Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexPortalLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Black and blue

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Black and blue   Black and blue Icon_minitimedi feb 01, 2011 5:24 am

[Niet op de titel letten =)]

Maja was met een zware koffer naar het dak gegaan. Daar stond ze dan nu ook half voor over gebogen over de zwarte koffer. Deze klike ze open en haalde er een staander met twee bijbehorende buizen uit, die zette ze open neer op de grond en stak die vervolgens ook heel handig in elkaar om daarna knielde ze even neer en keek naar de verdere inhoud van de koffer. Met enige trots haalde ze daar haar keyboard en zette dat op de staanders. Uiteindelijk sloot ze alles aan wat er moest worden aangesloten en keek even rond. Er leek niemand te zijn, oftewel kon ze die mensen niet zien maar veel maakte het haar niet echt uit. Ze deed de koffer toe en zette vervolgens de koptelefoon op haar hoofd en luisterde kort naar enkele noten en glimlachte even. Haar keyboad was het gene wat ze liefhad, ze had het ook eindelijk mogen meenemen uit Brooklyn toen ze er vorig weekend naar toe was gegaan. Nu had ze gelijk ook iets anders wat ze kon doen als ze niet voetbalde, op haar keyboard spelen. Maja begon uiteindelijk een heel bekend liedje te spelen. Wel haar versie ervan maar goed. Haar lichaam bewoog zachtjes mee op het ritme van de muziek, het liedje paste niet echt bij haar maar ze vond vanzichzelf dat ze het vrij goed kon spelen. Een koele wind streek langs haar armen waardoor ze even rilde maar ze sloeg er geen acht op. Ze was gefocust op haar vingers die de toetsen van het keyboard indrukte en waaruit de melodieën voort klonken. Terwijl ze verder speelde kwamen er enkele mensen naar boven maar die sloegen niet veel acht op haar. Enkele lachte zelfs toen ze haar zagen spelen, niet om haar uit te lachen maar gewoon omdat ze het wel leuk vonden of zo.

[Open voor iedereen]
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimedi feb 01, 2011 9:36 am

Yasmine liep het smalle trappetje op dat naar het Flat Roof leidde. Ze probeerde zo voorzichtig mogelijk te lopen, al sloeg ze soms een stuk of twee treden over. Uiteindelijk stond ze bovenaan en keek ze recht de donkere hemel in. Het zag er mooi uit, nu zeker. Omdat ze het nog nooit vanaf hier had gezien, aangezien ze hier nog niet was geweest. Met haar vingers streek ze een paar donkere plukken achter haar oor en ze glimlachte even, maar die glimlach verdween ook weer snel. Ze dacht even terug aan de pauze. Het telefoontje dat ze van Sabine had gekregen. Het ging prima bij hun, had ze haar vrolijk horen vertellen. En ze ging nu veel met een ander meisje om. Hoe ze precies heette had ze niet verstaan. En ze had op dat moment ook niet de moeite genomen om te vragen of ze het wilde herhalen. Ergens was ze wel blij voor Sabin, maar aan de andere kant voelde ze haar plek overgenomen. Alsof ze er nu echt buiten was gevallen. Ook al zat ze op een andere school.
Voor een moment zuchtte ze en liep wat verder door. Hier had ze nu ook wel al twee mensen ontmoet, en dat had ze ook wel verteld. Maar toch voelde ze zich niet helemaal lekker, en dat kwam ook omdat haar moeder weer aan bod was gekomen van het gesprek. Maar dat kon eigenlijk ook niet anders. Sabine was ook de enige die het wist. Een zwaar gevoel betrok haar. Het voelde nog zwaarder aan om tegen haar te zeggen dat ze nog steeds geen actie had ondernomen. Dat ze nog steeds geen idee had wat ze kon doen, of dat er nog überhaupt iets te doen viel. Nogmaals zuchtte ze en keek voor zich uit. Er stond een meisje verderop met een keyboard. Enkele klanken drongen haar oren binnen en ze glimlachte. Het klonk best mooi. Met langzame passen liep ze naar haar toe en glimlachte weer. "Het klinkt echt mooi." zei ze en hoopte ze dat ze haar verstaan had. Ergens kon ze nu wel wat gezelschap gebruiken, dus dat zou goed uit komen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimewo feb 02, 2011 3:50 am

Maja speelde verder, inmiddels hing de koptelefoon al om haar hals. Merendeels omdat deze was afgezakt. Met een grijnsje drukte ze de toetsen in, dit was waarvoor ze leefde. Gewoon iets anders dan de voetbal, haar muziek. Zelf schreef ze ook maar dat waren haar eigen nummers en die had ze nog nooit echt aan iemand laten horen. Buiten aan haar zus dan, maar aangezien die zich niet meer onder de levende bevond was er dus niemand die het ooit gehoord had. En voor nu zou dat ook niet gebeuren, tot zij er klaar voor was om haar teksten met de rest te delen. Kort sloot ze haar ogen en dacht aan de gelukkige tijden met haar zus, de tijden dat zij nog blond was dat ze samen dingen deden die andere maar raar vonden. Op schoolde leerkracht irriteren, het was altijd geweldig geweest met haar. En aan die dingen moest ze blijven denken niet aan de slechte dingen want die bleven gewoon aan je vreten. Toen ze opeens achter haar een stem hoorde beet ze kort op gaar onderlip. Met een glimlach besloot ze zich om te draaien naar degene die tegen haar gesproken had. Maja zag een meisje met gitzwart haar tevoorschijn komen en glimlachte even naar haar. 'Dankje.' Sprak ze vrolijk tegen haar en drukte even op een knop waardoor de muziek die uit de koptelefoon kwam stopte zodat ze eventuele dingen die ze sprak tegen haar kon verstaan. Met een kalme blik keek ze het meisje weer aan en stak haar handen even in de zakken van haar jeansbroek. 'Ik ben Maja.' Stelde ze zich maar even voor aan haar. Vervolgens nam ze de koptelefoon van haar nek af en legde die neer op het keyboard.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimewo feb 02, 2011 5:09 am

Yasmine had haar blik op die van het meisje gericht, en een glimlachje gleed over haar gezicht. Het was deels dat glimlachje dat ze automatisch op zette naar iemand om niet altijd zo donker over te komen, maar het was ook deels een echt glimlach. 'Dankje.' hoorde ze haar zeggen. Met haar vingers streek ze weer een lok achter haar oor, waarnaar ze haar blik voor een moment op het keyboard richtte die voor haar in het standaard stond. Het zag er mooi uit, ook best professioneel voor haar gevoel. Al wist ze zelf maar al te goed dat ze maar weinig van instrumenten afwist. Zelf had ze nog nooit echt een instrument bespeeld. Wel geprobeerd weliswaar, maar nog nooit had ze het echt doorgezet. Had ze die motivatie gehad om echt een instrument te blijven bespelen. Niet dat ze het niet leuk had gevonden, maar ze had al gelijk gemerkt dat het haar niet had gevonden. Ja, ze had er duidelijk de aanleg niet voor.
'Ik ben Maja.' Die woorden trokken haar uit haar gedachten gang. Ze zuchtte even en keek haar weer aan. Ze glimlachte nogmaals. "Ik heet Yasmine." zei ze op een iets zachtere toon dan zonet. Met haar ogen volgde ze Maja's bewegingen, ze had haar koptelefoon -die eerst om haar nek had gehangen- op het keyboard gelegd. Weer liet ze haar blik over het instrument glijden. Gewoon uit nieuwsgierigheid. "Speel je al lang?" vroeg ze en vervolgens liep ze wat naar voren om tegen het hekje aan te leunen. Wel met haar rug er tegenaan, zodat ze Maja zonder moeite aan kon kijken. Op de achtergrond stonden nog enkel wat mensen die aan het kijken waren. Ze glimlachte even en keek naar Maja. "Zo te zien ben ik niet de enige die het mooi vond." zei ze, met nog altijd diezelfde glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murray

Murray


Posts : 161
Naam : Murray

Profiel
Naam: Murray
Partner:
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimevr feb 04, 2011 11:33 pm

Zuchtend sloot Murray zijn kamerdeur en keek de gang door. Er was geen levende ziel te bespeuren. Was iedereen heel druk of was dit gewoon geen geliefde plaats om rond te hangen? Zijn nieuwsgierigheid dreef hem ertoe toch de hele gang even door te lopen, tot hij een trap vond. Er kwam muziek van boven. Niet meteen zijn stijl, maar toch sprak het hem aan. Nietsvermoedend liep hij die op en voor hij het zelf besefte bevond hij zich op het dak. De muziek stopte kort erna en net toen hij terug de trap af wou gaan hoorde hij stemmen. Murray stopte zijn handen in zijn zakken en volgde de stemmen, tot hij bij twee meisjes terecht kwam. Het ene stond bij een keyboard en even had Murray het gevoel dat hij een repetitie ofzo had verstoord. Hij keek verder en zag nog een meisje erbij staan, met op de achtergrond nog wat nieuwsgierigen. Zijn blik gleed naar het meisje bij het keyboard, waarvan hij verwachtte dat zij degene was die aan het spelen was daarnet. "Klonk niet slecht." zei hij een beetje ongemakkelijk, maar gemeend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 3:17 am

Het meisje stelde zich voor als Yasmine, een mooie naam had ze altijd al gevonden. Kort streek ze een lok haar achter haar oor en glimlachte ze even naar Yasmine. Haar gedachtengang ging even naar Brooklyn naar haar ouders, ze miste hun eigenlijk wel maar binnenkort zou ze wel weer terug gaan. Maja had zich voorgenomen om elke maand weer naar huis te gaan gewoon zodat haar ouders haar weer veel vaker zagen dan eerst. Misschien zou ze zelf een transfer aanvragen dat ze naar een sportschool daar kon, hoewel ze het hier toch naar haar zin had. Plots hoorde ze een vraag en die trok haar weer terug naar het het gesprek met het meisje. 'Ik speel al ongeveer van mijn negen jaar, misschien zelfs vroeger.' Glimlachte ze. Ja, daar was ze trots op muziek en het voetballen waren twee dingen ze al deed van jonge leeftijd. Door haar woorden keek ze om en zag een hoopje mensen staan, kort fronste ze. Er stond ook een jongen tussen met zwart haar, kort beet ze op haar onderlip en glimlachte even. 'Oh, ik dacht dat ik hier dus alleen was.' Bekende ze en streek even verward over haar voorhoofd. Al weer klonk er een stem, ditmaal van een jongen. Kort slikte ze en draaide zich even om, het was de jongen met de zwarte haren. 'Bedankt.' Glimlachte ze vriendelijk en keek kort naar Yasmine. Ergens was ze wel zeker dat de muziek die ze speelde niet het genre was waar de jongen van hield, maar toch deed het compliment haar wel goed. 'Dus, zijn jullia al lang hier?' Vroeg zij nieuwschierig aan beide personen die bij haar op het dak stonden, de kleine menigte achter haar even helemaal vergetend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murray

Murray


Posts : 161
Naam : Murray

Profiel
Naam: Murray
Partner:
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 6:05 am

Murray merkte dat het meisje niet hoe wist hoe ze met de plotse menigte moest omgaan. Maar toch bleef hij het knap vinden dat ze hier op het dak haar muzikale kant durfde te laten zien en horen. Ze vroeg plots als ze hier al lang waren. Hij wist niet zeker als het naar hem gericht was, maar waagde het er maar op. "Nee niet echt. Ik hoorde muziek in de gang en kwam net te laat hierboven toe, helaas." grijnsde hij. Hij kwam wat dichterbij en bekeek het instrument. Meteen miste hij zijn eigen instrumenten en zuchtte. "Speel je nog andere instrumenten?" vroeg hij dan maar, om de stilte te breken, terwijl hij zich terug naar de meisjes omdraaide. Hij bedacht zich dat ze eigenlijk geen idee hadden wie hij was en hij niet wie zij waren. "Oh, ik ben Murray trouwens." zei hij dan maar uit beleefdheid. En het was wel handig te weten met wie je woorden wisselt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 6:35 am

Yasmine richtte haar blik voor een moment op de hemel, maar al snel keek ze weer naar Maja. Vanuit haar ooghoeken hield ze de andere mensen die ook waren komen kijken, in de gaten. Een glimlachje speelde op haar gezicht. 'Ik speel al ongeveer van mijn negen jaar, misschien zelfs vroeger.' Yasmine trok een grijnsje. Negen jaar, dat was erg lang. Dan deed ze het dus al van vroeg af aan. "Wow, dat is al lang." zei ze, met die nog steeds brede grijns op haar lippen. Net op dat moment zag ze dat er een jongen aan kwam lopen. In tegenstelling tot die andere mensen begon hij te praten. Voor een moment fronsde ze en keek even naar de jongen. Die zich voorstelde als Murray. Yasmine glimlachte even, Murray, ook een mooie naam. 'Dus, zijn jullia al lang hier?' hoorde ze Maja zeggen. Haar blik ging weer naar haar kant. Voor ze kon reageren was Murray haar voor. Even zuchtte ze, en besloot later in haar woorden op te gaan. "Ja, en dit is eigenlijk wel een typisch plekje voor mij." zei ze, hiermee de Flat roof bedoelend. Een grijnsje printte zich weer op haar lippen. Toen ze de vraag van Murray hoorde, keek ze evenals hem vragend naar Maja. Ja, hoeveel instrumenten bespeelde ze eigenlijk? Alleen deze of nog andere soorten? Want ze leek er wel aanleg voor te hebben, iets dat zij nou helemaal niet had.
"Het is hier best mooi, niet?" zei ze na een tijdje, daarmee voor het grootste deel naar de hemel kijkend. Dat vond zij in ieder geval wel. Maar het kon best zijn dat Maja en Murray daar anders over dachten. Voor enkele seconden glimlachte ze weer. Ergens was ze wel blij dat ze nu twee mensen had ontmoet. Want echt veel mensen kende ze hier nog niet.

[inspiloos xp]
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 7:06 am

Maja keek even naar de grond, echt op haar gemak voelde ze zich niet terwijl die andere mensen er nog stonden maar ze besloot maar gewoon te blijven staan omdat ineens weg gaan gewoon onbeleefd was in haar ogen. 'Ach, ik ken mensen die het al anger doen hoor.' Glimlachte ze even naar Yasmine toe. Vervolgens liet ze haar blik naar de jongen gaan, eigenlijk was hij best nog wel knap ook. 'Zo helaas vind ik het niet hoor. Meestal speel ik niet op een plaats als deze, maar daar straks bleek hier niemand te zijn en nu dus wel.' Maja had last van grote plankenkoorts als het op muziek aankwam, ze deed het zo graag maar die plankenkoorts had ze meegekregen van haar ouders dat wist ze wel zeker. Toen ze de vraag hoorde keek ze even rechtstreeks naar de jongen toe maar richtte haar blik toch weer op beide personen om niet onbeleefd over te komen naar de ander toe. 'Euhm, ik kan gitaar spelen ook.Maar ik bezit jammergenoeg geen gitaar meer dus. Voor de rest speel ik geen andere instrumenten.' De jongen stelde zich algauw voor als Murray. Best wel een mooie naam, alleszins dat vond zij toch. Even streek ze over haar arm en keek kalmpjes voor zich uit. Tot het meisje met het zwarte haar wat zei. 'Het is hier inderdaad mooi. Merendeels om tot rust te komen eigenlijk.' Sprak ze met een glimlach tegen haar en zette zich vervolgens neer op de zwarte koffer waar het keyboard oorspronkelijk in zat. Kort keek ze de Yasmine en Murray aan en wachte af. Eigenlijk was ze toch wel blij dat ze deze twee hier had ontmoet, merendeels omdat de meeste vrienden van haar hier als sneeuw voor de zon waren verdwenen, en dat was heel stom vond ze.
[Flut]
Terug naar boven Ga naar beneden
Murray

Murray


Posts : 161
Naam : Murray

Profiel
Naam: Murray
Partner:
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 7:26 am

Murray luisterde geboeid naar haar woorden en keek bijna stralend op toen ze over een gitaar begon? "Je speelt gitaar?" hij dacht even dat hij iets te enthousiast klonk en ging maar snel zitten. De grons was koel, maar dat kon hij wel hebben. Het andere meisje begon over het dak, dat ze het hier mooi vond, dus Murray besloot maar even rond te kijken. "Tjah. Mooi niet precies. Maar het lijkt me wel een ideale plek om tot rust te komen." glimlachte hij. Zijn blik gleed naar het muzikale meisje. "Of om muziek te spelen natuurlijk." Hij zuchtte en keek terug van haar weg, naar niks of niemand in het bijzonder. "Op zo'n momenten mis ik mijn eigen gitaar. Al zou het wel even duren voor ik het weer onder de knie heb." Ergens vond hij het jammer dat het meisje geen gitaar bezitte. Hij had die van hem achter moeten laten, evenals het bandje waarin hij zo graag speelde en de bijhorend vrienden en zogenaamde fans. Nouja, fans. De twee buurmeisjes die af en toe kwamen kijken als ze muziek in de garage hoorden. Hij besefte plots dat zij hem nu wel kende, maar hij hen niet. "En wat was jullie naam?" vroeg hij dan maar terloops, terwijl hij een lok zwart haar uit zijn gezichtsveld wreef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 7:47 am

'Ach, ik ken mensen die het al anger doen hoor.' hoorde ze Maja zeggen, ook op haar gezicht was een glimlachje verschenen. Ze dacht even aan d e tijd dat zij veel met instrumenten bezig was geweest. Ze had toen ook gehoopt dat veel mensen haar muziek zouden waarderen en dat ze zouden opkijken als ze begon te spelen. Maar nee, dat was iets anders gelopen. Snel schudde ze haar hoofd en streek enkele plukjes haar uit haar gezicht. Waarnaar ze weer naar Maja keek. "Dat geeft dan wel aan dat ze je muziek waarderen." zei ze glimlachend, naar waarheid. 'Zo helaas vind ik het niet hoor. Meestal speel ik niet op een plaats als deze, maar daar straks bleek hier niemand te zijn en nu dus wel.' Nogmaals glimlachte Yasmine bij het horen van haar woorden. Ze kon zich goed voorstellen dat je graag alleen wilt zijn als je speelt. Dan zijn er niet van die mensen die je storen. Ergens besefte ze dat ze dat zelf wel had gedaan, maar ze had niet het idee dat Maja het deerde. Zowel, dan hoorde ze dat wel van haarzelf.
'Euhm, ik kan gitaar spelen ook.Maar ik bezit jammergenoeg geen gitaar meer dus. Voor de rest speel ik geen andere instrumenten.' gaf Maja als antwoord op Murrays vraag. Gitaar, zoiets hoorde ze vaak. Veel mensen bespeelde gitaar, als hobby. Maar ook als levensdoel. En ook hadden veel mensen iets met piano. En dat vond ze eigenlijk ook wel het leukste instrument, dat ze ooit had geprobeerd. Opeens hoorde ze dat Murray ook gitaar speelde en ze glimlachte. "Echt? Heb je geen gitaar hier dan?" vroeg ze en toen Yasmine Maja's en Murrays volgende woorden hoorde, knikte ze. Hier kon je inderdaad wel tot rust komen, maar of het haar zo lukken wist ze zo net nog niet. Misschien dat ze juist nu niet met rust gelaten wilde worden, gewoon voor afleiding.
Toen ze Murrays vraag hoorde glimlachte ze, blijkbaar wist hij nog niet hoe ze heette. Maar dat kwam ook omdat hij hun nog niet had aangesproken toen ze zichzelf voorgesteld had. "Yasmine." stelde ze zich nogmaals glimlachend voor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 8:23 am

'Misschien waarderen ze het, ik zelf waardeer het en dat is al genoeg voor mij.' Maja glimlachte kort en richtte haar blik op de hemel en voelde hoe de zon op haar bruine haren viel, een warm gevoel nam haar over. Even tikte ze op de zwarte koffer waar ze op zat en keek kalmpjes naar de grond en ademde diep in. 'Ik speel het inderdaad, maar het is al best een tijd geleden dat ik het nog echt gespeeld heb omdat ik me meer op mijn sport richtte tot nu dan.' Al gauw hoorde ze Murray zeggen dat hij zelf ook gitaar speelde. Dat was mooi, alleen was het jammer dat hij ze niet bij zich had. Maar misschien kon hij er hier een kopen als hij genoeg geld bezitte. Dan kon hij weer spelen hier. 'Weetje, er zijn ier vast wel winkels waar je een gitaar kopen kunt. Want ik zou je graag eens horen spelen eigenlijk.' Glimlachtte ze naar Murray toe. Maja keek even naar haar keyboard en glmlachtte, wat was ze blij dat ze die weer terug had. Toen drong het eigenlijk tot haar door dat ze zich nog niet had bekendgemaakt aan de jongen. Dat was heel dom van haar.Vlak na Yasmine keek ze de jongen aan en streek even over haar wang. 'Ik ben Maja.' Grijnsde ze eventjes naar hem toe en keek vervolgens kort naar beide personen. 'Als ik nieuwschierig mag zijn, van waar komen jullie eigenlijk?' Maja was meestal niet zo nieuwschierig van aanleg maar misschien kon ze maar beter echt goed gaan beginnen aan het socializen zodat ze wat meer vrienden om haar heen zou krijgen. Want dat vond ze eigenlijk wel nodig soms, dat ze als ze het eens moeilijk had kon terugvallen op haar vrienden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murray

Murray


Posts : 161
Naam : Murray

Profiel
Naam: Murray
Partner:
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 8:29 am

Murray knikte. Hij had er zelf ook al aan zitten denken om op zoek te gaan naar een nieuwe. Het enige probleem was het bedrag dat hij daarvoor moest kunnen neerleggen. Misschien moest hij eerst maar eens op zoek gaan naar een baantje. Ze opperde dat ze hem graag zou horen spelen en hij glimlachte even. "Het is toch al een tijdje geleden. Ik hoop dat ik het niet verleerd ben." grijnsde hij. "En mijn stijl is iets anders dan die van jou denk ik." Hij hoorde meteen harde metal rifs in zijn hoofd en had zin om als een gek te gaan springen en headbangen, maar dat leek hem nu niet meteen de beste eerste indruk die hij zou kunnen maken. Door zijn gedachten aan zijn muziek had hij haar volgende vraag maar half gehoord. "Waar ik vandaag kom?" vroeg hij maar even voor de zekerheid "LA" Hij haatte het daar. Hij hoefde al die drukte niet. Murray had nood aan de rust waarin hij zichzelf kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 8:47 am

Toen ze Maja hoorde praten dat ze het belangrijkst vond dat ze haar muziek zelf waardeerde, knikte Yasmine weer. Dat was ook zo, het was jijzelf die de muziek maakte. Als jij het niet mooi vond, was er geen lol meer aan. Tenminste, zo dacht zij dat het was. "Het is toch al een tijdje geleden. Ik hoop dat ik het niet verleerd ben." hoorde ze Murray zeggen. Haar blik ging weer naar hem. "Heb je het al zolang niet meer gedaan dan?" vroeg ze, naar haar aanzien verleerde je een instrument niet zo snel. Maar dat kon ook verschillend liggen.
'Als ik nieuwschierig mag zijn, van waar komen jullie eigenlijk?' hoorde ze Maja, ze glimlachte even. "Ik kom uit deze buurt, want ik woon hier niet eens zover vandaan." antwoordde ze. Haar glimlach verdween even. Daarom was ze hier dus heen gestuurd, omdat dit de dicht bijzijnde school voor haar was geweest. Yasmine slikte even hoorde hoe Murray vertelde dat hij uit LA kwam. Ze glimlachte weer. LA, daar was ze nog nooit geweest. "En waar kom jij eigenlijk vandaan?" vroeg ze en keek Maja vragend aan.
Na een tijdje richtte ze haar ogen weer op de hemel, ze was haar blik op de andere mensen totaal verloren. Maar dat leek haar nu ook niet meer nodig. Het begon langzamer hand weer wat rustiger te worden, vast omdat het later werd. En hier had ze totaal geen problemen mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 10:29 am

'Stijl maakt voor mij niets uit Murray, ik luister naar alles.' Glimlachte ze eventjes. Murray leek haar het type om Metal te luisteren, vroeger had ze het genre ver af schuwd maar door in contact te komen met een jongen die dan nog eens haar vriend werd had ze er naar leren luisten. Haar favoriete groep in dat genre was dan toch wel Asking Alexandria of Parkway Drive misschien, dat waren de twee die er voor haar er het meeste uit staken. Kort knikte ze op zijn vraag en luisterde daarna veder. Los Angeles, best een leuke plaats ginds. Ze richtte haar blik weer op Yasmine en wachtte even af. Zij kwam van hier. Dus technisch gezien kwamen ze gewoon uit drie andere delen van de states. 'Wel, ik zelf kom van Brooklyn.' Grijnsde ze even. Eigenlijk was ze best trots op waar ze vandaan kom. Ze was eigenlijk best benieuwd naar Murray's gitaarspel. Het sprak haar eigenlijk wel aan. Zelf had ze vroeger meer de rock kant op gegaan met haar gitaar, en daar was ze eigenlijk best fier op. Want de meeste mensen verwachte van haar dat ze meer voor Pop muziek enzo was maar niets was minder waar. Zij was gewoon een alles luisteraar. Maja keek even naar de grond en haar gedachten gingen weer naar haar zus waardoor haar gezicht even betrok maar hopelijk voor de andere het gezien hadden had ze het alweer in plooi gekregen en daar had ze weer een kleine glimlach op geplaveid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murray

Murray


Posts : 161
Naam : Murray

Profiel
Naam: Murray
Partner:
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 10:44 am

Maja zei dat ze van alle stijlen hield en Murray glimlachte even. Zo'n mensen mocht hij wel. Eigenlijk had hij respect voor iedereen die ook respect voor hem kon opbrengen. Al was dat niet heel vaak het geval. Zeker niet door zijn uiterlijk en muzieksmaak. "Ik hoop snel een nieuwe gitaar te hebben." zuchtte hij. Hij zou binnenkort wel even in het winkelcentrum gaan kijken. Hij had daar namelijk al veel over gehoord. Maja was blijkbaar afkomstig van Brooklyn en Murray knikte even. "Al veel over gehoord, zelf nog nooit geweest." gaf hij toe. Hij zat nog steeds op de grond en zette nu beide handen achter zijn lichaam zodat hij daarop kon steunen en een beetje achteruit kon leunen. Hij keek terug rond en zuchtte. "Zitten jullie al lang op deze school?" vroeg hij uiteindelijk, aangezien hij nog maar net was toegekomen. Toch had hij al wat leuke mensen ontmoet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 11:09 am

Het gesprek tussen Maja en Murray ging duidelijk over zijn gitaar en ze hoorde Maja vertellen over de dat ze verschillende soorten stylen leuk vond. Yasmine glimlachte even, maar hield haar mond. Dit was nou het probleem, hier kon ze dus niet echt over mee praten aangezien zij niks bespeelde en ook nooit wat had bespeeld. Met haar hand ging ze door haar haar heen en ze keek de twee aan. Maar ergens mocht ze wel mensen die zo'n uitgebreide smaak qua stylen had. Dan kon je -als het onderwerp aan bod zou komen- over verschillende soorten stylen praten zonder dat je begint over iets dat de ander niet leuk vind.
Toen ze hoorde dat Maja uit Brooklyn kwam glimlachte ze. Ze kwamen dus alle drie uit verschillende delen. Iets dat ze eigenlijk best wel geinig vond. "Al veel over gehoord, zelf nog nooit geweest." hoorde ze Murray zeggen. "Ben ook nog nooit in Brooklyn geweest eigenlijk, verschilt het daar erg veel met hier?" vroeg ze en er verscheen weer een glimlachje op haar gezicht.
Murray had zich ondertussen wat verplaatst, iets waardoor haar blik naar die van hem werd getrokken. Ook toen hij wat vroeg. "Zitten jullie al lang op deze school?" luidde hij. Yasmine trok een bedenkelijk gezicht. "Ehm, ik denk nu iets van twee weken.." antwoordde ze, aan haar stem was duidelijk te horen dat ze het niet precies kon zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murray

Murray


Posts : 161
Naam : Murray

Profiel
Naam: Murray
Partner:
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimeza feb 05, 2011 11:48 pm

Murray had het gevoel dat Yasmine er nogal ongemakkelijk bijzat. Misschien was het omdat ze niet veel over het onderwerp instrumenten kon vertellen. Maar hij had geen idee waarover hij kon praten met twee nog practisch onbekende meisjes. Ze keek hem plots aan en was de eerste die op zijn net gestelde vraag antwoordde. Twee weken, ook nog niet zo heel lang dus. Plots voelde hij de drang om een sigaret te roken en dat verbaasde hem. Meestal had hij dat enkel in stresssituaties of bij grote verveling en geen van beide was hier het geval. Toch had hij voor hij het wist zijn pakje en aansteker bij de hand en was hij terug rechtop gaan zitten. Hij stak een sigaret aan en nam een eerste trek. Hij keek van Maja naar Yasmine en terug. "Als iemand er problemen mee heeft, roep dan maar." glimlachte hij. Hij was anderen niet graag tot last met zijn rook, aangezien hij er zelf ook een hekel aan had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Maja

Maja


Posts : 300

Profiel
Naam: Maja Hill
Partner: --
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimezo feb 06, 2011 2:45 am

Maja hoorde de vraag van Yasmine en dacht even na. 'In Brooklyn is het een behoorlijk stuk drukker dan hier. Het weer valt misschien niet altijd mee. Maar het is er wel leuk, en als je daar rust wilt vinden vind je die ook wel meteen.' Glimlachte Maja vrolijk naar Yasmine toe. Het was sneu dat ze beide nog niet in Brooklyn geweest waren maar je kon niet van iedereen verwachte dat ze overal al waren geweest, toch? Even liet ze haar blik weer terug gaan naar haar keyboard en glimlachte even. Maja had altijd op de daken in Brooklyn rust gevonden, daar zat ze dan ook wel elke dag en daar speelde ze muziek samen met haar zus die meestal de vocals deed. Ditmaa hoorde ze de stem van de jongen met he zwarte haar waardoor haar blik weer naar hem terug ging. Hoelang ze hier percies al zat wist ze niet maar ze zat hier al behoorlij lang. 'Ik zit hier wel al een paar maanden.' Grijnsde ze even. Vervolgens zag ze hem opstaan en een pakje sigaretten boven halen. Hij rookte dus, opzich had ze er niets op tegen maar ze had nooit echt kunnen verdragen dat mensen bij haar in de buurt rookte. Omdat ze vroeger een angst had opgedaan door dat haar grootmoeder er aan was overleden. Maja schudde haar hoofd even op wat de jongen naar hen toe riep. Echt erg vond ze het niet, zolang hij maar geen rook in haar gezicht ging blazen of wat dan ook want dat kon het meisje niet hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yasmine

Yasmine


Posts : 201
Naam : Naomii<3

Profiel
Naam: Yasmine Fey
Partner: My life now consists of uncertainty and questions, are you sure you want me?
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimezo feb 06, 2011 6:54 am

"Als iemand er problemen mee heeft, roep dan maar." Yasmine keek de kant van Murray uit en zag hoe hij een sigaret opstak. Ze glimlachte even. Zelf had ze er geen problemen mee, vroeger had ze ook weleens gerookt. Alleen was zij er niet constant mee doorgegaan, in tegenstelling tot haar vrienden. Ze had weleens wat met hun opgestoken, maar echt een verslaving had ze nou ook weer niet. Zonder kon ze prima. Snel schudde ze haar hoofd en haar blik ging naar het pakje dat hij in zijn handen had. Het kon misschien geen kwaad om een sigaret te vragen, het kon best zijn dat hij er geen één wilde geven. En dat zou haar ook niet uitmaken, maar ze had het echt al een tijdje niet meer gedaan.. "Mag ik?" vroeg ze, haar blik op het pakje sigaretten dat Murray in zijn handen had gericht. Maar voor ze nog wat kon zeggen of enkel kon wachten op zijn reactie hoorde ze Maja reageren. Waardoor ze haar blik weer op haar richtte.
'In Brooklyn is het een behoorlijk stuk drukker dan hier. Het weer valt misschien niet altijd mee. Maar het is er wel leuk, en als je daar rust wilt vinden vind je die ook wel meteen.' hoorde ze haar vertellen. Yasmine glimlachte even. Het was hier al best druk voor haar gevoel, hoe druk zou het daar dan wel niet zijn? Maar rust kon je net zoals hier daar ook wel vinden, dus dat was wel een voordeel. Hier kon je ook wel tot jezelf komen ergens. Brooklyn klonk Yasmine wel goed in de oren, misschien dat ze er ooit wel zou komen.. Even zuchtte ze en ging wat dichter tegen het hek aan staan, terwijl ze haar blik even op hun beiden richtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Murray

Murray


Posts : 161
Naam : Murray

Profiel
Naam: Murray
Partner:
Vereniging:

Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitimezo feb 06, 2011 7:02 am

Blijkbaar hadden beide geen probleem met het rokersgedrag van Murray. Yasmine vroeg zelfs achter een sigaret. "Tuurlijk." Murray gaf haar het pakje en de aansteker aan. Hij nam zelf nog een trek en keek toen terug naar de twee meisjes op het dak. Maja was hier blijkbaar al een paar maand. Een stuk langer dan hijzelf dus. Even gleden zijn gedachten weg naar Brookelle, het meisje dit hij als eerste hier ontmoet had. Maar besloot niet verder over haar te piekeren. Ze hadden het beide moeilijk gehad, maar blijkbaar was deze school voor de meeste mensen een nieuwe start. "Zitten jullie hier vaak op het dak of heb ik gewoon geluk jullie hier tegen te komen?" vroeg hij glimlachend, waarna hij opnieuw de sigaret naar zijn mond bracht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Black and blue Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black and blue   Black and blue Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Black and blue
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I'm just a black swan.
» Black & Gold
» Dark blue, dark blue.
» Kyra Blue
» Blue Sky Ranch

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Monica High School :: Living Building :: Flat Roof-
Ga naar: