooie ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimevr feb 18, 2011 9:55 pm

Toen Jacky binnen liep hoorde ze wat gefluit van een niet verkeerd uit ziende jongen, ze bloosde even maar liep toen veder naar de boeken kasten. Als ze nou geen boek kon vinden zou het er nooit van komen. Ze keek stiekem van af waar ze stond naar de jonge die naar haar floot. Hij keek haar met een mysterieuze blik aan en lachte flirterig. Ze bloosde even maar speelde er om ze lachte terug en speelde flirterig met haar haar. Ze zuchtte opgelucht toen ze een boek had gevonden. Ze liep naar de jongen die aan een tafeltje zat en ging er naast zitten ze zei wat en kreeg als antwoord Ja, het is trouwens ook de eerste keer dat ik in een bibliotheek ben.'. Ze lachte even en zei ' gelukkig ik dacht dat ik de enigste was die nog nooit in een bibliotheek was geweest.'. Daarna stelde de jongen zich voor als Blade wat ze een bijzonder mooie naam vond. ' Ik heet Jacky' zei ze vrolijk. Ze voelde meteen de boze blik van de bibliothecaresse. Ze negeerde die vrouw maar want ze zag er uit als een chagrijnige oude vrouw. Ze keek even naar Blade en zijn mooie blik viel haar meteen op en zag hem algauw een mysterieuze blik geven ze bloosde even en voelde zich betrapt. Ze bladerde even door haar boekje en zuchtte ze haatte boeken lezen. Ze keek even naar de titel van Blade zijn boek. Ze rolde even met haar ogen typisch een jongens boek dacht ze bij zich zelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blade

Blade


Posts : 9
Naam : Je geweten

Profiel
Naam: Blade
Partner: Girls fall for me like snow, but if you're the one, i wont let go.
Vereniging: -

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimeza feb 19, 2011 9:42 pm

Blade zag hoe het meisje flirterig met haar haar speelde en schonk die nog een aardige blik, hij zag hoe ze aan zijn tafel kwam zitten en keek even naar haar. Hij las weer verder maar toen hij alle bladeren had ingevuld en nog even verder las begon het saai te worden. Uit zijn tas pakte hij een laptop en hij zette die aan. Toen hij zich had voorgesteld stelde het meisje zich voor als Jacky, 'Mooie naam.' zei hij nog en daarna richtte hij zijn blik op de chagrijnige vrouw die daar zat. Hij lachte even en zag de vrouw nog chagrijniger kijken. Hij kon nog net zijn lach inhouden en opende zijn mail op de laptop. 'Zit je hier al lang op deze school?' vroeg hij toen. Hij schonk haar nog eens een mysterieuze blik, die blik had hij zo vaak in zijn ogen en keek nog eens naar haar. Ze zag er helemaal niet verkeerd uit en ze had ook zo'n mooie ogen. Hij schudde zijn gedachten uit zijn hoofd en wachtte op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimeza feb 19, 2011 10:44 pm

Jacky was naast de jongen gaan zitten, en had zich zelf voor gesteld. Ze keek naar de chagrijnige vrouw die nog chagrijniger keek toen Blade naar haar lachte. Jacky lachte even , hij was dus vrij brutaal. Dat mocht ze wel,zelf was ze ook niet zo erg op haar mondje gevallen. Ze keek even hoe Blade zijn laptop uit zijn tas haalde, 'Zit je hier al lang op deze school?' vroeg hij haar. Ze dacht even na, ze was hier pas een paar weken. ‘Uhhm een paar weken en jij.’vroeg ze geïnteresseerd. Ze voelde zijn blik over haar heen gaan, ze beet even speels op haar lip. Zelf had ze hem allang ongezien in zich opgenomen. Ze vond hem best good looking en dan die mysterieuze blik. Ze moest steeds blozen van zijn blik. Ze stopte haar boek in haar tas , en ze keek even naar Blade en glimlachte flirterig. Ze zocht even naar een paar woorden en vroeg dus ‘Ben je al ooit naar zanibar geweest?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Blade

Blade


Posts : 9
Naam : Je geweten

Profiel
Naam: Blade
Partner: Girls fall for me like snow, but if you're the one, i wont let go.
Vereniging: -

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimezo feb 20, 2011 5:37 am

Hij keek nog eens naar haar want hij kon op een of andere manier zijn blik niet afwenden van haar en luisterde naar haar. 'Een weekje of een beetje meer.' antwoordde hij toen. Hij zag haar blozen en luisterde weer even naar haar 'Nee, in je eentje is er niet veel aan vind ik.' Zei hij toen op haar vraag. Hij wist al precies wat hij ging vragen maar wachtte nog even. Hij keek nog eens of hij geen nieuwe mails had en zei toen 'Mischien kunnen wij eens samen gaan.' Hij keek haar vragend aan met zijn blauwgrijze ogen en daarna sloot hij zijn laptop weer af.

-geen inspi-
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimezo feb 20, 2011 7:21 am

Jacky vroeg hem als hij al ooit naar de Zanibar was geweest. Dat was een luxere club voor vips. Jacky kon daar altijd wel binnen komen omdat zij af en toe de uitsmijter wat toe stopte. Ze wachtte op een antwoord en hoopte stiekem op een vraag als ze samen zouden gaan. Haar hart maakte ook een sprongetje toen Blade vroeg als ze samen konden gaan. Ze kalmeerde haar zelf binnen een fractie van een seconde ze wou er niet uitzien alsof ze hopeloos was of iets in die richting. ‘Ja, graag lijkt me leuk’. Antwoordde ze met een glimlach. Ze keek even in zijn ogen en het viel haar op dat hij ook grijze ogen had maar dan blauw achtiger. Ze keek hem even speels/ flirterig aan en dacht bij zich zelf wat ze aan zou doen. Ze zou eerst maar eens haar hele kledingkast overhoop halen. Ze wist toch wel zeker dat ze iets nieuws zou kopen voor die avond. ‘Zeg maar wanneer je tijd hebt’. Zei ze opgewekt. Terwijl ze nog steeds zat te denken wat ze aan zou trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blade

Blade


Posts : 9
Naam : Je geweten

Profiel
Naam: Blade
Partner: Girls fall for me like snow, but if you're the one, i wont let go.
Vereniging: -

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimezo feb 20, 2011 9:02 am

Blade zag dat Jacky zich rustig hield en zei 'dan is dat afgesproken.' Zijn ogen keken naar haar ogen en hij zag een speelse/flirterige blik. ‘Zeg maar wanneer je tijd hebt’ Vroeg Jacky nog 'Ik denk dat ik rond 8 uur alles rond heb dus laten we zeggen, 9 uur.' Antwoordde hij daarop. Hij wist wel 99% zeker dat ze nu aan het bedenken was wat ze aan ging doen. Typisch meiden, zelf ging hij waarschijnlijk gewoon een simpel shirt met een vest en een zwarte broek eronder aandoen. Hij lachte nog eens en zei toen 'Dus, kan ik dit een soort van date noemen?' Hij wist niet of het gepast was om te zeggen maae ja, zo was hij. Hij keek haar nog eens aan met een flirterige blik en zag duidelijk dat ze blij was. Zelf was hij ook wel blij, hij kon eindelijk weer eens wat fun hebben. Want afgelopen week had hij de beste cijfers van zijn leven gehaald, en dat kwam omdat hij alle tijd van de wereld had en nergens naar toe kon gaan. Want als je alleen ging leek het een beetje wanhopig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimema feb 21, 2011 1:30 am

Jacky was heel erg blij dat Blad met haar wel naar de Zanibar wou gaan. Ze vond hem erg leuk tot nu toe. Ze kon hem natuurlijk nog maar een tijdje. Ze was zich al helemaal aan het voorstellen wat ze aan zou doen, typish iets voor haar dat ze eerst haar hele kast overhoop gaat gooien en dan toch maar weer wat nieuws gaat kopen, wat ze daarna nooit meer aan zou trekken. Het was dan wel zonde van het geld maar ze had toch geld zat. Haar vader had een olie maatschapij waar hij veel in verdiende. Ze glimlachte even blij naar Blade, ze keek even in zijn ogen waar ze eigenlijk wel uren in kon kijken. Zijn ogen hadden zo iets mysterieus. . De tijd zou net aan kunnen dan zou ze gewoon wat harder en sneller moeten zoeken naar een setje. ‘En dan zie ik je.. waar?’ vroeg ze. Dat was wel handig anders moesten ze elkaar gan zoeken.Haar hart maakte al helemaal een sprong toen hij zei dat hij dit dus als een soort date kon zien. Tuurlijk kon hij dit als een date zien, als hij het wou . Ze had ook gehoopt dat haar vraag ook op zo iets zou lijden. ‘Ja, als jij dat wilt’ zei ze terwijl ze hem flirterig aan keek. Ze hoopte echt dat dit op iets zou uit komen. Ze hoopte dat het niet z’n jonge was die elke dag een ander meisje had. Daar was hij wel knap genoeg voor, maar ze had zo gevoel dat hij niet zo een jonge was. Ze haalde even een hand door haar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blade

Blade


Posts : 9
Naam : Je geweten

Profiel
Naam: Blade
Partner: Girls fall for me like snow, but if you're the one, i wont let go.
Vereniging: -

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimema feb 21, 2011 5:00 am

Hij schonk haar nog een glimlach en toen ze zei dat die tijd wel goed was antwoordde hij 'Oke, dan zie ik je bij de ingang, je zult me wel zien.' Hij knipoogde nog eens en keek achter zich, de chagrijnige vrouw zat naar hun te gluren. Toen hij had gevraagd of hij dit dan als een date kon zien antwoordde hij rustig 'Oke.' Hij keek naar haar en zag dat ze blij was, hijzelf was ook blij. Het was lang geleden dat hij uit was geweest en hij had mischien wel kans op meerder dates met haar. Mischien ooit wel meer, hij was weer aan het dromen maar zette snel de gedachte uit zijn hoofd. Het kon natuurlijk perfect zijn dat zij helemaal niks met hem wou hebben en gewoon een keertje uit wou. Maar ze was zo mooi, die blonde haren en dan die grijze ogen. Hij bleef er even naar kijken en glimlachte toen, het was een goede dag vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimema feb 21, 2011 5:29 am

Jacky beantwoorde Blade’s glimlach met een glimlach,ze kon die glimlach maar niet van haar gezicht afhalen toen ze hoorde dat hij wel met haar op een ‘date’ wou gaan. Ze knikte even op zijn woorden veel wist ze niet uit te brengen terwijl ze normaal wel honderd uit zou kunnen praten. Jacky voelde een paar ogen in haar rug priemen . Ze keek even over haar schouder en zag dat de vrouw nog steeds naar hun zat te gluren, ze schonk haar even een brutale en gemaakte glimlach. Ze keek weer naar Blade en zag zijn ogen op dromen staan. Waar zou hij over dromen? Schoot het door haar hoofd. Ze knipte even met haar vingers voor zijn ogen. ‘Wakker worden jij, als je nu al ligt te slapen kom je dan de nacht nog wel door’. Zei ze lachend. Maar het was wel waar, het kon vrij vermoeiden zijn om met haar te stappen ze hield namelijk wel van dansen. De chagrijnige vrouw stond op bij haar woorden en kwam naar hun toe gelopen en verzocht hun al dan niet vriendelijk om meteen de bibliotheek te verlaten. Jacky keek verbaasd op en wachtte op de reactie van Blade, als zij bleef zitten bleef ze ook zitten want ze wou er niet als een of andere angsthaas over komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blade

Blade


Posts : 9
Naam : Je geweten

Profiel
Naam: Blade
Partner: Girls fall for me like snow, but if you're the one, i wont let go.
Vereniging: -

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimema feb 21, 2011 6:05 am

Hij werd uit zijn gedachten gehaald door Jacky en keek weer eventjes in haar ogen. Maar dat duurde niet lang wantal snel zag hij de chagrijnige vrouw op hun af komen. Hij grijnsde even en zei ‘Mevrouw, wat is het problem?’ hij zei het luid en met een brutale toon erin. Toen de vrouw hun wou vragen om weg te gaan deed hij alsof hij een berichtje kreeg. ‘Mevrouw, ik kreeg net te horen van een vriendin dat een meisje een probleempje had. En dat meisje had speciaal naar u gevraagd, ze is bij de toiletten.’ De vrouw knikte even onbegrijplijk maar pakte al snel haar tas en ging de bib uit, ze vergat de twee helemaal. Toen hij zekre was dat de vrouw weg was kon hij zijn lach niet inhouden. Want de blik die de vrouw had gegeven en dat die het ook nog geloofde was gewoon te grappig. ‘Zo los ik het dus op.’ Zei hij en hij liep naar de grote deur van de bib, hij keek nog eens rond zodat er zeker nioemand was en deed de deur van binnen op slot. ‘En als ze dan binnen willen klimmen we uit het raam, het is toch de eerste verdieping en ik vang je wel op hoor.’ Zei hij grinnikend terwijl hij al zijn spullen in zijn tas propte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimema feb 21, 2011 7:09 am

De chagerijnige vrouw kwam op Jacky en Blade afgelopen en verzocht hun om te gaan. Gelukkig zette Blade een grote mond want ze had nog geen zin om te gaan. Ze luisterde aandachtig wat Blade zei over een meisje dat bij de toiletten zat en een probleempje had. Jacky wist dat het gewoon uit zijn duim was gezogen maar ze speelde lekker mee. Toen de vrouw verbaast de deur uit liep schoot ze in de lach, dadelijk zouden ze problemen krijgen maar dat boeide haar niet het was gewoon dol komisch hoe die vrouw hun gewoon geloofde. Ze keek Blade even na toen die naar de deur liep, ze vroeg zich af wat hij ging doen maar dat werd algauw duidelijk hij sloot de deur van binnen. Jacky moest weer lachen en stelde het gezicht voor van de vrouw als ze binnen probeert te komen. ‘En als ze dan binnen willen klimmen we uit het raam, het is toch de eerste verdieping en ik vang je wel op hoor.’bij deze woorden van hem moest ze blozen. Maar knikte instemmend. Gelukkig was ze niet zo zwaar en had ze een cheerleaders figuur anders had ze medelijden met hem. ‘Ben je daar wel sterk genoeg voor’. Zei ze plagend terwijl ze haar spullen in haar tas deed. Ze keek hem grijnzend aan en hoorde de deur klink om laag gaan. Ze keek Blade even aan en ze liep naar het raam waar ze zei ‘damens gaan voor’ op een plagerige toon en ze liet hem voor gaan. Ze glimlachte even triomfantelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Blade

Blade


Posts : 9
Naam : Je geweten

Profiel
Naam: Blade
Partner: Girls fall for me like snow, but if you're the one, i wont let go.
Vereniging: -

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimema feb 21, 2011 8:35 am

Blade keek met een grijnzende blik naar Jacky toen de deurklink naar beneden ging. Hij zag Jacky alles in haar tas stoppen en hoorde haar nog zeggen ‘Ben je daar wel sterk genoeg voor.’ Blade keek terug naar haar en terwijl hij zijn mouw omhoog deed en zijn spieren liet zien zij hij grinnikend ‘Nee, ik ben een slap nerdje.’ Hij hoorde de klink een beetje wild schudden en zag Jacky naar het raam lopen. Zelf wou hij nog iets doen, hij keek eens op de pc van de vrouw, opende een documentje en schreef erin, Hope you got in, xx Blade. Daarna snelde hij zich naar het raam en toen Jacky hem voorliet en zei ‘Meisjes eerst.’ Ging hij op de rand van het lage raam zitten, greep hij haar bij haar middel en sprong hij met haar uit het raam. Het ging makkelijk en hij snelde zich achter een paar bomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jacky

Jacky


Posts : 278

Profiel
Naam: Jacky Candlite
Partner: Boys come , they go. But if you the one your pleased to stay.
Vereniging:

So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitimedi feb 22, 2011 2:27 am

Jacky grijnsde even terug naar blade toen de deurknop omlaag ging, ze pakte snel haar spullen en liep naar het raam. ‘Nee, ik ben een slap nerdje.’ hoorde ze hem antwoorden op een vraag van haar. Ze antwoordde er plagerig op terug ‘Ja, zie je dat dacht ik al’ en lachte even. Ze wachtte geduldig op Blade die nog wat op de pc van die vrouw deed. Ze hoorde de vrouw schreeuwen dat ze open moesten doen. Bij het raam liet ze Blade voor, maar ze had niet gedacht dat hij haar vast zou pakken. Ze schrok dus ook even toen ze zijn handen om haar middel voelde maar relaxte meteen. Voor ze het door had was ze al weer beneden aangekomen. Ze rende lachend naar een boom toe en was wel benieuwd als ze hier ooit nog iets van kregen te horen. Ze voelde de zon in haar gezicht schijnen en ze ging op de grond zitten. Die broek van haar kon toch wel de was in. Ze keek een naar lucht en voelde zich zelf worden opgeladen door de zon. Ze glimlachte even en haalde een zonnebril te voorschijn. Ze zette hem op haar hoofd en ging lang uit in het gras liggen, ze kon altijd zo genieten van de zon. Ze klopte even op de grond als uitnodiging dat hij er ook bij moest komen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





So this is how a library looks like. Empty
BerichtOnderwerp: Re: So this is how a library looks like.   So this is how a library looks like. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
So this is how a library looks like.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [music] Soundz Library

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Monica High School :: Bibliotheek-
Ga naar: