Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 I wanna have *peep* on the beach =D

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 4:36 am

Regina liet haar hakken weer lekker tikken op het plateau die van hout gemaakt was. Het leidde naar het zand, dat weer leidde naar het strand. Het was het perfecte weer voor een dagje op het strand, en het deed haar kleurtje ook weer lekker goed. Ze schatte de temperatuur zo'n dertig graden vandaag, en dat was totaal niet verkeerd als je het haar vroeg. Er stond ook helemaal geen wind en dat deed haar goed. Het weer was gewoon perfect en het werkte lekker mee. Het was ook mooi dat het dit weer op zaterdag was want onder school kon ze moeilijk naar school gaan. Tenzij ze zou spijbelen maar dat was nou ook niet de geweldige oplossing. Dat had ze vorige week ook al een dagje gedaan, dus dat zou sowieso te veel opvallen. Haar lange, blonde haar droeg ze als een lange sliert achter haar, en om haar arm hing een grote Chanel strandtas waarin haar spullen zaten. iPod, borstel, make-up voorraad, handdoek, kleding, zonnebrand.. Ze had het allemaal mee genomen, en ook haar portemonnee gevuld met geld bevond zich erin. Haar groene ogen bekeken het dikbevolkte strand en zag een open plekje. Ze stopte om haar hoge hakken uit te doen en hield ze met haar hand beet. Het zand was warm, en snel stapte ze naar de plek die ze opgevangen had. Met sierlijke, heupwiegende bewegingen kwam ze bij het lege plekje aan en gooide haar hakken en tas op de grond. Een tevreden zuchtje verliet haar mond en ze zakte door haar benen om op haar hurken te gaan zitten. Regina haalde haar handdoek eruit en legde hem uit op het strand, er stond een grote roze Chanel teken op d'r witte handdoek. Ook haalde ze haar iPod uit haar tas en gooide die neer op haar handdoek. Zo. Ze liet zich op haar handdoek vallen en trok haar korte jurkje over haar hoofd. Een gouden bikini werd zichtbaar, waar alles goed in uitkwam. Ze deed haar jurkje veilig in haar tas en ging languit op haar rug liggen, op haar handdoek. Ze plugde haar oordopjes in haar oren en zette het liedje: 'Sex on the beach' op, een geschikt liedje voor haar stranddagje. Een tevreden grijnsje verscheen op haar gezicht, en ze sloot haar ogen om van de zon te genieten en snel bruiner te worden.

[& Nate! =D]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 4:59 am

Vanmorgen vroeg was hij al snel richting het strand vertrokken, om zijn vrije dag te vieren na zijn eerste schoolweek op Monica High. Inmiddels was het druk geworden, wat niet gek was vanwege de warme dag. De warmte werd hem even te veel, dus stond hij op van zijn handdoek en liep richting de zee. Een tevreden zucht ontsnapte uit zijn mond toen zijn tenen het verkoelende water voelden. Langzaam liep hij steeds dieper, tot zijn blauw geruite zwembroek helemaal onder water was. Nog even genoot hij van de verkoeling, maar hij besloot zijn spullen weer op te zoeken. In zijn tas had hij namelijk dingen zitten die hij liever niet gestolen wilde hebben. Doordat zijn voeten nat waren bleef het zand aan hem kleven en hij probeerde zo voorzichtig mogelijk te lopen, om geen zand op zijn benen te krijgen. Het strand was één van zijn favoriete dingen aan Californië en dat was ook aan hem te zien, hij had een gezonde bruine teint. Op het strand voelde hij zich goed, zeker in zijn zwembroek, hij had door al het sporten een strak gespierde buik. Toen hij zijn plek bereikt had plofte hij neer op zijn handdoek, om op te drogen. Na een tijdje merkte hij dat er iemand haar handdoek dichtbij hem neer legde. Nieuwsgierig keek hij wie. Een glimlach verspreidde zich op zijn gezicht. Hij wist wie het was. Het was Regina, iedereen kende haar, zelfs hij, een nieuweling op school. Zijn oog viel op de verscheidene Chanel accessoires, ze was rijk, net zoals hij, al hield hij van minder opvallende dingen. Nog steeds keek hij toe hoe ze al haar spullen neerlegde en hoe ze ook jurkje uit trok. Ze had een onwijs goed lichaam, viel hem op. Net toen hij haar wilde aanspreken, deed ze haar Ipod in. Hij hoopte dat ze het niet zo hard zou hebben staan dat ze hem niet zou verstaan. "Hey" groette hij haar. "Jij zit op Monica High toch?" vragend keek hij haar aan, ze scheen hem gehoord te hebben.

Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 5:36 am

Regina zag vaagjes vanuit haar ooghoek nadat ze haar ogen weer had geopend iets bewegen. Zo te zien een jongen door de bouw van zijn lichaam, en verder kon ze niet veel zien. Ze sloot haar ogen weer terwijl haar iPod - die niet al te hard stond - overswitchte naar een ander liedje. Nu klonk 'Whip my hair' van Willow Smith uit haar Apple oordopjes, en in haar hoofd zong ze de tekst van het liedje mee. Haar tekst werd onderbroken door een "Hey", en ze opende haar ogen en ze ging van de 'ligstand' waarin ze zich bevond naar de 'zitstand'. Ze haalde haar oordopjes uit haar oren en keek de blonde jongen die dat hey had gezegt aan en glimachte haar perfecte lachje. "Hi" zei ze terug, en ze haalde haar hand even door haar haar. Ze draaide haar lichaam om zodat ze op haar buik lag en keek opzij naar de jongen die weer wat zei. "Jij zit op Monica High toch?" vroeg hij toen en ze knikte. "Yes, you'r right. Jij ook dus?" Grijnsde de naar hem, en haar gifgroene ogen bekeken even snel zijn lichaam. Hmmz, niet verkeerd. Op de achtergrond klonk het geluid van de golvende zee, en uit haar oordopjes hoorde je heel zachtjes het geluid van het liedje die nog aan stond. Een vaag windje nam haar haar even mee, en golfde mee met de windrichting. Regina's mond was nog steeds gelipglosst met haar glanzende lipgloss, en door de zon die erop scheen liet het haar lippen shinen als ik weet niet wat. Verder voelde haar lichte haar ook warm aan, door de brandende zon die haar haar ook te pakken had als warmtebron. Met haar gemanicuurde voet ging ze wat door het warme zand, en ze pakte haar iPod even om het zachte geluid dat irritant begon te worden uit te zetten. Met een nageltikje met haar evenmin gemanicuurde nagels was haar iPod uit en ze gooide hem weer op haar handdoek. Ze richtte haar kijkers weer op de blonde jongen. "Ik heet Regina. Regina George. En, wie ben jij?" stelde ze zichzelf voor voor als hij haar niet kende, wat bijna onmogelijk was. Ze vroeg ook naar zijn naam om het 'blonde jongen' in haar gedachtes over te zetten in een echte naam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 6:03 am

Hij glimlachte toen ze haar oordopjes uit deed, recht op ging zitten en haar aandacht op hem richtte, ze had hem dus gelukkig gehoord. "Yes, you'r right. Jij ook dus?" antwoordde ze op zijn eigenlijk overbodige vraag. Bevestigend knikte hij terwijl hij geamuseerd haar bewegingen volgde, je kon duidelijk zien hoe ze haar best deed alles perfect te houden. Veel mensen hielden niet van dit soort meiden, of in het algemeen niet van de al te populaire kinderen, maar aangezien Nate op zijn oude school daar zelf bij hoorde, had hij geen vooroordelen over Regina. In tegenstelling, hij vond het juist wel leuk. Toen zij zich voorstelde grinnikte hij, ze wist heus wel dat hij haar naam wist. "Nate Raden." reageerde hij vriendelijk. In de eerste week op school had hij gezien dat ze bijna letterlijk volgelingen had, ze hadden alles gedaan wat Regina wilde dat ze deden. Nate was nieuwsgierig hoe ze zou reageren op mensen die dat niet deden, of hoe ze zou reageren op mensen die haar niet heel veel aandacht gaven. Hij schonk haar nog een scheve glimlach en ging toen languit op zijn handdoek liggen, zijn ogen dichtgeknepen vanwege de felle zon. Zijn gedachtes dwaalden al weer weg van Regina...
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 6:46 am

Regina keek opzij naar de jongen, die grinnikte nadat ze zich voor het gesteld. Blijkbaar had hij dus door dat ze eigenlijk wel wist dast ze zijn naam kende. Ze keek hem met een geamuseerd glimlachje aan en ving zijn naam ook op. "Nate Raden." Stelde hij zich voor, een naam die ze nog niet kende. Dat was dus iemand die hier net nieuw op school was, merkte ze op. Hij had ongeveer dezelfde haarkleur als dat zij had, alleen had hij het iets donkerder. Haar lange, blonde haren waren meer van de lichtere kleur met een goud glansje eroverheen die de zon mooi liet uitkomen. "Nou, aangenaam dan hè Natie?" zei ze, plagerig het Natie aan het einde. De naam kon ze toevallig van de serie 'Gossip Girl' waar ook een jongen in speelde die toevallig Nate heette. De vriendinnen van hem noemden hem ook Natie, en was eigenlijk wel een cute bijnaam. Ze zag hoe hij ook ging liggen op zijn handdoek, en rustig bleef ze op haar buik liggen, met haar hoofd nog opzij om naar Nate te kijken. "En, Nate, in welke klas zit je?" vroeg ze toen, met een glimlachje rond haar lippen. Haar witte tanden blonken in de zon, en ze zette haar hoofd op haar handen. Hij zag er niet verkeerd uit in z'n zwembroekkie, maar daar waren sowieso meer jongens mee te vinden. Ze keek even in de zon, die te fel was om ook maar een blik waardig te gunnen. Ze besloot haar Gucci zonnebril tevoorschijn te halen, en zette die voor haar ogen. Ze wierp haar ogen op Nate aka Natie, die nog steeds op zijn rug lag en nog geen antwoord had gegeven. Zij ging ook weer liggen, op haar rug dit keer. Een tevreden zuchtje verliet haar mond terwijl ze haar hoofd naar links deed om naar Nate te kijken of hij antwoord voor haar klaar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 7:12 am

Zijn hoofd schoot omhoog. Noemde ze hem nou net Natie? Zachtjes lachend schudde hij zijn hoofd. "Aangenaam Reggie." kaatste hij terug. Nooit had iemand hem Natie genoemd, maar hij moest zeggen dat hij het wel grappig vond klinken. "Ik zit in 11A. Jij?" Antwoordde hij op een rustige toon. Inmiddels had hij zich iets meer opgericht en naar haar toe gedraaid, zodat ze beter een gesprek konden voeren. Het was grappig haar te observeren, een echte Queen Bee. Zij deed hem heel erg denken aan een ex van hem, behalve de haar kleur waren ze bijna identiek que stijl en gedrag. De zon brandde op zijn rug en hij was blij dat hij zich goed ingesmeerd, ondanks dat hij niet zo snel verbrandde. Het strand was inmiddels bomvol, zoals je kon verwachten op een zaterdagmiddag en hij was blij dat hij vroeg genoeg was gekomen om een fijne plek te hebben. Hij richtte zijn aandacht weer op Reggie net zo van het strand leek te genieten als dat hij zelf deed. Haar blik was in ieder geval tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 7:17 am

"Aangenaam Reggie." zei hij terug, en een grijnsje kon ze niet onderdrukken. Ze keek hem aan en stak haar tong plagerig naar hem uit. Haar groene ogen bleven zich op hem richten terwijl hij haar vertelde in welke klas hij zat. Hij zat in 11A. Hij vroeg ook in welke klas zij zat, en ze opende haar mond om hem te kunnen beantwoorden. "Ik zit in 12 A. Verschilt een cijfertje Natie." zei ze terug, en hield het Natie gewoon aan. Het klonk wel lekker en cute, dus ze hield het mooi zo, of hij het wou of niet. Haar ogen gleden weer naar de zon, waarvan ze nu veel minder last had van de felle stralen door haar zonnebril. Ook zij draaide zich op haar linkerzij zodat ze een beter overzicht had over Natie, en ze legde haar hoofd op haar hand. "Je bent vast nieuw hier hè, heb je het een beetje naar je zin?" vroeg ze geïnteresseerd aan hem, terwijl ze met haar vrije hand wat met het zachte zand speelde. De armbanden die om haar arm zat bungelden vrolijk mee, en glinsterden ook fel merkte ze op toen ze een blik op haar zilvere ringen wierp. Ook haar ringen in haar oren shinenden vrolijk mee, en maakte het er een grote zilverfabriek van. Op haar gouden bikini na dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 7:46 am

Toen ze haar tong uitstak lachte hij hardop, hij vond de zelfverzekerde en plagerige manier waarop Regina zich gedroeg leuk. Hij luisterde nieuwsgierig naar wat ze zei op zijn vraag. "Ik zit in 12 A. Verschilt een cijfertje Natie." Instemmend knikte hij terwijl hij antwoordde op lichtelijk sarcastische toon. "Heel scherp opgemerkt Reggie." Met pretogen keek hij haar aan. "Maar ik had ook in 12A kunnen zitten, ik ben 17." voegde hij er op iets serieuzere toon aan toe. Als hij naar Regina keek schatte hij haar ongeveer even oud in. Voordat hij haar volgende vraag beantwoordde kwam hij omhoog, leunend op zijn armen keek hij haar aan. "Yes, ik ben nieuw op deze school, maar ik kom uit Malibu, dat is hier niet ver vandaan." legde hij uit, hij was al vaak in Santa Monica geweest toen hij nog op school zat in Malibu. "Ik heb het prima naar mijn zin hoor, veel leuke mensen leren kennen al." antwoordde hij eerlijk. "Ik heb zelfs al kennis gemaakt met de Queen Bee van Monica High" zei hij er op plagende toon achteraan, terwijl hij haar een knipoog gaf. Regina snapte vast wel dat hij het over haar had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 7:53 am

Regina keek hem grijnzend aan toen hij antwoord gaf op het feit dat ze had gezegt dat hun klassen één cijfertje verschil maakten. "Heel scherp opgemerkt Reggie." zei hij, waarna hij even instemmend knikte. "Ik ben gewoon heel erg slim!" prees ze zichzelf, als grapje bedoeld natuurlijk tegenover hem. Alhoewel.. Dom was ze echt niet, dat sowieso niet. "Maar ik had ook in 12A kunnen zitten, ik ben 17." Ze knikte even opgetogen. "Ik ben ook 17.." merkte ze droogjes tussendoor op, en ze keek hem met een glimlachje aan. Hij was echt cool. "Yes, ik ben nieuw op deze school, maar ik kom uit Malibu, dat is hier niet ver vandaan." "Zie je, ik heb het gewoon wéér goed." zei ze tegen hem, en keek hem plagerig aan. "Gaaf, ik kom uit Los Angeles.. Vraag me please niet hoe ik hier in vredesnaam kom. Oh god." zei ze, nu serieus. "Ik heb het prima naar mijn zin hoor, veel leuke mensen leren kennen al. Ik heb zelfs al kennis gemaakt met de Queen Bee van Monica High" Klonk het plagerig, en ze begreep wel dat hij het over haar had. Ze stak uitdagend haar middelvinger naar hem uit, plagend bedoeld of course. "Ohja? Ik ben toevallig wel de Queen 'R' hea?" merkte ze op een nagemaakt bitchie toontje op en ze gaf hem een zacht duwtje tegen zijn schouder. "En lieve kleine Natie mag blij zijn dat Queen R met hem wilt praten." zei ze, terwijl ze hem een stout tikje op zijn neus gaf. Ze keek hem met een big smile aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 8:09 am

"Ik ben gewoon heel erg slim!" Toen ze dat zei rolde hij voor de grap met zijn ogen. Ze bevestigde zijn gedachte toen ze zei dat ze inderdaad even oud als hij was. "Oh Los Angeles is leuk. Je hebt me nu natuurlijk nieuwsgierig gemaakt, maar ik zal niet vragen waarom je hier bent." reageerde hij toen ze vertelde waar ze vandaan kwam. Ze stak haar middelvinger op en hij keek haar gespeeld beledigd aan. "Ohja? Ik ben toevallig wel de Queen 'R' hea?" zei ze en ze gaf hem een duwtje, terwijl hij lachend zijn hoofd schudde, ze was een hele hand vol die Regina. "En lieve kleine Natie mag blij zijn dat Queen R met hem wilt praten." was haar nieuwe conclusie. Grijnzend keek hij haar aan. "Dus little pretty Reggie heeft kapsones? Kijk eens naar me, denk je echt dat ik de goedkeuring van jou nodig heb?" zei hij lachend met gespeelde arrogantie. Om zijn woorden meer kracht te geven hield hij één arm voor zich en spande deze aan. "Ik denk dat we best voor 'it' koppel door kunnen Reggie. We zijn als Barbie & Ken." zei hij vrolijk. "Wat denk jij?" Op zijn gezicht stond een brede lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 8:17 am

"Oh Los Angeles is leuk. Je hebt me nu natuurlijk nieuwsgierig gemaakt, maar ik zal niet vragen waarom je hier bent." zei hij, en ze knikte instemmend op zijn conclusies. "LA is dâ place to be joh." zei ze tegen hem, en ze gaf hem een knipoog. Hij schudde lachend met zijn hoofd nadat ze hem een klein duwtje had gegeven, en had nieuwe woorden gevonden om haar te melden. "Dus little pretty Reggie heeft kapsones? Kijk eens naar me, denk je echt dat ik de goedkeuring van jou nodig heb?" Ze knikte even uitbundig en negeerde de spieren die hij showde met zijn arm en keek hem kapsones aan. "Tuurlijk heb jij goedkeuring van mij nodig. Zonder mij ben je niks, helemaal niks Natie." zei ze plagerig en ze schudde haar hoofd met een bijdehandte blik in haar ogen. Ze duwde hem plagerig om en ging snel op zijn buik zitten en duwde zijn armen tegen de grond. Of in dit geval, tegen zijn handdoek. "Zo, kon met je zogenaamde spieren nu maar eens uit Queen R's houdgreep!" zei ze uitdagend, en ze gaf hem een lading kieteldood. Ze grinnikte even toen ze even later stopte omdat hij zo te zien wat wou zeggen. "Ik denk dat we best voor 'it' koppel door kunnen Reggie. We zijn als Barbie & Ken." Ze keek even bedenklijk en er verscheen even later een big smile op haar face. "Zozo, dus je waagt het nu al om met een kietelden, arrogante Queen R aan te smeren? Tuurlijk.." zei ze, en ze keek hem met een grijns aan. "Máár Natie, dan moet je wel deze kieteldood van Queen R ondergaan." zei ze, en ze trok haar wenkbrauw op. Ze begon hem nog een keer te kietelen, en giechelde even.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 8:51 am

"Tuurlijk heb jij goedkeuring van mij nodig. Zonder mij ben je niks, helemaal niks Natie." Haar woorden waren echt de woorden van één van de populairste meisjes van school. Toen ze zonder waarschuwing hem omduwde en boven op hem ging zitten onderging hij dat gewillig. Haar volgende opmerkingen waren op dezelfde toon als de rest, allemaal even plagend. Eventjes onderging hij gewillig haar gekietel, maar voordat hij er echt niet meer tegen kon pakte hij met zijn sterke armen haar armen vast en hield haar met gemak tegen. Haar vrouwelijke figuurtje kon niet op tegen zijn spieren. "Reggie toch, waar heb ik dat aan vediend?" vroeg hij lachend, terwijl zij nog bovenop hem zat. Kort wierp hij een blik opzij, om te zien dat er verscheidene mensen naar hen aan het kijken waren, maar het kon hem niks schelen, dus richtte hij zijn blik weer op de knappe blondine bovenop hem. "Ben je altijd zo enthousiast naar een jongen als je hem net ontmoet hebt? Of krijg ik een speciale behandeling?" vroeg hij met een serieuze ondertoon, maar nog steeds met een grote lach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 9:02 am

Regina keek toe hoe Nate het nog aardig lang uithield onder haar geweldige Queen R kieteldood, maar toch scheen hij het makkelijk aan te kunnen. Pff, sukkel. Niemand in de kietelgeschiedenis had ooit tegen haar geweldige kietelkrachten gekund, en hij natuurlijk weer wel. Spelbreker. Met een big smile rond haar lippen ging ze gewoon nog door, net zolang tot hij het niet meer zou houden. En die keer kwam al snel, want een paar seconden nadat ze dat had besloten hield hij het inderdaad niet meer vol en hield haar armen tegen. "Nouhouuuuh!" zei ze zieligjes en keek hem met een zielig hoofd aan. "Reggie toch, waar heb ik dat aan vediend?" vroeg hij lachend, en ook zij keek hem met een plagerige glimlach aan. "Moet je dat nog vragen?" vroeg ze hem, net alsof hij dat zou moeten weten. "Daar heb ik teveel reden voor om op te noemen. Ten eerste, je zij net dat ik op een barbie leek." zei ze uitdagend en ze trok plagerig haar wenkbrauw op. Natie wendde zijn blik even af naar een paar lopende mensjes die langsliepen en hun blikken op hun richtten. Pff, wannabe's. Ze richtte met een lacherige grijns haar blik weer op Natie, die nog steeds onder haar lach en ook op het juiste moment terugkeek. "Ben je altijd zo enthousiast naar een jongen als je hem net ontmoet hebt? Of krijg ik een speciale behandeling?" "Dus jij verwacht dat je een speciale behandeling krijgt? Tsja, dat zou dan maar moeten.." zei ze tegen hem. "Nou Natie, zeg maar welke behandeling je wilt." zei ze toen tegen hem, en ze trok uitdagend haar wenkbrauw op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 9:17 am

Nog steeds lachend hoorde hij haar antwoord aan. "Daar heb ik teveel reden voor om op te noemen. Ten eerste, je zij net dat ik op een barbie leek." Hij knikte enkel bevestigend, het was gewoon zo, maar wel echt een prachtige barbie bedacht hij. Toen ze hem vroeg wat voor behandeling hij dan zou willen keek hij haar even een ogenblik schattend aan. "Ik moet zeggen dat ik het totaal niet erg vind dat ik opeens een onwijs hot meisje op me heb zitten." hintte hij vrolijk met pretogen. "Ik ben benieuwd wat voor verrassingen je nog meer voor me in petto hebt eigenlijk." voegde hij er nog aan toe. Hoe had hij vanochtend ooit kunnen bedenken dat hij later die middag de kietel dood van Regina zou krijgen. Stiekem liet hij zijn blik over haar lichaam glijden, ze was echt niet voor niks zo populair, concludeerde hij daarna tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 9:26 am

Regina keek naar beneden in de gekleurde ogen van Natie, en luisterde naar zijn 'zegje'. "Ik moet zeggen dat ik het totaal niet erg vind dat ik opeens een onwijs hot meisje op me heb zitten." zei hij, en hij had vrolijke pretoogjes. Ze keek hem met een geheimzinnig glimlachje aan en hoorde toen hij wat nieuws in petto had. "Ik ben benieuwd wat voor verrassingen je nog meer voor me in petto hebt eigenlijk." zei hij tegen haar, en een klein glimlachje prentte zich op haar lippen. "Tsja, dat zal ik je maar dan eens laten zien hè?" zei ze tegen hem, en ze keek even bedachtzaam. Ze boog haar hoofd dichter bij de zijne en gaf hem een kusje op zijn nek, ging langzaam naar boven en eindigde met een kusje op zijn mond. Ze keek hem met een speelse blik in haar ogen aan en zette haar handen op zijn schouders. Ze haalde haar hand even door haar haar en gaf hem nu nog een zoen op zijn mond, dit keer langer dan de vorige. Tsja, dat had je nou eenmaal als je Regina uitdaagde. De meesten jongens hadden er geen moeite mee, en hij vroeg er zelf om dus ook hij zou het niet erg vinden. Ze glimlachte even naar hem met een big smile, wachtend op hoe hij zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 9:34 am

Plotseling boog Regina naar voren en hij voelde haar zachte lippen zijn nek raken en daarna op zijn eigen mond. Totaal overrompeld keek hij haar aan, maar veel tijd had hij niet, want haar lippen hadden de zijne al snel weer gevonden, dit keer langer dan de eerste keer. Met een grijns keek hij terug in haar ogen, naar haar gezicht waar een lieve lach op stond. Hij was nieuwsgierig of ze gewoon een hele grote flirt was en dit bij vele jongens deed, of dat dit niet haar normale manier van doen was. Vele gedachten gingen door zijn hoofd en hij wist even niet wat hij moest zeggen, ze had hem zeker verrast met deze actie. "Reggie, je bent gek." zei hij nadat hij even enkel in haar mooie ogen had gekeken. "Lief gek" zei hij er snel achteraan, voordat hij zijn hoofd iets omhoog bewoog om zijn lippen weer zachtjes op de hare te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 10:18 am

Regina keek met een speels grijnsje, die kennelijk overrompeld was van haar onverwachte actie. Hij kon vanaf nu in de Queen R achtbaan stappen, hij ging zo van start! "Reggie, je bent gek." liet hij haar weten, en met een ondeugende grijns keek ze hem aan. Ze grinnikte toen hij zei dat ze wel lief gek was en ze keek hem geamuseerd aan. Haar groene ogen richtten zich weer op Natie en ze opende haar mond om wat te antwoorden. "Ik ben fantastisch geweldig awesome lief sexy en amazing gek." zei ze op een flodderig toontje tegen hem. Ze voelde zijn lippen weer op die van haar en ze grinnikte even om hem vervolgens nog een kusje op zijn wang te geven. Met haar hand ging ze even plagerig door zijn blonde haren die nu wel door de war moésten zitten. Ze keek hem uitdagend aan en drukte haar lijf wat dichter tegen dat van hem. "I'm a barbiegirl, in à barbieworldddd! I'm plastic, it's fantastic!" zong ze grijnzend en zachtjes waarna de plagerig haar tong naar hem uitstak.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimema feb 07, 2011 10:28 am

Hoofdschuddend hoorde hij haar zichzelf ophemelen.'jaja reggie je bent geweldig!' Mompelde hij half lachend. Ze benadrukte nog even dat ze lief gek was door nog even te zingen dat ze een barbie was en hoe geweldig dat was. Hij voelde dat ze haar lichaam dichter tegen hem aandrukte en uiteraard protesteerde hij niet, hij bleef een jongen die van meisjes hield. 'Doe je dit elke dag met een andere jongen?' Vroeg hij oprecht nieuwsgierig, hij hoopte dat ze zijn iets serieuzere toon zou opmerken en de vraag ook eerlijk zou beantwoorden. Het was iets Wat hij echt graag even wilde weten van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimedi feb 08, 2011 3:43 am

'jaja reggie je bent geweldig!' zei hij met een half grijnsje rond zijn lippen. Regina keek hem met dezelfde soort lach aan, inclusief kleine kuiltjes in haar wangen. Een keek briesje gleed langs haar rug, en even rilde ze van het plotseling koudere windvlaagje. Daarna voelde ze de warme zon weer op haar rug schijnen, en tevreden keek ze weer naar beneden; oftewel naar Natie. 'Doe je dit elke dag met een andere jongen?' vroeg hij toen, opeens het gekke verbrekend met zijn ietwat serieus. Ze ging nu ook wel eerlijk antwoord op hem geven, want zo tezien wou hij het ook wel eerlijk weten. Ze glimlachtte even halfjes waarna ze hem neutraal, serieus aankeek. "Nou, nee.. begon ze, oprecht eerlijk. "Het is helemaal niet zo dat ik elke dag een andere jongen 'pak' om het zo te zeggen. Maarja, van Queen R kan je natuurlijk niet verwachten dat ze nooit wat met verschillende jongens doet." zei ze tegen hem, en ze hield een van haar armen weg langs zijn lichaam en streek een plukje haar achter haar oor. Met een klein glimlachje keek ze hem aan, hopend dat hij het niet verkeerd op zou vatten. "Maar.. Met 'doen' bedoel ik niet hét doen hoor, maar gewoon zoenen ofzo." merkte ze nog even op voordat hij er ander over dacht dan dat ze bedoelde, en ze richtte haar ogen weer op Nate aka Natie. "Én, niemand krijgt natuurlijk zo'n speciale behandeling als jij." schepte ze nog boven op haar woorden, en ze grinnikte eventjes, benieuwd naar zijn reactie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimedi feb 08, 2011 7:08 am

Nieuwsgierig wachtte hij af tot ze zou antwoorden, terwijl hij in haar lief lachende gezichtje keek. "Het is helemaal niet zo dat ik elke dag een andere jongen 'pak' om het zo te zeggen. Maarja, van Queen R kan je natuurlijk niet verwachten dat ze nooit wat met verschillende jongens doet." antwoordde ze uiteindelijk en hij glimlachte tevreden, hij was zelf zéker niet heilig, maar hij hield gewoon niet van echte sluts. Daarom deed het hem goed dat te horen. Hij grinnikte toen ze hem uitlegde dat ze geen seks met hen had. "Reggie, I get it. Hetzelfde geldt voor mij." zei hij waarna hij haar een knipoog gaf en vrolijk keek hij haar aan. "Én, niemand krijgt natuurlijk zo'n speciale behandeling als jij." hij schudde zachtjes van het lachen, waardoor Regina ook zachtjes bewoog. Hij knikte terwijl hij reageerde. "Uiteraard krijgt Natiepatie van die liefste Reggiebeggie een speciale behandeling." Hij sprak met een lacherig en plagend toontje. "Want mijn lieve reggie, je hebt echt niet zo maar iemand onder je liggen hoor." vervolgde hij, terwijl hij een arrogant gezicht op probeerde te zeggen, wat jammer genoeg mislukte doordat hij hard moest lachen. Eigenlijk was hij bijna constant aan het lachen, maar Regina was ook gewoon heel grappig bezig, hoe ze hem noemde alleen al, Nátie.

[ik vind dit topic serieus geniaal <3 ]

Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimedi feb 08, 2011 7:21 am

Regina keek naar Natie, hopend dat hij het niet verkeerd op zou vatten of boos zou worden of iets dat in elk geval die richting op ging. Gelukkig reageerde hij er gewoon normaal op en leek het dus te begrijpen dat ze geen big sluttie was ofzo. Ze glimlachtte naar hem, blij dat hij het goed had opgepakt. "Reggie, I get it. Hetzelfde geldt voor mij." zei hij, en ook zij knikte, nog steeds met dezelfde glimlach op haar gezicht getovert. Hij was echt een leuke jongen, en voorlopig zat ze alleen maar te lachen bij hem. "Uiteraard krijgt Natiepatie van die liefste Reggiebeggie een speciale behandeling." zei hij, en met een grijnsje grinnikte ze even naar hem. "Ja, tuurlijk!" zei ze vrolijk tegen hem terug, waarna ze een kusje op zijn wang plantte. [i]"Want mijn lieve reggie, je hebt echt niet zo maar iemand onder je liggen hoor." "En je hebt al helemaal iemand boven je liggen, gewoon niet meer normaal." zei ze lacherig, en door het gelacht van Nate bewoog ze boven op hem mee met zijn bewegingen. "Zo Kennetje, wat wil je doen? Wat dacht je van gewoon hier lekker blijven liggen, gezellig gaan naaktzwemmen of weet jij wat anders?" vroeg ze aan hem, met een plagerige grijns. Ze woelde even door zijn haar en keek hem met een ondeugend grijnsje aan. "Óf, wat dacht je van de kieteldood?" merkte ze op, en ze begon hem weer te kietelen. Hihi, dit was echt funny.

[Me too! =D]
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimedi feb 08, 2011 7:40 am

Uiteraard had Nate geen bezwaar op de kus op zijn wang, integendeel juist. "En je hebt al helemaal iemand boven je liggen, gewoon niet meer normaal." hij knikte instemmend, hij wist het, hij had één van de knapste meisjes op hem liggen. "Zo Kennetje, wat wil je doen? Wat dacht je van gewoon hier lekker blijven liggen, gezellig gaan naaktzwemmen of weet jij wat anders?" waren haar nieuwe woorden. Hij schudde lichtjes zijn hoofd om het woord 'Kennetje' en keek haar daarna met twinkelende ogen aan. "Ik moet toegeven, ik lig wel lekker hier zo. Aan de andere kant dat naakt zwemmen klinkt ook wel goed." zei hij lachend. "Pff wat een dilemma." Hij keek omhoog in haar ogen en slaakte een tevreden zucht. "Barbs, nee, alsjeblieft niet de kieteldood" smeekte hij gespeeld en keek haar lachend aan, hij vond dat Barbs net zo vreemd was als Kennetje, dus een goede woordkeuze als het aan hem lag. "ik denk dat er genoeg leukere dingen te bedenken zijn om te doen. Al moet ik zeggen dat ik er niks op tegen heb hoe je boven op me zit." maakte hij plagerig zijn zin af, terwijl hij haar gekietel zo goed als hij kon probeerde te doorstaan.

[Maybe kunnen we iemand chanteren die ze wil 'storen'? iemand van school die heel anders dan zij zijn is oid, of juist jaloers, weet ik veel ^^ ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Regina

Regina


Posts : 786
Naam : Sammy

Profiel
Naam: Regina George
Partner: Mitchell, I don't know what this suddenly is but you make me feel so much better «3
Vereniging: x

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimedi feb 08, 2011 7:50 am

Regina grinnikte toen hij knikte nadat ze had gezegt dat hij ook wel heel wat op zich had liggen. "Ik moet toegeven, ik lig wel lekker hier zo. Aan de andere kant dat naakt zwemmen klinkt ook wel goed." zei hij, en ze knikte even terwijl ze hem met een speelse blik in haar ogen aankeek. Ook hij lachtte met haar mee, en bezorgde weer wat gewiebel. "Pff wat een dilemma." zei hij, en ze grinnikte. "Ja, wat een moeilijke keus hè? Tsja, it's your choice Natie." zei ze tegen hem, met een glimlachje die kuiltjes in haar wangen veroorzaakte. "Barbs, nee, alsjeblieft niet de kieteldood" antwoordde hij, op een smekende toon waardoor ze moest lachen. "Barbs?" vroeg ze, wel wetend wat het betekende maar het klonk gewoon echt té grappig. Ze ging gewoon lekker door met kietelen, dat had hij wel verdiend na zijn ge'barbs'. Ze lachte om te zien hoe hij lag te kronkelen, en ze leek zelf ook wel te voelen hoe ze het nu deed hoe het voelde om gekieteld te worden. Bleh, zij kon er dus écht niet tegen! Ze stopte heel eventjes om naar hem te luisteren, want ze hoorde zijn stem weer. "ik denk dat er genoeg leukere dingen te bedenken zijn om te doen. Al moet ik zeggen dat ik er niks op tegen heb hoe je boven op me zit." "Zal ik maar van je afgaan dan?" vroeg ze hem uitdagend, en ze woelde nog een keertje door zijn haar.

[Jahoor! Is goed ^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Esther

Esther


Posts : 1062
Naam : Diantaa ;D

Profiel
Naam: Esther Marylin Campbell.
Partner: Don't you share your smile with anyone else but me. I wanna touch your heart. I wanna crush it in my hands.
Vereniging: Die Hard! - r.i.p.

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimedi feb 08, 2011 8:08 am

Ze slofte op het strand. Vandaag geen school had ze zich voorgenomen. Ze liet echt niet met zich spotten in de les. Niemand, maar dan ook niemand mocht vandaag tegen haar praten. Zo ongelofelijk kwaad was ze. Waarom moesten de docenten ook altijd haar hebben. Oh my god, alsof zij wist wat een of andere wortel of kwadraat moest voorstellen. Lekker boeiend. Haar ogen gleden naar wat jongeren op het strond. Maar uiteindelijk bleven ze stilstaan op een koppeltje, die op elkaar lagen. Blergh, liefde. Daar hoefde ze nog niet aan te denken. Naarmate ze dichterbij kwam, herkende ze de blondie. Ah, het was Regina. De opper-bitch. Nog maar een paar meter, en dan stond ze bij hun. Een voetstap verwijderd bleef ze van de zijkant voor hun staan en schopte wat zand richting hun. ''Wel, wel, wel. Als we daar de liefhebbende Regina niet hebben,'' zei ze op een spottende, sarcastische toon. ''Lekker de liefde aan het bedrijven? Ga gerust verder, ik stoor jullie toch niet, hoop ik?'' Een brede grijns kwam op haar gezicht te staan. Heel even liet ze haar aandacht dwalen naar het water. Een paar golvers maakten er gebruik van zo te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nate

Nate


Posts : 173

Profiel
Naam: Nate Raden
Partner: There's no such word in my vocabulary ..
Vereniging:

I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitimedi feb 08, 2011 8:18 am

Hij glimlachte breed naar haar toen ze de naam 'Barbs' herhaalde en knikte overdreven instemmend. Hij moest zich met moeite beheersen onder haar gekietel, maar bleef cool. "Zal ik maar van je afgaan dan?" antwoordde ze op hem. Nate zette een zielig gezicht op en wilde net antwoordden toen hij merkte dat iemand anders tegen haar praatte. 'Wel, wel, wel. Als we daar de liefhebbende Regina niet hebben,' Met een ruk keek hij op om te kijken wie hen verstoorde. 'Lekker de liefde aan het bedrijven? Ga gerust verder, ik stoor jullie toch niet, hoop ik?' Geïrriteerd keek hij naar het meisje die de hatelijke woorden had gezegd. Het was een rood harig meisje dat hem ergens vaag bekend voorkwam, aan haar leeftijd te zien was ze waarschijnlijk ook van Monica High. Het was meer dan duidelijk geen vriendin van Reggie dus besloot hij dat hij geen reden had vriendelijk te doen, maar aangezien het meisje niet tegen hem had gesproken, zei hij nog niks, maar keek hij enkel neerbuigend naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





I wanna have *peep* on the beach =D Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have *peep* on the beach =D   I wanna have *peep* on the beach =D Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wanna have *peep* on the beach =D
Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I wanna *peep* government hooker
» Walking on the beach
» Running on the beach
» Resting on the beach
» Stroling on the beach

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Santa Monica :: Santa Monica Beach :: Santa Monica Beach-
Ga naar: